Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 9:44 am

"Owen.. hold nu op.. jeg troede vi var venner, stoler du slet ikke på mig?" sagde han stille og smilede lidt nedtrykt til ham, han var faktisk oprindeligt nedtrykt over at Owen virkelig ikke stolet på ham, han havde det hele tiden stolet på Owen? Han sukkede og kiggede lidt på ham og rystede på hovedet, "Jeg synes du er sød Owen.. og lad nu være, der er da nogen piger.. eller jeg mener drenge.. der godt kan lide fyre med rødhår og fregner, f.eks mig selv, jeg synes du ser ekstra nuttet ud" sagde han og smilede stort, søde lille Owen, han burde næsten kysse ham for at sætte prikken over i'et, haha aj, det ville han aldrig, det var nu alligevel for synd at drille ham på den måde for sjovt. "Søde Owen.. jeg har ikke tænkt mig at give slip på dig før vi er venner igen, om så det skal tage hele natten.. før egentlig så sider jeg meget godt" sagde han bare glad og smilede ned til Owen. "Synes du slet ikke jeg er pæn Owen, er du sikker på det?" sagde han og kiggede lidt på ham, han kunne ikke helt tro på det, han havde set at Owen havde kigget lidt længere på ham når han ikke havde så meget tøj på, en andre fyre ville gøre. "Jeg tænkte på, at du sikkert gerne ville have at vide hvordan jeg ved det ikke?" sagde han roligt og smilede lidt til ham, "Der er faktisk et par ting, eller to.." mumlede han og tænkte efter, "Jov eh den første nat du var her sov du med nattøj, og så har du afvist Lizzy op til flere gange.. og.. så kigger du på mig med det der blik.." hviskede han stille og bøjede sig lidt længere ned så deres øjne var lige ud fra hinanden. "hm?" hviskede han stille.. ja nemlig.. det blik.. og han var sikker på han kunne få Owen til at rødme som han plejede, ved bare at kigge lidt mere på den måde.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 10:18 am

Owen følte sig en smule ond... ved Sams ord. "Undskyld.." mumlede han så "det var ikke med vilje.." mumlede han stille.. Det havde ikke været hans mening at såre Sam. Overhovedet.. "Undskyld Sam.." hviskede han så og så på ham. Venner.. gensidig troværdighed... Han sukkede stille. Han så hurtigt på ham da han begyndte at belære ham om hvem der syntedes godt om rødhårede mennesker "stop dig selv... Sam.. Sam.." mumlede han indimellem hans vrøvl og skar en grimasse, og kom til at grine "så stop dog!" mumlede han og forsøgte at daske lidt til ham... på en mere venlig måde en før, men hans hænder var stadig i en skruetvinge der var udgjort af Sams hænder. Han hævede sine øjenbryn "Søde...? smitter homoseksualitet?" jokede han sigende og smilede lidt til ham. "Gå nu væk.. vi er venner, du skal ikke sidde der" sagde han og vred sig lidt, og kæmpede lidt for ikke at smile for meget af hans åndsvage glæde.. tosse altså! Først var han ved at kvæle ham i en pude og nu kaldte han ham søde...åh gud, hvordan skulle han nogensinde blive god til de humørsvingninger?
Han stirrede på ham og rødmede over hele hovedet da han spurgte om han ikke syntedes han var pæn "Hold så op! Gå så væk med dig, eller jeg gør ting...ved dine ting..." mumlede han, og vred sig lidt under ham for at komme fri. Det var en dårlig trussel... men måske var den meget effektiv alligevel fordi han ikke vidste hvad for nogen ting som Owen ville gøre!.. ved hans ting. Han så dog hurtigt på ham da han ville fortælle ham hvad han havde gjort galt og rynkede skeptisk sit ene øjenbryn "hvad? Men jeg sov i boksershorts eft.. jamen Lizzy klæber! jeg.." forsøgte han.. og stirrede undrende på ham "hvad..? Hvad mener du...? hvilket blik?" spurgte han forvirret og sank da han kom tættere på og så op i Sams mørke øjne så det føltedes som om han skulle blive skiløjet..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 10:38 am

Sam kiggede lidt på ham og kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, men han slap dog også hans hænder til sidst, "Side hvor dog? Hvor må jeg så side?" sagde han og kiggede lidt på ham og sendte ham et frækt blik, måske lidt for drillende men han kunne ikke lade være, han havde aldrig fået en dreng til at rødme før, det var så underligt, og så fascinerende, han ville gøre det igen og igen og igen hvis han fik lov! Han smilede lidt til ham da han prøvede at forsvare sig selv, "Du kigger på ham.." hviskede han stille "Når jeg ikke har så meget tøj på.. så kigger du" hviskede han stillede måske lidt for intenst, for det var gået lidt hen og blevet det, der skulle godt nok ikke komme nogen ind lige nu, det lignede sikkert de skulle til at kysse hinanden.. hæhæ. "Ved min.. ting?" sagde han og hævede øjenbrynet og kiggede ned over sig slev, og grinede så "Jeg vidste slet ikke at du tændte.. såå.. meget på mig?" Grinede han drillende og kiggede ham blot lidt dybere ind i øjnene og smilede frækt, "du Owen.." hviskede han stille og slikkede sig om læberne, "Tror du at du slår mig hvis jeg kysser dig nu?" hviskede han helt stille og holdte vejret, han anede ikke hvilket slags svar han ville få, måske ville han bare få en knytnæve, og det var jo næsten også det bedste så han ikke dummede sig mere end højst nøædvendigt... for fanden da altså.. fjols.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 10:58 am

Owen sukkede da han endelig kunne tage hænderne ned.. men han flyttede sig stadig ikke. "På sengen? Den er ret stor...?" tilbød han.. Owen selv var en ret... begrænset siddeplads, og betragtede det blik han sendte ham. Det emmede af alt for meget... som det ikke skulle emme af.. Han rystede på hovedet "Sam!" mumlede han og satte sine hænder mod hans brystkasse for at skabe bare en lille bitte smule afstand.. og prøvede at være mere alvorlig da han forklarede... Hans rødmen blev endnu værre "nej jeg.." begyndte han "det gør jeg altså ikke.." forsøgte han.. åh gud.. kunne han ikke bare krybe langt ned i skammens musehul og dø... for fanden... Han himlede med øjnene "nej.. du hører dårligt, jeg sagde dine ting.. i flertal.. pluralis.." mumlede han skamfuldt, midt i al sin rødmen.. Hvorfor var han så tæt på? Hvad skulle han så tæt på for. I Owens verden kunne det Sam havde gang i næsten kvalificeres som forspil.. til ting Sam nok ikke engang turde tænke på uden at dø lidt på halvvejen. Han så lidt på Sams øjne, der nærmest blev ved med at komme tættere på, som om de borede sig ind i hans sjæl og fandt alle de ting han gemte for omverdenen.. Han sank stille "hold op med at se sådan på mig.." hviskede han, men kunne ikke se væk. Han sank da hans ansigt krakelerede i et frækt smil. Han blev nærmest bleg og så rød i hovedet på ny ved Sams spørgsmål.. om han ville slå ham? Ja han ville give ham et blåt øje, men det sad ligesom.. fast... i halsen på ham, så han nikkede istedet for at svare.. han ville slå ham.. det ville han da? Han skulle ikke engang prøve!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 6:47 pm

Sam grinede lidt og nikkede bare "Jeg ved nu ikke.. det kommer lidt an på hvor gode venner vi er" sagde han og smilede drillende til ham, nu sad han jo lige så godt, hvorfor skulle han dog flytte sig? "Hvad er der galt.. bliver du nervøs?" sagde han og smilede stort, det var bare så.. fascinerende for ham, han kunne godt lide den måde som Owen reagerede på.. han synes det var.. sejt.. og han ville bare gerne have mere af det faktisk, men han ville jo helst heller ikke brænde sine fingre vel. Han nikkede bare og smilede "Det er okay du må gerne kigge Owen, men så er det også kun fordi det er dig.. nok se ikke røre" drillede han bare og smilede venskabeligt til ham, det var hyggeligt.. at de bare sådan.. kunne lave lidt sjov med det, i stedet for at Owen lå og var sur, han skulle nok holde det hemmeligt.. ind til han fandt ud af hvordan han kunne bruge hemmeligheden til sin egen fordel.. hm. Han kiggede lidt på de røde kinder og smilede lidt "Mhmm.. du rødmer Owen.." hviskede han stille og smilede lidt og så ham ind i øjnene igen og grinede ved det strenge blik han fik tilbage da han spurgte om han ville blive sur hvis kyssede ham. Han tænkte sig kort om og bukkede sig så helt tæt på, truede ham med at kysse ham i nogen sekunder, men gjorde det ikke, åbnede blot sine øjne igen og satte sig op og kravlede ned fra Owen og satte sig på sengen igen. "Er vi venner nu så? Hvis jeg nu lover jeg ikke fortæller det til nogen" sagde han og smilede uskyldigt til Owen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 7:31 am

Owen stirrede lidt på hans drillende smil, og vred sig en smule under ham og grinede kort "Sam du driller.." mumlede han og så op på ham "nej.. Jeg.." begynde han og rødmede lidt oveni det der allerede var. Han sukkede stille, behøvede han virkelig sidde der og gøre ham.. Nervøs, selvom han blankt benægtede det selvfølgelig. Han forsøgte at rokere sig lidt under ham, heldigvis havde han dine hænder lidt til rådighed for en gangs skyld. Han rystede hurtigt på hovedet "jeg har ikke.." begyndte han, men Sams blik.. Måden han bevægede sig tættere på.. Det frække blik der var pakket ind i humor, men Owen trykkede sin nakke bagud mod madrassen og sank en klump i halsen.. "j-jeg rødmer da.. Ikke.." hvidheds han nervøst, ville han ikke nok lade være?
Han åndede stille op, lettet.. det hver været for tæt på. Men Sam var heldigvis hetero..eller.. Altså ja. Han satte sig langsomt op og gned sig blidt over sine tøser kinder, og smilede forsigtigt til ham "jeg æh.. Ja selvfølgelig" sagde han så og skubbere dynen lidt til side.. Det var lidt varmt. "men så kvæler du mig heller ikke i en pude igen!" sagde han hurtigt og prikkede ham i panden og smilede kort til ham.. Okay så, Sam vidste det.. Han kunne gå i panik og flygte, i form af at gå ud eller vælge at stole på ham, at han aldrig ville sige det videre. Han valgte det sidste.. Han samlede sine ben lidt oppe ved sig , mod sin brystkasse "hvad skal du i nat?" spurgte han stille og tænkte på der hvor Jane var kommet forbi...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 10:54 am

Sam smilede lidt og nikkede bare "Mhmm og du kan li' det" sagde han bare og smilede drillende til Owen og sendte ham et langt frækt blik, han kunne altså virkelig godt lide at drille ham på den måde.. det gav ham bare et eller andet.. rush.. han havde aldrig.. nej faktisk så havde han aldrig have en ven, der var til drenge.. han var hans første bøsseven.. hemmelige bøsseven selvfølgelig.. åh hvor skulle de hygge, gad vide hvad sådan nogen egentlig lavede? Eller.. Owen var jo ret normal.. en normal nørd, så? Måske skulle han bare.. læse et digt for ham, det var ret gay.. og så kunne Owen analysere det bag efter.. det var ret nørdet.. så var det også sat på plads. "Jeg kvalte dig ikke.. " sagde han roligt og smilede til ham, "Du skal bare være glad for du ikke har fået smæk endnu.. men jeg skal nok beherske mig, du er torsalt halvt tøs.. og man slår vist nok ikke på piger" sagde han roligt og smilede igen til Owen.. han kunne ikke lade være, der var bare et stort flabet frækt smil klisteret til hans læber og han troede aldrig det ville holde op så længe han var sammen med Owen.. åh gud altså.
Han kiggede lidt på ham og så falmede smilet lidt, "Have sex" svarede han så bare lige ud og rejste sig og satte sig over i sin seng, og kastede Owens pude over til ham så den landte blødt på hans seng. "Skal du være med?" sagde han stadig med det der kolde.. alvorlige udtryk i ansigtet, og nedstirrede bare Owen, det var en joke.. men det behøvede Owen jo ikke nødvendigvis at vide vel.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 11:17 am

Owen sukkede dramatisk, og rakte kort tunge af ham.. øv hvor var det irriterende! Dumme Sam... men han vidste til gengæld også at det blev noget han var nød til at vænne sig til. Næsten alt hvad han gjorde eller sagde kunne vænnes til noget seksuelt hvis man havde fantasi nok... som Sam havde. "Jo.. lidt.." sagde han og sendte ham et skævt smil, inden han slap sine ben og satte sig mere afslappet.. han havde det ret varmt.. måske skulle han udnytte natten til at tage et bad.. et rigtigt et der ikke var fremprovokeret af slag, eller andre ting.. Men han var lidt i tvivl om det var en god ide at gå ud.. efter nattens begivenheder. "Smæk? Jeg vidste ikke du kunne lide den slags, jeg troede du var en god og gudfrygtig kristen der kun gjorde det i missionær.." sagde han langsomt, og fangede kort hans blik og grinede lidt.. Han måtte godt stikke lidt til Sam, han gjorde jo det samme ved ham. "Betyder det så at jeg kan slå dig når jeg har lyst?" sagde han drillende og betragtede det frække smil.. den flab altså! Han overvejede lidt at smide tøjet.. og gå i seng, han var lidt fanget mellem at sove og det at gå i bad.. men han burde nok ikke presse citronen, med hensyn til at forlade rummet mere den aften. Så måske skulle han bare sove.. hm. Han tøvede dog lidt med at gå igang med at tage tøjet af, specielt efter hele... afsløringen. Og det næste Sam sagde var heller ikke ligefrem indbydende til at begynde at strippe... Han så kort forvirret på ham.. sex? Skulle han ikke være sammen med gruppen? Gruppesex? Aj nu blev det for absurd..
Han så efter ham da han rejste sig, og så på puden der landede ved hans ben.. Han tog den op og puffede den en lille smule "Hvad..?" grinede han og så på ham "Nej, ellers tak.." sagde han så, selvom latteren i hans stemme ligesom døde lidt ud eftersom Sam lignede en der skulle til begravelse.. så alvorlig var han.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 11:49 am

Sam kiggede på ham og sendte ham er behersket smil.. nå så det.. han rejste sig op og gik hen til sit skav og fandt en smøg frem, og satte sig tilbage på sin seng og tændte den, dog åbnede han vinduet, han ville jo hellere ikke sætte nogen rød alarm igang, det var en dårlig ide i hvert fald hvis man gerne ville forblive elev på skolen. Han kiggede lidt op og smilede igen, "Mhmm.. nej det tror jeg ikke" sagde han bare, kristen var måske ikke lige ordet for en der havde solgt sin sjæl til satan, men troende det var han, for det var sgu mere mellem himmel og jord end blot videnskab.. men det var Sams hemmelighed, og den kendte ingen, og ingen skulle kende den.. hm. "Du kan jo prøve, så må du jo se hvad der kommer ud af det.." truede han og smilede drillende til ham, som om at Owen kunne slå.. noget som helst.. han var sikkert typen der døde hvis han kom til at træde på en bille eller noget.. åh gud.. men nå ja.. Owen var sød.. på den måde ja. Han kiggede lidt på ham og rejste sig så op igen og trak sin t-shirt over hovedet.. langsomt.. hæh.. og tog et hiv mere.. mhmm. "Måske en anden dag så.." sagde han roligt og satte sig ned igen og hev sine strømper af. "så Owen.. hvis jeg må altså.. ville jeg spørge, hvad er det så ved drenge du godt kan lide?" sagde han og løftede øjenbrynene lidt tænksomt, "Er det.. smilet? Personligheden.. røven måske?" sagde han og smilede frækt "Eller er det bare bryster og langt hår der frastøder dig?" sagde han og tog et hiv mere imens han åbnede sine bukser, og rejste sig.. igen. Trak dem langsomt ned og lagde dem sammen. Han satte sig igen og skjulte ingen ting imens hans røg sin smøg færdig og askede ud af vinduet. "Jeg er lidt nysgerrig.. ser du.. jeg har aldrig kendt nogen der var.. så.. ja.. hvis du tillader.. så har jeg en million spørgsmål.." sagde han og grinede lidt, inden han slukkede sin smøg og gik ud og skyllede den ud i toilettet, og børstede tænder i døråbningen så han kunne se på Owen imens. Han spyttede ud og satte sig hen på sin seng igen og kiggede bare på ham.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 1:03 pm

Owen strakte sig, mens han med øjnene fulgte Sam som gik rundt for at finde sine cigaretter... det var selvfølgelig også et forbud på skolen, men Owen var faktisk begyndt at tvivle på om Sam overhovedet overholdt nogen af de regler der var sat for eleverne. Han overholdt måske kun den værelses regel hvor de tjekkede om de var hvor de skulle være, nemlig i deres senge klokken 10. Han så lidt ned på sine fødder... sine sokker nok nærmere og betragtede mønstrene i fibrene.. grå sokker.. Han smilede, han mente dog ikke han kunne finde på at slå Sam.. måske hvis han gjorde noget som tidligere hvor han havde slået ham i brystkassen. Han løftede hovedet og så på ham lige da han trak sin t-shirt over hovedet. Han blegnede kort, og så lidt væk.. Det gik ikke at sidde og stirre på ham, ikke efter den samtale som de lige havde haft! Om blikke... Han sank og begyndte at trække sin egen t-shirt over hovedet for at få tankerne hen på noget andet, og lyttede da Sams stemme brød stilheden og grinede lidt mens halsudskæringen blokerede hans øjne "ja, right.." mumlede han bare.. som om de skulle... nejnej. Han rømmede sig stille for at undgå at rødme for meget, og lagde pænt sit overtøj sammen, og så kort på Sam der havde smidt mere eller mindre.. det hele.
Han rejste sig for at tage sine bukser af, da han huskede det billede Sam havde taget af ham "Gider du forresten slette billedet på din telefon eller er jeg nød til at være din screensaver i underbukser?" spurgte han drillende og åbnede sine bukser og trak dem ned før han satte sig igen og lagde det sammen og sokkerne også. Han rødmede lidt igen.. da Sam spurgte hvad han.. kunne lide. Han så kort.. lidt forvirret på ham "øhm.." begyndte han og sank kort, mens han lagde tøjet til siden for at det ikke rodede for meget og trak dynen henover sine ben.. Han kunne lugte cigaretten skarpt i luften mens han genovervejede hvordan han skulle svare "Jeg ved ikke.. jeg..-" begyndte han og så lige hen i Sams frække blik og det skæve smil. Han sank igen...Det var dog utroligt med alt det spyt.. "Jeg tænder bare ikke på kvinder.. de interesserer mig ikke.. det har de aldrig gjort.." hviskede han lidt.. forsigtigt, han ville helst ikke fortælle Sam hvad han kunne lide, det virkede alt for intimt.. personligt.. Han kørte kort en hånd gennem sit hår og greb sin pude som Sam havde kastet til ham tideligere og lod den glide ned bag sin ryg og lænede sig tilbage mod den. Han så overrasket på Sam.. ville han virkelig vide.. have detaljer om.. ham? Hans... slags. "Jeg er altså ikke meget anderledes end normale mennesker.." forsøgte han så, og smilede lidt. "Men du må godt spørge.. jeg skal prøve at svare så fyldestgørende som muligt" grinede han så.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 10:27 am

Sam kiggede lidt på ham og smilede så lidt hemmelighedsfuldt og kiggede ned igen, hvordan skulle han lige.. tackle den.. hm. Han lod dog bare være med at kigge, han ville helst ikke.. gøre Owen mere utilpas end han sikkert var i forvejen.. det var næsten synd, men Sam kunne ikke rigtig gøre for det, hans nysgerrighed stak jo af med ham.. hm! Han så op da Owen bare afslog hans forslag om at de skulle have sex.. han overvejede lidt om han skulle køre den længere ud.. men han ville nok bare nå et punkt hvor han ikke kunne bunde mere, det gik nok ikke, han smilede "Mhmm du siger bare til.." hviskede han stille, som en afslutning på det emne.. men nej Sam var hetro, han drillede bare lidt, det måtte han godt.. selv om.. uden at ane det helt.. lå der nok et andet budskab bag ved den falske facade.. men det var der ikke tid til at ligge og rode med det nu.. hm. Han kiggede op og smilede frækt til Owen, "Det havde jeg ikke lige regnet med, jeg kan godt lide det billed, måske tager jeg nogen flere når du sover.." sagde han bare og blinkede kækt til Owen.
Han lagde sig ned og gabte lidt "Hm?" mumlede han stille og lagde sig på siden så han kunne kigge på Owen imens han snakkede om hvad han var til og hvorfor, det var ret.. spændene.. utrolig nok, men Sam kunne godt lide det, og han kunne godt lide lyden af Owens stemme når han talte, den var blid.. blød.. og sådan lidt.. sød, han kunne godt lide at høre på Owen, bare lade ham tale.. mhm.
Han nikkede bare og grinede lidt "Nå jeg troede ellers du var en alien" mumlede han og sukkede bare, "Nå men hvad kan du så bedst lide ved fyere.. hvad kigger du efter allerførst?" sagde han stille og gabte igen.. hm. "Hvis du ikke snart stoppe med alle de ord så kommer jeg over og smækker dig! I røven!" sagde han bare og grinte komisk.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 10:50 am

Owen mumlede et eller andet underfundigt, som ikke kunne tydes som ord til Sams tilbud... Hvis han blev ved på den måde ville han jo komme til at tro at han mente det! Han smilede af det, af Sam.. til ham.. og så kort ned af sig selv da Sams stemme skar igennem.. fræk som den havde været det meste af aftenen, og hans øjne og smil afslørede samme flabethed og frækhed. Han følte sig lidt malplaceret under Sams frække blikke og smil, det føltedes mærkeligt.. at vide at Sam var komplet straight, men alligevel småflirtede... var det for at få ham til at blive utilpas? Det skete ikke rigtigt, han blev mere... genert, rød i hovedet.. for fanden da altså. "Jaja, husk hvad jeg sagde tideligere.. jeg kan godt finde på at gøre ubehagelige ting.. ved dine sager hvis du ikke er sød!" sagde han og smilede skævt så han lignede en flabet unge, han brugte bevidst ordet sager istedet for ting så det ikke skulle misforstås, det var lidt.. distraherende at skulle tænke på Sam og hans.. krop. Det ville Owen helst undgå så vidt muligt.. for selvom han benægtede nærmest alt der havde med Sam at gøre, så var han utroligt tiltrækkende, det kunne han nok ikke løbe fra..
"Det er jeg også, fra Mars.." sagde han sarkastisk og skar en grimasse før han lagde sig ned på siden så han stadig kunne holde øje med Sam. Han så lidt ned i puden.. da han spurgte igen.. hvad han kunne lide ved fyre? Han sank, og tegnede svagt på madrassen ud for sin pude.. "Jeg.. altså.. jeg ved ikke.." hviskede han lidt akavet, han anede ikke hvad han skulle sige.. Hans tidligere forhold.. havde været mænd med magt, en havde arbejdet på Wall Street, den anden havde været en af hans fars kolleger.. han havde også været den ældste af de forhold Owen havde haft. Men aldrig ældre end tredive. "Under tredive.." begyndte han så, og tegnede lidt videre "Mørkhårede.." mumlede han "anderledes.. men de må nu gerne have noget mellem ørerne" sagde han så og grinede lidt, og vendte sig om på ryggen. "Hvad kigger du så efter hos kvinder, nu vi er igang?" spurgte han drillende og så over på ham. Han rødmede gevaldigt "Min røv er hellig!" udbrød han så, og kom til at overveje hvad han havde sagt, og kom så til at grine lidt.. Han løftede truende sin pude lidt og sendte ham et frækt blik som svar på alle dem han havde fået hele natten. "Nå, måske skulle vi også krybe til køjs.." sagde han så stille.. og krøb lidt længere ned under dynen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 9:57 am

Sam kiggede kort over på ham og sendte ham et kort.. utydelig smil, han vidste ikke helt selv.. hvad det betød.. men det var da ægte? Det var lidt vildt, de fleste af de smil han havde givet Owen.. faktisk alle, var han ret sikker på, havde været ægte? Og det skete egentlig ikke særlig tit for ham, han blev ofte nød til at smile lidt.. falsk, når man havde sådan nogen skvat hoveder som venner, det var jo ikke altid lige nemt nej.. Owen fik nok bare.. ja, han fik ham i et bedre humør i hvert fald, og han fik ikke lyst til at.. være et.. svin på samme måde, når han var sammen med Owen, ja han fik nok noget godt.. eller noget, frem i ham, eller hvad man nu sagde.. måske. "Hvaee.. tror du virkelige du tør true mig, hva Owen?" sagde han og smilede smøret til ham.. hæhæ.. han kunne godt lide at lege lidt med magten mellem sine hænder, ikke fordi han havde tænkt sig at bruge den negativt mod Owen, han kunne smide en pude i hovedet på ham, eller kysse ham! Så kunne han da lige få den kunne han.. hæh. "Troede kvinder var fra Venus eller sådan noget?" sagde han og stirrede lidt ud i luften, "Eller.. måske var du bare fra Saturen nu når du er en hel ny race.." sagde han tvilsomt og smilede så drillende til Owen, og hævede øjenbrynene da samtalen kort blev en smule seriøs, det kunne han godt lide, han brød sig ikke om når man skulle fjolle med alt og det hele vel.. det var nu rart nok med lidt seriøst tid også, også nu når han var så skide nysgerrig ja. "Ja det udelukker sig mig.. og alle mine venner" grinede han bare og smilede stort og lukkede øjnene lidt i, det burde jo egentlig være meget godt, man han brød sig ikke om tanken om at.. Owen ikke.. synes at det Sam kunne var.. chamerende, det gjorde ham.. underligt tilpas, men det var måske fordi han aldrig nogen sinde havde mødt en pige.. der ikke ville have det han kunne, det han var, ham.. men Owen var jo også en fyr, så gjaldte det overhovedet? han var ikke sikker, men han synes nu godt lide at Owen kunne sige at han var lidt pæn bare.. bare en smule ik? Hm. "Det ved jeg ikke.. jeg tager bare den som ingen af de andre.. ja du ved.. Som Jane.. hun er for lækker til alle.. det sagde hun til mig engang.. så blev der helt stille.. undtagen mig.. jeg ja jeg sagde så bare at der var ingen der var for lækker til mig.. jeg tror det er første gange nogen har turde svare hende igen ik? Og så.. ja.. sådan nogen som Jane.. eller ja.. eller noget.. jeg ved det ikke, det har jeg aldrig tænkt over før?" sagde han totalt forvirret og lukkede øjnene, og sukkede tungt.. forfanden, gav det overhovedet mening det han lige sagde.. hm. "Jeg er ligeglad.. og ja.. hvis du vil sove, så må du jo.. sige til, så gør vi det" sagde han roligt og smilede kort.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 10:33 am

Owen smilede lidt tilbage selvom Sam faktisk så lidt forvirret ud... men man kunne vel ikke altid være pæn, vel? Det måtte da være belastende! Han slappede af.. det var så sjældent han kunne gøre det, især de seneste par dage. Nu var der mere roligt.. som om luften var frisk nu, som om han havde åbnet et støvet klædeskab og luftet ud i det... det var nu ikke så tosset.
Han smilede skævt til ham og lod sin hånd glide op over sin pude "Mmhm.. jeg kunne fristes.." mumlede han truende, men han løftede dog ikke en finger, og trak ikke puden frem for at kaste den efter ham.. det var bare for sjovt. "Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus... jeg kan ikke engang huske hvem der har skrevet den bog.." mumlede han for sig selv, og kløede sig kort i nakken, og grinede så lidt genert da han sagde at han måtte være fra sin helt egen planet.. "Nej jeg er da ikke!" grinede han "pas nu på, jeg har stadig min pude!" mumlede han og hev lidt i pudevåret under sin kind.. men lod det ligge, for han lå godt.. der i sengen.. det var udemærkede senge faktisk. "Er du over tredive?" drillede han stille, selvom han godt vidste hvad Sam mente..
Han trak vejret dybt inden han lyttede da Sam ligesom.. åbnede lidt op omkring Jane og ham. Han nikkede stille... det var nok meget normalt... de var begge to uopnåelige, Sam havde svaret Jane igen og hun havde taget ham som en udfordring.. han kunne så ikke sige om der var vokset rigtige følelser mellem dem.. det var der vel nok, for ellers var man vel ikke i et forhold? Han anede ikke hvordan de havde det med hinanden. Men det var okay, det behøvede han heller ikke. "Næh.. det tænker man nok heller ikke så meget over, når det siger klik mellem to mennesker, så siger det bare... klik" sagde han stille, om det så var mellem mænd, og kvinder eller mellem samme køn. Han gned sine knæ lidt mod hinanden under dynen.. slappede af.. mmhm. "Så jeg bestemmer?" sagde han og smilede... De behøvede nu ikke sove med det samme, Owen nød faktisk at være lidt sent oppe, og snakke om alt mellem himmel og jord... med Sam. En han aldrig havde troet ville tale om den slags...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 7:47 pm

Sam sukkede lidt og rystede på hovedet af ham, "Du kan bare komme an Owen.." sagde han drillede, men så blev det nu også bare en kamp mellem de to.. og puderen altså! Og måske Sams læber, han kunne altså godt finde på det, slev om bare tanken var så absurd, så forkert, at det var til at kløjes over.. han brød sig virkelig ikke om det, men alligevel kunne han ikke dy sig, men ak ja det var også.. ja. Han smilede lidt til ham og rystede på hovedet af ham "Det er lige meget.. og.. flirter du med mig nu?" sagde han drillende og smilede frækt til Owen, det kunne han godt lide det var ret sødt på en måde. "Owen.." sagde han stille og smilede lidt, "Slår du mig hvis jeg kysser dig?" spurgte han igen og lagde sig lidt på siden og smilede sødt til ham, "Jov du er så.. men det er fint Owen.. du må godt være fra saturen, du er en sød rummand" sagde han og smilede kærligt til ham og tænkte lidt på Jane.. njaa.. "Nej altså.. nej.. sådan er det ikke med mig og hende, der har sgu aldrig slået klik, vi vidste bare det skulle være os to.. sådan har det bare altid været, jeg tror aldrig jeg sådan rigtig.. har.. været forelsket, i nogen..nej.." sagde han og smilede lidt, nej det var han ret sikker på, den følelse kendte han ikke til, han havde så mange andre i forvejen så det betød ikke særlig meget for ham, faktisk havde han slet ikke lyst til at blive forelsket.. han havde hørt så mange historie om ulykkelig kærlighed efterhånden at han var bleven skræmt til døden, nej det havde han alligevel ikke tænkt sig at kaste sig ud i. "Ja.. det må du gerne.." hviskede han og smilede lidt til Owen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 8:41 pm

"Grr..." brummede han bare ovre fra sin seng... han havde nu ikke tænkt sig at komme, hvis han kastede puden ville han gemme sig under den dynen bagefter, for den ville nok komme flyvende tilbage med 180 km/t. Hans øjenbryn strøg op i panden på ham og han blev rød i hovedet igen "Nej jeg gør da ikke!" mumlede han pinligt til mode... selvfølgelig gjorde han det... selvfølgelig havde han flirtet med ham.. hvad tænkte han dog på? Det kunne han jo ikke bare, ham og Sam var milevidt fra hinanden, og Sam havde Jane og... Han sank stille... deres afslappede samtale havde nok bare løsnet lidt op for hans snakketøj..Og Sam havde pinligt nok småflirtet tilbage! Han måtte være lidt mere påpasselig så han ikke pludselig endte i en situation hvor det ikke var Sam han flirtede med, men måske en af de andre fra gruppen.. de ville nok være knap så tolerente. "Stop så med at drille, og ja du får en på hovedet.." grinede han stille... selvom det måske var lidt tøvende.. latteren altså, for Sam så faktisk sød ud som han lå der og smilede på den der måde.. Han skar en grimasse og trak kort dynen op over hovedet så han kunne gemme sig.. inden han stak det frem igen og så overrasket på ham da han fortalte at ham og Jane egentlig ikke var særlig tætte forbundet.. på den der... forholds-agtige måde..eller følelsesmæssigt for den sags skyld.. Aldrig forelsket? Hans blik blev medfølende, ikke fordi han ville vise at han havde ondt af Sam, men fordi... det syntedes han alle fortjente.. at være forelsket.. i hvertfald en gang i sit liv, ikke? "Men sådan et forhold kan man selvfølgelig også have.." sagde han eintusiastisk for ikke at gøre Sam ked af det.. eller vred.. Han kunne jo godt rose hans forhold, selvom han ikke syntedes det mindede om et forhold overhovedet.. det var bare to populære mennesker der havde fundet sammen fordi... fordi det var nemmest? Fordi de var populære? Det var ikke kærlighed..
"Hvor heldigt.. det må jeg drage fordel af.." sagde han og sendte ham et skævt smil. Han så kort på sit ur, inden han lagde sin hånd til rette ved siden af sin hovedpude.. klokken var omkring halv et, de havde snakket længe.. Han lå lidt.. lyttede til Sam.. de ord der kom fra ham, slappede af og nikkede på de rette tidspunkter til hans øjne gled ufrivilligt i... "Mmhm.." mumlede han stille til noget som han sagde og smilede kort.


Sidst rettet af Owen Søn Jun 02, 2013 3:51 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 12:07 am

Sam kiggede kort på ham og smilede så bare, sikke dog en sød lille lyd han kunne lave, gad vide om han kunne andre? Måske var Owen kilden, det var da en ting han blev nød til at undersøge på et tidspunkt, men ikke lige nu, han lå lige så godt, og faktisk var han også lidt træt, selv om han tvivlede på at han fik noget nattesøvn, det fik han jo ikke rigtig.. så meget af.. faktisk. Han grinede bare og nikkede "Jov du gør sååå" drillede han bare og gabte lidt, han var jo forhelved træt, han håbede bare han så i det mindste fik lov til bare lige at sove.. en halv time.. ellers kunne han vel finde på et eller andet, han orkede næsten bare ikke at skulle over til Jane, og han brød sig bestemt ikke om at skulle der over når Owen lå her alene, med et åbent vindue.. han var ret sikker på det var en aflednings manøvre.. de satans idioter altså! "Så kom da an, din tøsedreng!" grinede han bare og slog ud med armene for at vise at han i hvert fald ikke var bange for noget.. hæh. "Mhmm.. og det er faktisk ikke helt så let og simpelt som du sikkert trot.. men Owen.." sagde han roligt og kiggede lidt på ham og smilede, "Jeg tænkte på, når jeg smutter, må jeg så godt vække dig, så du kan lukke vinduet efter mig? Jeg bryder mig ikke om at.. der er fri adgang til dig.. når du er alene.." mumlede han stille og kiggede lidt bekymret på Owen, han synes han havde fået rigeligt med bank.. ja.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 4:43 am

"Neeej.." mumlede han langtrukkent, og åbnede sine øjne så han kunne se kort på Sam... Han virkede ret træt, at dømme ud fra hans ansigtsudtryk og gaben. Det var lidt synd, for han skulle nok ud igen i løbet af aftenen. Han gabte stille efter Sam havde gjort det... mmhm.. det smittede, inden han smilede lidt da han sagde han skulle komme an, og grinede lidt af det "jeg er for træt, du må få bank en anden dag.." drillede han stille. Han vendte sig om i sengen, sådan så han igen lå på siden og kunne se Sam ordentligt "tsk.." mumlede han og hævede et øjenbrynda han skiftede fra fjollet til lidt mere... alvorlig "ja?" sagde han stille og betragtede hans smil lidt, mens han lyttede til hans bøn om at lukke vinduet. "Jo det.. det kan jeg godt.." sagde han stille, en smule overrasket over hvorfor han bad om det.. men det var egentlig også pænt af ham at tænke på Owen... og Owens nattesøvn.. hah. "Men hvordan vil du så komme ind?" spurgte han og overvejede ikke at Sam jo selvfølgelig kunne sove ved Jane. Han skævede kort til vinduet.. det var lidt som om han var vågnet op igen.. Det var også synd for Sam at han knap nok fik lov at lukke øjnene, før han nok skulle ud og lave... hvad de nu end skulle... spille fodbold og ryge sig skæve? Aj han anede det ikke og han skulle heller ikke udtale sig om det sikkert. Det var Sams sag og Sams venner. Han satte sig en lille smule op igen "skal du afsted nu?" spurgte han stille og nikkede mod vinduet, så han vidste hvad han mente.. selvom han nu nok sikkert forstod det alligevel. Egentlig havde Sam jo lovet Jane at tage Owen med... men det havde han nok glemt.. eller måske ville han bare ikke efter deres lille... diskussion tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 8:07 am

Sam smilede lidt og sukkede lidt træt, inden han lagde sig lidt beder i sengen og rettede lidt på sin hovedpude.. ja han burde stå op, hvis han først faldte i søvn var det ikke sikkert han kom op igen i nat. Hmm.. Han sparkede langsomt dynene til siden og gabte lidt i mens han satte sig op i sengen og rejste sig for at tage tøj på, han hev en jakke på og satte sig i sengen for at tage sko på. "Nej du har ret Owen.. det er nok nemmest hvis du tager med, så kan jeg også bedre holde øje med dig.. kom i tøjet så skrider vi" sagde han roligt og fik bundet sine sko og åbnede vinduet. Han smilede lidt og kiggede på Owen som nok så en smule irreteret.. forvirret.. nervøs ud? Hm. "Undskyld, jeg ved godt du ikke har lyst, jeg er bare bange for at hvis jeg efterlader dig her.. så får du bank.. jeg tror de har lavet en.. plan, eller noget, de er.. røv irreterende nogen gange, men hvis du nu kommer med, så kan jeg bedre beskytte dig, desuden kommer Lizzy også, og hun er ret vild med dig, så er det ikke så slemt.. så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre med Jane.. måske kan jeg også få hende til at lide dig?" sagde han roligt og smilede og kastede noget tøj i Owens retning.. han skulle med. "Kom så! Ellers så bærer jeg dig!" grinede han bare og smilede frækt imens han satte sig op i vindues karmen og hoppede ud på det våde græs.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 8:50 am

Owen så lidt på sine hænder der lå på dynen, uden egentlig at gøre noget.. han lyttede bare.. til stilheden, til Sams rumsteren rundt i sin seng og trak vejret dybt ind og lukkede kort sine øjne.. bare et øjeblik, da Sam sparkede dynen af sig. Han så på ham da han rejste sig og trak i sit tøj, og sendte ham et undrende blik.. skulle han gå nu? Han betragtede ham da han tog sin jakke på, og sank lidt tilbage i sin seng igen da Sam skiftede mening.. Han så spørgende på ham.. virkelig? Han ville nu hellere blive.. men Sam så ikke ud som om han ville tøve med at slæbe ham med ud af vinduet, og så ville han i hvertfald gerne have chancen for at tage tøj på inden.. Han sukkede og sendte Sam et halvt smil inden han rystede på hovedet og greb noget af tøjet "Jeg kan altså godt passe på mig selv, og jeg tror godt du kan opgive Jane... og samtlige af de andre" sagde han roligt og trak i tøjet. Han var nok lidt pessimistisk i den retning, men... det gav bare.. god mening. Han rejste sig og rettede kort på sit tøj inden han tog en dyb indånding. "Jajaja... rolig nu, jeg er på vej" mumlede han og grinede lidt, inden han trak sine sneakers på og satte sig på hug i vindueskarmen inden han lod sin glide ud og skubbede det blidt i bag sig, dog ikke så meget i at de ikke ville kunne komme ind igen. Han syntedes det var småkoldt udenfor... og han havde egentlig stadig ikke lyst.. men... et eller andet sted havde Sam jo nok ret.. Selvom alt kunne ændre sig og det hele syntedes.. uholdbart. Han skævede op til Sam der var begyndt at gå, og skyndte sig med igennem det dugvåde græs..Han lynede sin overtrøje og så kort ud i mørket.. en plan? Han gøs, og mærkede hvordan hans hud trak sig sammen til gåsehud, nobret og kold.. hm.
Han trak vejret dybt ned i maven.. parat til... tja... det meste, mere eller mindre. Han kunne dog alligevel ikke lade være med at tænke over hvad det nu var.. sidst havde det været en åndsvag mønt.. en mavepuster og en blodtud.. hvad med idag?
Han så kort på Sam.. han virkede træt.. det var synd, han ville ønske det ikke havde været den dag, Sam havde fået nok og det samme havde Owen for en periode.. især af Lizzys hysteriske anfald, dem kunne de vidst begge godt bruge en lille pause fra selvom de var godt ment.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 10:50 am

Sam så sig over skulderen for at holde øje med Owen, han skulle helst ikke blive væk, ikke herude, han vidste bare ikke hvor nemt det blev.. ikke hvis han havde en hel flok imod sig, dem havde han jo heller ikke lyst til at blive uvenner med, så var han så godt som død.. men det var han sikkert i forvejen for bare at tage Owen med. Han gik over sportspladsen og hen mod kirken hvor de havde aftalt at mødes omme bag ved den. Han drejede om hjørnet og så en flok mennesker forholdsvis sidde og stå op af kirke muren vendt mod skoven, de drak og de fleste røg også. En spinkel skikkelse rejste sig da hun fik øje på Sam og Owen der nærmede sig. Lizzy gik dem i møde og lagde armene tæt om Owen til et kram, hun kiggede surt på Sam, var stadig nok lidt fornærmet over det han havde.. sagt.. Hun smilede lidt og tog Owen i hånden og trak ham med sig hen mod menneskerne, Sam gik lidt bag ved, det var nok bedst.. godt Lizzy var så.. ligeglad.. heldigt for det. "Hvem fanden i helved har inviteret den nørd!!" råbte Jack og spyttede ud efter Owen. "Det har jeg!" sagde Jane højt og rejste sig for at give Owen et kram og rakte ham en flaske, med stærkt alkohol, noget rom vist nok. Jack stirrede vredt på hende, "Så vi skal til at omgås den slags nu? Har i alle sammen mistede hovedet eller hvad!" sagde han vredt og stirrede på Sam, fordi han ikke kunne kigge Jane i øjnene. "Den slags?" mumlede Sam bar, der var kommet helt hen til dem, og havde stillet sig ved siden af Lizzy. "Jeg kan godt lide Owen.." mumlede Lizzy og smilede sødt til ham, "Du skulle tage at slappe lidt af Jack, han har jo gjordt alt det du ville have.. og han har ikke engang sladret.. " mumlede hun roligt og lænede sig ind mod Owen, "Man behøver jo ikke nødvendigvis være en del af jeres hjernedøde fodbold hold for at være "cool" eller hvad i nu kalder det" sagde hun roligt og stirrede Jack lige tilbage ind i øjnene. Han blev selvfølgelig gal.. sådan var der ingen der snakkede til ham. Han rejste sig hurtigt, "Lad nu være Jack for helved, lad hende nu være!" sagde Sam irriteret men flyttede sig alligevel for den sure gorilla. "Den klamme lille luder!!!" råbte han ind i hendes ansigt og lagde en hånd om hendes hals, imens han skubbede hende væk fra flokken. "Jack!" råbte Jane og så lidt hjælpeløs ud.. for første gang sikkert. Jane gik lidt efter dem, Men Jack vendte sig om, og så stoppede hun op da hun blev slået ud efter. "SAM!" råbte Lizzy ynkeligt, og så fik hun et par på låget. Sam satte en hånd i brystet på Owen, han skulle i hvert fald slet ikke blande sig, "slap af.." sagde han roligt til Owen og slap ham igen inden han gik frem mod Jack og Lizzy der stod og råbte og slås, "Jeg klare det her.. " mumlede han bare og gik helt frem til Jacks ryg, "Stop så nu Jack.." sagde han med en roligt stemme. Den rasende mand vendte sig mod Sam og skulle til at slå ud efter ham, "Også dig?!" skreg han og skubbede hårdt til Sam. "Slap nu af.. så tager vi lige en snak.. ik?" sagde han roligt og fik bare endnu et skub. Jack hævede armene for at slå Sam i hovedet med Sam tog fat om hans håndled og holdt ham bare fast, "Stik så af Lizzy.." sagde han roligt til hende og fik fat i Jacks arme og fik ham ned at ligge med hovedet ned i jorden, og satte sig bare oven på ham. "Ja så ligger du der.. og jeg har ikke tænkt mig at give slip før du slapper helt af.. og vi ved vidst godt begge to hvem der er stærkest" sagde han lidt flabet, imens Jack lå og skreg og rystede og råbte alt hvad han nu kunne. Lizzy løb over til Owen og puttede sig ind i hans arme, "Han er sindsyg.." hviskede han stille "Jeg vil meget heller være kærester med dig" hviskede hun så og smilede lidt nervøst, og tørrede lidt blod af i Owens trøje uden at gøre det med vilje.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:24 am

Owen ville stadig ønske at Sam havde bedt ham blive.. det havde været nemmere, Owen ville måske have underlagt endnu et ydmygende møde med resten af den der gruppe... sportsidioter. Han så på Sams brede ryg foran sig og tænkte lidt over det... Sam var ikke dum, ikke en typisk sportsidiot selvom han kunne opføre sig som en. Men han var intilligent nok, kunne følge med i Owens tankevirksomhed selvom han drillede ham med hans sprog og vendinger..
Han gik nærmest i stå ved synet bag kirken, og måtte tvinge sine fødder de ekstra skridt. Det tyngede ham, og Jacks kommentar gjorde ham ikke synderligt mere behageligt til mode, men han lod den prelle af, kommenterede den ikke og undgik hans blik. Det hjalp en smule at Lizzy gik hen til ham, hun var heldigvis temmelig ligeglad med sine omgivelser og hvad de tænkte. Owen var næsten fristet til at fortælle hende at hvis hun nu bare havde været en dreng... men det gjorde han naturligvis ikke, desuden kunne han nok bedst lide Lizzy som den hun var nu. Han lagde armene om hende og gav hende et kram tilbage. Det kunne han godt.. de var ikke særlig fremmede overfor hinanden længere, Lizzy havde efterhånden bevidnet flere af hans mest pinlige momenter og taget dem alle iskoldt. Med lidt hysteri måske..
Owen rykkede sig for Jacks spytklat så den endte i mørket og ikke på hans trøje.. men han forholdt sig stille, uden overhovedet at se på ham. Han så overrasket op da Jane blandede sig og rakte ham en flaske med en flydene substans i.. sikkert alkohol. Han sendte hende et smil.. Han havde ikke ligefrem lyst til at drikke sig fra sans og samling, slet ikke med de mennesker om sig. Han var bange for at han ikke ville kunne styre sig hvis han drak, og Jack måske blev ved med at lyde som om han var et rumvæsen. Han kunne mærke duften fra Lizzts hår da hun lænede sig ind til ham, og han så kort ned på hende eftersom han var lidt højere end hende.. Han ville gerne få hende til at være lidt mere... diskret, distrahere hende lidt så hun ikke hidsede Jack yderligere op, men LIzzy gjorde netop det modsatte. "Liz.." hviskede han kort da hun havde ytret sig om det 'hjernedøde fodboldhold' og gav hendes hånd et lille klem for at få hende til at stoppe sin talestrøm et øjeblik, men det var for sent, hun havde selvfølgelig allerede hældt benzin på det bål der raserede Jacks hoved.. Han overvejede et kort øjeblik måske at tage en snak med ham, bare dem uden indblanding fra andre, men han nåede knap at tænke tanken før Jack havde flået Lizzy ud af den indre cirkel af mennesker. Han så chokeret efter dem, satte flasken fra sig i græsset "Jack! Det er mig du har et problem med ikke Lizzy!" sagde han og mærkede hvordan vreden flammede op i ham. Man slog ikke på kvinder, han kunne slå Owen så tosset som han havde lyst til fordi Owen slog igen, men Lizzy? Hun vejede jo knap nok det halve af Jack! Hvor meget slagkraft kunne hun lige mønstre? "Din feje hund, du kan ikke bare slå på en der er...!" begyndte han, men han nåede ikke langt nok for Sam plantede roligt en hånd i brystkassen på ham og tvang ham til at standse "men.." begyndte han, men blev ligeså let affejet af Sams tonefald.. han skulle nok ordne det... Han fik dårlig samvittighed, hvorfor skulle Sam tage ansvaret og være voksen for alle de andre? Han der havde været fuldstændig udtæret af træthed hjemme på værelset...
Han blev dog stående af respekt for Sam, og tog imod Lizzy og lagde forsigtigt armene om hende.. den stakkel altså. Det løb ham dog koldt ned af ryggen da hun pludselig nervøst fik udtalt ordene kæreste med dig... Han sank og så på hendes ansigt og sendte hende et forvirret smil *Åh gud... åh nej, nejnej..* tænkte han og sank. "Så.." hviskede han blidt, og kærtegnede hendes kind med en fri hånd som en slags... ja.. "lad mig lige se den flænge.." bad han blidt, og lod blodet sidde på tøjet, mens han løftede hendes hage og så på den flænge hun havde fået på kinden. Hun havde også flækket underlæben den stakkel. Han bed let i sit ærme og duppede så forsigtigt flængen og fjernede det værste af blodet forsigtigt, og sendte kort Sam et blik for at se om han klarede det, men han gjorde det med bravour. Men nu havde han ikke kun dårlig samvittighed overfor Sam, men også for Lizzy..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:50 am

Jack vred sig i et stykke tid, og hele sceneriet endte i at de fleste af dem der var til stede lige så stille listede afsted, de ville helst ikke have bank, dog blev Jane og en af de lidt større gutter stårende, han var vel klar til at træede til hvis Sam ikke kunne klare det alene. Men det kunne han, umenneskelig styrker jeg takker dig.. hm. Jack faldt til sidst til ro. "Slip mig så.." sagde han stadig lidt sur, han var vel sur over ikke at være den.. stærkeste.. og over sit nederlag, åh altså.. sports idioter, ja det var nok det helt rigtige ord. "Mhmm.. men så skal du også skride.. nu.." sagde han bare, "Og du skal ikke vise dig til træning mere Jack.. vi gider ikke have dig med på holdet.. ikke før du viser lidt menneskelighed igen" sagde han roligt og rejste sig fra Jack og trak ham op og skubbede ham i retning af skolen.. Jack så tilbage på ham med et tiggende ansigt, "Bare.. tag lidt tid.. find dig selv.. så ses vi snart igen" mumlede Sam.. de var jo trodsalt bedste venner, han kunne ikke klare at skuffe ham.. fodbold betød jo alt for den knægt.. men. "Okay Sam.. sig undskyld fra mig ikke.. til Lizzy.." sagde han bare, han skulle i hvert fald ikke undskylde til Owen.. føj, ham kunne han ikke fordrage. Sam nikkede bare og vendte sig om og gik tilbage til Owen, Lizzy, Jane og Mark. "Skal vi ikke smutte hjem til os?" sagde han roligt og smilede forsigtig til dem, "Så snakker vi lidt.." sagde han bare roligt, Lizzy nikkede og Jane smilede forsigtigt, "Jeg tror bare jeg går med Mark.." sagde hun roligt og tog Marks hånd og så gik de. Sam rystede lidt på hovedet af hende.. helt ærligt.. kunne hun ikke have lidt mere respekt for Lizzy? Seriøst. Hvis det var hende der havde fået de slag havde Lizzy siddet der med det samme og holdt hende i hånden.. hm. "Jamen okay, men kom i to bare, Lizzy du kan bare sove hos os i nat.." sagde han roligt og begyndte at gå tilbage mod deres værelse, åbnede vinduet og kravlede ind og hjalp så Lizzy ind også og fik hende ned at sidde, hun ville selvfølgelig sidde på Owens seng. Han hentede noget papirt og gjorde det vådt, "Her" mumlede han bare og lukkede vinduet og rettede på gadierne da Owen også var kommet ind. Han smed tøjet igen, til underbukserne og kravlede op i sin seng. "Såå.. Hvem sover med hvem?" mumlede han roligt og kiggede lidt på dem.. Han kunne godt regne det ud.. Lizzy ville sove med Owen, og Owen ville sove alene, og Sam var ret ligeglad, men det nemmeste ville være at give Lizzy en seng selv.. men det var enkeltmands senge og så skulle ham og Owen sove ret tæt. hmm.. det her var forvirrende. "I bestemmer.." mumlede han bare stille og lukkede øjnene lidt i. "Jeg vil gerne sove sammen med Owen så.." hviskede hun stille og smilede forsigtig til ham, "Måske skal vi bare.. rykke madresserne ned på gulvet.. så kan vi sove alle 3 sammen.. så er der også lidt mere plads.." mumlede han som et forslag.. det var altså det bedste han kunne finde på, så kunne Owen sove i midten.. eller noget.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 12:18 pm

Owen passede forsigtigt Lizzys sår til de holdt op med at bløde.. hun var lidt rød omkring sårene og Owens trøje havde blodpletter over det hele, mest på ærmerne og der hvor hun havde lænet sig ind til ham. Han så op da Jack gik forbi.. et eller andet sted forstod han godt hans had, han var jo skyld i spliden.. det var Owens skyld at Jack blev smidt af holdet fordi Owen havde tirret Jack... og omvendt. Han så bort fra Jack og fandt Lizzys øjne i mørket og smilede forsigtigt til hende "sådan.. det er ikke så slemt.." forsikrede han hende "og tak.." sagde han så.. møntet på de kommentarer hun havde givet Jack på hans vejne.. det var modigt, det var også lidt dumt, men det var sødt af hende at stille sig op på vejne af ham og forsvare ham på den måde som hun havde gjort det. Han sukkede tiltrængt.. træt efter den dramatiske afslutning på natten. Han vendte sit blik mod Sam der roligt tilbød resterne at samle sig i deres værelse, men Jane afslog.. og ham de kaldte Mark.. Så det kun var ham selv, Sam og Lizzy der stod tilbage i mørket. Han åbnede munden for at tilbyde at følge Lizzy til hendes værelse da Sam tilbød hende at sove med dem.
Owen blev bleg og han så fortabt på Sam. Det kunne han da ikke! Havde han ikke lige hørt hende, med det der kærestepjat? Han kunne da ikke... det var jo åbenlyst at Lizzy.. argh Sam! Alligevel kunne han godt se at Lizzy nok ville have det bedst med at være i selvskab med folk der ville hende det godt, for det ville han jo trods alt selvom han ikke ville være kæreste med hende.. *åh søde Lizzy, kan du ikke se det? Hvis Sam kunne hvorfor kan du så ikke?* tænkte han i sit stille sind.. men han sagde ikke noget, støttede blidt Lizzy tilbage til skolen og værelset og hjalp hende sammen med Sam ind af vinduet inden han kravlede ind og lod Sam lukke vinduet. Han lod sig glide ned og stå på gulvet. Owen vidste udemærket hvordan det hele ville gå, da Sam stillede det uundgåelige spørgsmål og trak ligegyldigt på skuldrende og trak den blodige trøje af. "Det er ligemeget" sagde han roligt selvom han inderst inde ønskede det ville gå op i en højere enhed.. eller at Lizzy idet mindste var så groggy at hun faldt i søvn med det samme så de kunne ligge med et par centimeters afstand.. i det mindste? Måske ryg mod ryg? Men han tvivlede på at hun ville acceptere at han bare vendte ryggen til hende. Han lagde den blodige trøje væk og så på Lizzy der sagde noget.. knap så overraskende. Han brød sig ikke særlig meget om nogen af ideerne.. sandheden var nok at han måske var lidt sky med hensyn til berøringer og andre menneskers intimitet, det var meget få der fik lov at komme alt for tæt på ham. Og han ville hverken sove sammen med Sam eller Lizzy, han vidste at han ingen søvn ville få med dem begge og at skulle ligge halvnøgen under samme dyne med mennesker han ikke rigtig kendte.. Han sendte Lizzy et lille smil "det er måske mere trygt den ide med madrasserne efter alt det der er sket?" hviskede han blidt.. han gjorde sin stemme katteblød... medgørlig, så han måske.. kunne få snakket hende varm omkring ideen, så var han idet mindste ikke alene i en seng med hende, så var der heldigvis også Sam der kunne agere... cock-blocker.. selvom der i Owens tilfælde ikke var brug for den slags.. men i Lizzys tilfælde... kunne han ikke udtale sig. Han trak sin t-shirt over hovedet så han kunne ligge den sammen med trøjen, af skulle tøjet jo, og han kunne ligeså godt følge Sams eksempel... pludselig gik det op for ham at piger jo ikke bare... sov sådan.. i deres undertøj..gjorde de? "Du må forresten lige sige til hvis du skal låne noget at sove i.. eller hvis der er noget du mangler Liz.." sagde han så, og smilede let. Hun ville nok bedst kunne passe en af hans trøjer i forhold til Sams..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:31 pm

Sam kiggede lidt på Owen og smilede så stort, han vidst godt hvordan han havde det med det.. måske var det nemmeste for Owen bare at fortælle hende det, inden hun prøvede at trække tøjet af ham under dynen om lidt? Det var også lidt synd at holde hende for nar var det ikke? "Owen jeg synes du skal fortælle Lizzy sandheden nu.. jeg er sikker på hun godt kan holde på en hemmelighed.." sagde han roligt og kiggede lidt på Owen og smilede roligt til ham, Lizzy var trofast nok, selv om man skulle tro hun var den der sladret med alt til Jane, så kunne hun alligevel godt se forskellen på rigtig og forkert. Lizzy så lidt forvirret op og kiggede på Owen, "Skjuler du noget for mig?" sagde hun forvirret og kiggede hen på Sam og kiggede lidt ned, "Er du vild med en anden?" hviskede hun stille og rejste sig fra Owens seng og gik over og satte sig på Sams. "Jamen så synes jeg bare at i kan ligge sammen.. og så kan jeg ligge herover alene.. så er alle problemer løst" sagde hun lidt halv surt og skubbede til Sam for at få ham til at gå ud af sengen.. helt ærligt! "Eh?" mumlede Sam og rejste sig fra sin seng.. aj det kunne da vidst ikke passe.. han kunne også bare gå hen til Jane, så kunne han sove der, men han brød sig heller ikke om at lade Owen være alene med Lizzy når hun var i sådan et dårligt humør.. hm. Han gik hen og satte sig på Owens seng i stedet for. "Fint med mig, jeg er ligeglad.." mumlede han bare og lagde sig yderst på madressen, han ville gerne have Owen sov inderst så han ikke faldte ned i løbet af natten.. Han gabte lidt og rykkede lidt rundt på sig og sendte så Owen et frækt smil, "Kommer duuuu?" drillede han bare.. hvis Owen ikke ville fortælle Lizzy noget så kunne han ligeså godt komme og putte lidt.. haha! Lizzy vendte sig ind mod væggen og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Abingdon kostskole
» Velkommen til Nephilim!
» Bænken, du er velkommen
» Velkommen i butiken /Jayden/
» En blodige kontraket/alle er velkommen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: