Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 9:57 am

Vejr: Skyfri, minus grader, ingen regn
Sted: Angel's Paradise
Tid: Omkring midnat
Årstid: Vinter
______________________________________________


"Helt ærligt, kom nu" sagde han irriteret og stønnede surt, forhelved altså. "Du er ikke en dag over 15, prøv et andet sted knægt" sagde dørmanden afvisende og skubbede Jakob til side, han havde ikke tænkt sig at spilde sin tid på mindreårige der konstant prøvede at snige sig ind, med deres hjemmelavede ID.. Jesus. "JEG ER 18!"  skreg han op, helt ærligt! Han lignede da overhovedet ikke en på 15, nu måtte de lige, for fuck sake! "Hey knægt!" sagde dørmanden højt og vendte sig mod ham, bukkede sig ned mod ham, "Nu synes jeg du skal skride hjem til din mor og far før de bliver bekymret, og spille nogen videospil, inden jeg får nogen af mine venner, til at smide dig af helveds til!" sagde han højt. Hvilket fik Jakob til at træde et skridt tilbage, han spyttede hurtigt på jorden inden han vendte sig om og stak af i løb.. han skulle ikke nyde noget af et slagsmål, han var slet ikke bygget til at slås. Han fandt sin telefon frem og ringede Mack op, "Hallå" sagde han stille. "Nej jeg kunne ikke komme ind.. det her ID er til at lukke op og skide i.. jaja.. sig at han.. jaja.. ja jeg kommer" sagde han stille og begyndte at at gå om mod bagdøren, der tilhørte de arbejdende. Han ventede omkring 10 minutter, og skulle til at skride hjem af.. Hvor fanden blev de af? Da døren gik op.. "Jakob.. shh.. og kom" mumlede Mack, Jakob fulgte bare efter ham ind.. og pludselig stod de midt i det hele. Han havde været derinde før, hvor han havde været mere heldig med sit ID.. Skide dumme dørmand altså. "Du kunne bare have givet ham noget Jakob" sagde Mack lidt sur, fordi han var blevet nød til at flirte med en bartender for at få lov til at lukke Jakob ind. "Næh" mumlede han bare, imens han forlod Mack og gik op mod baren, han kunne finde dem bag efter.. Desuden kunne man ikke bare betale sig fra alting! Og desuden var Mack den eneste der kendte til hans hemmelighed.. omkring kunst skolen, og de rige forældre.. de andre troede han var en rod ligesom dem, der gik på en eller anden lorte skole et sted, og levede i et hul.. og sådan havde han det egentlig bedst med at være.. ellers gad de ham jo forhelved ikke! Og han gad ikke hænge ud med de satans bøsser fra kunstskolen, de var sådan nogen snerpede røvhuller alle sammen, alt gik ud på hvor rig man var.. fuck penge.. de her mennesker var i det mindste ærlige, og gjorde havd der passede dem! 


Sidst rettet af Jakob Lør Dec 28, 2013 5:36 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 10:23 am

Caym smilede skævt til pigen foran sig der knap og nap havde sunket det shot hun var blevet tilbudt.. måske skulle man ikke kalde det det at synke, det så mere ud som om hun blev kvalt i det. Han rakte frem og klappede hende let, men bestemt i ryggen. "Træk vejret ven" grinede han "Så går jeg op og henter noget mere" sagde han og blinkede, før han sendte hende et forførende smil og gik tilbage op til baren. I selvsamme øjeblik kom der omkring 2-3 drenge ind. Og han kunne ikke understrege DRENGE nok, for de lignede knægte der knap nok var gået ud af folkeskolen. Måske var de ikke engang gået ud af folkeskolen? Jeez. Han rystede på hovedet, det måtte de selv om. De blev nok også smidt ud.. barnerøve. Tsk. Han nikkede til en ven der kom ind lige efter og kom op til baren "Hey, du kommer sent" brummede han og flashede en perlerække af hvide tænder. Selv om han var fuld af tatoveringer kunne han jo godt være en charmetrold ikke? John, som den nyankomne hed smilede skævt tilbage og grinede lidt "Du er uforbederlig, har du allerede fundet aftenens sengeven?" mumlede han og bestilte en Jack D. Straight uden is. Caym trak på skuldrende "Jeg kan nok finde bedre" brummede han og nikkede mod bordet hvor et par piger snakkede højlydt i munden på hinanden... piger... Caym var biseksuel, en gang imellem satte han bare pris på at der var en der ikke fnidrede ham i øret, en med en kæbelinje der kunne skære glas og en blød stemme, der ikke var lys. Dog var bryster nu heller ikke at kimse af, nej. "Found anything good yet?" brummede han til John og drak resten af sin Gin.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 10:38 am

Jakob sukkede stille imens han bevægede sig op mod baren, det var besværligt at være den eneste under 18, når ens venner var ældre end en, selv hans kæreste var ældre end ham.. hm. Han satte sig op på en af de høje bar stolen imens han ventede på at blive betjent, han håbede på en bartender der ikke ville give ham en nedværdigende blik, og smide ham ud.. han gad ikke postyret med at skulle til at snige sig ind i, nej. "Jakob" hviskede en blød mande stemme, han vendte sig hurtigt rundt mod lyden, "Hey" mumlede han kort, hmm hvad skulle man kalde ham? chefen? Det var i hvert fald ham der bestemte i deres lille klinge.. altså ikke bestemte.. men ja.. han var bare bedst til at.. finde på ting de skulle lave, og passe på dem der ikke kunne passe på sig selv.. og så var han den der var bedst til at rode sig ud i ballade. "Tror du ikke jeg skal bestille for dig?" sagde han kort, "Næh" mumlede Jakob bare og så sig kort over skulderen, "Har du set Alice?" mumlede han stille og trak et menu kort hen til sig, selv om han godt vidste han skulle have øl, han fik endelig en bartenders opmærksomhed og bestilte den billigste øl han kunne få. "Nej, hvis det er mening hun skulle være her, så er hun ikke kommet" mumlede han stille, "Næh det er ikke meningen, men man har vel lov at håbe" sagde han så og tog en slurk af den øl der nu var blevet sat foran ham.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 11:10 am

Caym lagde mærke til der kom et par af ungerne op i baren og de rent faktisk fik bestilt nogen øl.. men øl var vel heller ikke det værste. Han vendte sig mod John for at give ham sin opmærksomhed. John drak hurtigt ud og så rundt i lokalet de var i og rystede så på hovedet "Måske ham der... han ser da sød ud?" grinede han og greb Caym om hagen og drejede hans hoved så han så direkte på en af de unge fyre der sad med en billig øl i hånden "Jesus John... Knægten kunne jo være din søn" grinede han og vendte sig mod den anden fyr og skubbede til ham inden han rakte ind over disken og hev en flaske over barens disk, mens tjeneren kiggede væk, og hældte op i både sit eget og Johns glas. "Desuden.. I thought you were only in to girls?" brummede han og skævede kort til knægten igen "Og han er jo tydeligvis more straight than a ruler" tilføjede han knastørt og rystede på hovedet "Næh min ven, hold dig til damerne" sagde han. John grinede bare "You seen that ass?" sagde han og blinkede til en af Jakobs venner, og Caym slogedes med latteren som han måtte kvæle med mere Jack D. "Hvornår har vi sidst haft en så homoseksuel samtale?" sagde han og slyngede det sidste Jack D. ned "Now would you exscuse me? I've got ladies to entertain!" sagde Caym så, og snuppede flasken som bartenderen stadig ikke havde lagt mærke til var borte. John grinede bare, han skulle alligevel også være på som dørvagt om frem minutter. Dog kunne han ikke slippe tanken.. jo, ham den lille havde en god røv, men for fanden, knægten var vel... hvad, 18? Han var jo kommet ind, han overvejede ikke at de kunne have sneget sig ind, de havde et par temmelig bidske dørvagter - bl.a. John og han ville aldrig lade dem komme ind, hvor fuckable de så end var. - der sagtens ville kunne opsnuse for ungt kød. Så han satte sig for at komme igennem kødranden af mennesker uden at falde, spilde eller noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 11:21 am

//Spoooool//

Jakob væltede baglæns "Nej jeg har aj idiot!" grinede han bare og rystede på hovedet af de åndsvage spørgsmål, hvad var det her også for en tøse leg? Jesus! "Du bliver nød til at gøre noget ved det Jakob" grinede en af de andre. Jakob sukkede dybt.. ih hvor var de bare dumme, "Hvis du ikke kommer i sving finder hun en bare en anden.. der kan tilfredstille hendes behov" sagde en og de brød alle sammen ud i latter.. åh.. "Hold kæft.. gu' gør hun ej, hold op med at snakke om hende på den måde!" sagde han surt, bare fordi de ikke havde haft sex endnu.. de tog det stille og rolig, Alice var ret sød.. og ikke løs på tråden, nej, de lavede bare sjov.. håbede han.. fuck. Han vendte sig væk og væltede op mod baren, ude i stand til at holde styr på sig selv overhovedet.. alt for fuld, alt for mange billige øl.. åh han havde det skidt, hvordan kom man ud derfra? Hvordan var han overhovedet kommet derind?! Ligesom han skulle til at støtte sig op af baren, snublede han over en eller andens fod og væltede lige ned i skødet på en.. mand.. måske.. og væltede sin øl ud over ham.. argh! Han lænede sig lidt tilbage og stirrede op i en.. mands.. meget.. øh.. hva? "Ups?" mumlede han, og var ikke engang sikker på han vidste om han kunne komme op og stå igen, så han blev bare siddende.. der.. med hovedet mod mandens skød, bad til han ikke ville få et slag i hovedet lige om lidt.. han var jo ikke bøsse, han var bare.. for fuld.. alt for fuld.. satans.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 11:54 am

Caym fik charmet sig ind på den pige han tideligere nær havde kvalt i alkohol. Men altså.. detaljer, ikke? Hun var mør, og var allerede begyndt at læne sig ind til ham og hviske ting i hans øre, og han lyttede gerne.. lod også en hånd glide occasionally ind langs hendes lår, hun havde dog jeans på, så varm hud fik han ikke mærket så meget til, men altså.. handlen var praktisk talt i hus. Så sagde hun at hun skulle ud og tisse eller rette sit pessar eller hvad fanden vidste han. Alt var fint, ganske perfekt til der pludselig var en lille dreng der væltede ned i hans skød og spildte øl ud over ham. Okay, så nu havde han baby og øl over det hele.. jeeeez! "Helt... HELT ÆRLIGT!" råbte han så lidt ude af sig selv, og sukkede så heftigt inden han greb ham og hev ham op og stå "Come ooooon.." mumlede han mere til sig selv end til knægten.. der ikke kunne stå på benene. Han måtte gribe ham så han ikke faldt på røv og albuer. Han kastede et enkelt blik mod kvindernes toilet og knurrede kort af irritation inden han greb ham under armen og slæbte ham med udenfor, han vejede jo ingenting. Caym fik ham udenfor og trykkede ham op af murstensvæggen, og måtte stå lidt tættere på ham for at holde ham op af murstenene. "Hey...Hey! Snap out of it.. jeez, hvor gammel er du overhovedet" det sidste brummede han til sig selv "Kan du ikke... stå...goddamnit.." brummede han og lod ham glide ned og sidde og gjorde en opgivende bevægelse. "For fuck sake." sagde han så og fandt en smøg og rystede vredt på hovedet, han skulle lige falde lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 12:01 pm

Jakob smilede forsigtigt.. hvordan var han måske endt her? Argh.. han blev nød til at rejse sig nu, det var meget upassende.. hvis de andre så ham.. åh han ville blive mobbet i al evighed.. nej op op op! Og op kom han da.. men med hjælp, fra fyren.. normalt ville han havde undskyldt sig og rødmet og skyndt sig væk igen.. men han var bare alt for fuld.. til noget som helst.. han fulgte med, ikke om han havde et valg.. det hele kørte rundt.. åh! Den kolde luft ramte ham hårdt i ansigtet.. jesus! "Uh" mumlede han stille.. frøs han? Det var koldt, han så lidt ned af sine arme, næh.. han havde kun t-shirt og slidte jeans på jo. "Undskyld" fik han så til sidst mumlet og lod sig falde ind mod væggen og satte sig ned.. det gik kun galt hvis han stod op. "Jeg er sgu da 20 slap af" mumlede han og så kort op på den slørede skygge.. han var meget.. intens? Var han ikke? Hvorfor var han så intens.. de øjne.. der.. eh? "Nej jeg kan ikke, jeg har brækket mine ben" grinede han bare og rystede på hovedet, "Undskyld jeg spildte på dig.." sagde han så lidt mere stille, "Og væltede ned på dig.." mumlede han og rødmede så.. okay lidt mere klar i hovedet.. det måtte være luften, "Jeg tror jeg fik lidt for meget at drikke.. har du en til af dem der?" mumlede han og nikkede mod smøgen.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 12:22 pm

Caym vendte sig og stirrede på drengen et øjeblik "Ven... jeg tvivler stærkt på du overhovedet har fået skæg endnu, 3 år yngre end mig ville være en underdrivelse" brummede han og tog et sug.. og tog et sug mere. Han grinede ikke af de brækkede ben, han lagde bare nakken tilbage og sukkede tungt "Du skal ikke undskylde.." mumlede han så og så kort ned af sig selv på de temmelig våde bukser. Han trak vejret dybt og himlede lidt over sig selv, nå.. men han havde stadig sin date. Regnede han da stærkt med. Og i samme øjeblik væltede hun ud af døren med en eller anden som hun havde sin tunge langt nede i halsen på... well great. "Ses.. faggots" grinede fyren da de passerede. Caym hævede et øjenbryn "Kælling.." brummede han så bare og kastede sine smøger ned i skødet på knægten "Behold resten, du kan nok ikke købe nogen med det ansigt der" mumlede han så "Og du har lige kostet mig mig et knald" grinede han så.. åh verden. "Ja du har vidst fået lidt rigeligt.." sagde han så "But this is your lucky day!" sagde han så, okay, han var måske også lidt småfuld. Han lænede sig ned og greb hans krave og så ham kort i øjnene og sendte ham et lidt... liiiidt slesk smil. Okay, så han var pæn. Det var han da vidst også "Kom... hvad var det du hed? Lad os finde en taxa.." sagde han roligt og balancerede smøgen i munden og Jakob under den ene arm. Knægten var altså nød til at lære at gå! Det var han vel for helvede stor nok til.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 12:35 pm

Jakob stirrede vredt i hans retning og sukkede så "Fint jeg er 18" mumlede han bare en smule surt, det blev han jo nød til at være for at komme ind sådan et sted.. selv om det var løgn, men han var pinlig omkring sin alder, desuden var han moden af sin alder, og han hængte ud med folk.. ældre end sig selv! "Nå" mumlede han så bare og så op da et par kom ud af døren.. åh gud.. Mack.. og de andre.. åh nej, nu troede de bare han var skide sur.. og var taget hjem.. men han var alt for fuld til at sende en besked nu.. nej den måtte de tage imorgen.. han ville faktisk gerne hjem nu, inden han også kastede op ud over Caym.. han ville helst ikke gøre det mere akavet end det allerede var.. argh. "Åh" mumlede han stille og samlede smøgen op, han var heldig ikke at brænde sig.. hmm.. smagte af.. argh stop! "Sorry" mumlede han bare.. det var han ikke så god til.. at tale om sex.. som alle andre gjorde, hele tiden.. så åbent.. argh nej, han synes faktisk det var ret personligt, han var ret sikker på han ikke ville være en af dem der fortalte det til alle og en hver lige så snart han og Alice havde gjordt det. "Yearh.. jeg skal hjem" mumlede han stille og sukkede.. hvordan kom han hjem? Hvordan var han kommet herhen.. fuck.. shit! "Er det? Hvorfor?" grinede han bare og gav et forskrækket støn fra sig.. what? Han stirrede forvirret tilbage ind i hans nøddebrune øjne.. utrolig intense.. åh.. åh? Han mærkede kort.. en underlig følelse.. i mellemgulvet.. hva? Og så kom rødmen.. shit.. skulle han være så tæt på? Og hvorfor smilede han sådan der? Og hvorfor sagde han det der! "Hvad?" sagde han forvirret og kom så på benene, "Øh.. øh.. eh.." mumlede han, hans navn.. for helved.. hans navn! "Jakob!" sagde han så stolt, glad for at komme i tanke om det, "Taxi?" mumlede han.. det betød at han skulle prøve at huske en adresse også.. eller noget i den stil.. han havde ikke tænkt sig at lade fyren se hvor han boede.. ligeglad med om han var fremmed eller ej.. ingen så hvor han boede.. ingen undtagen Mack selvfølgelig. "God ide" sagde han så stille og smilede genert til ham.. hvad skete der lige?!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 12:54 pm

Caym så kort på Jakob da han endelig introducerede sig selv efter en række halv afhuggede sætninger, og stammende udbrud og så.. rødmen. Han stod og kiggede lidt underligt på ham. Stod bare og stirrede på den røde farve med et fascineret udtryk i ansigtet. Så smilede han dog, og rystede lidt på hovedet "Okay, Jakob.." sagde han så bare. Havde han fået fat i noget så.. sjældent som en jomfru? Åh jamen dog.. Det morede ham dog en smule. Han trak ham med hen til gaden og viftede kort med en hånd da en gul taxa kom kørende ned af gaden, og fik gelejdet Jakob ind i den og sig selv bagefter. "West'n second.." sagde han roligt, det var der han havde sin 2 værelses og det var der de skulle hen først. Han drejede hovedet og så på drengen, men rullede et vindue ned og røg lidt ud af det.. skævede kort til den mørke gade. "Så.. 18 år.. det var ikke meget" brummede han "Hvad laver du så egentlig? Går du i skole?" spurgte han roligt. De sad ret tæt, men det gjorde ikke Caym noget særligt. Heller ikke da hans knæ gned mod hans da de kørte over et bump på vejen. "Du er nok nød til at give chaufføren din adresse.." forklarede han så, mens han pustede grå røg ud over sine blege læber, og tjekkede om han havde sine nøgler. "Og lad være med at blive så wasted næste gang... tro mig, det kan piger ikke lide" sagde han og blinkede kort til ham da taxaen holdt ind ved vejkanten ved lejlighederne. Caym så på ham.. afventende.... hvor blev den der adresse af? Chaufføren drejede hovedet og så på dem med et udtryk der spurgte hvad helvede de havde gang i. "Well.. this is my stop.." grinede han så, og stak chaufføren et par sedler.. betalte også for Jakob, for han havde nok ikke hoved og hjerne til at regne ud at han var nød til at betale for det her, så fordrukken som det lille skind var.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 1:02 pm

Jakob smilede bare lidt.. okay så han troede ham, det var vel altid noget, han kunne da sagtens gå for en på 18, hell yearh! "Ja?" mumlede han og reagerede kort på sit navn og smilede lidt, da han blev trukket med ind i en taxi, han var for fuld til at ligge mærke til hvor tæt de sad, normalt ville han nok havde flyttet sig lidt, så det ikke var akavet.. men lige nu.. tjaa.. selv om han havde en underlig anspændt følelse, hver gang Caym rørte ham.. hmm. "Nej" mumlede han bare stille.. hvad han lavede?" Ikke noget.. jaja.. skole" mumlede han stille og vendte blikket ud af vinduet, prøvede ikke at blive køresyg.. argh. "Adresse?" hviskede han stille, nå ja det var jo det han skulle huske! Hvor fuck.. boede han.. og shit! "Eh.. jamen så.. ej.. jeg går bare herfra nok" sagde han forvirret og tumlede ud af taxien og så sig lidt omkring, uden at vide hvor han befandt sig, "Faktisk så ved jeg ikke hvor jeg er, og jeg ved overhovedet ikke hvor jeg skal hen.." grinede han og rødmede lidt.. hans telefon.. argh.. han havde glemt sin telefon.. han havde glemt sin jakke.. hvor telefonen var i.. satans! "Så øh.. " sagde han forvirret og så sig kort over skulderen.. det var vel bare at begynde at gå.. i en eller anden retning, før eller siden måtte han jo støde på noget han kendte? "Eh hyggeligt at møde dig.. øh.. har du sagt hvad du hedder? Og øh.. undskyld igen.." mumlede han stille og rødmede igen.. satans!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 5:55 am

Cayne så afventende på ham, men det enesteknægten gjorde var at kløjes i sin egen adresse og tumle ud af taxaen, henover Cayne og sæder og hele molevitten. Han skævede til chaufføren der bare trak på skuldrende, og kravlede så ud efter drengen, hvorefter han klappede bildøren i og bankede let på ruden som i at chaufføren kunne køre. Han lagde armene over kors og betragtede ham mens han rødmede igen igen... nånåå. Han smilede skælmsk til ham, og rystede på hovedet "Det kan godt være du er 18.. men jeg sender dig ikke hjem i den tilstand dér.." sagde han så "Du kan crashe hos mig." afsluttede han så. Der var ingen diskussion der, Jakob var også for hjælpeløs til overhovedet at stille noget op. "Jeg hedder Cayne" sagde han og gik hen og åbnede døren til opgangen og holdt den åben for Jakob, mens han fandt en smøg frem og balancerede den på underlæben, mens han tændte den. Cane rsede en enkelt gang på hovedet "Glem det.. det gør ingenting, skifter bare bukser og tager en spiller under bruseren" drillede han og blinkede til ham mens han forsøgte at kvæle et grin. Han fik da også endelig lokket knægten indenfor, selvom han så lidt tvivlsom ud dog.. måske var det det med spilleren der havde gjort ham ubehageligt til mode? Maybe.. maybe..
De nåede op til 2. sal, hvor Cayne åbnede døren og lod Jakob komme indenfor, inden han selv trådte ind og lukkede døren bag sig. "Mi casa es su casa, eller det der.." sagde han "Du skal bare ikke røre ved maskinerne, eller farverne.." sagde han og nikkede ind mod sofabordet hvor der lå en masse små bøtter i forskellige farver. Faktisk lå de ikke, de stod i snurrelige rækker hen af bordet, delt op efter farve. Der lå også op til flere papirer og blyanter, samt blanke maskiner der til forveksling kunne ligne en del til et bil karrosseri. Hvis man da aldrig var blevet tatoveret. Der lå også små gennemsigtige plasticposer med print på, ubrudte, fyldt med hvide plastichylstre med nåle i.. 2 nåle, 5 nåle, 10 nåle... det varierede. Cayne gik ind i soveværelset og smed bukserne mens han rodede efter et par sweatpants. Han fandt dem da også, og trak i dem inden han gik ud til Jakob. "Sit.." sagde han og puffede ham ned i en af de to lænestole der stod i stuen "Vil du have noget at drikke?" brummede han og gik mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:06 am

Jakob kiggede lidt på ham, kunne han det? Tjaa.. det var ret pænt af ham at tilbyde det.. han kendte ikke andre der ville have tilbudt det på den måde, ud over hans venner jo.. Men det kunne jo være at Cayne godt ville være hans ven? Tjaa.. man kunne vel aldrig få for mange venner, og Cayne virkede faktisk også som hans type ven, han lignede en rigtig rebel.. bøller.. med alle de tatoveringer der.. hm. "Ja okay.." sagde han så lidt tøvende og fulgte tøvende efter Cayne, "Øh.. " mumlede han, en spiller? Jesus.. kunne han ikke lige gøre det når Jakob var taget hjem.. og lade være med at fortælle ham om det? han var altså ikke særlig god til at snakke så åben om.. sådan noget. "Okay" hviskede han bare og fulgte efter ham inden for. Han stod og så sig lidt rundt, han havde jo ikke nogen jakke på, så han nøjes bare med at tage sine sko på, han smilede der var, hyggeligt, på sådan en lidt.. drenget måde.. og en smule rodet.. hm. "Ja.." sagde han roligt og kiggede hen mod sofabordet.. han var tatovør.. wow.. Han gad godt have en.. han havde været med en af drengene inde at få en et par gange, men han havde aldrig selv haft modet til det, selv om de blev ved med at sige det ikke gjorde undt.. han var bare ikke så vild med at nogen skulle prikke huller i hans hud.. argh nej. "Øh" mumlede han bare igen og lod sig falde baglæns ned i lænestolen, og gav et forksækket piv fra sig.. man skulle altså ikke skubbe til folk der knap nok kunne stå oprejst ih! "Nej tak" mumlede han og rystede lidt på hovedet.. skulle han sove her? I læne stolen? Hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:42 am

Cayne hentede en energi drik til sig selv og gik ind og smed sig i den anden lænestol og tog et sug af den smøg han havde tændt i forvejen, og lagde hovedet på skrå. "Har du nogen?" brummede han så og nikkede til tatoveringsgrejet der lå fremme, det interesserede ham åbenlyst.. Interessen lyste ud af de blå øjne. "Eller er du en af de halvhjerner der laver det selv?" spurgte han så, nogen havde jo grejet derhjemme.. dem havde Cayne dog ingen respekt for, det var åbenlyst dårlig kvalitet, folk der gjorde det kunne som regel ikke tegne, det var noget lort basically.
Jakob virkede ikke som en typisk.. anden race end menneske, Cayne kunne ikke lugte sig til det som varulve kunne og vampyrer kunne nogen gange også, men han var jo engel og engle... kunne ikke så meget andet end at flakse omkring og spille harpe. I hvertfald når man så dem i film. Cayne var nok ikke den typiske engel, han røg, han drak, en sjælen gang gik i han i den lokale katolske kirke når hans sjæl plagede ham så meget at han ikke kunne holde sig selv ud længere og lavede hele den der tilgiv mig fader, for jeg har syndet med en 300 ave mariaer og alt det pis. Men det var efterhånden længe siden. Cayne lagde hovedet på skrå til den anden side og pustede røg ud af næsen som en anden drage.. Jakob virkede ikke som den snakkesagelige type.. men han var jo også fuld, det lille pus. Han åbnede sin energi drik og tømte den inden han krøllede dåsen sammen og smed den i en nærliggende papirkurv "Nå, jeg reder lige op til dig" sagde han og rejste sig og gik ind i soveværelset og fandt en ekstra dyne som han gjorde klar og kastede den på sengen ved siden af hans egen. "Du kan bare ligge dig, jeg skal lige have et bad.." Han lugtede stadig af øl. For fuck sake.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:52 am

Jakob så op og smilede så lidt genert "Nej.." sagde han stille og rystede lidt på hovedet, "Øh nej.. nej jeg er ikke så god til nåle.." mumlede han, faktisk var det bare smerte i det hele taget, det ville han gerne undgå hvis han kunne.. en dag ville han måske få sig taget sammen, og få lavet en.. men lige nu.. nej han turde ikke. "Jeg tør nok ikke" sagde han stille og rødmede lidt.. åh gud den rødmen der, gad den godt fucke af? Han gav sin fuldhed skylden og håbede det gik over snart, det var herre pinligt. "Ja okay" sagde han stille og så efter ham.. skulle han sove.. der? Oh.. shit.. øh.. men Cayne.. den pige som han, det var jo en pige, han var til piger.. stop så med at være parnoid! Han synes nok bare det er synd for dig at du skal sove på sofaen.. tænk hvis den er dårlig og den smadre din ryg.. selvfølgelig kan to fyre godt sove i samme seng.. selv om han faktisk aldrig havde gjordt det med nogen før.. han havde altid fået lov til at sove på en sofa eller på gulvet.. argh.. nå måske kunne han nå at falde i søvn imens Cayne var i bad.. ja.. så skulle han ikke.. tænke.. over.. ting.. argh i bad! Han rødmede igen, fuck.. havde han tænkt sig at.. argh.. tanken fik det til at dunke i hans krop, og han fik det underligt med sig selv.. åh hvad var nu det? "Ja ja.. godnat!" sagde han hurtigt og tumlede ind i soveværelset og smed sig selv på sengen, trak dynene lidt op over sig, og prøvede at falde i søvn, ligeglad med tøjet.. han følte sig.. hmm.. men han kunne ikke sove.. han kunne ikke sove før Cayne sov! Argh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 7:16 am

"Nåle fobi huh?" brummede han så bare som svar. Det var egentlig ikke noget han forventede svar på. Cayne ville ønske han kunne læse tanker i det øjeblik, for Jakob var helt hvid i hovedet, der måtte foregå noget meget interessant inde bag den hjerneskal, måske havde han bemærket Caynes lille seksualitets twist? Nah.. han var vidst temmelig god til at virke straight. Cayne slukkede smøgen og så efter Jakob, med et skævt smil. Han grinede lidt for sig selv "Godnat" sagde han og tændte for vandet inden han smed tøjet og gik ind under det. Han fik skyllet lugten af sig med det samme, og fortsatte til han var helt sikker på han var ren inden han gik ud af badet, foldede et håndklæde om livet og så sig i spejlet. Da han kom ind i soveværelset lå Jakob dog stadig vågen "Sover du ikke Tornerose?" grinede han og vendte sig mod sit klædeskab og hev et par boksershorts ud "Kig væk" sagde han temmelig ligegyldigt, gjorde det nogen forskel om han kiggede væk? Og inden der var gået alt for lang tid smed han håndklædet og trak i boksershortsene. Han strakte sig kort og vendte sig mod sengen og kravlede ned under dynen og lagde sig på maven. For sådan sov han bedst. Hvis Jakob havde nået at dreje sit uskyldsrene blik bort havde han nok heller ikke set at Cayne var tatoveret på mere eller mindre resten af kroppen også. Det drejede sig om meget få steder der ikke allerede var fyldt ud med sort blæk, og grå skygger.. Hah.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 7:42 am

Jakob så kort op da Cayne vendte tilbage og rødmede kort.. wow.. han havde godt nok mange.. tatoveringer.. selv om det nok ikke var det der fik ham til at rødme så kraftigt.. han havde meget lidt tøj på.. han banede af sig selv i sindet.. hvorfor rødme over noget så fjollet? Han havde da set masser af.. eller en del.. drenge nøgen? Der havde han aldrig siddet som en fjollet lille dreng og rødmet og opført sig åndsvagt.. argh. Han vendte hurtigt blikket væk.. som om han kunne kigge alligevel! Han smilede kort, "Øh.. nej.. jeg.. " mumlede han bare og gemte sig ansigt i puden.. fandens også. Han mærkede madressen give efter da Cayne lagde sig ned, han smilede kort.. det var meget.. underligt.. hvorfor var det så underligt? Han havde aldrig sovet i en seng med.. nogen.. andre end sine forældre.. da han var lille.. det var nok kun det.. håbede han. Åh der var stille.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 11:50 am

Cayne grinede lidt, og vendte sig mod Jakob der lå med hovedet presset mod sin pude. Den lille stakkel altså. God.. nogen burde kneppe ham, hm. Men det krævede nok han var lidt villig. Nå ja, whatevs.. Han rejste sig på sin albue og lænede sig ned til ham "Sweet dreams honey..." drillede han og trykkede et kys mod hans kind. Flygtigt, men han havde fugtige læber så fugten ville nok hænge ved Jakobs kind og fange kulden i rummet. "Ses imorgen!" sagde han så og rullede om på siden så han lå med ryggen til ham.. hæhæ.
//

The morning after. Cayne skubbede en hånd op og gned sig i hovedbunden og gabte sløvt mens han lavede kaffe og pandekager og dertilhørende bacon, æg, maple sirup og frugt. Real American breakfast ya'll? Yup. Han åbnede endnu en energidrik.. han havde allerede drukket 2... men en tredje var vel ikke at kimse af? Det var til at blive afhængig af det pis.. Men køkkenet duftede af mad, og røg fra hans cigaret, og lyden af Jakobs lavmældte snorken kunne da få alle i et godt humør? Hah! Marvellous. Han øsede en portion af det hele op på tallerkenen og håbede ikke Jakob var vegetar, eller.. anti-vegetar... han vidste ikke om det fantes, men der måtte da være carnivores derude et sted der nægtede at tro på de grønne sager. Han fik balanceret juicen, mælken, kaffen og teen op på det bræt han havde til netop det med breakfast in bed og gik ind værelset med smøgen balanceret på underlæben som altid og en kop varm kaffe i sin frie hånd og det temmelig fyldte bakke i den anden. "Så står vi op!" kaldte han og hev dynen af ham "Solen skinner og alt det pis" grinede han og satte bakken på sengen ved Jakob, dog så han ikke fik mulighed for at vælte skidtet. "Jeg anede ikke hvad du drak, så du drikker bare det du vil.. jeg har også vand, men det bliver postevand" sagde han og gik hen og rullede gardinerne fra, og trak i sine sweatpants og åbnede vinduet så de kunne få luftet ud i tømmermændene.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 12:07 pm

Jakob lå helt stille og trak vejret dybt, han kunne skyde sig selv lige nu.. virkelig, var der ikke nogen der gad skyde ham? Virkelig?! Han stivnede fuldstændig da Cayne kom tættere på.. jesus nej nejnej! "Cayne" hviskede han advarende, og mærkede hvordan kysset brændte sig ind i hans kind.. så varmt! Argh shit! Hans vejrtrækning skiftede med det samme, og hans krop begyndte at dunke som ind i helved, men Cayne var allerede væk.. og så kunne han få lov at ligge der, fuldstændig forvirret.. og.. forvirret.. og virkelig virkelig.. forvirret. Han faldt i søvn.. ret sent, kunne ikke sove.. men det gik.. til sidst. 

"Argh" stønnede han højt og satte sig op med et sæt, og åbnede langsomt øjnene, åh lys.. åh fuck! Han blinkede et par gange, og lod sine øjne blive vant til lyset inden han fulgte lyden af stemmen.. åh.. Han stirrede på Cayne.. hvad.. hvad hvad?! Åh gud nej. Han rettede så blikket mod maden, og mærkede hvordan hans mave lavede et spjæt, og han væltede ud af sengen og satte i spurt mod toilettet hvor han hamrede døren i bag sig, og faldt sammen foran toilettet i kramper, imens han vendte sig selv med vrangen ud af.. efter en lang halv time.. var han færdig, han tørrede sig langsomt om munden og rejste sig, rykkede ud.. gik hen til vasken.. åh gud hvor så han ud.. hans tøj var ulækkert, krøllet og han stank langt væk af sved.. og sikkert også bræk nu.. han vaskede dog sit ansigt og sine hænder i sæbe, en lille forbedring, inden han åbnede et vindue, og skyndte sig ud og lukkede døren bag sig.. han fandt Cayne i køkkenet, "Undskyld.." hviskede han stille, "Jeg tror heller jeg må gå nu.. " mumlede han.. inden han gjorde sig selv endnu mere til grin.. hvis man kunne det.. åh gud altså hvor var han sørgelig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 12:20 pm

Cayne så lidt på Jakob der var helt.. grøn i hovedet, og fulgte ham med øjnene. Så hørte han den umiskendelige lyd af en der knækkede sig. Og skar en grimasse "Årh.. nej, sørg lige for at ramme lokummet ikke?" mumlede han.. bare tanken om at skulle scoope bræk op efter en fordrukken teenager fik Cayne i humør til at kaste op, så istedet tog han et hurtigt sug og gik ud i køkkenet med bakken og lyttede til the song of drunks.. der spillede på hans badeværelse. Han så op efter en halv times tid, hvor Jakob kom ud og lignede en hængt kat. "Årh jeez mand.." mumlede han med noget der kunne have lignet medlidenhed. Det var vidst også lidt et forsøg på at skjule et smil.. han havde jo været der før, det var da ikke sjovt. Han gik hen til ham og rynkede på næsen og rystede på hovedet "Sådan kan du ikke gå ud.. du stinker af værtshus and what not.." sagde han og rystede på hovedet "Som din personlige mor for en fordrukken aften og en tømmermænds ramt morgen..." erklærede han og skubbede ham ud på badeværelset igen "Siger jeg at du skal gå i bad" "Og holde op med at undskylde, for det irriterer mig grænseløst. Undskyld når der er noget at undskylde for, kiddo." sagde han og hev t-shirten af ham.. lækker overkrop. "Du kan låne noget kluns af mig, så vasker vi det her imens, og du kan få det med i en pose?" tilbød han. Hey, det var nok det bedste tilbud han kunne få overhovedet.. Han puffede ham hen mod bruseren "Jeg finder noget til dig" sagde han og tog et sug af sin smøg og lukkede døren bag sig, inden han gik ind i soveværelset og hentede et par solbriller - det kom han til at få brug for med den stærke vintersol! En langærmet baseball trøje i sort med hvidt print på ryggen og et par oldgamle jeans.. sorte, men der var huller på knæene så.. og et bælte for en sikkerhedsskyld. Han gik ud på badeværelset igen, åbnede døren og lagde tøjet ind inden han lukkede igen og gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 12:34 pm

Jakob kiggede genert op "Jaja jeg ved det jeg stinker.. jeg går også nu" brummede han og gik hen mod døren, argh fuck altså, aldrig havde han været så ydmyget.. han skulle bestemet ikke se Cayne igen, det var bedst bare at glemme alt om det her.. argh! Han vendte sig halvt om imens han ledte efter sin jakke "Havde jeg jakke på igår?" mumlede han stille, og stod og stirrede lidt på Cayne.. hvad? "Nejnej.. det skal jeg bestemt ikke! Desuden har jeg ikke noget tøj med alligevel.. og min rigtig mor.. er nok en smule bekymret.." mumlede han stille, og blev alligevel hevet ud på toilettet.. for helved! Kunne han ikke bare lade ham skamme sig i fred, hvorfor skulle han være så sød og venlig? Jezz. "Der er tusinde ting jeg kunne undskylde for lige nu.. og jeg ville ikke få det en skid bedre af det.. er du klar over du kun gør min ydmygelse være ved at tvinge mig til at blive.. måske drukner jeg mig bare i vandet" mumlede han bare surt.. ih! Han stoppede dog fuldstændig op da Cayne begyndte at trække t-shirt over hans hoved, han stivnede.. ville sige et eller andet.. argh, hvad skulle han sige, "Mange tak.. men Cayne.. næste gang du rør mig bliver jeg måske nød til at slå dig i ansigtet" sagde han så.. det måtte være godt nok. Han sukkede stille og trak sine bukser og under busker af, og hoppede så ind under brugseren.. super.. men det var faktisk rart, lige hvad han havde brug for.. og så nogen hovedpine piller bag efter, så var han snart på toppen igen! Han kiggede kort da en bunke tøj blev kastet ind til ham, og han skyndte at gøre sig færdig og klæde sig på i det en smule for store tøj, men det var rart nok alligevel, han gloede lidt på solbrillerne.. til ham? Han lod dem ligge, forstod ikke hvad de skulle til for. Så forlod han badeværelset igen, og gik langsomt ud i køkkenet, og kiggede bare lidt på Cayne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 12:50 pm

Cayne rystede på hovedet "Ikke hvad jeg ved af" sagde han højt ude fra køkkenet til det med jakken og grinede da han skabte sig "Keep talkin' sugar.." sagde han ligegyldigt og fandt en donut.. sådan noget var han ikke skilled nok til at lave, og pandekager var ikke rigtig ham. Nope. "Hvis du drukner dig er jeg jo nød til at prøve at genoplive dig, vil du virkelig sige du delte mundvand med en anden gut? Nej vel? Shut it. I'm being nice, but I might change my fucking mind!" råbte han. "Jeg håber du slår til.." sagde han og smilede for sig selv. Sød unge though..
Han fik smidt Jakobs tøj i vaskemaskinen og halede det ud da det var færdigt. Det var vådt, men det blev ikke bedre, for han havde ikke tid til at tørre det, og frankly syntedes han at han havde gjort nok nu. Some day he would make an amazing mom. Den tanke grinede han lidt af mens han satte posen med det våde tøj ved døren og røg færdigt. Han løftede hovedet da Jakob kom ud og løftede et øjenbryn "Er du færdig?" sagde han roligt, og rettede sig op "Hvis du er, så tag sko på jeg skal på arbejde så jeg har ikke tid til mere nu" forklarede han da han gik forbi ham og ind i soveværelset hvor han kom af med sine sweatpants og tog jeans og t-shirt på og et par solbriller, for han havde også en mindre hangover. Og han var lyssky på den slags dage. Han greb sine ting og gik ud i gangen og åbnede døren og så afventende på Jakob...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 12:58 pm

Jakob stod lidt.. nå.. hvor fuck var han jakke blevet af? Det så ud til han blev nød til at slå et smut forbi den club der, og lede efter den.. satans også. Han sukkede irriteret og rullede øjne af Cayne, hvem havde lært ham at være så skide flabet! Det kilede i hans håndflader.. nejnej.. Han var dårlig til at slås, og desuden kunne han heller ikke slå på en der kun havde været venlig.. og nærgående.. lidt for nærgående.. men mest venlig.. nej det gik ikke. Oliver stirrede vredt på ham og rystede hurtigt på hovedet, fuck han var irriterende! "Jaja.. du er flink, jeg er en idiot.. sounds right" mumlede han bare surt og gik hen og trak i sine sko, fint.. han skulle også bare ud nu.. og aldrig tilbage!.. Jesus! "Jaja jeg er færdig, jeg går nu, slap af.. det var dig der inviterede mig ind" sagde han stille, åh han hadet der her, han tog den der pose med sit tøj, og måtte huske adressen, så han kunne sende Caynes tøj til bage.. han skulle ikke herhen igen. "Nå men.. ja du ved tak og sådan.. og undskyld.. for alt besværet.. men det er også lidt din egen skyld.. at du ved det.. men alligevel tak.. og eh farvel.. du " mumlede han hurtigt og skyndte sig ned af trappen og uden for.. ud ud ud.. flygt!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 1:14 pm

Cayne så roligt på ham... going apeshit much? Sikke en drama queen! Men det måtte han hellere holde for sig selv, ellers gik han nok helt banjo, og Cayne ville hellere være foruden. Jeps. Man skulle nok ikke blande sig med folk der var så meget yngre end en selv hvor kære og kønsforskrækkede de så end var. "Kan du sige andet end undskyld?" sagde han tørt og hørte døren smække, og smilede så lidt for sig selv.. fjolle.

//Lav noget nyyyyyt Wink))//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 1:26 pm

"Skal jeg virkelig?" sagde han stille og sukkede, han gad faktisk slet ikke, han brød sig ikke om det.. og efter han havde mødt Cayne, var han en smule bange for at gå sådan et sted hen.. tænkt hvis han arbejde et af stederne? Åh det ville blive pinligt, men han kunne jo ikke fortælle nogen af de andre om ham.. de ville mobbe ham for evigt.. argh. "Ja og du har slet ikke noget valg, kom så" sagde Mack bestemt og halede ham med ud af cafeen og ned af gaden. "Argh" mumlede Jakob bare.. hvor.. træls. "Og du skal også have lavet noget.. du" sagde han så, "gu skal jeg ej" mumlede han bare surt.. fuck nej. "Du kan godt droppe det, du er sådan en pussy.. tag dig nu sammen, det gør jo ikke særlig undt" sagde Mack, han lød helt såret over at Jakob ikke gad.. hvad fanden skulle han også have lavet? Argh. "Måske" mumlede han bare. 
Han gik bag ved Mack ind i butikken, og lyttede ikke rigtig da han snakkede med en eller anden om havd han skulle have lavet.. han stod mest og tænkte over hvad han selv skulle have lavet, hvis han turde.. hans mor ville flippe skråt.. det skulle være et sted hun ikke så det.. på ryggen måske.. hvad skulle han have.. Jesus.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: