Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 UNI - Jamie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 14 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 10:19 am

Jamie så efter katten der rendte ned fra Damons skød.. okay, så.. de var begyndt at blive gode venner. Han smilede for sig selv da den rendte forbi ham, og lod sig glide ned på skødet af Damon da han trak ham ned til sig, og så ham i øjnene. Han lod sin hånd glide om i hans nakkehår, lod det glide gennem sine fingre et par gange mens han overvejede hvad de kunne lave. "Jeg kunne jo holde dig fast på det du sagde.. med at køre en tur ud.. og overnatte under stjernerne" drillede han, og smilede skævt til ham. Han ville ikke introducere Damon til sin familie endnu, de skulle lige over alt det turbulente så kunne de jo se det hele an. Det var jo sådan set stadig deres første dag som... i et forhold.. sammen.. altså.. det der... ja, whatever. "Hm?" brummede han og vendte hovedet og så lidt på ham... "Hvad? Undervurderer mig?" gentog han, og smilede forvirret til ham og vendte sig så han sad overskrævs på hans ben istedet så han kunne se ordentligt på ham. "Hvorfor... undervurderer folk mig?" mumlede han og rykkede tættere på ham og beholdt sine fingre i Damons hår. Årh det var svært ikke at blive fristet og bare... Han huskede sig selv på at hans røv lige skulle overkomme det sidste lidt intense seksuelle halløj de lige havde lavet. "Men hvis jeg undervurderes, så fejler du i alt fald aldrig med aldrig med at overraske" grinede han og lod sine fingerspidser glide ned langs hans nakke og ned bag hans trøjekant. "Hvad.. vil du gerne... imorgen?" hviskede han så og trykkede sin næse mod hans og fornemmede kulden med et behageligt gys.
Tilbage til toppen Go down
 
UNI - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 14 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
 Lignende emner
-
» Angel's Paradise - Jamie
» tak for hjælpen (Crystal Jamie Marshall)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: