Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

UNI - Jamie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
J

J

Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 9:59 pm

Jamie så opgivende på ham, men det var jo ham der havde startet det! Iih.. "Hvad?!" sagde han, han havde sgu da ikke startet det? "Men det giver ikke nogen mening, jeg.." begyndte han, men stoppede sin talestrøm da Damon nævnte Josh... Josh? Han blegnede fuldstændig, mens Damon gjorde sin sætning færdig. Først sagde han ikke noget, der stod han bare, og forsøgte at stykke tingene sammen.. så Damon troede... åh nej, altså. Det var jo en kæmpe misforståelse. "Damon..." sagde han så i et blødere tonefald, lidt mere medgørlig. "Jeg har været på klatreweekend.. min telefon døde for batteri den første dag, Josh.. var tilfældigvis med, vi har ikke lavet noget andet end at snakke sammen.. fordi vi begge to gik her" forklarede han stille... han havde troet.. han havde... han havde været jaloux havde han! Han var stadig jaloux! Så Jamie var ikke den eneste.. Han holdt hænderne op for at overbevise ham om hvad han havde lavet, der sad måske to plastre et på en af fingrene, og et i håndfladen "Kun klatring.." prøvede han så, det var jo ikke sikkert Damon troede på ham, det håbede han dog.. Han ville jo aldrig såre ham med vilje!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave

Race : Menneske
Offgame Alder : 29
Antal indlæg : 934

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 10:09 pm

Damon kiggede bare på ham og rystede på hovedet af ham da det endelig gik op for Jamie.. at Damon vidste det.. ja for han var jo ikke dum vel, han vidste godt hvem Josh var.. han vidste hvem alle elverne var, alle sammen ikke kun hans egne. han lyttede lidt og rystede bare på hovedet af ham, "Ja det var hvad der skete.." sagde han bare og grinede lidt, "Men du kan jo godt lide ham ikke Jamie?" sagde han bare og gik et skridt mere tilbage.. forbandet sårede stolhed! Hvorfor skulle han få ham til at være sådan her.. pisse irreternede.. og alt for bare en fyr.. når han kunne få så mange andre, hvad var det for noget bull shit! "Du rødmer når i snakker sammen.." hviskede han bare og kiggede kort på hans hænder, "Du kan godt lide ham.." mumlede han så bare, "Jeg ville bare ønske du havde fortalt mig det.. i stedet for at holde mig for nar.. jeg kunne faktisk godt lide dig.. " mumlede han og rystede på hovedet.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 10:49 pm

Jamie så forvirret på ham, lide ham? Lide Josh? Josh var en flink fyr, sød faktisk.. lidt typisk Amerikaner, gik meget op i sin religion, sit land.. sine fritidsinteresser og sin frihed.. i det hele taget. "Jeg.." begyndte han, og rødmede stærkt da Damon fortalte ham at han gjorde det nær han snakkede med Josh "Jeg rødmer aldeles ikke!" sagde han så lidt surt og forsøgte at skjule den stærke farve.. forbandet blod altså! "Jeg kan ikke lide ham som jeg kan lide dig!" forsvarede han sig så, nu var det altså nok, han skulle ikke stå der... og lyde som om.. som om han kunne lide Josh som han kunne lide Damon. "Du skal ikke stå der og sige jeg har holdt dig for nar, når du har gået og flashet din... din dulle hele dagen!" sagde han så vredt og mærkede varmen bag sine øjne og så ned for at skjule det. "Jeg vil gerne ud nu.." mumlede han så stille.. han var ked af det, og vred.. og frustreret.. nu havde han ikke lyst til at stå model til det meget længere. Han ville faktisk allerhelst hjem.. han havde ikke engang lyst til at færdiggøre hans lille konsekvens. Det gjorde lidt for ondt nu..
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 10:56 pm

Damon kiggede lidt på ham da han rødmede igen, "Åh gud.. du rødmer når du tænker på ham!" sagde han højt og stirrede vredt på Jamie.. han var skide sur ja.. men han var nok mest jaloux.. og udstålede det ret meget.. pis også altså.. nå ja nu var han ligesom.. ja.. nu kunne han lige så godt lade være med at prøve på at skjule det.. åh gud altså. "Nå hvordan kan du så lide ham?" sagde han bare surt og rystede på hovedet. "Gu har jeg ej.. jeg ville bare.. jeg troede det var forbi mellem os jo!" sagde han surt og så ned. "Hold kæft" sagde han så bare og gik hen og tog fat om Jamies håndled og skubbede ham tilbage gennem lokalet til de stødte på et bord, og pressede ham ned og ligge, "Hold kæft og kys mig" mumlede han så en smule mere.. sødt.. måske.. men nej.. han var ligeglad.. han ville bare have Jamie. "Du er min.." hviskede han "Jeg vil have dig for mig selv.." mumlede han og trykkede så sine læber mod Jamies og holdt ham fast.. ikke om han fik lov til at gå sin vej, når de var så.. pisse.. ja.. nu skulle de blive venner igen, og så kunne Damon overveje hvordan han skulle slippe af med Josh.. et lille uskyldigt mord.. måske.. han kunne også få ham smidt ud af skolen.. mhm lidt mindre drabligt måske.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 11:48 pm

Jamie flammede lidt op, det var svært at styre følelsesudbruddende, men Damon var den der satte dem igang "Vel gør jeg ej, det er jo ikke derfor!" sagde han vredt. "Jeg behøver ikke forklare mig til dig, han er min ven." sagde han, og forklarede sig vidst alligevel lidt.. Han betragtede Josh som sin ven, ikke som mere end det. "Vel har du så! Nå... men du troede altså forkert." mumlede han sammenbidt "Og nu vil jeg altså gerne ud, flyt dig så!" sagde han og tog et enkelt skridt bagud da Damon flyttede sig, men flyttede sig hen imod ham og ikke bare væk fra døren. Argh! Han så kort på sine hænder og håndled og blev presset baglæns til han stødte på et bord eftersom bordkanterne var lave, antog han at det var et bord som han i næste nu praktisk talt lå på. Han sprællede lidt da han blev trykket bagud ned på bordfladen til hans fødder ikke længere kunne røre jorden mere. "Damon!" klynkede han og så på ham, og skævede derefter til sine hænder. Det var ikke fair at bruge styrke til at holde ham nede, det var jo temmelig klart at Damon havde flere kræfter end Jamie. Han så ham i øjnene og bed sig i læben.. ordene gjorde det lidt bedre, og han blev slap i kroppen og knap så modvillig. Det hjalp også lidt at Damon kyssede ham... det hjalp faktisk ret.. meget. Han gengældte hans kys, og trak lidt i sine hænder for at få ham til at slippe.. "Slip.." mumlede han mod hans læber og fik trukket dem til sig og tog hurtigt fat i hans krave og trak ham længere ned til sig.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 11, 2013 12:13 am

Damon rystede bare på hovedet af ham, "Shh.. jeg gider ikke.. høre mere om ham.." hviskede han stille og slap langsomt hans håndled da han ligesom var falden lidt til ro.. han gad ikke skændes mere, nej.. fuck Josh.. og Nelly, de kunne kneppe hinanden kunne de, så længe Damon fik Jamie for sig selv. Han lod sig hive ned og lagde sine hænder mod hans hofter og trykkede ham ind til sig. "kan vi ikke bare.. glemme alle de andre.. og.." mumlede han stille, "Hygge os.." hviskede han stille, "Og så skal du huske at lade din telefon op, ellers bliver jeg sur.." hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans igen.. mhmm, måske lød han lidt klæblig med det hele og sådan, men han ville bare have Jamie for sig selv, om han så skulle kæmpe for det da.. og Jamie ville tydeligvis også gerne.. kysse i hvert fald.. så.. ja.. hvorfor ikke egentlig! De skulle bare glemme alle andre og bare.. hygge sig! Bare hygge sig ja.. det måtte de gerne! "Mhmm.."  hviskede han stille og lod sin hånd glide op under hans t-shirt og smilede stille.. jov det måtte han vidst godt.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 11, 2013 1:42 am

Jamie så lidt på ham og rystede så på hovedet.. nej, han havde heller ikke lyst til at tale mere om dem. Han ville hellere.. fokusere på Damon, på det han havde sagt... Han kunne altså også blive jaloux, og følte åbenbart et eller andet for Jamie ellers ville han jo ikke reagere sådan.. men det var rart at vide at han ikke var den eneste der havde det sådan. "Jo.." hviskede han til svar, han havde heller ikke lyst til at rode op i det, nej.. Han trak lidt på smilebåndet "Du kommer da bare med næste gang.." mumlede han flabet, han mente ikke at Damon var typen der færdedes så meget ude i det fri. Men han skulle nok prøve at holde sin telefon mere... igang, end han plejede. Han fornemmede godt Damons kølige fingre glide op under sin t-shirt, og skævede kort mod døren... Der var jo ikke nogen der vidste hvor de var, så hvorfor skulle de finde på at lede der? Hm. Han trak ham ned til sig og trykkede sine læber mod hans igen og lukkede sine øjne.
Han slap ham dog igen et par minutter efter og fangede hans blik i mørket "Øh Damon.." mumlede han tænksomt og fik sat sig lidt op "Måske.. skulle vi.." mumlede han og ledte lidt efter den rigtige formulering. "Tror du der kunne være nogen der kunne finde på at komme herop?" hviskede han så og så på ham. Hvis der kom en lærer kunne det jo gå ud over Damon.. værst af dem begge, eftersom Damon arbejdede der, og Jamie var en elev.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 8:18 am

Damon smilede lidt.. se det her var meget bedre, han ville ikke være sur på Jamie jo, og han var det jo heller ikke med vilje.. måske fik han det bare til at lyde som om det var mere seriøs end det egentlig var nu? Han vidste det ikke helt, måske skulle de snakke om det? Sammen.. aftale hvad det var.. de ville.. med det her, det var måske meget godt lige at få noget slået fast, så der ikke opstod.. flere misforståelser.. men først.. sex! "Hmm" mumlede han og grinede lidt, "Mhmm dårlig ide.." hviskede han, "Tror dine.. instruktører ville kigge lidt hvis jeg kravlede op af den klippe.. uden udstyr, og på 10 sekunder.." hviskede han drillende og lod sin ene hånd glide gennem Jamies hår.. mhm. "Shh" mumlede han og sukkede stille mod hans læber, ih behøvede han være så.. ja.. bange! Der skete jo ikke noget vel! "Så fortæl dem jeg voldtog dig.." hviskede han stille drillende og trak Jamie op og stå, "Mhmm.. du er total umulig.. for det meste.. " hviskede han og lænede sig frem og kyssede ham igen og så lidt mod døren. "Måske.. men.. så må du jo heller se at komme tilbage til dine venner.." sagde han stille, jaja så måtte sex vel bare vente.. altså.. forfanden! "Men du skal komme hjem til mig sener så.." hviskede han så, ja det skyldte han ham vidst! Det skyldte de hinanden! Ja!
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 8:56 am

Jamie smilede lidt da Damon skød hans idé om at han tog med ned. Men det havde han også regnet med. Han sendte ham et undrende blik... Han var bare så.. Underlig! Han rystede bare lidt på hovedet af ham "Det ville de nok ikke være så begejstrede for som jeg ville.." grinede han, og nød det lille strøg gennem sit hår.. mmhm. Han rødmede og rystede på hovedet, det mente han nu ikke ville hjælpe.. på noget som helst. "Undskyld, jeg er bare menneskelig!" brummede han og rakte tunge af ham, inden han kyssede ham igen. Han så ham i øjnene.. hvor vidste han det fra? Nå.. "Okay.." sagde han så, og smilede til ham. Det var vel fair nok.. "Hvornår tager du hjem?" spurgte han og lod sig glide ned på gulvet da Damon trak ham op og stå, og rettede lidt på sin t-shirt, så den ikke hang midt på hans mave. Han stilte sig på tæer og kyssede ham på kinden og gik hen til døren og åbnede den på klem for at kigge ud.. gangen var tom. Heldigt! Det kunne jo være Damons... date... var kommet tilbage for at lede efter ham. Han vendte sig mod ham "Så ses vi senere?" mumlede han tøvende... tog Damon hjem nu? Han skulle jo også lige bortføre det der.. skelet.. åh gud, de måtte have ventet i evigheder!
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 9:13 am

Damon smilede kort til ham, "Vi kan gøre det sammen en dag.." hviskede han, med Jamie på ryggen og så rodret op af et bjerg.. åh det kunne blev skægt, Jamie ville sikkert elske det! Mhmm.. det kunne han godt gøre med ham. "Mhmm du er lækker" hviskede han og bed ud efter ham og grinede lidt.. mhmm og kyssede lidt.. mhm! Øv altså, hvorfor var det lige igen de ikke kunne gøre det her? Det var da en meget god væg! Og nogen meget gode borde.. tsk! "Nu" sagde han bare og smilede lidt, nej han havde ikke brug for at være der egentlig, han var jo kun kommet fordi samtlige elver havde plaget ham hele dagen om at komme.. så Nelly kunne.. ja.. sikkert, det havde han ligesom regnet ud.. men det fik Nelly ikke lov til, nix.. så nu kunne han lige så godt tage hjem, måske var Simon også hjemme.. så kunne de måske tage ud og jage inden Jamie kom. "Ja.. Og hvis du ikke kommer.. så skal jeg nok finde dig" hviskede han drillende og snusede ind, "Mhmm nu kan jeg finde dig.. over alt.." hviskede han stille og tog kort Jamies hånd og trak ham ind til sig, "Kom snart.." hviskede han stille og trykkede sine læber en sidste gang mod hans. "Så smut så.. " hviskede han og gik ud sammen med Jamie og gik i den modsatte retning af ham.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 9:34 am

Jamie smilede bare til ham "Jaja.." grinede han, det mente han nu ikke ville blive ført ud i livet. Men han var sød alligevel, at han tilbød at gøre det med ham var ret kært. Han grinede lidt og rystede på hovedet "Det kan du selv være!" mumlede han, og smilede skævt da han lovede at finde ham hvis han ikke dukkede op på hans dørtrin senere. "Mm.. glæder mig allerede.." mumlede han og lod sig trække ind til ham.. bare kort.. og gengældte hans kys. Han nikkede indforstået og gik ud og så kort efter ham da han gik den anden vej ned af gangen og smilede kort, før han luntede i den modsatte retning. Han måtte skynde sig lidt, og endte med at komme halsende op på taget med skelettet i armene, hvor de andre var gået mere eller mindre død. "Undskyld jeg kommer så sent!" sagde han hurtigt. De andre vågnede fra deres slummer og så lidt bebrejdende på ham "Helt ærligt Jamie.. det tog jo en krig!" sagde en af dem og sukkede. Han smilede undskyldende og viste dem skelettet. Da oplivede de hurtigt og gav sig til at diskutere hvordan de skulle gøre det. De endte med at hænge det ud over muren med et banner hvor der stod noget i retning af Studying wouldn't be studying without DYING. Da de var færdige listede Jamie sig diskret væk.. han ville hellere.. hjem til Damon.. Han havde jo en grænse for hvor længe han kunne holde sig igang, og frisk.. og det ville han gerne udnytte. Han smuttede ned, og udenfor. Overhørte nogen der kaldte på ham, og løb hen til bussen der holdt ved stoppestedet og steg på. Han lod sig synke ned i et af sæderne.. fuld af.. endorfiner, og adrenalin! Lortedagen var vendt. Nu var den ikke så dårlig. Han smuttede af lidt efter, Damon boede jo ret tæt på universitetet.. bare i den modsatte retning af Jamie. Han så sig lidt omkring, inden han gik hen mod bygningen.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 9:58 am

Da Damon var kommet hjem havde der været helt tomt i lejligheden, han opdagede da at Simon havde skrevet en besked til ham, da hen endelig kom i tanken om han burde tjekke sin telefon altså. Han smilede lidt for sig selv.. og sukkede langsomt, nå ja hvad fanden Simon havde jo også et liv. Han gik ind på sit værelse og kiggede kort ud af vinduet.. han bestemte sig dog for at han godt kunne nå.. at jage, så hurtig var Jamie nok heller ikke.. han håbede bare ikke han kom død druken klokken fem i morgen tidelig.
Da Damon kom hjem smuttede han hurtigt i bad og tændte for lidt musik, og tændte nogen stearin lys, efter at have rullet gardinerne for. Det var lidt hyggeligt, og det måtte det også godt være! Så længe det ikke blev for meget.. og det her var vidst fint nok. Han havde lige nået at få tændt en smøg da det ringede på dørtelefonene, han skyndte sig hen for at klime Jamie ind, "Kom!" Råbte han bare glad til ham, og åbnede døren så han kunne komme ind, imens han lige.. sørgede for at alt.. var som det skulle.. hmm det så vidst godt nok ud!
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 10:12 am

Jamie trykkede knappen i bund til dørtelefonen et par sekunder og ventede på svar. Der kom en metallisk brummen fra den da Damon svarede, og han smilede for sig selv og skubbede blidt døren op da en skrattende - men glad stemme brød gennem den brummen der kom fra dørtelefonen. Han kunne vidst ikke blive meget pænere.. han var jo ikke taget hjem for at... ja.. nej.. det blev vidst nød til at være sådan. Han tog elevatoren.. den var hurtigst, og ærlig talt var han lidt for doven til at tage trapperne. Det gik også meget hurtigere! Han trådte langsomt ud på reposen og gik et par skridt tættere på døren ind til Damons lejlighed.. Han skubbede blidt døren helt op og så sig lidt omkring i indgangen til den store lejlighed. "Damon?" spurgte han tøvende og gik indenfor og krængede langsomt sin jakke af, mens han studerede væggene med blikket.. det var et stykke tid siden han havde været der sidst, men det virkede meget genkendeligt. Han huskede det udemærket fra sidste gang. Han var ret god til at huske steder, og placeringer.. farede ikke vild så hurtigt! Nej. "Hvor er du henne?" spurgte han stille for sig selv, og trådte ud af sine sko og listede lidt længere ind i lejligheden.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 10:27 am

Damon lagde smøgen fra sig på askebærerts kant da han hørte Jamies stemme, og smilede stort.. okay slap af.. du ligner en på lykkepiller! Hmm. Han rullede kort med skulderne, og gik så mod lyden af det søde menneske.. han var nem at høre.. når man var den eneste med en puls.. og en hjerterytme.. mhm! Han gik roligt hen til ham med et smil han prøvede at gemme, men ikke rigtig.. kunne. "Halløj!" sagde han blidt og skubbede døren i bag ham, og lagde så sine arme rundt om ham. "Har du savnet mig" hviskede han drillende og kyssede ham blidt i håret.. søde Jamie. "Kom indenfor.." mumlede han og slap ham langsomt igen, havde ikke rigtig lyst egentlig.. han lod ham komme ind i stuen, "Sæt dig.. så finder jeg noget at drikke.. hvad vil du have?" sagde han roligt, en øl var måske lidt.. nej.. ingen alkohol.. en sodavand var godt, godt til Jamie! Han selv lavede en kop kaffe.. men Jamie ville bare have vand, og det fik hans så også med isterninger i, ja! Han to drikkende og gik hen og satte dem på sofabordet og dumpede ned ved siden af Jamie. "Hva så.. var det en god.. fest?" sagde han stille og modstod en træng til at flå tøjet af ham.. og kysse ham over det hele.. mhmm nej, nu skulle de lige.. lave regler. "Der er noget jeg godt kunne tænke mig at tale om.. sådan.. os to.. jeg tænkte vi måske lige kunne lave nogle små regler, så der ikke opstår flere.. misforståelser.. du ved.. DTR.. define the relationship?" mumlede han stille og så undersøgende på Jamie.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 1:54 am

Jamie standsede op da Damon kom ham i møde og smilede lidt til ham, og skævede kort til døren, der blev lukket bag ham, og mørket der omsluttede ham da Damon omfavnede ham. Han lod sine hænder kravle lidt op af hans ryg, og tage fat i hans trøje.. mmhm.. krummede den lidt mellem sine fingre. "Mmhm.." brummede han og grinede lidt.. lidt savnet havde han nok været, selvom det ikke var så frygtelig længe siden han var gået og de sidst havde set hinanden, og Damon nær havde voldtaget ham på et bord... æh. Han smilede af kysset i håret, og brummede stille.. det var rart! Han var ikke helt tilfreds med at skulle flytte sig, men fulgte alligevel med ind i stuen og satte sig ned. "Vand.. tror jeg.." sagde han og sendte ham et lille smil, da han kom ind med det. Han tog en tår og trak på skuldrende "Det var fint nok.. jeg er glad for du ikke er biologi lærer.." mumlede han så, og sendte ham et drillende blik. Det var nok udemærket, ellers kunne det godt være han var blevet lidt sur.. måske. Han drak lidt mere af sit vand, og sendte ham et overvejende blik.. mmhm.. kan kunne da godt.. hoppe på ham! Hæh! Han nåede lige at sætte sit vand fra sig, da Damon foreslog de skulle lave regler. Han stirrede på ham, med barnligt store grønne, uforstående øjne. "Regler.." gentog han og så kort rundt i lejligheden, og så på ham igen. "Som hvad?" spurgte han så.. som i og med at de ikke måtte.. date andre? Som med Nelly og Josh? Selvom Jamie stædigt forholdt sig på at der intet var mellem ham og Josh. Eller måske angik det bare sex..? Han vidste ikke hvad de var.. men han antog de var en slags fuckbuddies.. selvom han godt kunne lide også bare at hænge ud med Damon.. mm.. Han havde ikke lyst til den samtale! Det var så alvorligt!
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 6:48 am

Damon smilede lidt og rystede på hovedet af ham, "Hvad har i lavet?" mumlede han, en smule irreteret.. det blev man vel altid lidt, når man var dem der skulle rydde op efter det.. desuden så var hærværk total ulovligt.. forfanden altså. "Du ved godt du kan blive bortvist for det ik?" hviskede han og sendte ham nogen drillende øjne.. Det skulle han måske ikke havde fortalt til en lærer.. mhm. "Vand" mumlede han bare og kiggede kort på Jamie og fik øje på hans ansigt udtryk og grinede så, "Hold op med at se så alvorlig ud.." grinede han, "Du giver mig.. kryb!" mumlede han bare og lænede sig frem mod Jamie og lagde sine hænder mod hans brystkasse, lod dem glide langsomt ned over hans overkrop, inden han tog fat i kanten og trak hans t-shirt over hovedet på ham! "Mhmm så.. mindre anspændt.." hviskede han og kastede t-shirten væk. "Jeg mener bare.." hviskede han og hev Jamie tættere på, til han sad oven på Damons skød og trak ham ind til sig og placerede sine læber mod hans kraveben.. mhmm! "At vi ligesom.. bare skulle.." hviskede han og trykkede sine læber mod hans kraveben, langsomt hen af det, og op af halsen, "Aftale.. at det bare er os to.. så der ikke opstår.. flere misforståelser.." hviskede han og lod sine læber glide længere op af hans hals, til han mødte hans øre.. mh! "For nu altså.. og så synes jeg.. du skal fortælle mig.. hvis det bliver for meget.. eller for lidt.. det gør det hele nemmere.." hviskede han stille og lod sin tunge glide gemmen hans øre, "Mhmm så?" hviskede han stille og tog et blidt tag om hans nakkehår, men strammede det så og trak hans hoved bag over. "Aha?" hviskede han, og smilede djævelsk.. hæh.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 7:34 am

"Jeg har da ikke fortalt dig noget endnu!" sagde han og rakte tunge af ham. "Det kan være jeg slet ikke har lavet noget.." mumlede han så uskyldigt og lod en finger glide rundt langs kanten på glasset. Han smilede skævt "Smider du mig ud?" mumlede han spørgende og lagde hovedet på skrå og betragtede ham. Han rødmede dog lidt da han kaldte ham alvorlig "Jeg er ikke alvorlig... det er dig der er alvorlig!" sagde han og så ned af sig selv da han kørte sine hænder nedover hans brystkasse og stak et par fingre et sit vand og sprinklede et par dråber på Damon , og smilede til ham inden han stilte glasset fra sig, og mærkede sin trøje forsvinde. "H-hey.." sagde han så, helt ærligt.. han kastede et enkelt blik efter sin trøje, inden Damon trak ham over på sit skød. Han gav et lille gisp fra sig da han kyssede ham på kravebenet, og lyttede til hans hvisken. Han sank stille mens kyssene bevægede sig op af hans hals.. det var da også utroligt, når han nu lige havde været ovenpå.. Det var utroligt hvor blød og usikker Damon kunne gøre ham. Jamie var da en sød fyr! Selvfølgelig.. men.. han var aldrig.. sådan som han var med Damon.. ikke at han ændrede personlighed eller var skizofren, men... Hm. Han nikkede stille "Det lyder.. som en god ide.." hviskede han og skævede til ham da han slikkede ham i øret og undertrykte et støn.. det var lidt besværligt at koncentrere sig når hans læber var alle steder. Han mærkede hvordan Damons fingre gled op i langs hans nakke og strammede om hans mørke hår, og trak hans nakke bagover. Han sank tydeligt så hans adamsæble gjorde en langsom bevægelse..op og ned. Han bevægede forsigtigt sin hånd og ramte hans skulder med fingerspidserne og lod dem glide nedover hans skulder, brystkasse/side.. og mave til hans trøjekant og snoede stoffet om fingrene "Det er et beskidt trick at hive i håret.." hviskede han så, og smilede en smule.. Damon hev jo ikke i det, men Jamie havde ikke mange muligheder for at bevæge sig når hans nakke var låst fast.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 8:02 am

Damon smilede stille og nikkede, "Godt.." hviskede han og slap hans øre og smilede forsigtigt til ham, mhmm han så nu meget godt ud som han sad der.. fuldstændig forsvarsløs.. og lige til at.. mhmm spise! Hæh.. men nej.. nej Jamie var hellig, han var.. selskab.. ikke mad! "Smider dig aldrig ud.. bure dig inde.." hviskede han drillende, "Så jeg kan få dig.. helt for mig selv.. min helt personlige sex slave.. " grinede han, "Skal nok huske at fodre dig med menneske mad! Lyder det ikke hyggeligt?" drillede han og slap langsomt Jamies nakke hår, "Mhmm ja.. jeg kan også godt nappe.. og kilde" drillede han og kilede Jamie op af siderne, og grinede lidt.. inden han lænede sig ind til ham igen trykkede sine læber mod hans, nappede ham drillende i underlæben og udviklede så kysset lidt mere. "Mhmm.. hvorfor er du også så.. lækker.." hviskede han og lod sine fingre glide op af Jamies sider igen, og væltede ham ned i sofaen og rykkede sig ind over ham, men uden at ligge på ham, han skulle jo helst ikke mase ham vel. "Hej.." hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans igen.. mhmm hvor var han altså bare.. fristende!
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 8:19 am

Jamie grinede stille da han truede ham med at blive slave istedetfor at blive smidt ud. "Er det en tag.. hvad jeg kan få deal? Eller har jeg flere valg?" hviskede han og skævede til ham og smilede. Og rystede så på hovedet, han ville ikke være en hamster! Eller... man knaldede ikke sin hamster.. føj. Uf, adr. Han vippede sit hoved tilbage i en normal vinkel og trak vejret dybt g kiggede lidt på ham og spærrede øjnene op "Nej, vent.. hvad?" begyndte han, og snerpede så læberne sammen til en tynd streg "Nej, Damon lad være!" klynkede han og begyndte at grine, og blev derefter afbrudt af kysset "Mm.." brummede han mod hans læber og slap hans trøje og lagde armene om hans nakke for at gengælde hans kys. "Hvad snakker du om, jeg er i-" begyndte han og blev tumlet ned i sofaen. Argh! "Halløj.." mumlede han til svar og smilede lidt til ham og nåede lige at trække hans trøje af med et svip, inden Damons læber fandt hans igen. Han kørte sine hænder nedover hans overkrop.. det var sjovt hvordan mænd.. kunne være så tiltrækkende, når kvinder også kunne.. og de var jo komplet forskellige! MMhm.. men Damon.. åh. Han slap hans læber og kyssede ham på hagen, på halsen.. mmhm.. ned til kravebenet, og på brystkassen som han overøste med små våde kys. Og et enkelt sugemærke.. fordi han kunne.. der kom dog ikke rigtig noget, men Damons blod var jo også temmelig stillestående. Han nappede ham blidt i den lyse, bløde hud på skulderen og skævede til ham "Duu.. Damon.. er Simon hjemme?" hviskede han så og skævede mod roomatens værelse.. det skulle helst ikke gå som sidst.. eek!
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 8:33 am

Damon grinede lidt og rystede på hovedet af ham, nix! Jamie fik mad.. og sex.. det måtte være nok! måske kunne han anbringe en seng i buret også, så kunne han sove! Det var da helt perfekt jo! "Mhmm næh.." hviskede han stille, "Jeg bestemmer" mumlede han bare, det kunne nu være meget sjovt.. han måtte minde sig selv om at lænke Jamie til sengen en weekend, og fodre ham.. bare for sjovt selvfølgelig men stadig! Og så voldtage ham.. mhmm! Ja. "Du larmer.. er du virkelig så kilden" grinede han og slikkede Jamie på hagen, søde lille menneskedreng. Han hævede lidt øjenbrynene da Jamie kyssede ham over det hele og sugede sig fast.. lille sugemalle nå! Han smilede dog bare lidt, da Jamie vidst blev lidt forundret over det manglende sugemærke.. men det så ud til han hurtigt regnede ud hvor det var bleven af. "Jaah.." drillede han, "Øv bøv.. hva?" hviskede han og bøjede sig ned over ham, og kyssede ham på halsen, og sugede så til.. et par sekunder.. og slap så der var kommet et stort rødt mærke. "Sjovt.. jeg kan godt.. mhmm.. " drillede han og slikkede ham på halsen hæh! Små mærker over det hele! Så kunne alle se hvad søde lille Jamie havde lavet i weekenden! Hah! Han lod ham hive trøjen af sig, og smilede lidt da Jamie spurgte efter Simon, "Hvorfor vil du gerne have han skal være med?" hviskede han stille drillende, og skubbede sig selv op og side, "vent der!" sagde han højt sådan lidt.. begejstret.. hæh! Og så forsvandt han, for at være tilbage igen efter 5 sekunders.. tid. Han lagde en dyne på gulvet, bredte den helt ud, og placerede to hovedpuder for enden på dynene. Han rejste sig så op og gik hen og tog Jamies hånd. "Jeg synes vi skal udnytte at Simon ikke er hjemme.. og have sex.. midt på gulvet.." hviskede han stille og trak ham op og stå og hen mod dynene og kyssede ham blidt på læberne, "Men det betyder jo ikke du behøver få undt i ryggen.." hviskede han.. ja han tænkte da også bare på alt! Men altså.. ja.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 8:44 am

Jamie kom med et dybt suk og smilede så bare af ham.. jaja, det måtte han gerne tro. Men han skulle bare vide! Der gemte sig en lille rebel i Jamie! Det tog bare noget tid at finde den når man blev blød i knæene og blev kysset på hele tiden. Den skulle nok tirres frem, og ikke kæles frem. Tsk. "Hold op!" sagde han hurtigt og greb om hans hænder så han ikke kunne kilde "Mm.. nu snasker du også.." mumlede han ynkeligt og tørrede sin hage, og blev overfaldet med sugemærker istedet for! Han kom med et lille støn, og rødmede en smule over dem "Damooon... ikke hvor de kan ses! Hallå.." grinede han og vred sig lidt. Han rødmede mere voldsomt da damon drillede ham "Neeeej, jeg vil bare ikke have at sidste gang gentager sig!" sagde han og skar en grimasse. Han så efter ham da han satte sig op.. åh nej, han havde vel ikke misforstået det med Simon? Men det begejstrede tonefald, lød ikke... misforstået. Jamie hævede sine øjenbryn og satte sig langsomt op, langsomt nok til at Damon straks efter han var forsvundet hurtigt stod i stuen.. det var ret imponerende, og gjorde en lidt.. mat.. tænk at have så meget energi.. altid, hele tiden! Han lod sig trække op og stå og stirrede lidt på ham og fulgte med hen til dynen, og kys og... På gulvet? Lige midt i det hele? Men hvad hvis Simon kom hjem! Måske midt i.. akten.. åh gud. Han ville helst ikke ligge der, med.. Damon.. oppe i sig.. og så høre døren smække. Han sank en klump og gled ned og sidde og trak ham med ned. Han håbede Damons reflekser reagerede hurtigere end Jamies i sådan et tilfælde. Han satte sig på knæ, og lænede sig frem og så ham i øjnene inden han pustede ham let i hovedet og smilede skævt, og trykkede derefter sine læber tæt mod hans.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 9:00 am

Damon smilede lidt og sendte ham et frækt blik, "Mhmm.. må dine venner ikke vide du får sex?" hviskedehan drillende, det var da meget hyggeligt! Jov lige der hvor alle kunne se dem! Så kunne man jo også ligesom se.. at Jamie var optaget! Yes! Mission fuldført.. aj.. ad. nå. "Mhmm det ved jeg godt.." grinede han, og rystede på hovedet, som om han havde ment det seriøst.. desuden så ville han jo ligesom gerne have Jamie for sig selv, det var hele pointen, og så var Simon også.. mest til damer, så den gik sgu nok ikke.. hah! "Mhmm slap af.. han kommer ikke hjem.. ikke før imorgen aften" sagde han roligt og gled langsomt ned på dynene sammen med Jamie, og lod sig kysse.. da Jamie kyssede ham, "Så vi har hele stedet.. for os selv.." hviskede han, "Mhmm dit hjerte banker hurtigt.. dyb indånding.." hviskede han stille og strøg ham kærligt over håret, inden han blidt lagde en hånd på Jamies bryst, og skubbede ham ned og ligge, ned på hovedpuderne.. mh! Han lagde sig ned ved siden af og nussede ham blidt ned langs siden.. han kunne sagtens trække tiden lidt ud.. haha.
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 9:15 am

Jamie rødmede en smule henover næsen og så genert ned i dynen.. han kunne allerede høre dem spørge. Hvem er hun? eller Havde hun gode patter? eller sådan et eller andet.. utrolig barnligt.. åh gud. Og det var jo ikke en hende! Men han kunne nok godt undgå det værste.. og gå med halstørklæde! Ja! Det var vel også snart den tid på året til at begynde på den slags, ikke? Han sendte ham et drillende blik, og rakte kort tunge af ham igen. Han tillod sig at slappe lidt af på Damons kommando "Okay okay.." mumlede han så, og betragtede ham da han fortalte ham.. at hans.. at hans.. Han rødmede eksplosivt over hele hovedet. Det sagde han bare ikke. Nu kunne han godt dø.. af skam! "Ne-ej, det gør så ikke!" forsvarede han sig tamt.. øv, det kunne han ikke bare sige! Han greb ud efter en pude og lagde den for ansigtet... Han lod sig glide ned og ligge og mærkede Damon lagde sig ved siden af ham og trak puden lidt ned for at se på ham henover kanten, og skævede kort til hans hånd der nussede ham.. Jamie ville bare gerne have den ekstreme rødmen til at falde lidt ned, han lignede jo en tomat. Da det endelig skete, og det var mere moderat skubbede han den op under hovedet igen, og betragtede ham lidt inden han rykkede lidt tættere på, og så lidt tættere... til de lå op af hinanden. Så smilede han lidt og trykkede sine læber mod hans.. bare kort, og skubbede blidt til hans skulder så han røg om på ryggen og kravlede op på ham. Se.. sådan.. meget bedre.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 9:44 am

Damon nikkede roligt, ja.. løsen lidt op! De kunne jo bare tage den.. med ro.. stille og roligt.. han skulle ikke nå noget, og det skulle Jamie heller ikke.. så vidt han vidste så havde de begge to fri imorgen. "desuden kunne jeg sagtens undervise i biologi hvis det skulle være.." hviskede han stille og sendte ham et drillende blik.. han drillede ham jo.. med sex.. selvfølgelig.. men han var ret bevidst om hvor godt han kendte til menneske kroppen, både den kvindelig og den mandelige.. selv om de ikke alle sammen var ens.. Jamies var især.. lækker.. speciel.. for han lignede ikke alle andre.. han var meget meget bedre! Mhmm det var godt at skille sig ud.. mhmm! Han kiggede lidt uforstående på ham da han blev knald rød i hovedet og gemte sig i skam.. hvad fanden?" Hvad har jeg sagt?" spurgte han forvirret og slap hans side.. han vidste ikke helt.. hvad havde han nu gjort forkert, jamen for satan altså.. det var meget nemmere første gang, hvor Jamie bare havde været.. bundet! Ja.. meget bedre. "Undskyld.." hviskede han stille og lænede sig ned over ham og kyssede ham langsomt på læberne, og slap ham lidt igen, og betragtede ham da han ligesom.. faldt lidt ned igen, og rykkede tætter på, "Ved du godt hvor lækker du er?" hviskede han drillende og sendte ham et frækt smil, og lod ham.. kravle rundt.. og skubbe.. og kysse og den slags ting! Mhmm! "Halløj" hviskede han stille.. ikke om han fik lov at side der oppe meget mere end.. hvad skulle han give ham.. 10 minutter? Næh nej.. slaven skulle ligge nederest, sådan var det!
J

J

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 9:57 am

Jamie sendte ham bare et sarkastisk blik "Oh really?" mumlede han og smilede så lidt. Damon.. med sine mange år i ryggen, kunne nok undervise i lidt af hvert.. Mm.. Han mumlede bare noget uforstående til hans spørgsmål om hvad han havde gjort, og undskyldte! Det var da... jo, det var det faktisk. Ret meget hans skyld, men det var da pinligt.. at det hamrede sådan.. og.. og at han kunne mærke at det bankede så hårdt! Men Damons havde nok ikke banket et godt stykke tid, nej, så han kunne nok ikke nikke genkendende til Jamies generthed. Han smilede lidt og rystede på hovedet, han var da rimelig normal! Med undtagelse af øjnene altså.. og den lille tatovering på håndleddet... aj, der var vidst mange der var tatoverede i dagens USA. "Mm.. too slow.." hviskede han bare da han fik øje på Damons skeptiske blik og smilede til ham. Han måtte godt.. udforske lidt, det fik han ikke så tit lov til.. Damon kunne vel godt opføre sig pænt og blive liggende lidt? Hm. Han bøjede sig ned over ham og trykkede et lille varmt kys mod hans hals og slikkede ham så på kæben og grinede stille for sig selv og trykkede kort sit ansigt blidt mod hulningen mellem kæbe og øre og trak vejret helt stille og mærkede fugten fra sit eget åndedræt når den ramte Damons hud på halsen. "Mmhm.. her er vanedannende.." hviskede han og smilede svagt, inden han trak sit ansigt væk og så ned af ham, men han havde jo ikke rigtig været andre steder! Hah! Han lod sine hænder glide nedover hans brystkasse og rykkede sig langsomt bagud og lod sine hænder glide med nedover hans brystkasse og mave til han stødte på hans buksekant. Han bøjede sig ned og smilede skævt til ham inden han fik kilet tænderne ind under stoffet der forbandt bukseknappen og det lille stykke stof der holdt bukserne sammen, og.. vupti! så var de åbne "Helt uden hænder.." drillede han og lagde sine hænder på hans lår.. eller.. måske var de højt nok oppe til det var på hans hofter. Hm.. Så trak han tankefuldt lidt ned i hans bukser.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 4 Icon_minitime

UNI - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel's Paradise - Jamie
» tak for hjælpen (Crystal Jamie Marshall)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: