Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forretninger //Hadrian//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 4:01 am

"Det ved jeg ikke, det er ikke mig der vil kontrollere hvad du laver, jeg har ikke noget imod at blive sporet, det gør det en hel del nemmere at slå de, ihjel, hvis de kommer til mig. Hvis du vil snyde rådet, så gør du bare det, det er ikke mig der bliver slået ihjel for det. Så enten må du finde dig i at der er nogen der kigger dig over skulderen, eller også må du finde dig i at blive myrdet, jeg er ked af at de vil gøre det på den måde, men sådan er vampyrer altså, jeg advarede dig om at de ville ha' noget og gøre med det her. Desuden ved jeg ikke om de har tænkt sig at kigge maskinen igennem i sømmene, jeg siger det er en mulighed."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:02 am

" Hvis de har tænkt sig noget så må de komme til mig og sige det selv, eller hvis de ikke er høflige så må de komme til mig og brænde op i helvede " Sagde Hadrian selvsikkert, for det her var ikke europa, det her var ikke et det sted i verdenen hvor vampyrjægere og vampyrer havde haft 1000 år til at føre krig uden at nogle havde vundet endnu.
Her i byen ville de slet ikke forvente den kaliber våben Hadrian havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:59 am

"Tro det eller ej, men jeg er enig med dig. Problemet er at du kan ikke hamle op med vampyrernes råd, lige meget hvor mange våben du har bygget, de kender alle tricksne for at nedlægge en vampyr og har et modtræk mod alt hvad du kan finde på."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:20 am

" Gammeldags tricks, det er det de kender, for hvis en vampyr overlever til at fortælle om tricket så er det jo fordi det ikke duer " Sagde Hadrian med et smil på læben.
Hadrian havde nogle finesser som han beholdt for sig selv og når vampyrerne erfarede den magt Hadrian egentligt besad så ville det være for sent for dem ellers ville Hadrian være over alle bjerge med alt det han kan nå at skrabe sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 10:19 am

Thomas hævede det ene øjenbryn "Hvis en vampyr over lever til at fortælle om tricket er det jo netop fordi det duet. og de fleste vampyrer har flere års erfaring end du har penge på lommen, men igen du bestemmer selv, jeg siger bare at det ender galt." Han løftede begge hende i en gestus der fortalte at han lagde ansvaret fra sig på det punkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 10:27 pm

" Ja hvis deres trick altså er bedre end mit trick hvilket jeg ikke tror. " Sagde Hadrian stadig selvsikkert. " Så hvordan gør vi det her rent praktisk? hvad foreslår du " Sagde Hadrian i et mere proffesionalt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 11:42 pm

"Jeg forslår du går frem med dine planer, og venter på at de sender dig en advarsel, de vil uden tvivl lave et eller andet dramatisk nummer, det kunne ligne dem." Thomas lød ikke som om han havde særligt høje tanker om, den måde rådet gjorde tingende på. "Du må starte med at planlægge et aften møde med dine teknikere, så jeg kan forklare dem hvad de skal lave om. Jeg vil skrive de programmer der skal til for at spore. Du skal sørge for at holde dine teknikere igang, hvis du da ikke vil køre programmet fra en almindelig computer, eller telefon. Hvis du tænker på at lave en hybrid maskine mellem de to, så må jeg skuffe dig, det jeg har lavet er fuldkommen next generation, din maskine kan ikke noget, jeg ikke vil kunne lave på min telefon, hvis jeg ligger et Google Earth, kort ned over, og slutter det til en ordenlig skærm."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 2:02 am

" Bare det ikke bliver for dramatisk for så går det ud over ham der optræder.. Skal vi sige i morgen aften, der kan du mødes med mine teknikere og sætte dem ind i tingene på adressen som er i mappen. " Sagde Hadrian mens han stadig tænkte over hvad vampyren havde sagt. Hadrian skulle nok finde en løsning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 2:09 am

"Udmærket, jeg skal ikke noget imorgen aften." Thomas måtte finde en måde at komme uden om Hadrians stædighed på, men siden det var ham der skræv programmet, og kun han viste hvad koderne gjorde, havde han en fordel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 2:29 am

" Godt var der ellers noget vi mangler at få fastslået? " Sagde Hadrian spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:52 am

"Ikke med mindre der er noget du har misforstået om aftalen nej." Thomas hankede op i kufferten med penge, og gik op i Hadrians stue igen. Hen vendte sig om i døren og sagde "Go'nat, vi ses i morgen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 12:30 am

Hadrian fulgte blot efter vampyren op indtil vampyren forlod yachten og nikkede blot bekræftende da vampyren gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 3:08 am

Thomas tog tilløb og hoppede fra mole-pæl til mole-pæl, til han landede på havnen og forsvandt i mørket.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forretninger //Hadrian// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forretninger //Hadrian//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» gode forretninger - Anna Rose
» is i solskin - Hadrian
» Mobil retur - hadrian
» Maybe we aren't so different Hadrian...
» Infomation //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: