Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den første tur i parken

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:44 am

"Det er en længere historie." Billy Tog en dyb indånding. "måske ikke så lang men mere besværlig at forklare."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:54 am

"prøv mig, jeg forstår temmelig meget^^" sagde Safre med et smil der ikke var helt normal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:09 am

"Først og fremmest må du forstå at du ikke skal fortælle dette videre. Hvis du endelig gør det så lad være med at nævne mig." Billy stoppede og så tilbage på Safre's ansigt som hans øjne kort havde flakket henover. Det var sikkert ikke noget besluttede han. "Ser du i denne verden er der folk der kan magi. Det er noget der er bestemt fra fødslen. Jeg var en af den slags men jeg fandt hurtigt ud af jeg ikke kunne praktisk magi. Som for eksempel at kaste ild fra hænderne. Til gengæld kan jeg skabe objekter med magiske egenskaber lettere end andre." Han tog et dybt drag og kiggede ned på sin venstre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:15 am

Safre gjorde store øjne. "Sejt!! Ville du kunne lave mig nogle sysakse der kan klippe igennem alt?" spurgte Safre glad og hoppede af glæde. *endelig en der måske kan lave mig det ultimative våben*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:24 am

Billy tog et skridt tilbage. "woah tag det roligt. Når jeg laver våben til folk skal de jeg have en god grund." Han trådte på sin smog som han havde tabt. "Det er en meget mere omfattende opgave at lave sådan en saks og tænk på hvad den kan misbruges til."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:29 am

Safre så trist ned."Ja jeg ved det, men jeg kan ikke finde nogen ordenlige sakse." Sagde safre trist. Det passede ikke helt Safres sakse havde flere gange klippet i andet end stof.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:34 am

"Sådan er livet..." Begyndte Billy men stoppede. Der var noget der ikke helt passede her. Han kunne ikke sætte fingeren på det. Men han besluttede at ignorere det for nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:37 am

Safre så efter ham. "men hvor ligger din butik så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:42 am

"Butik og butik. Jeg kommer ikke til at have en direkte butik men nærmere at jeg bliver kontaktet når der er arbejde til mig." Han rakte ned efter æsken men lod den være. "Jeg håber ikke jeg har skuffet dig for meget." Han rettede kort på de meget vel syede handsker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:48 am

Safre så på ham."Har du så et visitkort eller noget?" spurgte hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 5:10 pm

"Nej desværre ikke længere." Sagde han efterfuldt af en kort tør hosten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:59 pm

"når" Safre sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:12 pm

Billy tog en dyb indånding. "Har du noget papir?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:14 pm

"Jada!" Safre rækker ham sin notesbog og en blyant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:52 pm

Billy tog imod notesbogen og skrev sit nummer. "Hvis du har brug for hjælp så ring bare." Sagde han mens han gav bogen tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:00 pm

Safre smilede. "mange tak^^ Hvad hedder du enligt?" det kunne godt være hun havde hørt hans navn før men hun havde glemt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:04 pm

"Navnet er Billy." Sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:11 pm

"Hej Bill^^" Sagde Safre glad hoppede lidt på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 10:55 pm

"Det er Billy." Sagde han lettere irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 11:01 pm

"hej Billy^^" Sagde Safre og bukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 2:55 am

Billy trak sine cigaretter frem og tog en op men stoppede. Han kiggede ned på cigaretten og lagde den ned i æsken igen, i stedet tog en tandstik op i stedet. "Du har accepteret eksistensen af magi meget let."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 7:56 am

"Tja det kommer ikke bag mig^^" Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:19 am

"hm" sagde han mens han løftede et øjenbryn. Han trak sit ur op af lommen "så ville du ikke have noget imod at holde mit ur mens du siger det." Han rakte uret frem imod Safre. "Hvis du lyver mens du holder det vil det... vil det ikke blive behageligt." Hvis det var sådan ville den reagere. Men så på den anden side. Han smilede let da han indså det var et paradoks. Sidste gang han brugte dette trick troede de på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:29 am

Safre tog imod uret. "Er det sådan du vil udspørge mig?" Hun smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:39 am

Rekoj gik langsomt ned at stien. Han kiggede efter et godt sted, hvor han kunne sætte sig til at betragte nattehimlen, som han nu så ofte gjorde. Han kiggede rundt, og sagde stille for sig selv; "Nu har jeg prøvet der, der, og der." Han kiggede rundt på de steder, han ellers havde betragtet stjernerne i de få dage, han havde været i byen, men så faldt hans blik på noget andet. På hvad der lignede et rigtig godt sted at få kigget på stjerne, var 2 skikkelser, lignede en pige der sad på jorden, og en mand der stod med noget i hånden. Han tænkte lidt, og gik derefter hen til dem.

Med en varm og rolig stemme, sagde han stille; "Godaften."

Han var omkring de 1,80, og så meget ung ud. Hans lange hvide hår lå hen over skulderne, som endte omkring livet på ham, mens meget af det stadig løb ned langs hans ryg, og sluttede omkring hoften bagpå. Hans brune øjne virkede underlige, men ikke så man kunne sætte fingeren på, hvad det kunne skyldes. Hans hud var meget lys, og meget fin med mangel på fejl. Han stod med et charmerende smil, og med en meget afslappet holdning. Han havde flot sort åben skjorte med ærmer så lange som en almindelig T-shirt, sammen med et par mørke jeans og fine, men slidte, spidse sorte lædersko. Han havde en okay fin overkrop, ikke muskuløs, men stadig meget pæn, og en lille del af et ar var synligt omkring hans højre brystkasse. Han havde en mørkegrøn skuldertaske hængende ned af sin højre side, nede omkring hoften, af samme design som den unge mennesker ofte brugte til deres skolebøger på højere uddannelser.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den første tur i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken   Den første tur i parken - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den første tur i parken
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Den første tur i parken (Fortsættelsen)
» første dag på et nyt job (Natsu)
» Det første møde //Natsu//
» Alt kan ske når man er i parken.. - Trine
» en dag i parken - Tami

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: