Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den første tur i parken

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:03 am

"ja det var tanken." begyndte han før han vendte sig imod stemmen. "godaften." sagde han mens han lettede på sin hat. Han kom ud af ingenting. Han flyttede tandstikken fra den ene side af munden til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:10 am

Safre kigger på den nyankommende. Det linede uhyggeligt meget en sortelver men så afligevæld ikke, så måtte det være en elver. Safre troede eller kun der var hende og hendes veninde. "Godaften sir."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:17 am

Rekoj smilede, og nikkede kort mod dem begge; "Må jeg spørge hvad der bringer jer to ud til denne pragtfulde nat?" Rekoj kiggede op mod stjernerne; "Ikke at det egentlig kommer mig ved, det er bare nysgerrighed for den nye i byen" Han kiggede ned på dem begge igen, men holdt øjenkontakt mod manden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:23 am

"Tja jeg kiggede på stjerne og så kom Billy her og ødelagde sin hanske og så lavede jeg ham en ny."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:32 am

Rekoj kiggede nu på kvinden, som sad i græsset; "Så de syr frue. En meget undervurderet evne." Rekoj rystede kort på hoved, sukkede kort, og smilede derefter igen til hende; "Mit navn er Rekoj, nu hvor vi alligevel er begyndt på introduktioner. Håber det er i orden jeg bliver lidt, da selvskab er meget sjældent på denne tid af natten, ellers skal i bare sige til." Rekoj syntes der var noget over kvindens øjne, som ikke virkede helt menneskeligt, men han kunne ikke sætte sin finger på hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:38 am

Billy smilede. En perfect mulighed for at smutte. En tanke slog ned i ham. Hun har stadigt hans ur. Men det så til at Rekoj var fokuseret på Safre. "Rose kan jeg få mit ur tilbage?"


Sidst rettet af Billy Ray Lør Apr 28, 2012 9:46 am, rettet 1 gang (Reason for editing : //svipsede for mig//)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:54 pm

"Ja det kan du da^^" Sagde Safre muntert og gav ham uret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 9:09 pm

Rekoj kiggede lidt forvirret på de to; "De skal da ikke gå, blot fordi jeg er kommet forbi. Jeg ønsker ikke at forstyrrer, hvis i var igang med noget mere privat. Parken er stor nok til at jeg bare kan gå videre" Rekoj smilede til manden, og prøvede at at få styr på den situation, som han åbenbart var ved at ødelægge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:51 pm

Billy kiggede overrasket på Rekoj. "Nej Nej du forstyre ikke noget. Jeg faldt bare i snak med Rose ikke andet." Det var ikke helt overbevidstende ikke engang overfor ham selv. "Hvad laver du ude i sådan en smuk nat?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 6:46 am

Safre gispede kort at hun så Rekoj. "den rejsende" Hviskede hun og gemte sig lidt bag Billy. "Jammen godaften" Sagde Safre og smilede sødt og gemte sin nervøsitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 6:57 am

Rekoj lagde ikke meget mærke til roses pludselige nervøsitet, da han nu fokuserede kort på den herre foran ham. Han lavede en kort elegant håndbevægelse, som både pegede og gled over nattehimlen. "Det er sjældent at stjernerne viser sig så åbent, og parken her er et af de få steder, hvor byens lys ikke dækker for stjernernes eget lys." Rekoj kiggede derefter ned, og opdagede først nu, at rose havde flyttet sig bag manden, med nervøsitet i øjnene, som Rekoj efter mange år havde lært at genkende. Han kiggede kun kort, og fortsatte derefter sin tale i et lige så roligt tonelæge som før; "Jeg er desuden lige flyttet til byen, og prøver blandt andet af finde ud af, hvor jeg bedst kan finde steder at se ting som nattehimlen, natur, og andet inspiration."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:14 pm

Billy tog et skridt til venstre og kiggede irriteret på Rose før han rettede sin opmærksomhed tilbage til Rekoj. "Jeg er også nu i byen ser du." Han rakte hånden frem. "Navnet er Billy."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:23 pm

"tja, jeg har boet her i et par år, men der er stadig meget af byen jeg ikke har set endnu^^" Sagde Safre venligt. "Nå drenge, jeg må hellere gå tilbage til mit stjernekiggerig. Ses måske senere!" Safre begynde at gå over på græsplanen hun lå på før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 1:04 am

Rekoj var blevet nysgerrig, og derfor at gribe chancen for at kunne lærer nogle fra byen at kende; "Jamen siden vi alle er forholdsvis nye i byen, vil jeg meget gerne invitere jer til en kaffe på en café, som ligger nær mit eget bosted, hvis det muligvis kunne interesserer. Ville være rart at få nogle at kende her i byen, så man ikke starter helt ud alene." Rekoj smilede, og håbede at kunne få dem begge overtalt, selv om han var lidt i tvivl om Rose hørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:01 am

Billy tænkte et øjeblik. "Det kan vi godt. Jeg har ikke rigtig andet planlagt." Han stoppede kort. "Rose vil du med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:18 am

Safre klødede sig nervøst i håret. "Det kan vel ikke skade stjernerne løber ingen vejene" Safre tog sine ting og gik over til de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:30 am

Rekoj smilede; "Det glæder mig at høre, så lad os begynde at gå, jeg skal nok vise vej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:25 pm

"fint lad os komme afsted." Han lavede en håndbevægelse. "Hvis vej."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:56 pm

Safre så ned og bar sine ting. Hun ventede på at Rekoj ville begynde at gå. Villl Den rejsende mon hade hende lige som alle andre ældre elver. Safre var nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:08 pm

// Så forslår jeg, at vi nu kalder dette emne lukket, og starter et nyt et som fortsættelse. Vil gerne lige være sikker på, at alle er okay med det //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:11 pm

// Fint med mig. Åbner du emnet siden du viser vej?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:37 pm

// https://aterswell.danskforum.net/t190-den-frste-tur-i-parken-fortsaettelsen#8554 //

Emnet fortsætter nu der, og vil derfor ikke blive fortsat mere her fra mit vedkommet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den første tur i parken - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den første tur i parken
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Den første tur i parken (Fortsættelsen)
» første dag på et nyt job (Natsu)
» Det første møde //Natsu//
» Alt kan ske når man er i parken.. - Trine
» en dag i parken - Tami

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: