Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 1:15 am

"Det skal jeg nok.. tak.." sagde han stille.. det var faktisk meget omsorgsfuldt det hele, det gjorde nok Owen lidt rundt på gulvet, han var ikke særlig van til det. Det var også det han bildte sig ind nårhan kom til at tænke på skoven, hvor de havde stået så tæt som de havde. Han tog imod håndklædet da han rakte ham det og tørrede sig, inden han snurrede det om livet, og fulgte med Sam tilbage til værelset. Han lukkede døren bag sig der ville nok ikke komme til at ske mere den aften, så han kunne sove som han plejede.. "Jeg skal nok låse det.." sagde han så, det blev bare ikke.. lige på minuttet.. han tog imod de boksershorts han fik kastet hen til sig af Sam, og fik dem på da han kiggede væk. Så låste han skabet, efter at Sam havde smidt håndklædet i sin vasketøjskurv og satte sig hen på sin seng, han så op på ham da han forklarede at det var hans skyld også, og trak på skuldrende "jeg skulle ikke have sagt det jeg sagde, jeg blev bare.. vred." hviskede han og sukkede "du skal ikke tage det så tungt... jeg er her jo endnu.. ikke?" mumlede han og sendte ham et blegt smil.
Han regnede med at Sams venner ville glemme ham på et tidspunkt. Snart ville det ikke være sjovt mere for dem, og så ville de gå videre til bare at ryge tjald, og træne.. som de plejede. Han åbnede sin hånd.. han havde haft den knyttet et stykke tid.. det var mønten. Han så lidt op da Sam satte sig ved siden af ha, og gav ham dyne på. Han nikkede "meget.." mumlede han stille... han var træt, umådeligt træt, og han turde ikke engang drømme om hvad klokken var, den var i hvertfald nok til a than skulle sove... snart. Han så hurtigt på ham da han rørte ved hans hår og smilede lidt da han snakkede om sprut "jeg tror jeg klarer den.." mumlede han, og rørte kort ved sin næse.. den var øm ja.. men heldigvis ikke brækket. "Nej, den er bare øm.. han ramte lidt ved siden af.. tror det værste var blodet" mumlede han stille.. han ville nok redde sig nogen blå mærker hvis han ikke allerede havde det. Men han havde heldigvis tøj til at dække det med, skoleuniformen var god nok.. desuden var hans hår forholdsvis langt, han skulle bare vippe hovedet nedaf, så kunne man stortset ikke se hans ansigt. "Tak.. for det hele forresten.." mumlede han.. han vidste godt Sam havde været med til planlægningen, han havde jo også selv båret Owen ned til kirkegården.. men han havde også hjulpet ham igennem, og hjulpet ham tilbage til værelset. "Det går nok det hele" sagde han så. Der var ingen grund til at se sort på det, nu måtte det værste være overstået. Håbede han i hvertfald... ellers måtte han jo tage følgerne, og så derefter ville det være overstået... super. "Vi burde sove.." mumlede han så stille og så kort på Sam... han virkede også lidt træt, men det var der nok ikke noget at sige til "er du ikke træt?" spurgte han så, og lagde hovedet på skrå og betragtede ham. "Her forresten.. " sagde han så og rakte ham mønten.. "Han vil nok gerne have den igen.."
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 9:49 am

Sam smilede til ham og nikkede bare, det var godt.. han syntes det ville være lidt synd for Owen hvis han skulle gå rundt uden tøj på, selv om han nok ville låne ham noget, men det ville sikkert være for stort, og folk ville alligevel finde ud af at nogen havde taget hans tøj, når han var nød til at gå rundt med en andens, og det var ydmygelse nok i sig selv.. stakkels Owen altså, han syntes han havde fået nok bøllebank for resten af skole året. "Ja det ved jeg godt, men det er ikke din skyld, det skal jo også forsvare dig selv.. de er bare idioter, men jeg skal nok sørge for at Jack ikke gener dig igen.. han er den værste af dem" sagde han roligt og kiggede kort ud af vinduet og rejste sig så for at rulle for, han tændte Owens nat lampe og slukkede for lyset i loftet og satte sig igen. "mhmm så lig dig ned.. " sagde han roligt og flyttede sig lidt så han kunne hive dynen op over sig og ligge sig ned i sengen. "Godt.. " sagde han roligt og smilede lidt.. han havde det lidt som om han skulle passe på en lillebror eller sådan noget, han fik kort lyst til at kysse ham i panden, eller fortælle en godnat historie eller noget, men så ville Owen nok få store øjne hvis han begyndte på den slags. "Du skal ikke takke mig, det var det mindste jeg kunne gøre.. det er min skyld det hele.. det var mig der åbnede vinduet.." sagde han stille og gabte lidt. Han kiggede lidt på mønten og smilede "Det er faktisk min.." sagde han stille og tog mønten og lagde den på sit natbord, "Men hvis det trøster lidt, så kan jeg fortælle dig at du ikke er den første der har skulle finde den.. selv Jack har ledt i flere timer engang.." sagde han roligt og smilede lidt, og satte sig så over på sin egen seng, "Sov god Owen.. det.. var hyggeligt at du sådan.. kom og ville dele værelse med mig" sagde han roligt og kravlede ned under dynen og lagde sig til rette.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 10:19 am

Owen rynkede sine øjenbryn "jeg er ret sikker på jeg bed en af dem... måske skulle han gå til lægen.." mumlede han. Han så efter ham "Tak Sam.. men lad nu være med at komme i problemer på grund af mig" sagde han så og sendte ham et smil. Han så kort ned i sin seng, og så på Sam.. Inden han lagde sig ned og trak dynen op til sig.Han var faktisk glad for Sam var der.. selvom han også havde sine åndsvage øjeblikke.. Han trak stille på skuldrende og fulgte ham med øjnene da han rejste sig med mønten "jamen.. værsgo' så" sagde han og grinede lidt. "Mmhm.. det gør det lidt.. plus at jeg i så fald har været bedre end ham, jeg tror ikke det tog mig længere end en halv time.. om det så var held eller matematik.." han smilede skævt, og lagde sig bedre til rette. "I lige måde Sam.. ingen årsag, vi ses imorgen.." sagde han stille.. og smilede kort.. Han tog en dyb indåndng.. betragtede Sams ryg lidt i skæret fra sin egen natlampe.. Han kunne stadig mærke hans ånde i nakken fra tideligere.. åh gud, nu skulle han sove. Han rakte ud og slukkede lyset, og lagde sig ordentligt igen... der gik ikke lang tid før han sank ned i søvnen igen.. Han sov dog ikke særlig tungt den nat, hans krop gjorde ondt og han vågnede konstant og skævede til vinduet før han vendte sig om på siden og forsøgte at sove videre. Det resulterede i da hans vækkeur ringede, kunne han knap nok kravle ud af sengen.. han gjorde det dog så lydløst at Sam ikke bemærkede noget og kravlede ud på badeværelset hvor han puttede vand i hovedet... kørte nogen fingre gennem sit hår så det sad fint og skyggede fra den lidt hævede skramme i tindingen.. Næsen så fin nok ud, den var bare stadig øm.
Han rejste sig og strakte sig før han gik ud igen og tog uniformen på. Den passede helt perfekt, det var heldigt. Han gik forsigtigt ud af lokalet for ikke at vække Sam, og listede ned for at hente de bøger han skulle bruge. Han nåede at gennemgå de fleste af dem.. eller, ikke til punkt og prikke, men han gik igennem de fleste, bladrede bare siderne igennem, læste lidt på de lektier de havde haft for så han var forberedt. Så mødtes han med Naja, og fulgtedes med hende ned til morgensamlingen.. bønnen.. hvad de nu kaldte det. Han fik øje på Lizzy et sted i mængden, men ville ikke kigge for meget derover, for med Lizzy fulgte Jane og resten af Sams venner.. måske. Han anede faktisk ikke om Sam var stået op. Han lyttede.. de skulle åbenbart holde en stor fest snart.. noget.. årsfest agtigt, med smoking og lange kjoler og den slags.
Han fik ikke rigtig chancen for at snakke mere med Sam den dag, Naja holdt ham beskæftiget.. han fik sendt et smil til Lizzy dog, en lille forsikring om at han havde det fint efter hendes mindre flip dagen før. Et eller andet sted ville han dog gerne... hænge lidt ud med Sam, måske kunne de gøre noget han godt kunne lide til en forskel? Nu havde Sam lyttet til hans musik, så skulle Owen måske møde Sam hvor han var bedst.. Naja havde smilet lidt genert hele dagen, virket lidt som om der var noget hun gerne ville sige... han havde godt på fornemmelsen hvad det var, hun ville spørge om de kunne følges til festen.. men han... tja..han var ikke klar til at tage stilling til den slags nu. Efter sit sidste modul, rendte han op på værelset for at tjekke om Sam var der og spørge om han havde lyst til at gå ud og lave et eller andet.. udenfor.. med noget.. bold eller et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:46 am

Sam gik ind og pakkede sin sports taske og gik så ud fra væreslet igen, ha låste dog ikke døre, det var fint nok at de bare låste skabet, hvem gad at stjæle skole ting, eller en dyne? For ud over skabet, var der bare sengene, og et fælles skrivebord, og så de to nat borde med natlamper til, og andre diverse ting som opslagstavler og den slags. Han gik mod sportspladsen, og gik ind bag tribunene hvor der lå nogen omklædningsrum, han gik ind og skiftede til trænings tøj, altså sin dragt, han spillede jo Amerikansk fodbolt, han tog dog ikke hjelmen på lige med det samme, de skulle bare varme op og løbe lidt i starten, når deres træner ikke var der var det Sam som førte holdet, og da de fleste godt kunne lide at træne i deres fritid så førte han dem tit om aftenen.
Han gik ud på banene og kiggede op, der var ca. seks andre end ham der var dukket op, men de plagede heller ikke alle sammen at komme når der ikke var rigtig træner på, så kom man kun når man havde tvivl og ikke døde af lektier og opgaver. Inden han var smuttet havde han lagt en besked på Owens seng, om hvor han var og han kunne jo kigge forbi og se om det var noget for ham, og ellers så kom han nok lidt sent tilbage for han skulle træne mindst 2 timer. Han satte drengene i gang med at løbe lidt rundt for at få varmet lidt op, og fulgte selv efter da den sidste var løbet af sted, Jack var der også.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:17 am

Owen så indenfor i værelset...der var ikke nogen. Han sukkede. Men altså.. han kunne vel heller ikke forvente at Sam sad i værelset og lavede ingenting, han havde jo et liv. Han gik hen og satte sine bøger fra sig, da han fik øje på en seddel på sin dyne. Han hævede et øjenbryn, og rakte ud og kiggede på den. Sam forklarede hvor han var henne hvis Owen skulle undre sig... Han smilede kort inden han stak den i lommen og gik ud. Han traskede ned af trapperne og udenfor. Stedet var enormt... det var lidt svært at finde rundt.. Men han kunne godt.. han skulle bare tænke sig om og huske sin rundvisning.. hvilket han ikke havde så svært ved. Han gik ned til sportspladsen og så sig om da han fik øje på dem.. ca. en seks syv mennesker.. Sam deriblandt, i træningstøj... Amerikansk fodbold dragter.. Han gik hen og satte sig på de tribuner der var sat op til tilskuere. Han kom ikke til at spille det selv, han ville blive mast, og brække hver eneste knogle i sin krop hvis han skulle deltage i den slags. Men han kunne da godt se det sjove i det... eller.. han kunne forestille sig hvad de andre følte var sjovt ved det.
Han lænede sig lidt tilbage og betragtede deres løben, og deres opvarmnings procedure.. det så meget fornuftigt ud i forhold til hvordan de skulle til at bevæge sig senere.. han havde spottet ham der slog ham dagen før, men han så ikke på ham.. han så på gruppen.. så lidt på Sam.. det var tydelit at han var betydningsfuld i forhold til rygmærke osv... han kunne godt regne sig frem til at han var quarterback.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:22 am

Sam og drengene havde trænet i en times tid da han fik øje på den rødhåret fyr der sad og betragtede dem oppe fra tribunen, han satte drengene til at øve kast, og løb så over til tribunene og op af trappen op til Owen, "Du kom" sagde han glad og satte sig ned ved siden af ham og betragtede drengene lidt, Jack sendte et fjendeligt blik i deres retning med Sam vendte bare blikket væk og så på Owen, "så Amerikansk fodbold? Er det noget for dig, eller skal vi finde noget andet du er god til?" sagde han roligt, Sam dyrkede stort set alle slags sports grene, der var ikke noget han var dårlig til. i hvert fald ikke når der var en bold indblandet.
Han kiggede lidt på Owen og smilede så lidt. En af drengene løb op til Sam og stod lidt og for at få luft, "Helt ærligt jeg synes du skal tage Jack af holdet, han er alt for agrarsiv.. han laver rod i det, giver drengene dårlige ideer.. de snakker om dig Sam.." sagde han stille og kiggede lidt på ham, "få ham af, før han får dig af.." sagde han stille og løb så ned igen. Sam kiggede lidt ud i luften.. de havde sgu da været bedste venner på et tidspunkt.. forhelved. "Jeg skal nok lige snakke med ham, han har åbenbart et problem.. det går ud over alle andre.. det skal det ikke" sagde han roligt og vendte sig mod Owen igen, "Skal vi ikke snakke om dig nu.. hvad er du god til Owen.. ud over dine bøger?" sagde han lidt drillende og smilede glad til ham og ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 10:00 am

Owen betragtede dem mens de trænede, til Sam stoppede op og så op på ham. Han sendte ham et smil, da han kom op fra træningen og standsede ved ham "ja da" sagde han og grinede lidt "jeg ville spørge om vi skulle lave noget aktivt siden du lyttede til mit spilleri her igår, så tænkte jeg vi kunne lave noget du godt kunne lide" sagde hanog rejste sig og skævede kort ned til fyrene der kastede den ovale bold frem og tilbage mellem hinanden. Han rystede på hovedet "nej jeg tror jeg ville blive mast hvis jeg nogensinde fik fat i bolden" grinede han, og løftede hovedet da der pludselig kom en af de andre løbende op af trapperne. Han genkendte ham fra dagen før, men han havde været en af de mere tilbageholdne.. så vidt han vidste.. men nu kunne han jo ikke udtale sig om halvdelen af dem, han kunne ligeså godt have været en af dem der rev ham i håret eller kastede koldt vand ud over ham. Han sagde ikke noget, mens de diskuterede, lyttede blot uden at blande sig.
Han kløede sig i nakken da han løb ned igen og trak vejret stille ind da Sam igen talte til ham. Han rystede på hovedet og så kort ned på spillerne nede på plænen. Han så på Sam igen, på det glade smil og gengældte det ved at smile lidt "øhm.." begyndte han, mens han overvejede det... de tænkte på sport nu, det skulle være sport... Han grublede over det et stykke tid, han havde da prøvet almindelig fodbold.. men han var ikke skidegod til at ramme bolden ordentligt den fløj altid den forkerte vej. Håndbold var det samme.. tennis havde han spillet meget fordi det var en rigmandssport, men han var bedre til at blive ramt af bolden end til at ramme den. "Jeg er... vidst meget god til at svømme.." begyndte han tøvende... han havde gjort det et par gange, de havde pool i det store hus i New York så han havde lært at svømme der.. I folkeskolen havde læreren rost ham for hans evner til at svømme, men han havde egentlig bare troet det var fordi han måske havde været god til brystsvømning eller noget i den retning.. Han sendte ham et smil "men jeg har nu prøvet lidt af hvert, så det er ikke fordi jeg er helt tabt bag en vogn med hensyn til sport" grinede han. Lidt tabt måske..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 10:05 am

Sam kiggede lidt på ham og grinede så lidt, "Det er sødt Owen.." sagde han roligt, og kiggede ned på drengene, "Okay så vent lige her så er jeg tilbage lige om lidt.." sagde han roligt og rejste sig og gik ned og fik en af de andre til at overtage, det gjorde selvfølgelig Jack sur, og han førte til en lidt længere samtale.. og et slag.. hvorfor skulle Jack altid slå! Bare fordi han ikke kunne finde ud af at svare igen på en ordenlig måde altså. Han skubbede Jack væk og sagde de kunne skride i bad, han gad ikke finde sig i det, han blev nød til at snakke med deres træner sener, om at tage Jack af holdet, de andre begyndte at blive urolige.. han forstod det godt, han kunne altså ikke tillade sig at opføre sig på den måde.
Han gik op til Owen igen, "Godt så, så er vi smuttet" sagde han roligt, han havde kun fået et slag i ansigtet.. men.. for Sam.. sådan nogen slag der.. gjorde ham ikke så meget, der skulle meget til.. han var ikke engang sikker på han kunne få blå mærker eller brække noget.. hm. Han gik med Owen tilbage til deres værelse, "Skal vi ud og svømme?" grinede han og smilede lidt da de nåede deres værelse, han kiggede på klokken og nikkede så, "Det kan vi godt nå... der er en halvanden time til klokken er ti" sagde han og smilede stort og fandt sit bade tøj frem og pakkede tasken om igen. "har du noget badetøj med?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 1:18 am


Owen mumlede et eller andet genert til svar, han syntedes ikke selv han var sød.. Det var da ikke sødt... vel..? Iih. Han nikkede og blev stående, og så efter Sam der forsvandt ned af tribunerne ned til resten af de der stadig trænede. Han betragtede ham som Sam havde kaldt Jack.. han reagerede ikke ligefrem positivt på at Sam forlod dem. Han gispede lavmældt da han slog Sam og begyndte at bevæge sig ned fra tribunen, selvom det ikke virkede til at det påvirkede ham særlig meget. Han trippede lidt nervøst ned af nogen af trinene... ikke hele vejen ned, Sam havde sagt han skulle vente, og ville nok ikke skabe god jord hvis han blandede sig, men han kunne ikke bare stå der og se på! Han så hvordan han skubbede Jack væk og stoppede op da Sam vente om og kom tilbage. Han betragtede ham indgående, men han hverken blødte eller var rød eller blå nogen steder... Han nikkede, og fulgte med ham da han gik tilbage mod værelset.... Han standsede op inden for døren "er du okay?" spurgte han så stille og betragtede Sams ansigt... Sam havde jo også bekymret sig for ham i nat... Han havde faktisk taget sig ret meget af ham, hvilket var virkelig pænt af ham, det var måske også derfor Owen bekymrede sig lidt... men han var nu ikke helt sikker på det kun var derfor, han og Sam kunne vel godt blive en slags venner.. selvom de var så forskellige? Faktisk mente Owen.. måske.. lidt.. at de allerede var en slags venner. Han rørte fraværende ved skrammen i tindingen da han spurgte om de skulle tage ud og svømme. Han så lidt forvirret på ham "Øhm.. jo.. øh.." begyndte han stammende, og så kort på døren inden han smilede lidt til ham "det kan vi vel godt.." begyndte han da Sam spurgte om han havde badetøj med. Han betragtede hans smil, og smilede lidt igen "ja jeg har.. man skal altid pakke badetøj, også selvom man ikke tror man skal bade" forklarede han og grinede lidt. Han forlod sin plads i døren og gik hen til sit skab som han låste op og fandt sine badebukser og et håndklæde inden han puttede det i en sportstaske som han havde stående i bunden af sit skab.. om den nogensinde var blevt brugt til sport før nu.. turde han ikke svare på. Han lagde remmen over sine skuldre og sendte Sam et smil "så.." sagde han og gik hen til ham... kiggede kort efter spor i hans ansigt efter slaget... men nej, ingenting. "Er du klar?" spurgte han så og gik hen for at åbne døren.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 10:00 am

Sam smilede lidt til ham.. Owen var sådan lidt.. ja, måske lidt bøsset? Eller, nej han vidste det ikke, og han skulle nok lade være med at ligge for meget i det, Owen var sikkert bare.. genert, helt seriøst det var jo også kun hans anden dag der, den stakkel altså.. han måtte heller sørge for at Owen fik en okay dag, den dag og den næste også egentlig, så han også fik et godt indtryk af skolen og dens elever, og ikke kun blev skræmt fra hvid og sans, han ville ikke være skyld i at han droppede ud eller noget, aj det gad han alligevel ikke have på sin samvittighed. Han nikkede og smilede og tog sin egen taske på ryggen og viste Owen vej, "Jaja kom ! Sagde han roligt og grinede lidt "Ja.. man ved jo aldrig" sagde han roligt og fulgte med Owen og gik ved siden af ham og snakkede med ham. "Er du faldet godt til egentlig? Har du fået nogen gode venner?" spurgte han roligt imens de gik, ned af en trappe i hovedbygningen, svømmehallen lå i poolen hvor der også var indendørs badminton, basked, håndbold og alt den slags.
Han åbnede døren til omklædningen, lidt alla det samme som deres fællesbad på skolen, det duftede bare af klor vand og var varmt i luften, og så var der en sauna. Han gik hen og smed sin taske på en hylde og fandt sine badeshorts frem, man skulle jo vaske sig inden man gik i vandet så han fandt også noget sæbe og begyndte at smide tøjet, Sam var ikke blufærdig.. slet ikke, så det hele røg bare og så tog han sin sæbe og gik ind i badet og vaskede sig, uden at hive forhænget for, han rakte ud efter sine badeshorts og trak dem på.. sådan klar til afgang!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 10:24 am

Owen fulgte med da han kaldte ham med sig ud. Han trak på skuldrende og smilede kort "tjo.. fint nok, et par stykker der findes nogen meget søde mennesker i teatergruppen.." forklarede han let. Han fulgte med ned af trappen og så sig lidt om.. det sted havde han dog ikke set før.. Men skolen var jo også enorm! Sam kunne umuligt have nået at vise ham det hele... så han sugede omgivelserne til sig til de kom ned til endnu et...fællesbad! Den skole var så kæmpestor, og virkede rig nok, hvorfor i alverden havde de ikke lavet rigtige båse som man kunne gå ind i og skifte...iih. Han fulgte efter Sam ind i det store rum.. der var temmelig lummert, men det var vel at forvente eftersom der lå en sauna. Han satte sin taske på en hylde som Sam, og fandt sine ting frem... håndklæde, badebukser... Det her var katastrofalt! Hvis Sam fandt ud af Owens seksualitet ville han jo tro at han tog ham med derhen for at se ham uden tøj på! Argh, og det han helst ville var at undgå det for at gøre det så lidt pinligt som muligt. Sam smed tøjet... hurtigt, og var allerede under bruseren da Owen trak sin trøje over hovedet.
Han fik alt tøjet af og gik ind under en af bruserne lidt fra Sam... forsøgte så vidt muligt slet ikke at kigge eller være for blottet, uden at det virkede unaturligt.. det var sgu svært! Han tændte for vandet og blev gennemblødt på ingen tid, sæbede sig kort ind, skyllede sig af og trak i sine badebukser, og kørte en hånd gennem sit hår så det lå som hvis han havde slikhår.. så var det lidt nemmere at se ud af øjnene gennem sit nu temmelig mørkerøde hår.. på grænsen til brunt næsten... det var sjovt som hår skiftede til mørkere kulør når det blev vådt, Sams så næsten sort ud. Han gik hen og tog i en dør hvor der stod Pool på... så måtte det vel være der?
Det var det også.. Han så overrasket ind i det store rum hvor der lå en fordybning i gulvet fyldt med stillestående blå vand "jeg fandt den.." grinede han kort og så sig over skulderen på Sam der kom ud fra under bruseren.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 10:46 am

Sam smilede kort til ham og grinede lidt og gik hen og så sig selv i spejlet, "Du ser sjov ud når de hår sider sådan der" grinede han og smilede til sit spejlbillede inden han vendte sig mod Owen der havde åbnet døren ud til svømme pølen og stod og kiggede lidt beundrende, var han en vandhund? Måske! Han tog sit håndklæde og gik med Owen ud i det store rum, poolen var så dybt at ingen af dem kunne bunde, han var ret sikker på den var 4 meter, og så var der to vipper, en 1 meter vippe og en 3 meter vippe.. bum bum, og så sådan nogen små nogen til når der var konkurrence! Og så var der en mini tribune hvor man kunne side, og så var alt lavet af sten og der var selvfølgelig ingen vinduer.. og så var der kun dem to. Han smilede drillende og gik med Owen hen til vandet og smed sit håndklæde fra sig, "Er det koldt?" spurgte han, og ventede til Owen havde mærket på vandet, og havde rystet kort, inden han satte en hånd i ryggen på ham og skubbede ham, lige ned i det kolde vand. Han kunne ikke lade være med at grine højt og løbe om til vippen hvor han løb ud, og hoppede selv i, og dykkede ned, åh det var herligt! Det var lang tid siden han havde svømmet faktisk, det gjorde det ikke så tit.. men det var jo sjovt! Det var bare ret koldt.. men det var Sam egentlig lidt ligeglad med, han var i hvert fald lige så kold. "Pas på ellers så fanger jeg dig" Grinede han højt og dykkede ned under vandet igen og satte kurs mod Owen, lidt langsomt han skulle jo lige have tid til at nå at komme væk også.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 10:59 am

"Du kan selv se sjov ud.. smarte" grinede han drillende, og greb sit håndklæde inden han gik ud i det store rum. Han betragtede vandet.. det var meget mørkeblåt.. lidt som Janes øjne huskede han. Han stoppede op ved kanten og så ned i det og betragtede kort sit hår som Sam havde kommenteret.. tsk.. mødte sine blå øjne et øjeblik inden han rettede sig op og så på Sam. Der var et par vipper, og bassinet var sikkert temmelig dybt når man tænkte på den dybblå farve.. det var som regel mere lyseblåt hvis det kun var omkring en meter.. dette måtte være på mindst.. 3 eller 4.. Han stak tærerne i det og trak på skuldrende "lidt måske.." begyndte han da han mærkede kraften af skubbet i ryggen.. hvad havde han regnet med?
Vandet lukkede sig som et låg over ham... han lod sig roligt falde, bunden var langt væk.. Det var lidt koldere end han lige havde regnet med, men det gik nok.. Han lyttede lidt til stilheden inden han vendte tilbage til overfladen og rystede kort på hovedet og spruttede let og smilede før han skubbede vand efter Sam der tog vippen. Han trådte vande og ventede til han kom op til overfladen, og blegnede kort da han truede med at fange ham.. "Næh du kan tro nej.." mumlede han hurtigt og smilede skævt inden han dykkede ned under vandet. Owen havde en enkelt fordel... han var smal i kropsform, hvilket gjorde det lettere at glide gennem vandet..det viste sig da også hurtigt at han var lidt bedre til det end han havde troet.. han nåede da at svømme fra Sam et par gange før han fangede ham i et hjørne "argh, jeg overgiver mig aldrig!" grinede han og plaskede lidt vand efter ham igen.. og forsøgte at svømme under ham, ved at dykke ned under vandet, så langt ned at han faktisk fik et glimt af bunden, han kunne se den gennem det grønblå vand.. Han smilede kort, inden han vendte sig om på ryggen så han kunne se Sam.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 18, 2013 11:03 am

Sam smilede drillende og dykkede op til overfladen igen, selv om han egentlig ikke rigtig behøvede det, han kunne blive i vandet.. lang tid, meget lang tid, så ingen konkurrence i at holde vejret under vand, Owen ville tabe.. stort.. haha.. aj. Det ville være nemt at indhente Owen, hvis han bare, for Sam var ret hurtig, lige meget hvor han var henne, men han behøvede ikke at være det hele tiden jo, Owen måtte godt føle at han var den bedste af dem to til at svømme. Faktisk var han ret hurtigt, hurtigere end nogen af de normale svømmere, altså dem der gik op i det og svømmede på holdet, hvis Owen ville det kunne han sikkert blive trænet, og så kunne han slå dem alle sammen.. han var god. Han fangede ham alligevel i et hjørne og grinede bare og smilede "Du er en lille vand hund hva?" sagde han drillende og betragtede Owen der dykkede ned under vandet og var væk igen, sødt. Sådan fortsatte legen i noget tid, og så svømmede de nogen baner og pjaskede med vand, ind til de var nød til at gå op, de skulle jo være på deres værelse klokken ti, og i nat skulle Owen have lov til at sove, Sam havde ikke tænkt sig at åbne vinduet i nat, ikke engang for Jane.. næh nej.
"Vil du med tilbage?" spurgte han blidt på vej ind til omklædningsrummet, Owen nikkede og så gik han ind og tog et hurtigt bad for at vaske klor vandet af sig, og så skiftede han til sit tøj igen, og gik med Sam tilbage på værelset. Han åbnede døren ind til værelset og på Owens seng.. sad.. Lizzy.. selvfølgelig.. åh gud, han orkede det ikke. "Lizzy?" sagde han roligt og stilte sin taske fra sig og smed sig på sin seng.. han havde trænet rigeligt for den dag, han var helt træt og øm over det hele.. han orkede ikke at skændes med nogen, han håbede Lizzy var der for at tale med Owen, så kunne han få lov til at ligge og kigge lidt på lektierne til næste dag. "Hej Sam.. hej Owen.. jeg ville bare lige.. se.." sagde hun forsigtigt, "Jeg har været så bekymret.. men Jack ville ikke lade mig.. men jeg stak af.. så nu er jeg her" sagde hun stille og rejste sig og gik over til Owen og strøg hans hår til side, "Åh gud altså.. den dreng er jo fuldstændig.. sindsyg!" sagde hun højt og vendte sig mod Sam. "Det er din ven så sig dog noget til ham," sagde huns surt og vendte sig mod Owen igen, "Har du fået nogen til at se på det?" spurgte hun stille og slap hans hår og kiggede ham ind i øjnene. "Og han er din kæreste sig selv noget til ham" mumlede Sam bare til svar. Lizzy vendte sig og sendte Sam et par dræber øjne.. den sved. hm. "Han er aldeles ikke min kæreste, og det ved du også godt, så hold din kæft!" sagde hun surt og gik hen og satte sig på Owen seng igen. Sam kiggede op og smilede frækt "Hvorfor ejer han dig så?" sagde han spydigt og kiggede kort på Owen, Lizzy skreg højt og tyrede en pude i hovedet på Sam. "Hold din kæft! Han ejer mig ikke, han er et røvhul, og du skulle ikke snakke om at eje nogen, Jane ejer sgu da dig! Jeg går nu, jeg håber fanme du passer godt på Owen, hvis der sker ham mere, så skal jeg personligt nok sørge for du får bank Sam.." sagde hun surt og rejste sig og sendte ham onde øjne inden hun vente sig mod Owen og smilede sødt. "Du skal bare sige til hvis han er led mod dig, du kan altid komme til mig.. " sagde hun blidt og gik helt tæt på Owen og hviskede noget i hans øre, "du.. desuden så har jeg ingen partner til festen.. og du.. skal følges med mig" hviskede hun stille og fniste og kyssede ham hurtigt på kinden, og så skyndte hun sig ud inden Owen kunne nå at sige ja eller nej.
Sam sukkede højlydt og lagde sig ned på hovedpuden "Sikke dog en drama queen.. nogen gange er hun sgu værre end Jane..." sagde han stille og fandt en af sine bøger frem.. åh gud altså de kvinde.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 18, 2013 11:37 am

Owen var nu også temmelig udmattet til sidst.. men Sam virkede som om han holdt fanen højt selvom de havde svømmet temmelig meget. Han grinede da han kaldte ham en vandhund, og trak sig selv op af vandet.. Han nikkede og greb sit håndklæde "Ja, det nå vidst være nok svømning for idag"sagde han og smilede til ham. Owen gik faktisk frivilligt i fællesbadet, han var mør efter at have svømmet så eget så han kunne godt slappe en smule af, selvom han stadig ikke brød sig om ideen... Han trak tøj på efter at have tørret sig og fulgte med sam der var færdig allerede.. utroligt så hurtigt han var. Han gabte bag sin hånd da de trådte inden for døren til deres værelse og fik øje på Liz..Han standsede lansomt op efter at have lukket døren bag sig og sendte hende et lille smil. Han så overrasket på hende, hende og Jack? Åh den stakkel, havde hun ikke problemer nok? "Hej Liz.." hilste han blidt.. Han lod hende komme hen og lod hende ovenikøbet stryge noget af det fugtige hår væk. Han smilede roligt til hende "Jeg har det fint.. det er ligeså meget min skyld som det var Jacks.." forsøgte han at redde den så Lizzy ikke kom i det der humør hvor hun skældte ud på Sam.... men det hjalp vidst ikkemeget. "Lizzy.." forsøgte han og drejede hendes ansigt og så hende i øjnene, og nikkede "Ja, det er udemærket.. det er kun en hudafskrabning" lovede han og slap hendes hage. Den eneste der havde set på det var Sam, og han var nok ikke læge.. men mon ikke det gik an? Han sukkede da de begyndte igen.. de var som hund og kat... og Owen var en grund til at de kunne gå i totterne på hinanden.. for fanden. Han besluttede sig for ikke at blande sig, det var vel nytteløst alligevel... Han pakkede sit våde grej ud og hang det op ude på badeværelset, da han kom tilbage havde Lizzy rejst sig med en spids bemærkning til Sam.. Han så hen på Sam og sendte ham et opgivende blik, og trak på skuldrende... men han tog det nok ikke så tungt.Han stivnede lidt da hun lænede sig ind til ham og hviskede ham i øret, og sank kort "tak.. Liz.." hviskede han.. og nåede slet ikke at give hende et svar på det sidste hun sagde før hun var ude af døren... Han rørte let ved sin kind hvor hun havde kysset ham.. det havde føltes så tyndt.. som sommerfuglevinger der havde strejfet hans hud.. Han trak på skuldrende "kvinder.." mumlede han bare og smilede til ham.. det vidste han ikke en skid om, men det behøvede Sam jo ikke vide..
Han satte sig hen på sin seng og trak vejret dybt... Jack fik da bedre og bedre grunde til at slå ham ihjel.. åh Lizzy, hvorfor mig? Han kunne forstå det hvis han havde lignet Sam.. været høj, og pæn og trænet og.. for helvede. Han greb sine ting og skrev nogen noter til nogen af timerne den følgende dag, men han nåede ikke at skrive det vilde før hans øjne begyndte at glide i og han endte op med at sidde og småsove.. Han vågnede med et lille ryk og så sig forvirret om, inden han sukkede og pakkede sine ting væk.. han måtte hellere sove lidt.. det var nok bedst. Han trak sit tøj af til han sad i sine boksershorts og kravlede ned under dynen.. Han lå lidt... og så ud i værelset.. på Sam blandt andet... og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 12:03 am

Sam stirrede bare lidt på hende og sukkede dybt, helt ærligt altså. Han holdte lidt øje med Owen men vendte så tilbage til sin bog, han håbede virkedelig ikke der var flere der havde tænkt sig at kigge forbi, han gad ikke skændes med flere idag. Det gjorde ham faktisk lidt trist at Lizzy var så sur på ham, de havde altid været gode venner, og han havde altid passet på hende.. og så var hun bleven kærester med den idiot, ellert hvad end de nu var, hun fandt sig i hvert fald i næsten alt hvad han gjorde ved hende, selv om han var hende åbenlyst utro.. han forstod ikke hvorfor hun ikke bare.. droppede ham, hun kunne få meget beder, Lizzy var en pæn pige.. men hun var vel bange for at blive lukket ude.. det var nok det.. tjaa.
"Hvad spurgte hun dig om Owen?" sagde han roligt og kiggede på ham, "Jeg tror hun er gået hen og bleven lidt vild med dig Owen.." sagde han og smilede venligt til ham, ja.. endelig.. lad Owen få hende, så kunne hun da få en der kunne være bare en smule sød ved hende, og så slap de fra Jack. Han kiggede lidt på Owen og lukkede sin bog for at følge hans eksempel, han smed sit tøj og slukkede lyset, tændte nat lampen og krøb ned under dynene, "Skal du sove nu?" spurgte han roligt og så lidt på ham. Han kiggede på klokken, den var kun halv ti.. åh gud, han kunne altså ikke allerede sove nu.. nå ja han kunne vel snige sig ud i nat hvis han kedet sig for meget eller noget.
Han hørte en let banken på døren og så gled den op igen, det var Jane.. åh.. han orkede det ikke. "Sover i?" grinede hun og gik ind og lod døren glide i bag sig, "Sam.. i nat.. er du på?" sagde hun roligt og kiggede kort på Owen.. som han var et eller andet.. ubrugeligt.. noget der bare skulle, smides væk.. hm. "Ikke hvis Jack vil slås.." sagde han roligt og satte sig op i sengen så hun kunne sætte sig i fodenden. "Det ved jeg ikke.., kun hvis du er flabet.. skal han med?" sagde hun og kiggede på Owen, og ventede på han savrede. Sam kiggede også på ham, han ville ikke svare for Owen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 1:44 am

Owen lagde sig om på ryggen og slappede lidt af mens han lyttede til Sams puslen..Det var dejligt beroligende.. godt nok var det udfordrende at bo sammen.. så tæt.. hele tiden. Men det gik nok fint det hele.. Sam var meget beroligende at bo sammen med på trods af sine mange gæster. Owen tog sig selv i at begynde at være tryg omkring Sam.. det gik nok ikke helt an, det ville være farligt hvis Sam skulle få mærkelige ideer og åbne vinduer for sine venner om natten igen...
Han sukkede stille.. Han havde nu heller ikke lyst til at tvivle på ham. Sam virkede som den eneste person... der endnu ikke havde udnyttet ham, eller direkte hånet ham... på trods af det nok var foregået en smule.. han anede jo intet om hvad Sam lavede når han ikke var på værelset, han kunne kun gætte. Han drejede hovedet og så på ham... og trak stille på skuldre "Hun ville bare bede mig tage med hende til festen på fredag..." forklarede han stille og vendte sig om på maven og tegnede lidt på madrassen og rødmede da han kommenterede på hendes fjollede fortryllelse "Mmhm.." brummede han og gled længere ned under dynen. Han havde ikke lyst til at snakke om det.. på et tidspunkt var han måske nød til at såre hende med det næsten åbentlyse.. han havde været så uforsigtig.. hvis han ikke passede på ville de regne ham ud.. lige pludselig ville der være en der hviskede 'bøsse' eller 'homo' i en eller anden time og så ville det begynde at brede sig som en steppebrand.. åh jo, han havde set det ske.. men havde altid været forsigtig nok til ikke at blive fanget. Han så søgende på ham igen da han selv gled ned under dynen "Nah.. det er lidt tidligt.." begyndte han da døren gik op og Jane kom ind. Han havde ikke set hende siden dagen før.. med flaskelegen. Han sagde ikke noget.. hun sagde ikke noget.. De havde vel heller ikke så meget at sige, Janes kølige blik virkede næsten køligere end det plejede på trods af det ellers varmblodige væsen der nok gemte sig bag dem.. Han så kort på vinduet, forsøgte at abstrahere fra deres samtale, da Jane pludselig spurgte om han skulle med. Han mærkede blodet køle ned... som var værelset blevet til en fryser. De så begge to på ham, det vidste han uden overhovedet at være nød til at kigge. "Nej.. lektier." svarede han så kort.. han ville ikke med, både på grund af Jack, men han orkede heller ikke hele den stemning de pustede op... den måtte de godt få for dem selv. Han satte sig op og trak en t-shirt på, og fandt sine bøger frem.. måske ville de gå... af den grund... måske ville de forlade værelset og tage dem af deres... ting... langt væk. Han så kort ned i nogen af sine noter, da han bemærkede sine egne tanker.. hvad var der galt med ham? Det var ligefør han følte at han skyldte Jane en undskyldning... hvad havde han dog gang i...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 2:37 am

Sam smilede da Owen svarede og vendte sig ansigt mod Jane og kiggede lidt flabet på hende. "Selvfølgelig kommer han" sagde han bare roligt, han sagde præcis de ord som Jane ville høre og hun lyste op, "godt.. det har han også bare at gøre hvis han skal være med.. og det bliver han jo næsten nød til sådan som Lizzy snakker om ham hele tiden" sagde hun og sukkede opgivende.. være med.. hm. Han kiggede lidt på Jane og smilede så, "Men ikke i nat Jane.. imorgen måske.." sagde han og kiggede lidt på hende og rystede på hovedet. "Mhmm okay, ikke i nat.. men så skal du også komme hen til mig ved middnat.. og så gør vi det til festen.. okay?" sagde hun roligt, Sam sukkede og kiggede over på Owen, og smilede forsigtigt, "Jaja.. så siger vi det.. " mumlede han og så Jane rejse sig og gå mod døren. "Vi ses i nat.. Sam.. og jeg mener det, hvis du ikke snart tager dig sammen så.." sagde hun advarende og lukkede døren bag sig. "Jaja.." mumlede han og kiggede væk og så over på Owen. "Du bliver sgu nok nød til at komme med Owen, jeg har fået alt for mange problemer siden jeg mødte dig.. og tja.. du er den eneste der kan løse dem igen.." sagde han og smilede forsigtigt til ham. "Bare hold dig tæt med Lizzy, så sker der nok ikke så meget" sagde han og lagde sig ned på hovedpuden og sukkede dybt. Han gad ikke.. men de blev nød til det.. han vendte sig om og åbnede vinduet og slukkede så sit natlys, og lagde sig om på siden. "Jeg vækker dig om to timer Owen.. og hvis du ikke er her, bliver det kun værst for dig selv.. og du slader ikke!" sagde han stille og lukkede øjnene i og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 3:06 am

Owen stirrede lidt på bogen da han hørt Sams svar og skævede kort til ham... Den!.. argh! Han sagde ikke noget, han ville ikke være med.. Og Lizzy.. skabte flere problemer for ham end hun nok vidste af.. Åh gud altså. Han tog en dyb indånding og så efter Jane da hun endelig gik.. Så tog han fat i sin pude og kastede den efter Sam "hvad gjorde du nu det for?" spurgte han, og lagde sine ting væk og satte sig ud på kanten af sin seng og så på ham. "Siden du mødte mig..." gentog han stille, mest af alt for sig selv og rystede på hovedet.. så han var problemet.. Men i hvilken form gav han Sam problemer? Kunne Sam ikke bare være ligeglad? Kunne han ikke bare have ladet ham få de tæsk og så var det ovre? Som om det var ham der havde bestemt at han skulle bo på det værelse, at han skulle væk fra det sted han havde kendt, de mennesker han havde haft et socialt liv med, et samfund hvor han havde passet ind... Han rystede langsomt på hovedet igen og støttede kort sit hoved i sine hænder, inden han kørte sine hænder op i sit hår og sukkede tungt, inden han rejste sig og trak i et par af sine bukser. Han ville ikke sove. Han ville ikke overrumples igen, denne gang var han vågen. Denne gang var han klar på hvad der skulle ske selvom han ikke kendte til hvad det egentlig var de skulle lave, men det kunne da kun være til hans fordel hvis hans krop allerede var i gear og han kunne være parat til.. hvad som helst.. efterhånden. Han satte sig på sin seng og fandt sin bog.. Hans seng var ret nær lidt af det lys der slap igennem vinduet.. på trods af det var månelys var det udemærket at læse i. "Jeg kan vække dig om 2 timer.." mumlede han kort og betragtede kort Sam over bogens kant... og så ned på de sorte bogstaver der snirklede sig afsted over den hvide side. Sam vidste vel efterhånden at han ikke sagde noget om nogen af de ting han og hans venner havde foretaget sig, på trods af at han havde bevidnet flere forskellige regelbrud havde han ikke nævnt det med et ord.. hverken til Naja, eller til nogen af skolens overhoveder.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 3:24 am

Sam smilede bare lidt og lagde sig på siden med ansigtet ind mod væggen så Owen ikke kunne se han lå og smilede for sig selv, han kiggede kort op da der fløj en pude hen over hans hovede, men lagde den bar under sit hoved og sagde ingen ting, han kunne godt mærke hvad det var der boblede op i ham, adrenalin.. og det var ikke nogen god ting.. haha. "Græder du?" spurgte han flabet og satte sig op i sengen men uden at kigge på Owen, han fandt bare den mobil frem som han gemte fra omverden. "Smil" grinede han bare og tog et billed af Owen imens han tog bukser på, han lagde telefonene tilbage under madrassen og så op på ham. Den leg kan jeg også godt lege.. kom lige her.." sagde han roligt og føjede dynene til siden og smilede drillende og rejste sig op, klar til at slå Owen i gulvet.. og det kunne man sikkert også godt se på ham. "Jeg.. har været alt for sød ved dig.. det håber jeg du ved Owen.." sagde han stille og tog hans pude, altså Owens pude og kastede den i hovedet på ham så han satte sig ned på hans seng, der gik ikke få sekunder så havde Sam sat sig oven på ham og væltede ham ned i sengen, pressede pude mod hans ansigt et par sekunder, og fjernede den så og lod Owen få luft. Han lod en hånd glide over hans kind og kiggede ham ind i øjnene, "Jeg har.. gennemskuet dig Owen.." hviskede han stille mod hans øre, lænte sig lidt tilbage så han kunne se ham ind i øjnene. "Jeg ved godt hvad du er.. og hvad du har lyst til.. helt præcis.. " sagde han stille og smilede som han lænede sig helt tilbage og strak sine arme over hovedet, og spændte i kroppen.. mhm. "Det er sødt.. men du ved godt.. det går slet ikke.. " sagde han roligt og kravlede ned fra Owen og tog puden og kylede den i ansigtet på ham igen, og lagde sig over i sin seng igen. "Hvis du har lyst til at bevise at jeg tager fejl, så må du heller skrue charmen på over for Lizzy.. helst på fredag.." sagde han stille og lukkede øjnene med et smil, og lod så som om han snorkede overvælende højt så Owen ikke lige kunne nå at få et ord indført der til sidst.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 3:55 am

Owen stirrede kort på Sam "hvad fabler du om?" mumlede han, han græd sgu da ikke? Han ignorerede Sams.. barnlige billede som han tog.. Han vendte sig mod ham da han bad ham komme hen til ham og sank kort da han så hans ansigtsudtryk.. Så nu havde Sam tænkt sig at slå ham? Var det noget der smittede? Han vendte sig bare mod ham uden et ord.. inden han fik.. puden i hovedet?? Han satte sig overrasket ned, hvad i alverden var det han ævlede om? "Har du været sød?" sagde han syrligt.. mere nåede han sådan set ikke før han blev presset ned i madrassen under Sams vægt og med puden mod ansigtet. Luften blev kort fortættet... ja faktisk var der ingen luft et par sekunder, hvor han vred sig lidt under ham, før Sam fjernede puden og han gispede kort efter luft. "Hvad laver du din sindssyge-!" begyndte han hidsigt og hørte hans ord.. Det brændte, i hans ansigt.. i hans krop... Men...! Hvor.. Han kunne da ikke...?!
Han slog ham i brystkassen, forsøgte at fjerne ham, få ham væk! Mens han forsøgte at vride sig ud under ham. Han så arrigt på ham, og fnøs.. han ville ikke engang kommentere på det... men.. hvor.. vidste han det fra? Han havde jo ikke.. han havde ikke sagt noget? Han havde ikke gjort noget der kunne indikere.....
Han fik puden i hovedet igen da Sam havde rejst sig, og smed den fra sig på gulvet og så kort på hans selvtilfredse smil og hørte den højlydte snorken... Han kunne ikke få et ord over sine læber, han kogte... af vrede, adrenalin, af skam... det her... nej. Han rejste sig uden et ord og gik hen til døren og ud. Udgangsforbud eller ej.. det vedkom ikke ham i denne omgang. Han gik på gangene i lang tid... længere tid end han nok burde, til adrenalinen forvandlede sig til stille og rolig kvalme. Til sidst endte han i musikrummet.. hvor ellers?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 4:26 am

Sam hørte smækket fra døren da Owen gik ud, han rejste sig hurtigt og trak i tøjet. Hvis de ikke var på deres værelse om.. ti minutter.. så gik det ud over Sam at Owen ikke var det, og hvad nu hvis han var gået til en lærer! Fuck! Han lød ud af værelse og skyndte sig ind på det ved siden af, "Gider du holde vagten hen, Owen er stukket af, jeg tror jeg fik ham til at tude" sagde han hurtigt og smilede flabet til Jack, som bare grinede højlydt og nikkede. Sam skyndte sig ud igen og løb ned af gangen, nå hvor fanden i heleved kunne han være gået hen? Svømmehallen? Nej.. og ikke skoven og ikke sportspladsen.. hmm.. nå ja for fanden hvor ellers! Han løb hen til musik lokalerne og åbnede dør efter dør til han fandt Owen, og blev stående og gloede ind på ham. "Kom.." sagde han og lod som om han var forpustet, "Du kan græde når vi kommer hen på vores værelse.. men de smider os kraft edme ud hvis vi ikke er der Owen!" sagde han surt, "Om jeg så skal bære dig og holde dig nede!" sagde han surt og pegede på døren, "Det er nu.. jamen okay du ber selv om det" sagde han vredt og gik hen og samlede Owen op som han havde gjordt det før og svang ham over skulderen. "Slap nu for helved af.. jeg er ti gange stærkere end dig og du vejer lige så lidt som et blad.. så det gør ingen nytte at stitte imod Owen.. jeg har ikke sagt det til nogen alligevel, så slap nu bare af.." sagde han stille og bar Owen tilbage til deres værelse hvor han satte ham ned i deres seng. Lide da Sam fik lukket døren bankede det på igen. "Ikke et ord!!" sagde han stille og åbnede døren, "Godaften Sam.. og Owen.. er alt som det skal være her?" "jaja det er fint, vi er på vej i seng så.. godnat" mumlede Sam som svar, og holdte vejret kort. Vagten blev stående i nogen sekunder og kiggede ind, så gik hun. Sam lukkede døren og lænede sig op af dem. "Helt seriøst Owen.. " sagde han bare surt og satte sig op af døren.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 5:13 am

Owen lukkede døren bag sig ind til rummet og trak vejret lidt forpint.. Han forstod det ikke.. han kunne ikke forstå det. Han var bare nød til at have noget fred.. trække vejret uden at nogen åndede ham i nakken. Han satte sig ned henne på en af bænkene ved klavererne... gned sine hænder lidt.. det her, ændrede alting. Han rynkede sine øjenbryn og lukkede sine øjne et øjeblik hvor han forsøgte at finde en slags indre ro... til døren gik op. Han så hurtigt op, synet overraskede ham ikke..Han blev siddene og stirrede tilbage på ham. Han mærkede hvordan det ulmede lidt.. hvordan hvert ord der forlod hans læber prikkede til hans voksende vrede.. Han samlede en trommestik op fra gulvet der var blevet smidt i farten af en eller anden der sikkert havde haft travlt.. eller også var den trillet væk fra et af trommesættene... måske var det en der havde været væk længe og kylede den efter Sam så den splintrede mod dørkarmen "Lad mig være." sagde han kort. Så satte han sig roligt ned igen... det var, hvad han havde at sige til den sag, hm.
Han så hurtigt på ham. Han skulle ikke røre ved ham.... han skulle ikke engang prøve! Han rykkede lidt på sig da Sam begyndte at bevæge sig hen mod ham, og ville have rejst sig hvis ikke sam havde været hurtigere og havde fået fat i ham før han havde nået noget andet. "Sæt mig ned Sam!" hvislede han "sæt mig ned for helvede!" sagde han højlydt, og gav et ryk fra sig da han nævnte det igen, han ville ned! Han så op da han blev sat ned og det bankede på døren.. det havde vidst været på et hængende hår. Han sagde ikke en lyd da læreren åbnede døren og lyskeglen fra lommelygten søgte kort ind over dem.. Han så kort på Sams ryg, og så efter ham da han satte sig op af døren... Han hævede sine øjenbryn... troede han det ville holde ham inden døre? Han skævede sigende til vinduet... så Sam udemærket kunne se hvad han tænkte. Så kunne de jo se hvem der var hurtigst hvis ikke Sam gav op og lod ham gå som han ville. Han gad ikke sidde og lege stirre konkurrence med Sam resten af natten.. Så han endte med at trække dynen op over hovedet og ligge sig ned uden at svare ham. Han hadede det sted... han hadede det.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 5:23 am

Sam så kort på ham, "Slap nu af Owen.." sagde hun surt og stirrede bare tilbage på ham, han så godt han kiggede hen på vinduet, og det fik ham til at rejse sig, "Du ber selv om det" sagde han surt og gik hen og kravlede op i Owen seng og satte sig bare oven på ham, han var ligeglad med hvad det kunne ligne, eller hvad det gjorde ved Owen! Han ville bare ikke have han stak af nu, det måtte han ikke.. desuden blev de nød til at snakke sammen.. når de en dag begge to var faldet lidt mere til ro. "Owen forhelved, du kan jo ikke bare ligge der og hade mig vel.." sagde han lidt opgivende og trak dynene væk fra hans hoved så han kunne se ham i øjnene. Han flyttede sig dog ikke, ligegyldigt hvor meget Owen strittede imod. Han tog bare hans hænder og holdte dem fast mod madressen, så han ikke kunne slå ham i brystet, for det var faktisk lidt irreterende. "Lad nu være ik.. jeg har sagt at jeg ikke har sagt det til nogen, og det gør jeg heller ikke, okay?" sagde han roligt og lænede sig ned til ham og kiggede ham ind i øjnene, "Jeg har ikke noget problem med det, og jeg har jo sagt jeg synes du er sød.. jeg synes det er sødt.. okay?" sagde han og smilede forsigtigt, "Det er så nu du skal tilgive mig og fortælle mig hvor lækker jeg er" jokede han for ligesom at bløde stemmeningen lidt op.. han håbede bare det virkede.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 6:18 am

"Gå nu væk for helvede, lad mig nu være!" kom det hidsigt nede fra dynen, mens han rykkede sig sådan at han troede han kunne smide Sam 'af'. "Hvorfor ikke?" spurgte han bidsk da Sam fik hevet dynen væk fra hans ansigt.. det havde ikke virket, han havde ikke kunnet få ham væk. Hvor var han irriterende..
"Hvor ved du det fra? Hvordan kunne du vide noget som helst?" sagde han skeptisk, han havde været forsigtig, havde ikke gjort noget unormalt.. han havde været der 2 dage! Og hvordan skulle han kunne stole på ham? Det var også lidt en erklæring.. nu var det sagt, nu var det ude, Owen kunne ikke skjule at han nogensinde ikke ville have været det. Ved at spørge hvor Sam vidste den slags fra, erklærede han sig dermed også skyldig i de påstande om at Sam vidste hvad han var til. Han skulle jo aldrig have vidst noget som helst... Sam skulle aldrig have haft nogen som helst anelse. Han rynkede på næsen da han kaldte det sødt.. siden hvornår havde den slags været sødt? Det havde han meget svært ved at tro på var rigtigt..Han så væk fra Sams blik, han skammede sig.
Og tvivlen på den eneste rigtige ven han havde et sted som dette... havde han ikke brug for.. det var svært nok i forvejen. Det var en af hans dybeste hemmeligheder, ikke en Sam skulle kende til "Det er ikke sødt.. jeg er ikke sød, jeg er rødhåret og jeg har fregner" mumlede han som om det var svaret på alverdens gåder og universets mysterier... Han drejede hovedet lidt igen og så på ham da han jokede med ham.. Han trak svagt på smilebåndet. "Det er fint nok Sam.." mumlede han "slip mig nu.." bad han stille og hentydede til at han sådan set stadig sad ovenpå ham... og holdt ham nede... så han ikke kunne komme nogen vejne. Han skulle nok lade være med at stikke af..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Abingdon kostskole
» Velkommen til Nephilim!
» Bænken, du er velkommen
» Velkommen i butiken /Jayden/
» En blodige kontraket/alle er velkommen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: