Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 12:57 pm

Owen fugtede kort sine læber med tungespidsen, han var nok lidt dehydreret, men han orkede ikke at drikke noget nu, det måtte vente.. "Du skal ikke undskylde, det er ligeså meget min egen skyld" forklarede han, han kunne jo bare have ladet være med at rende ud efter Sam når han havde fået at vide at han ikke måtte den slags.. både af lærere og af Lizzie.. og faktisk også Sam engang.
Han så undrende på ham da han lidt for sig selv mumlede at han måske kunne tage Owen med hjem en dag.. lavede han sjov eller hva? Owen rystede bare lidt på hovedet og trak på smilebåndet af det. Tossede Sam. Han var nok også træt, selvom han var en vampyr.. de kunne åbenbart blive trætte.. eller, Sam kunne. "I lige måde.. ingen årsag, selv tak.." hviskede han og smilede lidt af remsen.. han mente det nu.. altså takken. Sam havde jo trodsalt fået ham hjem, og været sød.. på trods af sit fulderi, og fordi han havde talt sandt, fortalt Owen hvordan det hele hang sammen. Det var han glad for.
Han faldt i søvn nærmest med det samme, og sov temmelig længe til der pludselig kom en lærer ind på værelset, og der opstod en værre råben og skrigen. Owen havde praktisk talt ingen øjne da han blev trukket ud af sengen, han var så træt han nær var gået i gulvet igen hvis ikke han var blevet beordret i tøjet. Han kom søvndrukkent i en krøllet skjorte og i et slips der sad helt skævt, og det røde hår der var uglet.. det var der ikke meget at gøre ved.. Han blev beordret afsted, og fik kun kastet et enkelt træt blik på Sams seng inden han gik op på kontoret hvor der sad en temmelig bister rektor som skældte ham huden fuld for at have gjort som han gjorde! Sådan en god elev! Med så pæne karakterer! Hvordan kunne han opføre sig så barnligt?! Owen sagde kun ja, og nej til de ting der blev sagt, der var ingen grund til at gå i forsvar, det ville han ikke få noget ud af. Det var ligesom når Sams venner fandt på ondskabsfuldheder, så var han underlegen.. Han kunne ikke stille det vilde op. 
"Din far er naturligvis allerede underrettet om sagen, og han forventer dit opkald.." sagde rektoren strengt og satte en oldgammel hjemmetelefon foran ham med et brag. "Værsågod.." sagde han harmfuldt og forlod lokalet så Owen kunne ringe op.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 1:13 pm

Sam vågnede også ved en masse lam, og stod hurtigt op og kom i tøjet da Owen var gået med en lærer kom der også en og hentede ham, bad ham om at pakke sine ting og forsvinde. Han smilede lidt imens han gik mod porten hvor hans far stod og ventede, han satte sig bare ind i bilen imens hans far og læreren snakkede.. i noget der syntes flere timer, så blev Sam beordret tilbage på sit værelse og blev bed om at blive der hele dagen, og ikke snakke med nogen, ind til de havde fundet ud af en straf. Han sukkede stille og ventede bare, det var ikke så slemt, han vidste jo godt han ikke ville blive smidt ud, skolen havde ikke råd til det, men det var lidt af et dilemma, for hvis de ikke smed nogen ud for at overtræde loven så ville alle begynde at gøre det, og så blev de nød til det.. men så mistede de penge, og gode kontakter.. så det hele var noget lort for dem, men Sam var egentlig også ret ligeglad, han var snart færdig på skolen, og så skulle han vider på collage, gad vide hvad Owen egentlig skulle? Han håbede lidt på han ikke skulle alt for langt væk, han ville gerne se ham selv når de stoppede? Måske. 
Han lagde sig ned i sin seng, og begyndte at lave lidt lektier, det var et lille plaster på såret for hans lærere.. nu blev han jo lidt nød til at opføre sig orndeligt, og han var ret sikker på at de også forlangt at han lavede alle sin lektier og alle sine afleveringer, i et godt stykke tid, og hvis ikke så blev han nok smidt ud.. sagde de. 
Hans straf kom sener.. han skulle.. han skulle.. åh det var så forfærndeligt, men han skulle være med i den klamme teater klub, og være med i det klamme stykke til skolens afslutning til sommer.. klamt! Han havde intet at bidrage med, han kunne ikke.. spille nogen, eller noget.. og han kunne ikke synge! Slut prut.. han kunne måske be om at få lov til at trække gadinet frem og tilbage. Det var bare så pinligt.. for helved altså.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 1:27 pm

Owen tog telefonrøret op til øret og sad et stykke tid og kiggede på numrene før han langsomt begyndte at taste. Så blev han stille, lod hånden falde ned i sit skød. Han bad til at han ikke svarede.. men det gjorde han. Den skarpe stemme skar igennem larmen JA? lød det irriteret fra røret, og Owen rømmede sig stille. "Hey Dad.." hviskede han ned i røret. Hvad vil du Owen? Jeg har travlt. Owen fingerede let ved telefonens snoede line... og bed sig i læben. "Jeg har brudt reglerne her far.. de truer med at sende mig hjem, jeg gik ud efter mørkets frembrud for at hente en ven..." forklarede han ærligt. Der var stille på linjen et øjeblik.. Owen for helvede.. Kan du ikke bare opføre dig ordentligt!? Jeg har sgu da ikke tid til at gå her og bekymre mig om at du opfører dig som du skal, for det skal du bare! End of story, ellers er det slut det der... musik lort. Du er kraftædeme ligesom din mor, pisse utilregnelig. Owen sad og kiggede ned i bordet mens farens stemme rungede i røret.. "Det skal jeg nok, undskyld.." sagde han så, og trak vejret dybt. Godt. Jeg vil ikke have flere af den her slags opkald, forstår du det? Lad mig tale med rektor. Owen rakte røret til rektoren som tog samtalen derfra, og fik besked på at forlade lokalet lidt efter da faren vidst havde lovet et og andet om økonomisk støtte. Han gik tilbage til værelset.. stoppede et øjeblik inden, gned sit trætte ansigt og sukkede træt før han gik indenfor. Han blev lidt overrasket over at finde Sam derinde, i færd med at lave lektier... det var ellers et sjældent syn. "Hvad laver du?" spurgte han rustent, og lukkede døren bag sig.. selvom det nok var spild af tid, Jane eller Lizzie kom nok rendene om ikke så frygtelig lang tid, hvis han kendte dem ret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» Abingdon kostskole
» Bænken, du er velkommen
» Velkommen til Nephilim!
» Velkommen i butiken /Jayden/
» En blodige kontraket/alle er velkommen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: