Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Åbent hus - Zig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 08, 2013 6:51 am

Zig smilede et lille smil, "mange tak" sagde han og nød også den anden runde.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 08, 2013 10:40 pm

"Så er det specielt heste du kan lide? Eller er det dyr i al almindelighed?" spurgte hun interesseret imens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 12:57 pm

"hm ..." han overvejede det lidt, han kunne jo sådanset lide de fleste dyr, de var for det meste rare at være sammen med og ikke farlige, "jeg kan godt lide dyr, men især heste" sagde han med et lille smil, "... hvad med dig?" spurgte han lidt forsigtigt og håbede ikke hun ville have noget imod at han spurgte, eller at det virkede som et dumt spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 2:04 pm

"Jeg kan også rigtigt godt lide heste" sagde Alexis "jeg kan selvfølgelig også godt lide andre dyr.. men heste har en speciel plads i mit hjerte" hun smilede op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 2:08 pm

Han besvarede forsigtigt hendes smil og nikkede, "det forstår jeg godt, det er ret fantastikske dyr" sagde han og kiggede ned på den hest han red på.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 2:09 pm

"Ja, og så kan man ride på dem.. jeg skulle ikke se mange film, før jeg vidste jeg også ville ride" sagde hun og klappede hesten på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 2:30 pm

Han nikkede ivrigt, "ja, det er ret sejt" sagde han, fuldstændig enig med hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 10:40 pm

"Jeg har altid gerne ville være en kriger.. der red rundt og reddede byer fra drager og onde konger" hun grinede lidt "men man kan ikke altid få det som man gerne vil have det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 7:52 am

Han smilede svagt og forestillede sig det. Tænk at kunne ride et pragtfuldt dyr som denne hest ind i kampe? det måtte være fantastisk, men så vidt han vidste fandtes der ikke drager. Han kiggede på hende, ikke helt sikker på, om hun vidste det. De fleste andre vidste ikke så meget, og han havde aldrig helt styr på, hvad de vidste og ikke vidste. "jaah ... men der er vist ikke drager ... selvom du nok godt kan finde en ond konge" tilføjede han lidt opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 10:17 pm

Alexis grinede og nikkede "ja måske hvis jeg er rigtigt heldig.. men jeg er ikke sikker på at jeg måtte kæmpe imod ham, selv hvis han var meget ond"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 18, 2013 7:19 am

Han smilte svagt, "nej, det kunne nok godt blive et problem" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 19, 2013 9:46 pm

"Ja, desværre!.. så jeg må klare mig med rollespil" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 7:48 am

Han så spørgende på hende, "rollespil?" spurgte han nysgerrigt, det var ikke noget han havde hørt om før.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 1:33 pm

"Ja, det laver jeg i min fritid.. når jeg ikke rider" sagde hun og så på ham "man klæder sig ud som fantasy karaktere og slås med våben.. ikke ægte, men de er flotte.. ok, det lyder måske lidt lamt når man fortæller om det"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Åbent hus - Zig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbent hus - Zig   Åbent hus - Zig - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Åbent hus - Zig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Is there anybody out there? - James.. Åbent generelt.
» Kom til bal i syden //åbent emne//
» Stargazer, åbent
» Godaften, åbent
» Aften ude - åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: USA-
Gå til: