Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 låst ude - Alex

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:51 pm

"øh ..." det her var svært, det var jo ikke sortelverne der gjorde det forkerte. Han tøvede og tyggede fraværende på sit hår mens han tænkte, "hm ... jo, de slår os ihjel, og ... de fortsætter en krig de burde stoppe, og tvinger folk til at opgive deres liv for en død sag" sagde han, og kom til at lyde mere bitter end han havde planlagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:52 pm

"Det går jo begge veje.. vi slår også dem ihjel" sagde Alex tøvende "og der skal to til at stoppe en krig.. vi kan ikke bare forvente at de overgiver sig, der bliver også nød til at være en interesse om fred for vores side og nogle ofre"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:55 pm

Markus så vurderende på hende, det var ikke det svar han havde forventet ... så igen hun var vokset op blandt mennesker, hun var ikke blevet påvirket af de andre af hendes folk. "hm ... nej, det tager du ikke helt fejl i" sagde han og kunne ikke lade være med at smile svagt, "det var en underlig samtale at have med en elver.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:56 pm

"Hm?" Alex så lidt undrende på ham "de andre elvere du har snakket med er ikke enige huh.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:57 pm

Han rystede på hovedet, "nej ... så vidt jeg ved er de fleste ret overbevist om at det hele er sortelvernes fejl".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:59 pm

"Hm.. ja min mor er vidst også lidt ovre på den side.. så igen, der er vidst ingen beviser på at de startede er der?.. ikke er jeg har set nogle beviser på at vi startede heller men.." hun trak på skuldrene "og vi skulle ligne hinanden så meget.. nu har jeg ikke set en sortelver, men min mor siger at de er lige så smukke som elvere, lever lige så længe som os, har spidse øre og er lige så dygtige til magi?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:09 am

Markus tøvede lidt, så vidt han havde hørt overgik de elverne i de fleste ting ... men det ville nok ikke være passende at sige her, så han nikkede i stedet. "Men det har anden hudfarve, så nogen ville nok sige at vi var smukkere" sagde han, "men ellers er det også hvad jeg har hørt".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:19 am

"Hm.." Alex så tænkene ud "det er en smagssag.. jeg mener mennesker har to forskellige slags hudfarver.. men jeg synes ikke dem med lys hud er pænere.. og elvere og sortelvere har begge overmenneskelige træk og bevægelser, faktisk så.." hun bed sig i læben og holdt inde.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:24 am

Markus nikkede lidt, det var selvfølgelig rigtigt, ingen af menneskeracerne var særligt pæne ... selvom den mørke hud nu hjalp lidt, "... faktisk hvad?" spurgte han, nysgerrig efter, hvad det var hun ville have sagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:29 am

"..." Alex så undersøgende på ham "jeg ved godt at de fleste elvere ikke bryder sig om sortelvere, og derfor bliver du sikkert negativ over det jeg skal til at sige.. jeg ved jo heller ikke om det er rigtigt, jeg kunne bare forestille mig at sort hud kunne være.. smukt" hun så til siden, hendes mor havde været sur hvis hun havde sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:34 am

Markus så overraskede på hende, ikke sikker på, hvordan han skulle svare. Pigen havde jo ret, men han vidste ikke om det ville odelægge hans cover at sige det. "... det er bare skræmmende" sagde han efter en kort pause, han besluttede sig for at holde sig i rollen som elver, "... det er ikke grimt, faktisk er det endda nogen gange smukt" han kiggede på pigen med det lilla hår og den blege hud, "men det er fremmede, anderledes og en smule skræmmende..." han ville have sagt mere, men stoppede sig selv, han havde allerede sagt mere end han burde. Det var på en underlig måde befriende, pludselig at kunne sige ting han ikke før havde kunne sige, uden nogen risiko for at blive afsløret, eller virke anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:37 am

"Tja.. det er det nok" sagde Alex "lidt ligesom natten.. dagen er varm og tryg.. og også smuk, sol er dejligt... men natten har ligesom en hemmelig skønhed.." hun grinede lidt og rystede på hovedet "undskyld, nu bliver jeg nok for underlig at høre på.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:55 am

Markus smilte svagt og rystede let på hovedet, "jeg tror jeg ved hvad du mener" sagde han og fortsatte så lidt tøvende, "om natten i skoven er der farlige skabninger, der vil dræbe en, hvis de kan ... men samtidig kan de også være smukke.."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 3:57 am

"Lige præcis" sagde Alex og smilede til ham "det ser ud som om det ikke er alle elvere der er super hadske.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:00 am

Markus grinte svagt, "nej, åbenbart ikke" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:01 am

Alex så undersøgende på Markus "har du mødt en sortelver?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:15 am

Han tøvede kort og svarede så, "nej"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:15 am

"Ah.." Alex nikkede lidt "var der krig i den by du kom fra?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:17 am

Han tøved igen kort, og nikkede så.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:20 am

"Oh.. det gør mig ondt" sagde Alex og så trist på ham "har du mistet nogen tæt på..?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:23 am

Markus var stille lidt, mens han overvejede om han havde lyst til at svare på hendes spørgsmål, så trak han svagt på skuldrene, "... nogen, ja ... men det er længe siden", han var næsten holdt op med at have det underligt når han snakkede om det nu, så det lykkedes ham at holde sin stemme rimelig normal.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:42 am

Alex nikkede lidt "det gør mig ondt" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:46 am

"Tak" sagde han og nikkede til hende. Det var underligt, at høre en elver sige det.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:49 am

Alex så lidt på ham "vil du have noget at drikke?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:51 am

"øh ... ja tak" sagde han og smilte svagt til hende, "det ville være rart"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





låst ude - Alex - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
låst ude - Alex
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En interessant uge - Alex
» en skobutik - Alex
» uventet besøg - Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: