Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 UNI - Jamie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 10:09 am

Damon grinede lidt.. mhmm ja.. han kunne undervise i hvad det nu end skulle være, han havde en doktor grad i.. mange ting.. efterhånden, han havde endda været læge en overgang, blodet havde bare været for meget for ham, og han havde følt sig lidt som et menneske med depression.. så det var han hurtig stoppet med igen. Han havde egentlig bare valgt at undervise i de fag han underviste i nu, fordi det var det de manglede på universitet, så ja.. et eller andet skulle han vel lave, selv om han lige så godt kunne lade være, han havde en god håndfuld.. millioner.. på lommen.. mhmm, men noget skulle han jo få tiden til at gå med, og han kunne godt lide at være sammen med mennesker, det fik ham til at føle sig levnede.. mhm. Han fulgte Jamies blik til hans håndled, og lagde først mærke til det sorte mærke nu.. hm? han valgte dog ikke at sige noget, han vidste ikke helt hvad han syntes.. jov.. han syntes det var en skam.. at ødelægge.. skønhed.. ved at farve den sort og.. alt sådan noget, nej det brød han sig egentlig ikke så meget om.. naturlig skønhed, det holdt han af! Ja.. men Jamie var lille og uskyldig.. han var nok ikke typen der fik ødelagt hele sin arm af sort blæk.. nix! Så måtte han godt have en.. det var okay. "Mhmm.. nu skal du ikke føle dig al for tryg deroppe.." sagde han drillende, og vendte tilbage til virkeligheden.. mhm.. ah.. så mange kys, han brummede lavt. Han kiggede ned da Jamie åbnede hans bukser med.. tænderne.. aha? "Ja det kan jeg se.. hvor mange har du øvet dig på?" hviskede han drillende, så var han måske ikke helt hellig.. og dog.. Damon var den eneste der havde været.. oppe i Jamie.. hah! Det brød han sig nu meget godt om.. mhm.. Han fulgte hans bevægelse, og sukkede stille.. ja.. rart.. men.. det gik.. langsomt.. hmm.. og nu begyndte blodet altså at strømme! Jovist, Jamie kunne vække de døde.. haha! "Kysser du mig ikke lige lidt mere?" hviskede han og lod sine fingre glide op over Jamies overkrop, op til hans skulder og trak blidt i ham.. ikke sådan.. tvang ham ned.. han kunne vistre sig fri hvis han ville.. eller han kunne lade sig hive ned.. og kysse lidt.. mhmm lækkert!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 10:23 am

Jamie rykkede sig i takt med at han fik hans bukser helt ned, og rykkede sig så tilbage til sin oprindelige plads og sendte hans underbukser et tankefuldt blik. Skulle han tage dem af nu? Skulle han vente? Han grinte og vendte blikket mod Damons ansigt "Tusindvis.." drillede han stille og rystede så på hovedet "Jeg er et natur talent" svarede han så, han havde ikke haft sex med 20 piger, ikke engang 10! Nej, han havde vidst været sammen med 2-3 stykker, det sidste havde været... ja det gad han ikke engang kaste sig ud i. Han var vidst også faldet i søvn.. hov.. skulle de ikke bare lege at det var 2? Han skævede til ham da han gik igang med at lege med elastikken på hans underbukser "Jamen.." begyndte han, nu var han jo lige kommet derop! Iih. Han så på Damons fingre da de kom nedefra hans mave og bevægede sig op og smilede stille.. det kunne han nok godt overtales til! Han lænede sig ned da han trak blidt i ham og fandt hans læber og lod sine fingre slippe elastikken og finde op af hans overkrop og ligge sig.. mmhm på hans skuldre. Midlertidigt udviklede han kysset til noget lidt mere intenst, og lod sin tunge glide ind mellem hans læber i søgen efter hans, som han da også fandt! Han kunne ikke lyve og sige at han ikke havde lyst til ham, for det var vidst temmelig åbenlyst, hans hud var helt varm og han kunne ikke benægte at hans bukser måske.. i den nærmeste fremtid.. kom til at mangle lidt plads foran.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 10:18 am

Han så lidt efter sine bukser.. hmm.. nå ja altså. Han rettede sit blik mod Jamie igen og rystede lidt på hovedet af ham og nikkede, det kunne han ikke rigtig sige noget til jo, Damon selv havde også haft.. en del.. efterhånden, men der var aldrig nogen som Jamie.. mhm. "Aha" mumlede han bare og smilede blidt til ham, egentlig var det ret sådan.. turn of.. at snakke om dem man havde været sammen med, så Damon sagde ikke mere til det.. han gad ikke høre om alle Jamies eks kærester. "Mhmm" mumlede han og sukkede stille, han var sød.. han smilede lidt da han overgav sig og kom ned til ham, så han lige kunne stjæle et kys! Mhmm! "Du kysser dejlig.." hviskede han bare stille og lod sine fingre glide ned over Jamies overkrop og åbnede hans bukser med fingerne.. mh.. han kunne ikke rigtig få dem af ham da han sad med spredte ben.. men han kunne skubbe dem en lille smule ned, og håbe Jamie ville gøre resten selv.. ja! Og underbukserne også! Af af af med det!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 11:05 am

Jamie smilede forsigtigt til ham og kørte sine hænder opover hans brystkasse og lagde sine hænder om hans nakke og bøjede sig ned og kyssede ham blidt igen.. det føltedes.. mmhm.. så godt. Bløde læber.. gode kys. Han smilede fjollet til ham da han sagde at han kyssede godt "Det er jeg glad for.." mumlede han "Det gør du også.." hviskede han mod hans læber og fangede hans blik og sendte ham et lille smil, inden han nappede ham i læben og fornemmede hvordan hans bukser gled lidt ned... nåå ja.. han havde jo også bukser på. Han satte sig op på knæene og trak lidt prøvende ned i dem, og så hele vejen ned efter at han lige havde tumlet lidt rundt, kom han endelig op og sidde overskrævs på ham igen "Så!" grinede han og trak vejret dybt.. han kunne fornemme den svage lyd af musik i baggrunden.. og han kunne se lysenes skær på Damons krop. Han fugtede sine læber lidt og trak vejret dybt igen.. og lænede sig ned og kyssede ham på brystkassen, hele vejen ned af maven til hans underbuksekant, og trak dem så af mens han gradvist rykkede sig så han kom ned og sidde mellem hans ben. Han havde kun givet ham et blowjob under hans bekostninger.. han huskede rødmende på den aften hvor han havde ligget bundet. Han fugtede sine læber med tungespidsen kortvarigt igen, sendte ham et lille hurtigt.. nervøst smil og bøjede sig så nedover hans lem og tog ham i munden.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 12:01 pm

Damon grinede lidt.. mhm.. Jamie forhelved.. han burde virkelig.. få nogen pisk! Lige i røven.. haha, det kunne blive morsomt ja! "Mh" mumlede han stille og rystede kort på hovedet af ham. Han lod ham tumle rundt med sine bukser og smilede roligt til ham da han kravlede op igen. Han sukkede stille, "Aha?" hviskede han og lod ham glide ned af sig, ned mellem sine ben og så kort på hans nervøse smil.. øh. "Jamie hallå!" sagde han da han.. begyndte på noget.. mærkelig noget. "Kan du så holde op!" sagde han højt og satte sig op og og trak Jamie op til sig og grinede stille lidt. "Du skal ikke gøre det hvis du ikke tør" hviskede han stille, "Så det bare.. mærkeligt.." mumlede han og skubbede Jamie ned i dynene og lagde sig ind over ham, imens han trak sine underbukser op.. hmm. "Søde lille skat altså.." hviskede han og strøg ham over kinden, "Hvad er du så nervøs for?" hviskede han og trykkede sine læber mod hans et par sekunder, "Vi har da gjort det før" hviskede han stille og spredte Jamies ben lidt, så han kunne være der.. mhmm det var nu meget hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 12:28 pm

Jamie fik et chok da Damon afbrød ham lige midt i det hele og rødmede nærmest helt ned på sine skuldre.. "Jeg.. men.." begyndte han helt stille og så forvirret på ham "Jeg tør godt! Jeg var ligesom igang, du afbrød mig.." klynkede han, hvor var det urimeligt, han turde altså godt! Det var jo det han lige havde gjort. Han så opgivende på ham da han sagde det var mærkeligt og trak sig lidt tilbage "Undskyld.." mumlede han så og sank stille og kløede sig kort i nakken, det havde jo ikke været meningen at han skulle gøre det akavet. Han mærkede hvordan han blev puffet ned i dynerne og Damon kravlede ind over ham. Han bed sig i underlæben "Jeg er ikke nervøs.." forsøgte han så. Det var han ikke, det var gået helt fint! Det var gået.. helt fint.. og så alligevel ikke. Han lod ham ligge sig imellem sine ben, der havde han ligget et par gange før, også uden at det havde været seksuelt.. hvor de bare havde.. ligget sammen. Han gengældte hans kys selvom det var kort, og rødmede en smule.. ja.. de havde gjort det før.. men.. det var stadig nyt. Han havde ikke lyst til at gøre det forkert. Han lagde forsigtigt armene omkring hans nakke og trak ham ned til sig, så han ikke behøvede se ham i øjnene, det blev han lidt genert over... Han trykkede blidt sine læber mod hans tinding, hans hår og øre... mm.. blød.. velduftende.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 3:39 am

Damon smilede lidt og grinede så af ham, jaja.. hovsa.. men hvis han ville.. sådan noget.. så måtte han jo.. ja.. tage sig sammen haha! Måske skulle Damon lige vise ham hvordan det skulle gøres, "Mhmm måske er det bare.. fordi jeg skal binde dig?" hviskede han drillende og trykkede sine læber mod hans igen.. mhmm. "Tjaa.." hviskede han stille og skubbede sig selv op og side, "Nå ja.. hvor kom vi fra.." mumlede han og gik hen og tog en slurk af sin kaffe, hmm. "Er du sulten eller sådan noget?" mumlede han og kiggede lidt på den næsten nøgne dreng der lå der.. på dynen og ikke forstod særlig meget af hvad der skete.. han kunne godt forstå ham, Damon var også ret forvirrende lidt nu.. måske svær at finde ud af. "Hvis du vil have mig så må du jo.. kæmpe lidt for det.. du forventede da vel ikke jeg gjorde alt arbejdet?" sagde han bare drillende og sendte ham et frækt smil.. Damon lagde bare lidt op til det.. og det var også ret hyggeligt.. men han kunne godt lide at drille Jamie.. og så bare ligesom.. gå midt i.. det.. haha!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 5:48 am

Jamie så på ham da han grinede af ham og så lidt ned i dynen.. for fanden da, Damon var da en vaskeægte mood killer når han ville! Han rødmede og rystede på hovedet "Måske skulle jeg bare binde dig!" sagde han og fnøs let, men det ville nok ikke fungere særlig godt.. Damon var jo temmelig stærk. Han fik skubbet sig op og sidde da Damon satte sig op og så ham kort i øjnene "Nej, ellers tak" sagde han så stille, og strøg en hånd gennem sit hår og så lidt forvirret på ham. Kæmpe for det? Øh.. "Så skulle jeg måske binde dig.." drillede han og satte sig ordentligt op og kiggede lidt på ham. Han rakte ud og tog hans kaffekop fra ham "Fint.." sagde han så, og trak på skuldrende "Hvis det er det du vil.." drillede han og smilede lidt inden han rakte ud og kærtegnede hans kind og kørte sin hånd nedover hans hals til hans brystkasse og skubbede så til ham, let... men bestemt nok til at han faldt bagover, og kravlede ind over ham og greb om hans håndled og holdt ham nede "Din mood killer.." hviskede han drillende og smilede lidt til ham inden han bøjede sig nedover ham og trykkede sine læber mod hans i et intenst kys.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 6:54 am

Damon smilede bare og rystede på hovedet, "Mhmm skal du have pisk eller hvad?" hviskede han og blinkede drillende til ham.. søde lille Jamie altså, som om han fik lov til at binde Damon, han ville højst give ham lov til at side øverst et par minutter, og måske bind for øjnene.. men heller ikke mere end det! Tsk. Han kiggede lidt op da han kom over til ham og skubbede ham ned i sofaen.. nej altså! "Troede ikke du havde.." hviskede han men blev lidt afbrudt og grinede så, "Mhmm.. undskyld.. " hviskede han stille, "Jeg er bare lidt besværlig.. nogen gange.." hviskede han og kiggede ned af sig selv, hmm.. han var ikke sådan rigtig tændt mere.. men måske Jamie kunne hjælpe ham med det. "Jaså.. så bliver du måske nød til at tænde mig først.. og jeg begynder hurtig at kede mig.." hviskede han drillende og strøg Jamie over håret.. og gengældte hans kys, og sukkede stille mod hans læber.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:43 am

Jamie rakte tunge af ham og smilede så lidt "Som om du fik lov til det.." brummede han og lænede sig frem og kyssede ham på øreflippen og hørte hans undskyldning og rystede lidt på hovedet "Du er fjollet, du skal da ikke undskylde... men ja, du er lidt besværlig.." hviskede han og lod sin tunge glide henover hans øre, og slap hans håndled for at ligge sine hænder på hans skuldre og nussede ham lidt mens han lyttede "Nånå.." grinede han stille og kærtegnede langsomt hans skulderblade "Jamen så må jeg se om jeg kan lade være med at kede dig.." mumlede han, måske mest til sig selv og så kort på hans ansigt og smilede lidt til ham. Okay, jo.. selvfølgelig var han lidt... nervøs. Det var ikke så tit han forførte sit eget køn.. men han måtte jo gøre... ja, hvad han selv syntedes var rart? Måske? Han så kort ned af ham, det var nemmere at få blodet til at løbe rundt, hvis man var.. nøgen! Han rejste sig og hev hans underbukser ned.. igen, og så sine egne, og kravlede op på skødet af ham igen så han kunne mærke.. alting.. argh! Han rødmede svagt, men kompenserede hurtigt for det ved at trykke sine læber mod Damons igen.. han skulle ikke tro han ikke kunne! Nej. Han trykkede blidt sin krop mod hans og trak vejret dybt. Damons hud var lidt kølig i forhold til Jamies, men det var faktisk meget rart. En slags nedkølen.. så kunne han måske også koncentrere sig lidt længere tid, og den forbandede rødmen kunne blive væk lidt længere tid af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:50 am

Damon smilede lidt for sig selv.. "Havde ikke tænkt mig at spørge om lov.." hviskede han drillende og lænede sig tilbage i sofaen.. han kunne godt lide den måde stearin lysende lyste Jamies ansigt op på, som flammer.. det fik ham til at se lidt mere.. barsk ud, selv om han jo ikke helt var det.. måske skulle han bare.. skubbes lidt i den retning.. mh? Han grinede stille "Mhmm.. ja" hviskede han og sukkede lidt da Jamie.. pillede. aha.. nej ikke værst.. slet ikke værst. "Mhmm bliv bare ved.." hviskede han drillende og lod sine fingre glide ned af Jamies overkrop.. lod ham hive.. restenerne af tøjet af dem begge og smilede frækt til ham da han satte sig igen.. så han troede han skulle side der oppe og styre alting.. mhmm.. næh! Han sendte ham et djævelsk smil, og lod sine fingre glide op over hans nøgne overkrop, han lod ham kysse sig, og brugte kysset til at distrahere Jamie, han lagde sine hænder under hans røv, og lod dem glide ned til hans lår, i takt med han fik rejst sig op med Jamie i armene, han grinede lidt, og vendte sig om mod den der dyne der lå på gulvet.. nu skulle de jo ikke gøre det på sofaen, når det var gulvet der havde været meningen fra starten af. "Halløj.." hviskede han og knælede på dynene og skubbede Jamie ned og ligge og sig selv ind over ham, stadig med Jamies spredte ben.. "Mhmm.. men du skylder mig stadig et blowjob.." hviskede han drillende i det han trængte op i ham.. hah!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 10:15 am

"Årh!" sagde han krænket "Har jeg måske ikke noget at sige?" mumlede han og nød fornemmelsen af hans fingre på sin krop, åh. Han lukkede sine øjne lidt da han gengældte kysset, og lod sig svimle lidt ned i det. Da Damon pludselig rejste sig, og han greb fat om ham og slap hans læber og gispede lidt "Hva..?" hviskede han forvirret og lod sig ligge ned på dynen og så ham kort i øjnene da han erklærede at han skylte et blowjob og rødmede lidt, var han allerede færdig med at forføre ham? Det var da.. ikke nemt.. men.. enkelt måske hellere? Men det var ikke fordi han ikke selv havde lyst, overhovedet ikke "Okay det kan vi godt aftale så.." hviskede han og smilede lidt til ham og gav så et støn fra sig da Damon trængte op i ham "Mm.. åh.." hviskede han hæst og lagde sine ben bedre omkring hans hofter.

//spole//

Jamie stønnede stille da Damon trak sig ud og lod de små efterskælv dirre lidt igennem sin krop. Han krøb lidt sammen da Damon lagde sig ved siden af ham og kørte en hånd let gennem sit hår.. måske burde han tage hjem, det var vel ikke helt kotume.. at sove.. hos sin bolleven? Eller.. det vidste han ikke, han have aldrig haft en før. Han satte sig stille op, og så sig lidt om efter sine boksershorts, og fandt dem da også og trak dem på, og ledte efter resten af sit tøj... "Jeg... jeg burde nok.." mumlede han og pegede ud mod gangen.. han skulle jo også i skole den næste dag. Han fumlede lidt rundt i sit tøj og kunne ikke helt.. få det hele til at passe sammen, det var som om han havde mistet noget af sin.. selvtillid igen, iih.. hvorfor skulle han altid blive så usikker?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 9:18 am

Damon lod nogen fingre løbe ned af Jamies nøgne krop, lænede sig frem og kyssede ham blidt i nakken, og smilede forsigt. Han lænede sig lidt tilbage så Jamie kunne få lidt.. luft.. mhm, betragtede ham tage sine underbukser på.. nå ja.. han kunne ellers godt lide at sove nøgen.. men det måtte Jamie om, han fulgte dog hans eksempel og trak sine egne på. Han satte sig på sengen og betragtede ham komme i resten af sit tøj. "Hallå?" sagde han bare og greb ud efter jamies arm og trak ham ned i sengen igen, "Du skal ingen steder.. du bliver her!" sagde han bare og trykkede sine læber mod Jamies.. mhmm! "Du kan ikke bare gå.. " hviskede han stille mod hans læber, "Du får ikke lov til at udnytte mig for sex.." hviskede han drillende og nappede ham i læben, "Mhmm nej" hviskede han og skubbede Jamie ned i sengen igen, og trak hans bukser af igen, "Du bliver her.. nå" sagde han bare og rullede dynene hen over ham, "Er du træt?" sagde han blidt, "Eller sulten måske?" sagde han roligt. Han rejste sig fra deres lille.. seng.. eller dyne nok.. det var jo ikke mere men stadig! Han gik ud i køkkenet og tjekkede hvad de havde.. men de havde altid menneskemad.. det var en af Simons underlige ideer.. men også fordi Simon havde besøg af mennesker hele tiden, og noget skulle han jo tilbyde dem.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 9:45 am

Jamie sendte ham et spørgende blik da han råbte ham an.. eller.. han råbte ikke, men det hed det vel. "Ja?" spurgte han og mærkede hvordan han blev hevet ned på dynen igen og tabte sin t-shirt i 'faldet'. Han fik ikke engang chancen for at svare før Damons læber var trykket helt tæt mod hans igen, og han gav nok op.. med det samme! Han ville jo egentlig også gerne blive..Han smilede stort da Damon drillede og grinede lidt af det "Øv, det troede jeg ellers lige jeg kunne få lov til.." mumlede han ærgerligt og sendte ham et skævt smil. Han så efter sine bukser og lod ham putte ham, og betragtede ham stilfærdigt.. men indgående.. alle hans træk, alle hans bevægelser.. Han var dybt fascineret af ham egentlig, både af hans skønhed, men også mystikken i det han var.. for Jamie vidste jo stadig ikke alt om Damon selvom han havde åbnet lidt op. Han betragtede ham til han realiserede at han lå og stirrede på ham.. hov.. øhm.. nej. Han så hurtigt lidt rundt i lejligheden, og forsøgte ikke at rødme! Det behøvede han vel ikke hele tiden! Argh! Han skævede til ham og smilede stille "Jeg skal nok blive.." mumlede han rakte ud og trykkede ham let på næsen "Jeg er... jeg er tørstig.." sagde han så stille, skulle Damon ikke også lave kakao? Jo! Han så efter ham da han rejste sig, og kom selv lidt stavrende på benene.. mm.. for lidt blod til hjernen.. Han fulgte med ham ud i køkkenet og så sig lidt om "Skulle vi ikke.. lave kakao?" sagde han så, og betragtede køkkenlågerne der gemte ting og sager inde bag ved... "Damon.. har du egentlig været menneske engang?" spurgte han så, og trak let i en af køkkenlågerne og skævede ind, inden han så lidt på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 8:19 am

Damon smilede lidt af hans dårlige joke og rystede på hovedet "Nej" hviskede han bare, nej det skulle han ikke få lov til.. nu skulle det bare være dem.. og så skulle de lige.. se.. hvad der.. skete.. med det jo! Mhmm.. det lød jo egentlig meget hyggeligt. "Tak" sagde han stille og grinede lidt af Jamies stirren, "Er jeg så lækker?" drillede han og knurrede let, og lod nogen fingre glide ned af Jamies overkrop.. mhm lækker! "Jov!" sagde han bare højt og begyndte at finde tingende frem til kakao, "vi har budskabs kopper" mumlede han, "Simons ide.." sagde han, "Det er en dårlig joke.." mumlede han, og vendte en af kopperne mod Jamie så han kunne se hvad der stod på den. "Du ved.. smil til verden og den smiler tilbage.." mumlede han, "Det passer jo aldrig sådan noget.. det er virkelig dumt" sagde han bare, "Nogen gange er han bare.. glad.. glad altid.." sagde han stille og hældte det kogende vand op og blanede pulvert i. "Her" sagde han roligt og skubbede en kop over til Jamie, "Den kan godt være lidt varm" mumlede han stille og rykkede tættere på Jamie så han kunne.. pille lidt.. mh! "Hva?" mumlede han og smilede så lidt, "Jov.. jov det har jeg skam" sagde han så og smilede lidt.. og lænede sig frem og kyssede ham.. lige der på læberne!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 10:08 am

Jamie rødmede bravt og så ned i gulvet og pillede lidt nervøst ved sine fingre og bed sig i læben.. ja han var lækker.. men han behøvede ikke drille med det. Han så undrende på ham, og så på koppen som han viste ham og kom til at smile lidt af det "Hvor har du fundet ham henne? Din roommate? I virker så.. forskellige?" mumlede han og så på bunden af den, og smilede lidt af budskabet. Det var lidt fjollet. Han satte koppen fra sig og lod ham blande kakaoen, og betragtede ham stille indtil han fik sin kop og drak en lille tår, men den var meget varm så han drak ikke mere af den. Han grinede stille "Ja det fandt jeg ud af" mumlede han inden han satte den fra sig og fornemmede at Damon kom tættere på og drejede hovedet og så lidt på ham "Mm... spændende..." mumlede han stille og mærkede hans læber mod sine og gengældte det ved at trykke sine læber mod hans... mm.. det føltedes ret godt.. Damon kyssede... rigtig godt. Han rakte frem og kærtegnede hans mave med sine fingerspidser.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 10:27 am

Damon smilede lidt og tænkte på deres.. møde.. den gang.. "Eh.. det er ikke en historie for børn og sarte sjæle.." grinede han og rystede på hovedet.. der havde været et.. orgie.. og.. blod.. alle steder.. og Simon havde været der.. og de var kommet op og skændes.. og så.. så var de bare bleven venner, og havde været sammen siden.. Simon var bleven advokat, og Damon var begyndt med at uddanne sig i alting. "Hmm.." sagde han roligt og trak sig tilbage fra kysset, og gik hen til køleskabet og holdte en kop ind under, og trykkede så på en knap så der kom nogen isterninger ud, han tog en af dem op fra koppen og gik tilbage til Jamie. "Her" sagde han roligt og stoppede den ind i munden på ham, "Hvis du har brændt tungen.." hviskedehan blidt. "Jeg tror vidst nok der en leg de kalder isterningleg.." drillede han, "Fell free to pass.." grinede han og bøjede sig ned og kyssede Jamie igen, og hamstrede isterningen inden han slap kysset, for så at kysse ham, og sende den tilbage til ham.. mhm! Forskellen var bare, at i den leg.. blev isterningen mindre.. men den blev bare ikke mindre i munden på Damon.. da han ligesom ikke rigtig var så.. varm.. hah.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 8:32 am

Jamie betragtede ham og smilede så stille for sig selv og kiggede kort på kopperne.. med de budskaberne. Han havde svært ved at se lighederne mellem Damon og Simon.. de virkede dybt forskellige, men det var jo som regel også forskellige mennesker der fandt sammen. Desuden kunne det være de opvejede hinanden. Simon virkede som en humørbombe, og Damon... kunne måske godt blive vred.. Han havde ikke set ham vred, men han kunne forestille sig det, og der var det måske meget godt at have Simon? Han vågnede fra sine tanker da Damon stoppede en isterning i munden på ham, og han rødmede svagt mens han så spørgende på ham. "Tak.." sagde han så, med munden fuld af isterning og grinede stille da Damon kom tættere på og stjal isterningen tilbage "Hov.. troede lige den var til mig.." mumlede han og smilede skævt til ham inden han lænede sig frem og tog blidt fat omkring hans nakke og trykkede sine læber mod hans og lod sin tunge snige sig ind mellem hans læber og snuppede isterningen tilbage inden han slap ham og flashede den kort mellem sine tænder. Det var heldigt Damon ikke var så meget højere end ham. Jamie brød sig ikke vildt meget om at skulle se op på folk.. "Hvis du vil have den igen, må du fange mig!" drillede han så, greb sin kop og forsvandt hurtigt ud af køkkenet! Da han nåede stuen satte han koppen fra sig og legede kort lidt med isterningen fornemmede køligheden mod tænderne.. tungen, ganen! Koldt over det hele!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 8:56 am

Damon grinede lidt "Næhh" mumlede han og nippede lidt til sin kakao, tjaa.. det var jo ikke kaffe eller blod.. men det var jo heller ikke fordi det smagte grimt. Han så efter Jamie der smuttede.. nå ja altså. "Jeg kan jo altid tage min egen" grinede han bare rystede lidt på hovedet, nej så ville han egentlig heller have Jamies. Han gik ind i stuen og satte sin kop på bordet ved siden af Jamies og smilede drillende, inden han gik langsomt rundt om bordet, "såe.. hvornår skal du med mig på arbejde igen?" grinede han og lagde en hånd på Jamies bryst og pressede ham tilbage i sofaen, inden han gled ned oven på ham, og smilede frækt. "Mhmm.. synes faktisk lidt du skylder mig.. et show?" hviskede han og lænede sig ned til ham, så tæt på at han kunne mærke Jamies ånde mod sit ansigt, næsten mærke hans læber.. men han kyssede ham ikke.. han pirrede ham.. mhm! Ja! "Frækkert.." hviskede han stille og lænede sig så bare længere frem om til hans øre, og lod sin tunge glide langsomt igennem det, og afsluttede med lige at nappe ham i øreflippen! hæh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 9:55 am

"Nej for jeg har den gode!" sagde han bare højt og smilede for sig selv, inden han tog en lille tår af kakaoen der var kølet lidt ned siden sidst.. han gemte isterningen under tungen for at den ikke skulle gå i opløsning, men det var den vidst allerede igang med at smelte. Han så spørgende på ham, og grinede så lidt "Hvad mener du? Jeg er da altid med på arbe..." han rødmede lidt og mærkede hvordan han fik overbalance da Damon skubbede ham ned i sofaen. Han så ham kort i øjnene "Aj.. det.. nej.. jeg mener.. det kan jeg ikke.." stammede han fortvivlet og sank stille da han bøjede sig helt ned til ham og kunne svagt dufte kakaoen fra hans mund og læber. Det kunne han da ikke, han kunne overhovedet.. ikke.. bevæge sig ligesom Damon, eller havde erfaringen eller.. komme i nærheden af det der! Han rødmede en smule mere "Mm.. Det kan du selv være.." hviskede han, og fornemmede en kildrende fornemmelse ned af rygradden.. åh.. den.. mand. Han trak vejret dybt da han nappede ham i øreflippen "Mm-nej, hallå, det er da mit øre.." hviskede han og smilede lidt og satte så sine hænder i hans brystkasse og skubbede ham blidt lidt væk så han kunne sætte sig op.. isterningen var væk, blevet til vand. "Sover du ikke? Bliver du ikke træt?" spurgte han og grinede lidt, Damon virkede som om han aldrig.. Aldrig! Nogensinde virkede træt.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 3:45 am

Damon grinede lidt og rystede bare på hovedet af ham, "Mhmm" brummede han, det var nok også lige meget, for den var snart væk alligevel.. og derfor kunne de jo godt kysse.. intenst.. alligevel.. mh hæh! Han grinede lidt igen da det gik op for Jamie hvad det var Damon hentydet til, han strøg ham blidt over kinden, den der rødmen der.. den var bare for nuttet altså.. han synes virkelig.. virkelig han var sød, hvis han så bare måtte få hans rødmen for sig selv, og ham også, så ville det være mega dejligt. Han nikkede roligt, "Men det skal du.." drillede han og nikkede roligt, "Strip for mig.." hviskede han stille og lænede sig tilbage så der var plads til Jamie, "Nu skal jeg lige skrue op for musikken!" sagde han og sendte ham et frækt smil, han rejste sig og gik hen til anlægget, og skruede på turn knappen. Han smilede da bassen gik tydeligt igennem og kiggede udfordrende på Jamie. "Nej aldrig.." hviskede han stille, aldrig søvnig, han kunne godt blive træt, men ikke sådan at han fik lyst til at sove.. "Kom så.." hviskede han og gik langsomt tilbage og lod sig glide ned i sofaen, "Og jeg venter.."
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 8:02 am

Jamie så på ham da han roligt, men bestemt beordrede at han skulle strippe.. argh! Nej! "Men Damon.. helt.. nej.." begyndte han sådan lidt.. hakkende og så efter ham og satte sig op med et ryk.. han kunne da ikke! Jamen! "Damon jeg ved slet ikke hvordan, jeg har ingen.. rytme i kroppen" grinede han nervøst og mærkede bassen i gulvet da der blev skruet op og blegnede en smule.. åh nej.. åh nej, åh nej.. Han vidste dog at han ikke rigtig kom nogen vejne ved at blive siddende så han måtte rejse sig. Han stirrede på anlægget og så på Damon... åh hvor var det akavet, hvad i alverden havde han tænkt sig! Han kunne slet ikke se på ham, det var så pinligt! Han lagde sine hænder over sit ansigt nogen sekunder for også lige at skjule sin rødmen. Så vendte han ryggen til ham, det var meget nemmere at tænke uden at være nød til at vide at de så hinanden i øjnene, og.. nej, det hjalp overhovedet ikke at tænke på at at han så på ham. Han så ned af sig selv, hvor meget var der også lige at strippe af? Han havde t-shirt og boksershorts på.. Han trak vejret dybt og grinede så stille.. for fucks sake.. han kunne jo ikke bevæge sig sådan! Han kørte en hånd gennem sit hår og lukkede sine øjne.. okay, verden omkring ham eksisterede ikke. Det var bare ham.. og musikken. Han trak langsomt sin t-shirt af og lod den glide ned langs sin overkrop og lod den så falde ned på gulvet med et blid lyd. Han vendte sig om, men undlod at åbne sine øjne. Han lod sine fingre glide ned over sin krop i takt med musikken, gjorde det langsomt når musikken blev det.. men det var den for det meste.. Han kørte sine fingre ned til sin buksekant og lod to fingre glide indenfor buksekanten, men heller ikke længere ned og smilede så skævt.. man skulle jo heller ikke give det hele væk med det samme? Han åbnede sine øjne lidt langsomt, undgik at se ham i øjnene og gik så hen til sofabordet og lænede sig ind over det og kravlede så op på det og så ham for første gang i øjnene og smilede lidt til ham, inden han bed sig lidt i underlæben og rejste sig op på knæ og lod sine fingerspidser hvile mod sin hals.. hvor han kunne fornemme sin puls under den tynde hud, og så langsomt nedover hans hals, brystkasse og mave... så stoppede han og smilede genert, og satte sig ordentligt på sin mås og trak sine ben op til sig, og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:27 am

Damon smilede lidt, "Jov kom nu, bare en lille smule" drillede han og lagde hovedet lidt på skrå, imens han betragtede Jamie.. hvor var han altså bare sød. Han fulgte ham med øjnene da han vendte ryggen til ham og rødmen.. han nåede godt at se den inden.. han smilede lidt da han trak trøjen over hovedet.. mhmm søde Jamie.. han var mest sød, men også fræk.. men mest sød! Mhmm.. se nu der, nu blev han jo helt.. tændt.. igen.. åh.. jamen så måtte de vel bare lige.. tage endnu en omgang.. altså hvis det stod til Damon, kunne de have sex hele natten hvis det skulle være.. mhm! Lige så mange gange Jamie kunne holde til det.. hæh.. og så lige et par gange mere. Mh! Han så op da han kravlede ind over bordet, og lænede sig lidt frem, så der ikke var så langt imellem dem.. han smilede lidt da Jamie lyttede efter sin puls, Damon kunne også udemærket høre den.. åh Han smilede forsigtigt til ham.. han var faktisk ret modig, det var der nok ikke lige så mange der havde.. ture gøre.. mh. Han lænede sig frem og lagde en hånd under hans hage og kyssede ham kort, "Jeg synes det var sexet.." hviskede han stille mod hans læber, og slap ham så igen. "Nu skal jeg nok gøre gengæld.. eller.." mumlede han og rejste sig og trak bare sine underbukser ned hurtigt.. og så kunne Jamie selvfølgelig se at han havde.. fået tændt Damon. "kom.." sagde han roligt og tog hans hånd og hjalp ham ned fra bordet og op og stå, og trak ham så helt ind til sig. "Mhmm rør ved mig.." hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans, og lagde sine fingre mod hans hofter og skubbede hans underbukser ned.. så han kunne køre sine hænder om på hans røv.. mhmm.. åh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:53 am

Jamie kløede sig lidt i håret mens han strøg det bagud, og holdt om sine ben med sin frie hånd og mærkede så Damons fingre under sin hage og så ham kort i øjnene inden han kyssede ham. Han nød det korte kys og smilede så genert til ham "Mm.. tak.." hviskede han selv syntedes han måske det var lidt fjollet, og han ville godt have gemt sig lidt i al sin generthed og være krøbet ind under alle dynerne på gulvet.. Men nu havde han gjort det og.. Han spærrede øjnene op i overraskselse da Damon trak sine underbukser af og han var rimelig.. tændt. Havde han gjort det? Han rødmede over hele hovedet og så overrasket op på ham da han rejse sig, og lod sig hjælpe ned fra bordet og op og stå, og så helt ind til Damon der var nøgen og tændt. Han lagde forsigtigt sine hænder mod hans sider og kærtegnede ham forsigtigt og gengældte hans kys og gav et lille støn fra sig mod hans læber da han kørte hans underbukser af og.. pillede.. argh! Han trådte let ud af dem da de selv gled ned.. mmhm.. måske en kende for store, men det var rart at der var lidt plads. Han var faktisk lidt stolt af at have tændt ham, det havde han jo aldrig gjort før.. eller.. ikke med strip. Det var Damons ting.. men han var så til gengæld også rigtig god til det. Jamie var nok lidt af en amatør.. men stadig! Det havde lykkes ham! Han slap hans læber, og fugtede kort sine egne med tungespidsen inden han trykkede et par blide kys mod hans kæbe, og hals og skævede kort ned.. Han kørte sine hænder ned på hans hofter og gled langsomt ned på sine knæ og lod sine hænder glide med ned på hans lår. Han så kort op på ham og smilede så lidt, han havde jo lovet det, ikke? Inden han lod en hånd glide op over hans lem og så ned igen inden han lod sine læber glide nedover det.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 10:48 am

Damon smilede kort da Jamie sagde tak, det var godt! Han plejede at være ret dårlig til at tage imod komplimenter men han kunne se at han også var lidt.. stolt.. mhmm det kunne han også godt tillade sig at være.. men altså.. når man var så fræk der.. og havde sådan en lækker krop.. mhmm.. så var det jo ikke underligt at Damon blev tændt.. mh! Andre drenge kunne bare tænke på bryster og så stod pikke lige ud i luften.. haha.. der havde han heldigvis lidt mere beherskelse. "Skat.." hviskede han stille og sukkede ved de små kys.. mhmm.. han var jo.. ah! Han grinede kort og så sig lidt om.. her? Midt i stuen.. nå ja han kunne selvfølgelig.. der var jo et bord.. og en væg.. sofaen havde de prøvet og også gulvet.. mhmm. Han måtte minde sig om at næste gang de blev alene på skolen et sted, så lod han ham ikke slippe så let.. hæh. "Mhmm du.." hviskede han og lod ham dog glide ned.. og så lidt efter ham.. "Hmm" brummede han og lagde nakken lidt tilbage, lod sin ene hånd glide igennem Jamies hår.. mhmm, blødt.. åh! Han sukkede stille og gav et støn fra sig da.. Jamie begyndte det der blowjob.. han ikke havde fået lov til at færdigøre sidst.. mhm.. ikke værst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UNI - Jamie  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
UNI - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 5 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel's Paradise - Jamie
» tak for hjælpen (Crystal Jamie Marshall)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: