Damon maste sig igennem mængden af elver, de var alle steder jo, man burde lave specielle gange til læerne.. man behøvede jo ikke være nød til at røre ved alle de menneske, fordi de var for stædig til at flytte sig, og de fleste havde så skide travlt.. så måtte de sgu da lære at gå i ordenlig tid.. det kunne vel ikke være så svært.. nu spærrede de gangen for alle andre, som faktisk ikke havde haft travlt til at starte med.. sikke dog et ravnerock. Til sidst fandt han dog frem til musik lokalet, normal underviste han i et af de store forlæsnings lokaler.. men man kunne jo ikke bare sådan.. lære musik.. ved at snakke om det, nogen gange blev man jo også nød til at gøre det.. og heldigt for det havde de bygget et par musik lokaler, der var et stort et hvor der også var sidepladser, det var perfekt til teori.. når man skulle vise.. tingende.. i stedet for kun at forklare.. desuden var det altid en god ide at starte op med lidt musik, det fik folk til at bryde sig mere om musikvidenskab.. og ikke bare syntes det var røv kedeligt. Han gik ind i klassen og smed sin taske på bordet, han kiggede lidt ud over bordene, og smilede kort. "Godmiddag alle sammen!" sagde han højt, og vendte sig mod tavlen, imens han skrev sit navn op, "Jeg hedder Damon Jackson" sagde han højt og satte to streger under Jackson, "I kan kalde mig professer Jackson eller Hr. Jackson.. " sagde han roligt og vendte sig om mod dem. "Halløj" sagde han roligt og smilede stort, imens han prøvede at indprinte nogen af deres ansigter.
//Lad ham dog komme for sent.. hæhæh (; //
Sidst rettet af Damon Man Aug 26, 2013 8:49 am, rettet 1 gang
J
Race : Vampyr Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 972
Emne: Sv: UNI - Jamie Fre Aug 09, 2013 10:11 am
Jamie styrtede op af trapperne fra asfalten, var nær faldet i en lærer og måtte stoppe op og sikre sig at han stadig stod på benene og måtte derefter bene afsted igen, op og ned af trapper og gange, hvorfor FUCK var det også så stort?! Han havde en krøllet seddel i hånden, hans skoletaske var knap nok lukket en smule tandpasta i mundvigen og morgenuglet hår.. hans vækkeur havde ikke ringet, og nu var han kommet forsent, fordi bussen var kørt og han havde været nød til at løbe! Shit altså. Endelig fandt han lokalet, stakåndet og temmelig rundt på gulvet åbnede han døren på klem ind til lokalet hvor han nåede at få fat i ordene "...Hr. Jackson.."".. de var igang. Øv. Fuck. Han bed tænderne sammen.. nå.. han måtte vel bare få det overstået, ikke? Han åbnede døren helt og mødte et par overraskede blikke der så efter ham og et enkelt fnis. Så drejede han hovedet og så på Hr. Jackson der... der.. Han måbede åbenlyst, det var ikke muligt! Det kunne simpelthen ikke være muligt! Han var jo kun en my ældre end Jamie! Han opdagede at han havde stået og stirret i flere sekunder, og tog sig hurtigt sammen.. fuck nej, altså. "Undskyld.." mumlede han sammenbidt, og lukkede hurtigt døren efter sig og gik ned og satte sig. Det kunne simpelthen ikke være rigtigt.. af alle steder. Det kunne simpelthen ikke passe! Var det en syg joke? Nej.. Damon virkede ikke som om det havde været planlagt. Han sank bare så langt ned i sædet han kunne.. han måtte finde nogen.. nogen der kunne ændre det her! Der måtte være andre musikklasser, andre hold! Andre lærere!
Dave
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Aug 26, 2013 9:28 am
Damon så op da døren blev smækket op og det søde lille.. forpustet.. menneske dreng stod i døren, og stirrede. Han smilede varmt til ham, "Halløj.." sagde han roligt, og kiggede ud på klassen.. ikke helt så fedt at komme for sent første dag.. nej.. han måtte hellere se at få opmærksomheden vendt væk fra Jamie.. "Det gør skam ikke noget, kom endelig ind, jeg tror der er nogen ledige pladser omme bag ved" sagde han roligt og vendte sig mod tavlen igen. "Nå jeg kunne godt tænke mig at starte med lidt sjov og spas.. så vi ligesom kan lærer hinanden at kende først, så jeg tænkte på om i er klar på en lille navne leg.. så vil jeg forsøge at lære jeres navne, så hurtigt som muligt.." sagde han roligt.. som nok blev med det samme.. men de forventede nok der ville gå nogen dage.. det var jo et ret stort hold.. med mange elver.. og dog.. så mange var der vidst hellere ikke der ville læse musikvidenskab.. de fleste tog på Kons i stedet. De var nok omkring 30 i klassen.. og Damon var den eneste der underviste i musik videnskab sådan som var rigtig uddannet til det.. så nej så mange var de vidst hellere ikke.. hm. "Okay er der nogen der kender den her sang.." sagde han roligt og tog plads foran flyglet og begyndte at spille en navne leg. "Se så starte jeg.." sagde han roligt og sang sangen og da der blev stille, sang han hvad han hed.. "Så gør vi sådan at alle synger med.. og når jeg stopper skal man synge sit navn.. " sagde han roligt, og tog en lille boldt frem og kastede den hen til en pige, "Du starter.. og så kaster du bare boldten videre når du er færdig med at synge.. " sagde han roligt.. de fleste så ret generte ud.. som om de ikke lige havde helt så meget lyst.. men de skulle jo lære hinanden navne.. og hvordan skulle de gøre det, hvis de ikke skulle synge det! Det var jo musik! Han begyndte at spille igen.
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Aug 26, 2013 9:37 am
Jamie sad og forbandede alle himle! Hvad var meningen?! Helt ærligt. En eller anden universel kraft syntedes det var vildt morsomt, han kunne sagtens forestille sig en eller anden der bare.. sad og grinede af det hele, af Jamies røde fjæs og... iih. Han lyttede dog, selvom han ikke så op fra bordet.. Han skulle lige.. sluge det. Sluge sin egen stolthed og komme videre i livet, for det var jo ikke Damons skyld, og heller ikke nogen andres. Livet var bare.. fuld af overraskelser. Ikke? Navneleg.. han var ikke helt overrasket, men det var der vel næppe nogen der var. Det var jo en fin introduktion, også for læreren. Han lyttede da Damon sang sit navn, og mumlede med på det han var blevet bedt om at synge med på, som de andre. Der kom nogen latterudbrud indimellem når folk sang forkert, eller en enkelt sad tilbage og kom til at gentage det lille omkvæd inden navnene, så stemningen blødte lidt op.. bolden landede også hos Jamie, og han så lidt tomt på den til musikken pludselig stoppede og han løftede blikket "Jamie Austin Holmes.." sang han så lavmældt. Det skulle han jo.. og kastede den videre til en blond pige der højlydt falset annoncerede at hun hed Laura Waleshire som igen satte noget latter igang. Til sidst blev de dog færdige og bolden blev kastet tilbage til Damon.
Dave
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Aug 26, 2013 9:54 am
Damon smilede stort og klappede i sine hænder da alle var færdige, "Smukt!" sagde han bare roligt og lagde hovedet lidt på skrå, og rejste sig fra klaveret han gik hen til nogen stakke papirer og lagde dem foran en pige, "Hvis du vil være så venlig at dele hæfterne ud Signe" sagde han bare roligt.. ahn kunne selvfølgelig huske alle navnene, ingen årsag.. med sådan en klæbe hjerne. Han rejste gik tilbage til tavlen og hviskede sit navn væk imens Signe delte hæfterne ud. "Jeg tænkte at vi starter lidt let op idag.. med lidt hygge og sang, det kan vi vidst godt tillade os.. så spil og kort og sang.. kunne være fedt.. " sagde han roligt og skrev en masse intervaller op på tavlen. "Men først syntes jeg lige vi skal lege hørelærer.. og finde ud af hvilke niveau i hver især er på" sagde han roligt og gik tilbage til klaveret, "Jeg skal have jer fordelt i klasserne, så nu spiller jeg et interval.. hvilket som helst, og i skal fortælle mig hvad det er for en, og om det er en stor eller lille.. Og så fordeler jeg jer i 3 lokaler.. og kommer og hjælper jer igang.. og så spiller vi sangende for hinanden i slutningen af timen.." sagde han glad og satte sig ved klaveret, alle de 8 intervaller stod på tavlen, blot navnene.. hvis man skulle være god til det her, skulle man virkelig kunne høre hvad det var Damon spillede. Han satte sig og vendte kalveret lidt så der ikke var nogen der kunne se, og på den måde snyde. Han startede ud med et nemt interval, en stor terts.. terts'er var de letteste fordi en stor terts lød glad og en lille terts lød sørgeligt.. ligesom dur og mol akkorder.. mol til trist og uhyggeligt musik, og dur til glad og festligt musik!
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Aug 26, 2013 10:11 am
Jamie lyttede, og tog imod et hæfte da Signe.. som pigen hed, delte dem ud og smilede kort til hende. Okay, det var ikke helt så frygteligt som han havde troet. Men der var også et godt stykke mellem ham og Damon, de sad ikke just i øjenkontakt-zone. Det passede ham godt, så kunne han koncentrere sig. Han havde en blog liggende foran sig og en blyant liggende til højre som han langsomt samlede op og skrev ned.. bare lige.. korte noter om hvad de skulle lave, der var altid en der glemte det, eller nogen der var i tvivl eller en eller anden der begyndte at snakke om noget andet i gruppearbejde.. ikke at han ville være fuldkommen slavisk omkring skolearbejde, men det gjorde heller ikke noget lige at være lidt alvorlig, når det nu var.. college.. universitetet. Han skrev også da Damon spillede.. selvom han gjorde det ret stille... for ikke at forstyrre nogen, bare for at kunne huske det hvis han spillede flere intervaller af gangen. Der var overraskende stille, selvom der var utrolig mange mennesker.. eller.. nok ikke flere end i en normal gymnasieklasse.. men alle var der jo! Der var ingen der pjækkede og den slags. Nej, ikke første dag. Der mødte man op. Han svarede korrekt på de spørgsmål Damon stilte ham, hvilket jo var temmelig heldigt! Så havde han vidst gjort lidt godt i forhold til at møde op sent.. Han blev sendt i gruppe med nogen andre og fordelt ud i et andet lokale, mens en gruppe blev i klassen og en tredje gruppe i et tredje lokale osv. Han smilede lidt genert til de andre da de havde placeret sig ved et bord midt i rummet.. Åha.. hvad så nu?
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Aug 26, 2013 10:20 am
Damon startede med dem der var bleven i klassen, dem som.. havde svaret forkert.. og sådan.. det laveste niveau.. hmm.. han fortalte dem det grundlæggende og satte dem i gang med at øve sangen ved bare at synge den, og fik dem så fordelt ud på nogen instrumenter, som de forsigtigt gik i gang med.. så.. han gik videre til den næste gruppe.. og til sidst til den sidste gruppe.. hvor Jamie var.. søde Jamie.. mon han lige kunne.. hive ham med ud.. og.. kidnappe hans tøj? hæh. Han ville ikke have noget imod at skulle have sex med Jamie igen.. han var ret lækker.. og sød.. og god i sengen! Og han kunne hurtigt blive meget bedre.. hvis han tilbragte et par nætter med Damon altså.. hæh. "Halløjsa.." sagde han roligt, og fik dem også sat igang, "Jamie vil du synge?" sagde han stille og stak ham en mikrofon.. og gav nogen andre tøser en også, så de kunne lave kor til.. "Kom nu? Du har sådan en.. dejlig stemme" sagde han roligt og smilede drillende til ham da de andre ikke lige.. så det.. og så blinkede han lige.. frækt.. en enkel gang.. mhmm.. men så måtte han videre. til sidst i timen spillede de for hinanden, og mødtes de til lige at tale om det til sidst, og så brød de op. Han gik hen til døren for at sige ordenligt farvel og på gensyn til dem, men da Jamie skulle til at gå prikkede han ham roligt på skulderen, "Bliver du ikke lige.. jeg skal lige snakke med dig" sagde han roligt og trak ham til siden, da alle var gået lukkede han døren. "hey smukke.." hviskede han stille og gik hen til ham tog hans skole taske fra ham og pressede ham op af væggen og trykkede sine læber mod hans.. mhmm! Lækkert!
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Tirs Aug 27, 2013 5:57 am
Jamie så kort op da Damon kom ind i klassen og hilste komplet roligt på dem alle sammen. Jamie nikkede til hilsen, han var bange for at de ville finde ud af deres relation.. eller.. relation havde de nok ikke, men stadig.. det.. de havde lavet. Han rødmede stille for sig selv, og hans rødmen blev faktisk værre da han rakte ham en mikrofon... nej han ville ikke synge! Han så lidt febrilsk på ham, jamen... jamen! Han kunne dog ikke rigtig demonstrere.. han kunne jo ikke bare sætte sig imod hvad Damon sagde, han var lærer.. her... og man sagde vidst ikke bare lektorer.. eller.. proffesorer imod. Det hjalp ikke at Damon blinkede.. og drillede og.. iih. Han sang da også. Temmelig genert, meget rød i hovedet, og meget hurtigt, så de blev hurtigt færdige. Da de endelig var færdige og havde evalueret sange og musik osv. Han rakte ud efter skoletasken og lod den glide på og gik så med de andre hen til døren, og skævede så til Damon da han spurgte om han ikke lige kunne blive hængende. Han fik et par enkelte spørgende, og nysgerrige blikke fra nogen af de andre i klassen inden de gik. Så nikkede han tøvende til Damon inden han gik tilbage til et af bordene og ventede til de alle sammen var gået. "Så.." sagde han stille og rødmede da han hilste på ham igen, det var da vidst ikke helt.. lovligt.. eller.. "Damon.." sagde han så lidt.. tøvende, han var faktisk i tvivl om hvad han skulle kalde ham "Jeg tror.. jeg tror ikke.." begyndte han lettere hakkende da han pressede sine læber mod hans. Han gengældte det, hvordan kunne han lade være, det føltedes.. mmhm! Åh.. Han trak vejret en smule stakåndet da han slap hans læber et øjeblik "Det her er da ikke helt.. lovligt.. det her" hviskede han lidt besværet af de kølige læber der var voldsomt.. distraherende. Han placerede blidt sine hænder mod hans brystkasse så der var lidt afstand mellem dem og så op på ham "Jeg troede du underviste børn!" sagde han så, hvorfor... havde han ikke sagt noget?! Men man kunne selvfølgelig også sige Jamie ikke havde spurgt. Hm.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Tirs Aug 27, 2013 10:23 am
Damon grinede stille.. mhmm så.. lille menneskedreng.. hvis han ikke ville kysses på skulle han jo nok bare ikke være kommet til Damons forlæsning.. haha! "Mhmm nej hr.. Jackson.." brummede han bare drillende og slikkede ham hen over læben, han kunne godt mærke han gengældte kysset, han skulle ikke snyde ham næh! Han ville jo gerne.. det lille myr altså! "Mhmm nej.. er det heller ikke.. jeg kunne blive fyrret.." hviskede han stille og gik et skridt tilbage og rystede på hovedet "Jeg har savnet dig.." mumlede han bare, altså selvfølgelig underviste han ikke børn.. det var han da slet ikke typen til.. tsk. "Mhmm hvorfor ringede du ikke.." brummede han stille og kærtegnede roligt hans kind.. og lagde sine hænder om hans nakke igen og trak hans læber tæt på igen, så han kunne kysse ham lidt mere.. "Jeg var slet ikke færdig med dig jo.." hviskede han stille og smilede.. hæh ja!
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 7:40 am
Jamie rystede stille på hovedet og trak lidt på smilebåndet. "Du er lidt fjollet så, er du ikke?" mumlede han og så på hans hud.. der var så nær hans egen, og så bleg! Det havde han faktisk ikke lagt mærke til før. Han mærkede at han trådte lidt væk og tog en dyb indånding, og tillod sig at slappe en smule af i kroppen og stille sig.. ordentligt.. så han ikke stod klæbet op af væggen. Han sendte ham et overrasket blik.. havde han savnet ham? "Jeg har også.. undskyld" mumlede han og kløede sig lidt i nakken, og mærkede den bløde hånd på sin kind "Jeg har bare.. haft skolestart.." mumlede han så og smilede lidt undskyldende til ham. Det var jo også rigtigt nok.. det var jo ikke så frygtelig lang tid siden de sidst havde ses.. der var måske snak om en uge..? Aj.. nok lidt mindre. Han lod sig trække ind til ham igen og lagde forsigtigt sine hænder om på hans lænd, og rødmede så en smule og mærkede hans læber mod sine. "Mm..mhm.." brummede han mod hans læber og trak sig så lidt forsigtigt tilbage og så Damon i øjnene, og smilede så lidt tøvende.. det var vel ikke særlig optimalt at de stod og kyssede, hvis Damon kunne blive fyret? "Det er måske ikke så godt.." mumlede han stille "Altså.. du ved.. kys, her.. hvis der kommer nogen?" sagde han. Netop i det øjeblik kom der en ind i lokalet og så op på dem "Åh.. undskyld, forkert lokale!" grinede han og gik ud igen. Tænk hvis de havde stået så tæt som før? Nej.. det var vidst ikke så god en ide. Jamie havde dog ikke overvejet at Damon havde savnet ham, det virkede lidt uvirkeligt. Han vidste dog godt at han måske også selv.. havde tænkt lidt.. på ham på det sidste, men han blev ved med at minde sig selv om at der ikke var mere i det end venskab.. og så.. den der ene nat.. host. Han gik hen og tog blidt fat i taskens hank og trak den over den ene skulder. "Skal du ud?" spurgte han så og nikkede mod døren.. de kunne måske følges ud?
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 8:19 am
Damon smilede bare lidt, næh ikke rigtig.. Jamie kunne selv være fjollet, han var dejlig altså.. hvis han bare lige kunne få lov til at sno ham lidt om sin pegefinger.. han havde ikke noget imod at få lidt mere af Jamie.. han var jo meget godt selskab ik? Og han var ret sød.. men så alligevel ville han ende op med at gøre det for kompliceret.. for det var der hvor Damon altid trak sig, han kunne godt have det sjovt.. og hygge sig.. men der var også grænser for hvor langt han ligesom.. kunne trække den, han endte altid op med at ødelægge det hele.. mhmm. Han var ikke så god til forhold. "Mhmm.." mumlede han stille og kiggede lidt på ham da han gik tilbage, og sagde det var en dårlig ide de stod og kyssede der.. Damon smilede bare lidt.. ikke rigtig faktisk.. han havde et ret strækt ry.. for at have været sammen med et par.. eller måske lidt.. mere.. hæh.. af skolens elver.. men der var aldrig rigtig nogen der egentlig havde kunnet bevise det, eller rigtig havde sladret omkring det.. så? Desuden så vidste de det godt alle sammen, de mente vel bare Damon var for kostbar til at de kunne undvære ham.. det var jo meget godt, men det kunne han nok ikke lige sådan fortælle Jamie.. han behøvede da ikke vide han var løs på tråden.. eller? "Mhmm nej egentlig ikke.. men det finde du nok snart ud af.. når du får snakket med nogen af dine.. nye venner.." mumlede han drillende, og grinede lidt da en gik forkort. "Nej gå du bare i forvejen.. vi ses efter skole" sagde han bare roligt.. om Jamie ville det eller ej.
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 8:50 am
Jamie tyggede lidt på sin underlæbe mens han ligesom afventede.. Damons svar. Han stod bare der.. og drillede ham.. hvad mente han med det? Han rynkede sine øjenbryn, men der kom ikke rigtig mere.. hm. Det sidste forstod han heller ikke helt, de skulle i hver sin retning, og Damon fik sikkert fri meget senere end Damon "Okay.. ses.." sagde han så, og gik hen til døren og åbnede døren ud til gangene. Han tjekkede sin mobil mens han gik ned mod kantinen, svarede kort i nogen beskeder inden han drejede om hjørnet og ind i den enorme kantine. Der stod nogen borde med mennesker som han havde siddet til undervisning med, og han gik hen for at sætte sig der... med dem.. for også lige at lære folk at kende. Der blev gjort plads til ham med det samme, og snakken gik livligt frem og tilbage mellem de forskellige. Han forblev tavs de første par minutter, også fordi han skulle spise, men han ville gerne danne sig et overblik over samtalen. Han tog en bid af sin sandwich da en af pigerne pludselig, og temmelig højt sagde noget i retning af "Jeg ku' ham altså godt!" hvilket fik de andre piger til at briste sammen i latter og nogen af drengene til at rulle øjne. "Hvad?" mumlede han og skævede til ham der sad til højre for ham, som himlede igen "De er bare besatte af vores forelæser" forklarede han. En af pigerne afbrød ham "Besat? Jeg er i himlen!" fnisede hun begejstret. En af de andre rystede på hovedet "Jeg har hørt han har haft gang i mindst halvdelen af årgangen over os, både piger og drenge!" sagde hun og skar ansigt. "Han har haft mange.. jeg har op til flere veninder der har lavet ting.. med ham, det siger de i hvertfald, jeg tror det gerne" mumlede en anden og tog en mundfuld salat. De begyndte at diskutere hvorvidt det var muligt, op til flere af dem havde også oplevet ting.. frække blikke, et klap i røven eller en lidt for.. kælen stemmeføring. Jamie syntedes pludselig ikke den der sandwich var særlig appetitlig mere, og pakkede den væk.. Han vidste godt hvem de snakkede om. De kastede hele tiden afventende blikke mod døren til kantinen, som om Damon skulle vade lige igennem den så snart de kiggede og tage dem hårdt lige der på bordet.. aj.. Jamie! "Jeg har hørt han er stripper.." hviskede en af dem så. De måbede, og drengene fik nok! De heteroseksuelle i hvertfald og rejste sig. "Jeg kunne godt tænke mig at undersøge det!" sagde en anden så, og de andre stemte i... Jamie besluttede sig for at det var nok. Han havde en dårlig smag i munden.. og havde ikke lyst til at tænke på det.. som der blev ved med at poppe op i hans tanker. Han besluttede sig for at følges med de andre fyre til deres sidste forelæsning den dag. Jamie hørte intet af, hvad der blev sagt.. han sad med mange.. mange tanker om det mystiske menneske der kaldte sig Damon Jackson. Han var nok ret vred... ja... ja, han var faktisk meget vred! Hvordan kunne han bare.. nej! Det nægtede han simpelthen at stå model til. Da det var færdigt, tog han sine ting og gik med det samme. Nu ville han bare ud. Hjem.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 9:13 am
Damon smilede lidt.. ja det fandt han nok ud af.. men såså.. rolig så mange var det heller ikke, kun de pæne.. mhmm.. piger.. overdrev bare.. og sladrede.. hmm.. de kunne vidst slet ikke lade være, men det gjorde ham heller ikke så meget, han kunne godt lide sit ry, så længe han så ud som han gjorde, gjorde det ikke noget at være lidt slutty, desuden tog han ikke bare hvem som helst, han afviste også en del af dem.. aha. Han stoppede op foran skolen på græsplænen hvor der sad en masse studerende og snakkede og røg og spiste, osv. Han stilte sig under et træ og tændte en smøg. Han fik dog øje på Jamie halvvejs gennem den, og rankede op i sin taske og gik målbevidst over mod ham, "Jamie!" kaldte han højt så alle vendte sig om og stirrede, han tog et hiv af sin smøg og nåede ham til sidst. "Hvorfor går du så hurtigt?" sagde han roligt, og prøvede at følge med, da Jamie åbenbart ikke havde tænkt sig at stoppe op fra at snakke lidt. "Jamie.. kom.." sagde han roligt og smilede drillende til ham og pejede over på sin bil.. "Kom så.." mumlede han bare da Jamie ikke så ud til at være så.. let at.. hive i.. åh altså var han nu lidt fornærmet.. han havde intet at være fornærmet over.. Damon ville kun have ham.. i hvert fald lige nu.. kun ham, og han ville også have ham!
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 9:30 am
Jamie forsøgte at blokere Damons stemme ude da han hørte den.. for helvede... Han havde håbet at han havde stået og drukket kaffe med de andre lærere oppe i lærerværelset og.. ikke herude! Nej. Han lod som om han ikke hørte ham selvom hele universitetet vidst ikke kunne i være i tvivl om hvad han hed. Han kunne dog ikke bare gå videre, for Damon indhentede ham. Han stoppede op og så på ham "Jeg har travlt.." mumlede han bare, kunne han ikke se at han skulle lade ham være? At han var vred? Åbenbart ikke. Han skævede kort rundt.. folk stirrede som om det var et teaterstykke der udspillede sig der lige midt i det hele. Til sidst gik han med, han ville ikke stå der.. midt i det hele og lave en scene. Da de endelig kom derhen fik han vristet sig løs, og greb Damon i ærmet og trak ham hen bag muren så de ikke var synlige lige sådan.. foreløbig, medmindre der kom nogen andre efter deres bil, og skubbede ham op af den "Du kan ikke bare... opføre dig sådan!" sagde han frustreret "Jeg er udemærket klar over at det der skete, kun skete den ene gang! Men at jeg skal være en slags.. trofæ, i din lille samling det... nej!" hvæsede han lavmældt, det ville han simpelthen ikke være med til! Selv om det var lidt for sent at gøre det om. "Jeg troede vi.. var en slags venner, ikke.. bollevenner, plus det løse" sagde han og skar en grimasse. Han havde ikke nogen interesse i at Damon og han skulle.. være noget, have et forhold, de var alt for fremmede for hinanden, og Jamie var bare ikke... kærestetypen, han ville ikke have dem. Han havde det fint alene, det var mere sikkert for almindelige mennesker, når man var sådan..småradioaktiv, var det ikke så godt at tilbringe en masse tid med almindelige mennesker der ikke var iført panserplader.. ikke at man fik kræft lige med det samme, men efter meget lang tid, sammen.. hele tiden.. nej. Han havde endog heller ikke lyst til at udsætte Damon for det. Men når han bare kom i skole sådan normalt.. og hang ud med venner, så skete der jo ikke noget. Men han havde ikke lyst til at udsætte nogen for det. Nej. Han så på ham og rystede så på hovedet "Det må du selv ligge og rode med, jeg gider bare ikke være med." afsluttede han så, han var jo vred over.. at han ikke selv havde set hvilken type han var.. også selvom han måske havde indset det lidt.. men så alligevel ikke havde været ærlig overfor sig selv. Øj, for pokker da. Han vendte om for at gå.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 10:02 am
Damon smilede lidt da Jamie gav sig, han kunne jo ikke rigtig give ham et smækkys der foran dem alle sammen, det ville nok ikke falde i særlig god jord ved rektor.. hah nej.. men han kunne give ham et inde i bilen yearh! Han så lidt på ham da han blev hævet om bag muren og ikke hen til bilen.. nånå.. okay så sure Jamie altså. "Det klær dig bedre når du smiler.." mumlede han stille og hævede øjenbrynene da han skældte ham ud.. for hvad? At have haft et par løse forhold.. tsk det var sgu da ikke kriminelt! "heyhey.. slap lige af.." mumlede han stille og rystede på hovedet af ham, "Jamie det ville jeg jo aldrig gøre.. " hviskede han stille.. "Du skal ikke tage dig af hvad folk siger.. de overdriver.. ja.. jeg har haft nogen løse forhold.. men det er da ikke min skyld jeg bare ikke har fundet.. den rette.. endnu.." sagde han stille og smilede forsigtigt, "Jeg kan godt lide dig Jamie.. giv mig nu en chance.." hviskede han stille, og greb ham om håndledet og trak ham tilbage, "Pleasee?" hviskede han stille og så bedende på ham, og kyssede ham langsomt på læberne. "Jeg ser kun dig.." mumlede han stille og strøg ham over kinden, "Du må ikke være gal på mig.."
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Ons Aug 28, 2013 10:16 am
Jamie rystede på hovedet, nej.. nej han ville ikke være en brugsting, en genstand. Lidt integritet havde man vel? Jamie rystede på hovedet igen "Det er ikke det jeg siger, det jeg siger er at jeg ikke har lyst til at være endnu et kryds i din lille sorte bog, eller.." han gik i stå, folk overdrev.. det var selvfølgelig rigtigt nok.. Men.. så mange mennesker? Kunne de alle sammen tage fejl? Eller var det bare et par enkelte sager der var gearet helt op. Han sukkede tungt, og så kort på hans bedende blik.. han kendte ham som sagt ikke.. så han kunne vel et eller andet sted heller ikke bare vælge at tro på dumme rygter. Han trak sig ikke væk da han kyssede ham, og mærkede hans hånd på sin kind og så på ham. Det kunne misforstås sådan det her.. som om Jamie var vildt besidderisk, og jaloux. Okay.. måske en meget, meget lille smule jaloux fordi.. Damon var en sød fyr, en gang imellem.. også temmelig underlig andre gange. Men.. Damon var ikke Jamies og omvendt, de var frie begge to, Jamie ville bare ikke være.. en lolita dukke.. og slet ikke være en ud af mange. Men Damon virkede ret oprigtig.. kærtegnet på kinden, ordende.. for fanden, øv. "Jeg er ikke gal på dig.. jeg er vred. Også på mig selv.." mumlede han så mere stille.. men det meste krudt var vidst gået af nu, han så lidt undskyldende på ham. Det var ikke fair at angribe ham på baggrund af rygter og beskylde ham for ting.. nej.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 1:29 am
Damon rystede bare på hovedet af ham, "Hold nu op Jamie" mumlede han bare og sukkede.. hvorfor var han også så stædig? Hvad så hvis Damon havde været sammen med halvdelen af skolen? Hvorfor var han ikke ligeglad, det var alle andre jo? Var han ved at få følser.. hva.. haha! "Du vil jo gerne.." mumlede han stille og smilede drillende til ham og grinede så bare.. "Mhmm så vær det.. men du kommer stadig med mig" grinede han og lænede sig frem og smilede frækt inden han stjal et hurtigt kys, og trak ham lidt ærmet, "koooom.." sagde han og skubbede ham over mod sin bil, hvor de nysgerrige blikke igen stirrede på dem, han åbnede døren for Jamie og skubbede ham ind.. så nu skulle han altså med! Han lukkede døren igen og vendte sig om til de der.. piger der stirrede.. og så smilede han frækt til dem og blinkede.. så de forstod hvad Damon og Jamie skulle nu.. haha så kunne de stå der med deres røde kinder og blive jaloux.. og lade som om de syntes han var ulækker.. haha. Han satte sig ind ved siden af Jamie og tændte bilen. "Hvor skal vi tage hen skat?" sagde han stille og vendte sig mod ham og kærtegnede hans kind blidt.. lænede sig over mod ham og kyssede ham igen.. lidt længere.. lidt mere intimt end før.. "Vi kunne også bare gøre det lige her.." sagde han drillende og slikkede ham på læben.. mhm!
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 2:46 am
Jamie så lidt ned i asfalten, argh.. altså.. Damon forstod det ikke, det var ikke... sådan. Det var ikke som han troede, det var anderledes, og det havde jo kun skulle ske.. den ene gang. Han så lidt forvirret op fra asfalten og fik sin tunge lidt galt i halsen "Jamen.." begyndte han stille, men Damon afbrød ham med endnu et af sine kys, og han mærkede at han trak afsted med ham inden han nåede at stille mere op. "Hvad skal vi?" spurgte han forvirret og satte sig ind i bilen.. han fik jo ikke rigtig lov at.. sige nej. Men havde han også lyst til det? Han var ikke sikker.. nej. Han kunne jo godt lide ham! Men han kunne også godt bare blive.. for... ukendt, og skræmmende på en eller anden måde.. engang imellem. Han stirrede lidt på ham da han satte sig ind i bilen og sendte frække blikke ud af vinduet og rødmede bravt og så lidt ned på sin taske.. som han havde stilt mellem sine ben. Han skævede til ham og trak på skuldrende da han spurgte hvor de skulle hen "Et.. andet sted end her i hvertfald" sagde han så og skævede kort ud af vinduet, der var jo mennesker alle vegne! "Bare ikke.." begyndte han, men blev afbrudt igen af Damons læber. Han rødmede igen da han tilbød at de bare kunne udnytte den ret store bil til.. sex.. æh. Han så lidt på ham, hans.. ansigt. Han var vildt smuk, selv helt tæt på.. var der ikke en fejl, man kunne bare sidde der og forsvinde ind i de der øjne der var så.. udtryksfulde! Nu havde Jamie ikke set særlig mange sider af Damons humør, men han kunne forestille sig at Damons øjne fungerede fint som en åben bog over følelser.. og humør, og den slags. Han så rundt i bilen.. det var vel i og for sig ligegyldigt om de gjorde det der.. men ikke på universitetets grund "Hvad med derude hvor vi var, den aften..." han måtte tage sig lidt sammen for at nævne den pinlige episode igen "Efter stripklubben..." mumlede han så, og så ham kort i øjnene. Det var godt nok ikke mørkt, men det var måske også lidt mere rart.. det havde været vildt mørkt derude om aftenen.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 3:05 am
Damon smilede lidt og lænede sig tilbage i sædet.. nå ikke der.. det måtte han også selv om så, de kunne lave hvad som helst, hvor som helst! "Er du sulten?" spurgte han så roligt, de kunne jo godt køre forbi et sted og købe lidt mad.. eller tage på cafe, selv om det ikke lige var Damons stil.. hvis han endelig skulle.. have menneskemad.. så skulle Simon også lave det til ham! Hah. "Der?" spurgte han og undrede sig lidt.. det var altså ikke så romantisk.. uden stjernerne.. og mørket.. "Men der er ingen stjerner nu.." mumlede han og nikkede bare så, "Jaja.. så.." mumlede han og kørte ud fra pladsen.. og ud på vejen.. på vejen mod den lille skov.. hmm, hvad fanden skulle de lave der! Han havde sgu da ikke taget pisk og legetøj med i skole.. haha! "Mhmm.. men hvad har du.. lyst til.. at lave.." sagde han stille, de kunne også tage ud til havet jo.. hey det kunne være en skøn date.. og Jamie i badebukser.. nej det kunne intet vidst slå! "mhmm må jeg ikke invitere dig på.. en strand date.. efter vi har været ude ved den nedlagte bondegård.. og skov.." grinede han bare og smilede drillende til ham.
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 4:16 am
Jamie skævede til ham og rystede så lidt på hovedet, han havde nærmest lige fået frokost. Så det ville være dumt. "Nej jeg.. har lige spist.. næsten" forklarede han så, og trak lidt akavet på skuldrende "Bare det ikke.. var her.." forklarede han så, og kiggede tilbage over skulderen. Han lyttede og tænkte lidt over spørgsmålet.. hvad de skulle lave? Han så undrende på ham.. så han ville faktisk.. lave noget... reelt? "Vi kan også.. tage et andet sted hen.. og lave noget andet? Hvis du har lyst?" tilbød han så, og hævede sine øjenbryn "Stranden?" gentog han.. nu? Men han havde da ikke... badetøj med og den slags. "Altså.. jo.. vi kan godt.. tage derud istedet, du sagde jo der ikke er nogen stjerner, så det er måske ikke helt så godt.." mumlede han, og tænkte over ordet.. en date? Datede de? Nej? Eller... neeej... eller? Åh for fanden. Han fandt sin mobil frem.. og skrev en kort besked til sin mor. Hun regnede med han ville kigge forbi efter skole, og hun ville nok brokke sig gevaldigt over at han brændte hende af, men.. Han havde heller ikke lyst til at sige nej til Damon. Han lagde mobilen væk igen og vendte sig lidt mod Damon "Er du andre ting end stripper og underviser?" spurgte han så, hvor fjollet det så end lød... så ville han gerne lige.. spørge.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 5:50 am
Damon nikkede "Nå okay, så ingen mad" mumlede han og så kort ud af vinduet, det tog jo ikke så langt tid at komme der ud hvor de havde været den anden aften, når man først kom ud af byen gik det jo meget hurtigt.. så.. ja.. 5 minutter så var de der. Damon stoppede bilen og vendte den så om, "Jaja så.." grinede han, "kom nu vi går lige ud i.. 10 minutter.. så henter vi dit bade tøj" grinede han og hoppede nærmest ud af bilen.. mhmm.. det var jo bare sådan noget han kunne hæh. Han gik om og hjalp Jamie ud og smilede bare lidt, "Mhmm det kan godt være der ikke er solskin.. men der er stadig ret varmt, og vi kan lige så godt nyde det sidste af sommeren inden den er væk, ik?" sagde han glad og grinede lidt, inden han tog Jamies hånd og gik med ham lidt mod skoven.. de kunne vel godt gå en lille tur? Det var Jamie der gerne ville der ud altså. "Skal vi lege fange leg eller hvad synes du" grinede han bare og rystede så lidt på hovedet af ham, "Tjaa.. jeg har haft mange jobs.. " sagde han drillende.
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 6:13 am
Jamie så ud af vinduet og betragtede byen der fløj forbi, inden han vendte hovedet mod Damon der stoppede... lige pludselig. Han kiggede ud af vinduerne, var de der allerede? Det lignede ikke... men det var jo også lyst udenfor. Han steg ud af bilen med hjælp fra Damon, og så på ham "Har du badetøj med?" sagde han undrende og grinede lidt, havde han det med sig allerede? Han nikkede "Det har du ret i.." sagde han og nikkede nøgternt. Han så op på ham og lod sig trække med hen til skoven. "Fangeleg..?" sagde han og smilede lidt af ham "Det kan vi da godt, vil du løbe eller vil du fange?" drillede han og skævede kort mod træerne og lyttede da han bare svarede ud i tågerne... typisk. Han himlede let med øjnene.. hvis han ville have sine hemmeligheder for sig selv, så fik han da det. Han slap hans hånd da de nåede træerne og trykkede ham let på skulderen "Du er den!" sagde han så og grinede lidt inden han forsvandt ind mellem træerne... han havde jo selv foreslået fangeleg ikke? Nu skulle han få lov at få et flashback til børnehaven! Eller.. folkeskolen måske? Jamie var faktisk i ret god form, ikke så trænet at han havde markeringer, men han var hurtig og dyrkede lidt ekstrem sport indimellem.. på amatør niveau. Hah!
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 8:59 am
Damon smilede lidt og rystede kort på hovedet "Mhmm nej.. havde bare tænkt at gøre det.. du ved.. på den naturlige måde.." grinede han og mente at han bare kunne bade nøgen.. men nå ja, måske var det en dårlig ide.. desuden kunne man jo ikke være sikker på der ikke var andre på stranden bare fordi solen ikke lige var fremme, "Mhmm men vi kan godt smutte forbi mig også og hente mine.. det tager ikke så lang tid.." mumlede han og kiggede lidt på ham og rystede på hovedet af ham, "Skat.." sagde han stille og rakte ud efter Jamie men så satte han bare i løb.. nå.. okay.. men det gad han altså ikke.. Jamie var ikke hans.. bytte.. på nogen måde.. han var hans.. noget.. men ikke mad, det havde han da bestemt sig for, da han mødte ham første gang.. yearh. "Jamie hvad med gemmeleg i stedet for, nu når vi alligevel skal lege babyer.." grinede han og gik ind mellem træerne, og fandt Jamie ved at bruge sin lugte sans.. det var ikke så svært endda, han var det eneste der ikke lugtede af skov.. haha.. mhmm. Han lagde sine arme om ham bag fra og kyssede ham i håret, "Fundet lille smølf.. kom så.. nu skal vi ud og bade.." hviskede han og trak ham med tilbage igennem skoven hen til bilen.
J
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 9:14 am
Jamie havde godt vidst hvad han havde ment med det... men altså, hvad sagde man til det? Jamie havde set Damon nøgen.. i mørket... hvor meget det så end gav mening. Men hanvidste heller ikkelige om det var særlig godt at ligge op til at han gjorde det, for så kunne det være at han også selv skulle til det, og det var han måske.. lidt tilbageholdende omkring, specielt hvis det var en offentlig strand, der kunne jo være mennesker! Andre mennesker... og så blev man bare tiltalt for blufærdighedskrænkelse.. åh gud. Han syntedes da at han havde løbet fra ham for til sidst var han sakket bagud... og dog.. han kunne godt høre da han tilbød at de skulle lege gemmeleg.. "Det var dig der foreslog det.." grinede han så, og gemte sig, også temmelig godt. Men Damon fandt ham! Overraskende hurtigt.. og sneg sig ind på ham bagfra, så han fik et lille chok da han lagde armene om ham, og lod sig så trække med tilbage.. selvom det havde været meget sjovt.. engang imellem måtte man vel godt være et forvokset barn? Han satte sig ind i bilen ved siden af Damon og lod ham køre dem hjem, først til ham og derefter hjem til Jamie for at hente badebukser... Han satte sig ind ved siden af ham med badebukserne på skødet.. og et håndklæde så han kunne blive tør igen bagefter de havde badet. Da han stoppede bilen ude ved stranden, sad Jamie og tænkte lidt.. bare lige.. inden han lagde badetøjet på sædet og fik kravlet over og sat sig overskrævs på Damon med knæene i sædet.. der var lige plads til ham, heldigvis.. Han så ham i øjnene, og så lidt ned af ham... han ville rigtig gerne undskylde for tideligere, men han var så sindssygt dårlig til den slags! Han kunne aldrig finde de rigtige ord. Istedet lænede han sig frem og trykkede sine læber mod hans. Han måtte godt, der var ikke nogen der kiggede. Han slap dog hans læber efter nogen sekunder, åbnede bildøren og gik ud og tog sit badetøj med "Så! Nu skal vi bade!" smilede han og gik ned mod stranden, og ventede på at Damon fik slæbt sig ud af bilen.
Dave
Emne: Sv: UNI - Jamie Man Sep 02, 2013 9:56 am
Damon kiggede lidt på ham og smilede "Mhmm.." mumlede han, men det var stadig en lorte leg og det havde kun været en.. rigtig dårlig joke.. men Jamie var sød alligevel, han skulle nok finde.. eller fange ham igen.. hvis det skulle være. hæh! Han skævede lidt til ham da han stoppede bilen, "Vil du klæde om herinde, du kan bare kravle om bag i, så tager jeg forsædet?" sagde han roligt og kiggede lidt på Jamie der vidst havde besluttet sig.. men han kravlede ikke om bag i, men hen oven på Damon.. aj! Han grinede lidt af ham og smilede da han så fik et kys, "Du er så sød.." hviskede han stille og trykkede ham kort på næsen, "Mhmm okay.. jeg skifter lige så kommer jeg.. du kan bare løbe i forvejen hvis du har lyst, jeg skal nok finde dig!" sagde han roligt og begyndte at hive sit tøj af, lidt besværligt i en bil, men det var okay.. det gik hurtigt nok, Damon var jo også ret smidig.. hæh.. jovjov.. og stræk.. han kunne tage Jamie hvor som helst når som helst.. og i hvilken som helst stilling.. haha!