Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 8:06 am

Sam smilede stort og kiggede op på Owen, hvorfor var han så sur? Skulle de ikke have sex nu? Han kunne godt have sex lige nu.. med Owen.. han var dejlig.. se ham lige.. sådan en fræk lille en.. mhmm! "Jeg er... ikke.. fuld.." mumlede han stille og så på Owen der bøjede sig ned til ham og gik i panik.. nå ja.. tøjet.. ups, det kunne han vidst ikke bortforklare, "Næææh.. jeg har det fint, hvad med dig?" mumlede han bare lidt flabet og tog fat i Owens arm og hev ham ned til sig, "Hvorforrr.." brummede han stille og kyssede Owen på munden.. mhmm, han smagte dejligt.. alt for godt, gad vide hvordan hans blod smagte? Smagte det også så godt.. mhmm.. "Jeg kan godt selv.. men jeg vil ikke hjem.." brummede han stille og tog mobilen fra Owen og kastede den ind mellem nogen træere, og trak ham helt ned til sig og holdte tæt om ham. "Vi kan bare blive her jo.. for altid.. det synes jeg.. så kan vi bygge en rede, hvor vi kan bo.. " sagde han roligt og kyssede Owen igen.. hvorfor var han så bange, var det tøjet.. måske. "Jeg kan godt tage mit tøj af hvis du syntes det er ulækkert.." hviskede han stille og smilede færkt til Owen, og skubbede ham lidt væk, imens han trak t-shirten overhovedet og kylede den væk.. så.. og så knappede han sine bukser op, og hev Owen ned til sig igen.. han var ikke helt.. klar over sin styrke i den til stand, men han holdte jo egentlig ret godt fast.. i den lille skat. "Kys mig.. skal vi ikke have sex? Jeg har lyst til dig.." hviskede han og kyssede Owen på halsen "Mhmm.. du smager dejligt.." hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 10:03 am

"Du er meget fuld" sagde han så, og sukkede stille. Hvad skulle han stille op? Han måtte ringe til Lizzy, forklare hvad der var sket.han så ned på Sams smilende ansigt, og bed sig i læben. "Kan du stå?" spurgte han og betragtede ham indgående for at se om han kunne få øje på hans sår.. Som han troede han havde. "Er du sikker?" spurgte han skeptisk, og blev hevet ned til Sam.. Han havde faktisk flere kræfter end Owen lige troede.. Det viste sig at være besværligt at komme løs igen. "Sam!" klynkede han , og mærkede Sams læber mod sine et øjeblik efter. Han forsøgte at vriste sig løs "Sam, vær nu fornuftig, vi kan ikke bare ligge her.." sagde han, og så på Sans ansigt der nu var lige under hans. Han sank stille "Sam.. Vi er jo ikke fugle.." grinede han stille, lidt nervøs for St han ikke fik ham med tilbage, Sam virkede helt optaget af sin egen lille fuldeverden. "Vi skal jo tilbage til værelset.." hviskede han tøvende, han forsøgte at vende og dreje problemet, hvordan fik han ham med hjem?! Han så efter mobilen der fløj ind mellem træerne, og sukkede stille. "Hvad?" sagde han og stiftede undrende på ham da han skubbere ham væk og trak sit tøj af. Eller.. Lidt af.. Han rødmede lidt "Sam vi kan ikke.." begyndte han ìg blev hevet ned igen, han havde ingen modstandskraft mod Sam, han virkede som om han kunne knuse ham hvis han trykkede hårdt nok. "Vi kan ikke have sex her, vi er midt i en skov" sagde han nøgternt, men det var Sam åbenbart ligeglad med. Han mærkede hans læber mod sine igen.. Det var svært at sige nej, Owens krop modarbejdede ham når det kom til Sams krop.. Sans kys.. Mmhm. "Sam.." bad han stille da han kyssede ham på halsen "kan vi ikke.. Ikke her" hviskede han, måske kunne han få ham med hjem på det? Han kunne jo ikke komme fri, han havde ret godt fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 6:20 am

Sam rækte tunge af ham, "du kan selv være fuld  kan du.." grinede han og så på i Owens øjne og slikkede sig lidt om læberne.. mhmm.. han så bare så død lækker ud.. han smagte sikkert.. lækkert.. måske skulle han.. aj nej nej.. det kunne han ikke, aldrig nogen han kendte jo.. vel. "Jeg kan flyve hvis du vil.." grinede han og slog sine arme ud og viftede lidt med dem.. og så så lidt trist ud da det ikke syntes at virke, "Måske er jeg bedre til at kravle i træere.." mumlede han stille, og så lidt på Owen, "Jov vi kan så!" sagde han roligt men skubbede så Owen lidt væk og knappede sine bukser igen. "Har du aldrig haft sex i en skov før Owen.. hmm" sagde han og sendte ham et drillende smil, imens han kom på benene igen.. lidt.. besværligt. Han gik lidt rundt i en cirkel omkring Owen, som stadig lagde på jorden. "Bliv liggende.." sagde han stille og tyssede på ham, imens han lyttede efter stemmer.. efter skridt.. men der var intet.. han ville helst ikke omringes imens han var sammen med Owen.. han kunne ikke beskytte dem begge to.. jo. Han gik hen til et træ og tog fat og kravlede så op af siden på det.. på en ret unaturlig måde da alle grenen først startede et par meter oppe.. det tænkte han ikke lige over hm. Han blev der oppe lidt og kravlede så ned igen. "vi skal den vej!" sagde han og pegede ind mellem træerne, "Kom min skat!" sagde han højt og gik hen og trak Owen op og stå. "Her.." sagde han og tog fat om Owens arme og trak ham op på sin ryg og lagde hans arme omkring sin hals, og hans ben om sit liv. "Hold godt fast.. og luk øjnene.." sagde han og smilede stort, inden han satte i løb.. lidt for hurtigt til.. nogen normale.. mennesker.. måske kunne følge med.. hæh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 6:59 am

Owen så kort på hans tunge og rakte trodsigt tunge tilbage af ham, og smilede så lidt.. for fanden... han burde være alvorlig og sur og vred. Men det var små umuligt når Sam opførte sig sådan.. som et stort umuligt barn. "Flyve?" gentog han skeptisk og så på ham da han viftede med armene og måtte kvæle et smil... han måtte ikke såre ham når han var fuld så ville han aldrig nogensinde komme med tilbage til skolen. "Jeg tror du skal blive på jorden Sam.." sagde han lidt.. bekymret.. han ville helst ikke have han faldt ned og slog sig halvt fordærvet. Han lod sig skubbe ned igen og så på ham da han kom på benene og rødmede lidt "det.. hvorfor?" spurgte han.. det var handa ikke nød til at fortælle ham.. vel?
Han drejede hovedet og så efter ham da han gik rundt om ham og ville rejse sig da han bad ham blive siddene og åbnede munden da han tyssede på ham. Han sendte ham et spørgende blik.. hvorfor opførte han sig så underligt, den tosse altså... Han så efter ham da han begyndte at kravle op i et træ. "Sam!" sagde han hurtigt "Sam kom ned, du kommer bare til skade!" sagde han og bed sig i læben, men han kravlede ikke selv op..det kunne han ikke, så meget vidste han da. Han betragtede ham mens han hang  oppe under himlen.. han havde kravlet temmelig... mærkværdigt op af træet, men Owen var efterhånden van til at Sam gjorde.. mærkværdige ting.. og det var vel ikke umuligt? Han huskede dog sig selv på lige at hans hænder efter for de værste splinter. Han blev lidt overrasket over at blive trukket på benene, for eerefter at blive hevet op på hans ryg. Owen sprællede kort "Sam, vent, jeg - " begyndte han, men måtte ligge benene om hans hofter for han var jo allerede godt på vej inden Owen nærmest ikke havde fået lagt armene om hans hals. Han så ind i hans mørke hår der var uglet.. og der var blade i.. og han lugtede af alkohol.. Han tog forsigtigt et blad ud af hans hår og smilede lidt ømt. Det gav dog sådan et ryk i ham da Sam begyndte at løbe at han trykkede sit ansigt mod hans nakke for at skærme sig lidt for vinden. Det gik ret stærkt.. kunne man overhovedet løbe så hurtigt? Han virkede så umenneskelig engang imellem..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 7:21 am

Sam sukkede stille og grinede bare lidt, "Du er så alvorlig Owen.." grinede han og satte op i tempo.. så alting ligesom bare.. gled forbi.. alt for hurtigt.. han kunne løbe så hurtigt, at øjnene ikke kunne følge med hans bevægelser.. høhø! Mon Owen havde lukket øjnene.. det håbede han, ellers ville han blive lidt forvirret. Langt væk satte han Owen ned.. faktisk så langt at de var kommet helt ud til havet.. til havet.. hov. Han kiggede lidt ud i horisonten. "Har du heller aldrig haft sex på en strand?" grinede han frækt og vendte sig mod Owen og lagde armene om ham og trak ham ind til sig.. "du er flot.. synes jeg.. skal vi lege.. hov.." mumlede han da Owens bukser ligesom.. faldt ned.. af sig selv.. hæh. Han tog fat om hans t-shirt og trak den overhovedet op ham, og lænede sig så ned til ham og trykkede sine læber tæt mod hans.. åh han smagte dejligt.. lækkerbisken.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 7:44 am

"Det er da fordi jeg er nød til det dit fjollehoved! Du er jo fuld, jeg bliver nød til at have noget overblik, hvor er det overhovedet vi skal hen?" spurgte han forvirret og trykkede sit ansigt tættere mod Sams nakke fordi det blæste så voldsomt som det gjorde.. var vejret skiftet eller.. nej, det troede han ikke på. Hans øjne var lukkede eftersom hans ansigt lå så tæt ind mod Sams nakke. Han bemærkede at Sam stoppede igen efter lidt tid.. og han åbnede øjnene og slap Sam da han blev sat ned. Hans blik gled langsomt henover stranden.. vandet, og han blev temmelig forvirret, det var ikke hver dag han var på stranden. Faktisk gik der flere år imellem, så et øjeblik anede han ikke hvor han var, da det pludselig gik op for ham at kombinationen af sand og havvand.. for det måtte det jo være, var strand. Han rødmede igen og så hurtigt på Sam "Og hvis jeg har?" spurgte han så, og tog et skridt baglæns væk fra Sam for at betragte ham, han havde aldrig haft sex på en strand.. eller i en skov, eller udenfor? Eller jo, vent, i en park engang! "Er du slet ikke træt? Du har jo været væk hele dagen, og du må have drukket temmelig tæt.." bemærkede han stille. Han var jo stadig bekymret for ham selvom sportsidioten virkede som om han var på toppen! Han vaklede ind i Sams arme da han trak ham ind til sig. Han sank stille og så op på ham "du må ikke sige sådan noget.. det var en regel.." hviskede han spagt, og få kort ned da han mærkede sine bukser forsvinde og hans t-shirt følge trop. Hanså kort efter det og så hurtigt på Sam "vi kan ikke have sex her! Her er jo.. vi er jo.. udenfor.." mumlede han og mærkede Sams åndedræt mod sit ansigt, de følsomme små dun på hans kinder og hage fik det til at sende små ilninger ned af hans ryg, åh gud.. Han stirrede lidt på ham da han kyssede ham, men der gik dog ikke længe før han gengældte det.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:10 am

Sam smilede frækt til ham og sukkede stille.. åh ha da da.. hvorfor var han også så pivet. "Jeg har fint med overblik" mumlede han hurtigt, "Han kiggede lidt rundt, det ved jeg ikke, væk fra de fjolser der skød mig.." mumlede han og lænede sig ind til Owen og kyssede ham på næsen.. han var sød faktisk.. hmm. Åh han smagte godt.. det var næsten umuligt at modstå.. sådan en.. tørst.. sådan.. et let bytte.. han duftede så godt.. men det skulle jo ikke være nogen fra skoleeeeeen.. åhhh.. det var ligegyldigt, han kunne jo bare lade være med at dræbe Owen.. måske.. eller ja. "Så har du snart haft det to gange.." grinede han stille og spændte ben for Owen så han faldte ned i sandet. "Mhmm nej.. jeg er aldrig træt.." hviskede han stille og spredte Owens ben og kravlede ind mellem dem og lagde sig ned over ham, uden at lægge sig helt på ham. "Mhmm.. men du får snart varmen det lover jeg.." hviskede han stille, "Regler er til for at blive brudt.." mumlede han stille og kyssede Owen i ansigtet. Han tog fat om hans underbukser, og så revnede stoffet.. han kastede det væk. og så ned over ham, "Frækt.. " mumlede han stille og lænede sig ned, til ham imens han fik sine bukser op og sparket af.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:31 am

Owens øjne blev store og så søgende ned over ham "skød dig? Skød de dig?!" sagde han "men du har jo ingen sår..? Og du virker heller ikke svækket..? Hvor skød de dig?" sagde han mistænksomt, løj han? "vel har du ej Sam.." sagde han og himlede med øjnene, hvis der var noget han ikke havde var det da overblik.. alt hvad han gjorde var en række handlinger ud fra hvad han havde lyst til, hvad der lige faldt ham ind. Owen havde alting planlagt, Sam gjorde hvad han havde lyst til på hvilket tidspunkt af dagen "du er sikkert sådan en type der spiser is midt om natten fordi du tilfældigt vågnede og havde lyst til det, uden at tænke på konsekvenserne af at du allerede har børstet tænder" sagde han, så på sin næse da Sam kyssede den og blev skiløjet.
Han mistede balancen da Sam spændte ben for ham, og ramte sandet med et lille bump og rodede kort lidt rundt. Det gik for hurtigt, han ville ikke.. han ville ikke noget af det. Han kunne godt mærke at vreden vendte sig i ham, Sam lyttede ikke... og han havde lovet sig selv de ikke skulle have sex igen. Han mærkede sine knæ blive tvunget fra hinanden og så på Sam da han kravlede hen over ham. Han smårødmede igen "Nej det.." begyndte han, men blev afbrudt af en masse små kys "mm-nej, Sam!" gispede han da hans underbukser ligesom forsvandt med en mør rivende lyd, og lagde sine hænder over sit skridt og rødmede uafbrudt  "hold så op!" sagde han, og satte sine hænder i brystkassen på ham, og skubbede til, mens han fik ålet sig væk, ud under ham, kom på benene og rev sine bukser til sig så han havde noget.. at gemme sig lidt bag ved. Han trak hastigt i dem, rød i hovedet og vred. "Ved du hvad, du kan få lov at blive her, jeg ved ikke hvorfor jeg bekymrede mig om dig, du klarer dig udemærket!" sagde han vredt, han greb sin t-shirt i sandet og trak den over hovedet "så kan du også selv finde hjem! Jeg gider ikke det her mere!" sagde han hidsigt og vendte om i sandet og gik. Han kunne godt finde hjem mente han.. om det så tog ham hele natten så ville han ikke se på ham et øjeblik længere. Det virkede måske lidt som nogen bagateller.. som om han var blevet vred over ingenting, men tingene begyndte at hænge sørgeligt omkring Sam, han var ikke den han udgav sig for at være, Owen mistænkte ham for at lyve og det ville han ikke finde sig i. Hvor var skudsåret? Hvor kom den ekstreme styrke fra? Både til at bevæge sig, men også da han havde holdt Owen fast, hvorfor forsvandt han på den måde? Desuden så var han ligeglad med at der havde været så meget bekymring, at han kunne blive smidt ud, at Owen risikerede det samme fordi han var taget ud efter ham.
Tænkte han slet ikke på den slags?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:46 am

Sam smilede frækt og rystede på hovedet af ham, "Mhmm.. her et sted.." mumlede han og pegede på sit hjerte.. men der var jo ikke engang et ar.. hmm.. "Det er healet nu.. det er derfor du ikke kan se det.." mumlede han.. åh han dummede sig.. gang på gang.. men han havde tænkt sig at smage på Owen.. og så kunne han nok godt selv sætte brikkerne sammen bag efter.. lækre lille rødtop! Mhmm! "Slap nu af Owen.. " hviskede han stille og aede ham over kinden, "Jeg skal nok være blid?" sagde han forsigtigt og kyssede ham på kinden.. han havde bare lyst til ham, det kunne han da ikke gøre få.. vel.. nok. Han så lidt efter ham da han kravlede væk og sukkede, han satte sig op igen og trak sine bukser på.. ihhh.. skøre knægt. "Mhmm?" mumlede han bare og vendte sig mod Owen og fulgte efter ham imens han gik, og prøvede at finde ud af hvad han skulle sige for at få ham til at blive. "Eh.. måske.. hvis du nu gerne ville hjem i nat.. så skulle du måske gå den vej der.." sagde han blidt og pegede mod en sti, som førte mod skoven.. et sted.. længere væk. "Desværre kommer det nok til at tage nogen timer.. jeg.. for.. kostskolen.. ligger oppe på bjerget.. og bjerget ligger.. reeet.. langt væk.. undskyld" sagde han stille og løb op på siden af Owen, og om foran ham og stoppede op. "Det er altså ikke kun fordi jeg er fuld.. jeg kan bare godt lide dig.. og så synes jeg du er.. ret lækker.. bestemt når du er nøgen.. og det.. jeg.. kan vi ikke godt blive her.. bare lidt?" sagde han og gik tætter på Owen og tog blidt fat om hans hage og løftede den op. "Og desuden løg jeg ikke for dig.. jeg blev ramt.. lige der.." sagde han stille og rørte ved et punkt over sit hjerte.. "Jeg kan godt vise dig hvordan det fungere.. hvis du vil have det" sagde han stille og gik et skridt tætter på og bøjede sig ned og kyssede Owen blidt på munden og slap så hans læber igen og slap ham, og så sig lidt omkring. "Det er altså ikke fordi jeg.. gør det med vilje.. det der med at gøre dumme ting.. jeg tænker bare ikke så langt nej.. jeg gør ting fordi jeg har lyst til det, lever i nuet.. og det er ikke noget jeg skammer mig over.. men det skulle jo selvfølgelig heller ikke gå ud over dig.. men jeg vil bare ikke have du er sur på mig.. jeg skal nok gå med hjem.. nu.. så.. hvis du smiler.." sagde han stille og kiggede lidt på ham. "Og sørge for du ikke får problemer.." sagde han stille og vendte sig om og begyndte at gå.. i den rigtige retning.. de kom til at gå hele natten.. åhh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 10:07 am

Owen sendte ham et krigerisk blik da han rettede på ham, men han gik da den vej Sam anviste. Han var jo trods alt den der havde fået dem derhen.. så han vidste vel hvor de var henne. "Det må tage den tid det tager.." sagde han køligt, han kunne vel løbe lidt af vejen, som tidligere? Det havde da givet ham overskud tidsmæssigt. Han hørte Sams skridt på jorden bag sig, på siden.. til han stilte sig foran ham, og bremsede ham. Han åbnede munden.. for at fortælle ham at han ikke havde tid, han skulle tilbage så kunne Sam rende rundt og te sig underligt i sin dumme skov, med sine opdigtede mordere med deres opdigtede skydere! Han så på ham og trak vejret dybt ned i maven, lidt usikkert.. Han skævede til Sams hånd der lagde sig om hans hage og løftede den så han så ham i øjnene. Han stirrede skeptisk på hans øjne der virkede.. så oprigtige.. som om han fortalte ham den fulde sandhed. Han troede ikke på det "du skal ikke skade dig selv for at vise mig noget der virker... fuldstændig usandsynligt.." mumlede han og så på Sams mund da den nærmede sig hans, den blide måde han gjorde det.. hvorfor var han ikke sur? Owen forstod det ikke, han havde lige budt ham noget af det allerværste, selvom han var fuld og fjollet så var det da aldrig rart at blive råbt eller snerret af. Han så lidt ned da han forklarede sin livsstil.. Owen ville nok aldrig forstå den, den slags tillod han sig ikke. Han var praktisk realist, kunne gå hen og blive dødkedelig som voksen fordi al livslyst ville forlade ham så snart han ville træde ind på et arbejdsmarked. Han så på ham da han tilbød at gå med ham hjem.. så ville han da havde opfyldt det han gik ud for at gøre.. Han gjorde en træt bevægelse med sine skuldre "det gør jeg nok kun i form af en skideballe.." mumlede han, de ville nok ikke smide ham ud.. eller de ville i hvertfald tøve, hans far betalte enorme summer for hans ophold som resten af de forældre der havde børn der.. det var ikke billigt. Plus det løse som donationer og den slags.. nej, han var nok et tab der ville kunne mærkes. Han sendte ham et lille smil "men tak for omtanken.." sagde han så, for han havde jo.. uden ord, lovet Sam et smil hvis han skulle gå med ham tilbage til skolen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 10:19 am

Sam kiggede lidt på ham og nikkede så, "Okay men hvis vi skal gå hele natten.. så kan vi jo lige så godt starte med at prøve at blive gode venner igen nu.." sagde han stille og kiggede lidt på ham og smilede så da Owen ikke troede på ham.. jamen.. så måtte han vel bare bevise ham at han ikke løg.. for det gjorde han jo egentlig ikke.. hæh. Han kiggede ned og prøvede at få øje på en skrap sten i sandet.. og fandt til sidst en. "Du kunne jo bare vælge at tro på mig.. men du er jo så.. ja.. prøv at knib øjnene lidt sammen en gang imellem.. så ser du verden på en ny måde.. eller som min onkel plejede at sige.. vend dig om.. spred benene.. buk dig ned og kig ind mellem dem.. så ser du også verden på en ny måde" sagde han blidt og legede lidt med stenene i sin hånd imens han betragtede Owen og smilede lidt. "Ja okay.." sagde han blidt og kiggede ham kort i øjnene, og så lidt på hans falske smil. "Okay.. jamen så.. watch me.." sagde han roligt, og gik nogen skridt væk fra Owen, så han ikke lige fik chancen for at stoppe Sam. "Den gik ind cirka lige her.. nu skal du se.." sagde han roligt og tog stenen op og placerede den skarpe kant mod brystkassen, og blinkede frækt til ham, inden han lod sig falde fladt ned på stien, som var af lidt mere fast.. terræn ind sandet.. såsom jord.. og grus. Han gav en høj klynke lyd fra sig, da stenen skar sig ind i kødet.. av for.. "Arrgh.. forhelved!" banede han og skubbede sig selv op og sidde, og kiggede ned af sig selv, stenen sad.. fast.. og der var blod.. der løb.. ned over ham.. nu tabte han mere.. det gjorde ham bare endnu mere sulten.. høhø. Han så op på Owen og tog fat om stenene og hev den ud af såret.. så der bare væltede ud med mere blod, og så sendte han ham et selvsikkert smil og blinkede frækt.. så.. "Tæl!" beorede han.. om cirka.. 40 sekunder.. var der.. blod.. intet sår og intet ar.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 10:32 am

Owen sukkede "vi er gode venner.. hvorfor skulle jeg ellers gå ud efter dig?" sagde han og så kort på ham. Han løftede et øjenbryn, den stilling havde han vidst prøvet, men det var ikke verden han havde set.. Han smilede ubevidst ved tanken. Nogen gange havde han en mærkelig form for humor. Han nikkede bare "jeg kniber øjnene sammen tror jeg.. det andet virker lidt vovet for sådan en.. som mig" sagde han og smilede kort. Han vendte blikket fremefter igen, før han så Sam i øjnene og hævede sit andet øjenbryn.. så han så temmelig overrasket ud "hvad..?" sagde han og fik øje på stenen og panikkede.. mildest talt "Sam det kan du ikke bare! Sam!" sagde han hurtigt, men Sam løsrev sig ikke fra sin sten, istedet blinkede han bare.. Owen trådte forskrækket et skridt baglæns på stien da Sam lod sig falde og peb kort "Sam.." sagde han småbekymret "din store idiot!" pev han så lidt højere, og faldt ned på knæ ved siden af ham og betragtede såret. Han blegnede.. var ikke helt.. så god til blod og den slags snask. Han vægrede sig lidt da han trak stenen ud og skar en grimasse "for fanden Sam.. der er jo bakterier på, du får betændelse og alt muligt, hvad hvis du får blodforgiftning?" sagde han skræmt "gør det ondt? Du må ikke røre ved det" beordrede han hurtigt, men hans hektiske forvirring blev ligesom afbrudt da Sam bad ham tælle. Han løsrev sit blik fra såret og så på ham som han bare roligt sad med et selvsikkert smil "laver du sjov?!" sagde han og ville... pande ham en... men det gjorde han ikke, for han var bekymret, men.. stadig.. argh! "26.." mumlede han så demonstrativt, og talte videre i sit hoved.. for han kunne nemlig godt multitaske. Hah.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 10:52 am

Sam kiggede lidt på Owen der var gået i panik, og rystede på hovedet af ham, "Du stoler bare slet ikke på mig hva?" sagde han og lænede sig frem og tog blidt fat om Owens hage igen og kyssede ham blidt på læberne, "mhmm.. 40.." mumlede han stille og slap blidt Owens læber. Og så ned af sig selv. Han havde jo ikke nogen t-shirt på mere.. så.. han lænede sig frem og lånte noget af Owens t-shirt og tørede blodet væk der hvor der skulle være et sår.. og viste så Owen.. at der ingen ting var.. ingen ting overhovedet. "Og der blev jeg altså skudt.. og det gik også væk.. ligesom det her.." sagde han stille og lagde sig ned igen.. det havde gjordt nas.. godt nok healede han.. men derfor gjorde det stadig undt.. og han havde tabt alt for meget blod.. han måtte jage.. mhmm. "Så.. " hviskede han stille og rettede Owens ansigt mod hans.. da han havde stirret nok på hans sår.. der ikke var der.. hm. "Nu.. har jeg mistede.. ret meget blod.. jeg har brug for noget nyt.. du ligner.. en god blod doner.. do you mind.. jeg skal bare lige.. smage.." hviskede han stille og så var han over Owen på et sekund.. havde han lagt ham ned og sad oven på ham. holdt ham fast, med sine hænder mod hans hænder over Owens hoved.. han bøjede sig ned og kyssede ham blidt på halsen. "Mhmm.." brummede han stille og knurrede dybt.. "Hvis du ligger stille.. gør det mindre undt.." hviskede han stille og lod sine tænder glide gennem den tynde hud, og sukkede dybt.. åh åh hvor det smagte godt! Det smagte himmelsk! Hvorfor havde han dog ikke gjordt det noget før! ÅHHH! det smagte af orgasme! åh!!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 11:11 am

Owen stirrede som forhekset på ham, på såret.. på hans komplette ro. Hvad havde han gang i? "Nej, det der er jo totalt dumt Sam, hvordan kan du gøre sådan noget mod dig selv" sagde han rystet og mærkede hvordan han igen tog fat om hans hage og kyssede ham. Han så lidt vantroende på ham.. selv da han slap ham og mumlende sagde fyrre. Han kiggede ned af ham til såret.. automatisk.. der var blodigt endnu "der er for meget blod.." sagde han blegt, og så ned af sig selv da Sam roligt tørrede lidt af blodet af.Han stirrede som om han havde set... ja.. hvad? Et mirakel? Sort magi? Han plantede en hånd midt i blodet, tværede det ud.. men kunne ikke se et eneste spor efter såret. "Det er ikke sandt.." mumlede han "hvordan..?" spurgte han og så op på ham. "Hvad?" udbrød han, det var måske det eneste tidspunkt Owen havde set blank ud, for han forstod slet ikke.. sætningens konstruktion, hvad i alverden? En god bloddonor? Ham? Mistet meget blod, han kunne ligeså godt have talt kinesisk!.. Det snurrede lidt for Owen, han var for træt til de der julele... Han blev væltet om på jorden og så op i Sams ansigt, lå på ryggen, for over Sams hoved var der stjerner og trækroner.. men dem lagde han ikke rigtig mærke til. Han mærkede de bløde læber mod sine igen.. han fik mange kys, og hver eneste gang var det som om der eksploderede et lille stykke fyrværkeri inde i ham.. men ligenu var det anderledes, det kriblede ned langs hans rygrad.. både på den ubehagelige, men også den behagelige måde. "Hvad mener du?" sagde han nervøst, og betragtede ham som han kom nærmere med en dyb knurren der lød som en sulten løve. "Hvad gør ondt..? Sam..?" hviskede han lidt skræmt. Det skete på et sekund, mindre ovenikøbet de skarpe tænder penetrerede jo huden som en kniv i blødt smør. Owen gispede, et øjeblik kunne han faktisk ikke mærke smerten fordi der fløj så meget adrenalin gennem blodet at det gjorde ham immun over for smerten et øjeblik "hvad foretager du dig?! Av, stop! Sam! Jeg er aldeles ikke bloddonor!" sagde han i et åndedrag nærmest, og hev i sine hænder der lå ubøn hørligt fast, men der stoppede festen også for det gjorde ondt, han skulle ligge stille.. som Sam havde sagt.Det gjorde han også derefter, lå stille og fornemmede hvordan det var at have nogen.. der drak hans blod.. hvor absurd det end var. Så var det hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 11:47 am

Sam drak.. lyttede ikke.. gad ikke.. Owen brokkede sig.. det fik han ikke særlig meget ud af det.. i hvert fald ikke lige nu.. han trak sine tænder kort ud, "shhh.." brummede han og stak dem ind igen.. han havde ikke tænkt sig at dræbe ham vel.. han skulle jo bare smage lidt. Han sugede en sidste gang og slap så Owen, og snak, han lagde en hånd mod hans pande, og pressede ham til at blive liggende, "Du får det dårligt hvis du bevæger dig.. blive nede" sagde han roligt, og tørrede sig om munden så det væreste af blodet blev tørret af. "Hmm.. undskyld for det.. jeg kunne ikke gøre for det.. jeg havde tabt ret meget blod.. jeg blev nød til det.. du var tættest på.." sagde han roligt og strøg Owen over kinden. "Er du okay.." hviskede han stille.. han lå stadig halvt ind over ham.. jo.. så han kunne jo godt lide kysse ham lidt.. han kyssede ham blidt på halsen, på den anden side af der hvor han havde bidt ham.. og lidt ned.. forsigtigt.. han var ret sikker på at hvis Owen havde været i sit fulde fem så havde han fået noget af et slag for det her.. hæhæh. Han trak sig lidt tilbage så han kunne se hans ansigt og kyssede ham blidt på læberne. "Mhmm.." brummede han stille, "Jeg skal nok sørge for vi kommer hjem i nat.." hviskede han stille, "Lige om lidt.." sagde han så.. Owen skulle lige komme sig.. han kunne jo godt gå i chok.. det havde han set før.. og han havde ikke brug for en der græd.. skreg og råbte.. eller gik amok inde på skolen.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:23 pm

Owen blev snart helt stille, lå og kiggede op... på de der stjerner som han først så nu, og trækronerne som det hviskede sagte i.. Det eneste han umiddelbart kunne høre var når Sam sank.. Han var ved fuld bevidsthed, om end lidt groggy, men det kunne nok ikke undgås med alt det blod der var blevet blødt..Han skar en grimasse da han slap ham for sidste gang og trykkede ham ned. Han stirrede lidt op på hans hånd. Han var.. lidt mundlam.. lidt meget mundlam. Han forventede næsten at vågne i sin seng, svedende og gispende.. men så ville det jo have været sket, man vågnede jo altid når det var mest uhyggeligt. "Det okay.." mumlede han hæst og rømmede sig så. Han forstod det ikke.. Det virkede umiddelbart som om Sam var livet lidt op efter blodet.. men han kunne slet ikke.. forstå det. "Hvad er du? En slags vampyr? Kalder du dig det?" spurgte han stille, og fulgte ham med øjnene når han bevægede sig. Han kom med nogen små lyde da han kyssede ham "hold op, det er ikke fair når jeg ikke kan forsvare mig" mumlede han "så er det faktisk voldtægt.." drillede han og smilede lidt af det. De var begge to møget ind i blod og støv og jord og Owen måtte efterhånden ligne Sam temmelig meget.. begge var de blege, havde uglet hår med små pinde og blade i.. og sand. Sam så dog stadig... godt ud, hvordan det end gik til så var han blændende smuk.. altid, også nu selvom han havde blod om munden, og blod langt ned over sin brystkasse. Han lukkede sine øjne et øjeblik da han kyssede ham.. tillod sig det. "Mmhm.." brummede han, han var træt.. han var faktisk dødudmattet, han syntedes ikke han havde kræfter til at gå i choktilstand, eller i panik. Desuden havde Sam jo ikke slået ham ihjel.. Som han var overbevist om at han kunne, hvis ikke med de der tænder, så kunne han jo bare have ladet ham forbløde.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:37 pm

Sam sukkede stille og smilede, det var helt vildt.. så godt som Owen tog det.. faktisk var det ret utrolig, var det også en slags chok tilstand? At blive glad.. ligesom når et offer blev forelsket i deres kidnapper.. aj det var nok ikke noget i den stil.. men alligevel. Han smilede lidt, "Det ved jeg ikke.. jeg er ikke særlig god til det hvis jeg er i hvert fald.. jeg brænder ikke i solen.. og sølv eller træ.. eller hvad det er.. præller af på mig.. og nogen gange så er jeg lige så svag som alle andre" mumlede han og kiggede lidt på ham, "Og nogen gange.. så spiser jeg menneske mad.. fordi jeg er sulten.." hviskede han stille som en hemmelighed der var helt vildt pinlig. "Jeg kan godt voldtage dig hvis det er.. jeg vidste ikke du var til rollespil.. men jov.. næste gang vi har sex skal jeg nok klæ mig ud som politi mand" sagde han drillende og strøg Owen over håret. "Lad os få dig hjem.. i bad og i seng.." brummede han stille og rejste sig og bukkede sig ned og samlede Owen op. "Luk øjnene" sagde han blidt og så satte han i løb.. et par minutter sener, satte han Owen ned uden for porten til skolen. "Shh.. jeg tror de leder efter os.." brummede han stille og lyttede.. jov jov.. der var skridt.. og der var mange af dem.. også uden for porten. "Hold dig tæt til mig.." hviskede han og tog Owens hånd og trak ham med ind gennem porten der stod åben, og hen til deres gang, hvor han listede døren op og lod den glide lydløst i bag dem, han skubbede Owen ind i badet, "Af med tøjet, jeg henter lige nogen håndklæder" sagde han hurtigt og smuttede hen til deres værelse.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:58 pm

Owen så overrasket på ham, mens han remsede det mest typiske op for ham som vampyrer normalt reagerede på. "Så.. du er en moderne vampyr? Men trods dine svagheder og styrker har du stadig brug for blod.." mumlede han.. måske mest for sig selv. Det ville være det rene kræs for en forsker at få lov at teste Sam.. Han smilede lidt da han hviskede "jeg siger det ikke til nogen.." sagde han så. Det var mærkeligt.. så havde de begge to en hemmelighed som ingen andre kendte til, end den anden part. Owen var homoseksuel, Sam var en vampyr.. eller.. en moderne udgave. Han rødmede med det der var tilbage af blod i hans krop, hvilket var tilpas meget til at han blev rød henover næsen og i kinderne. "Hold op med at drille mig" mumlede han påtaget surt, for han havde svært ved at holde masken ved tanken. Han nød dog det lille kærtegn i håret, og nikkede og skulle til at forsøge at rejse sig, da Sam samlede ham op som et barn "mm.."  mumlede han og lukkede sine øjne som han fik besked på, han nåede det vel knap nok for pludselig satte Sam ham ned og de stod udenfor porten "men jeg troede.." begyndte han stille, men Sam tyssede på ham, og han vidste heller ikke helt hvad han ville have sagt.. det var så umuligt. Alt sammen. Han fulgte med og lod sig trække med ud i fællesbadet.. han så kort på Sam og nikkede så.. ja det var vidst bedst at blive skyllet for alle de ting der var på ham. Han trak sin t-shirt over hovedet og åbnede sine bukser, tog sko og sokker af.. han havde jo ingen underbukser.. dem havde Sam flået. Han tændte vandet, gøs kort da det var koldt og ændrede temperaturen lidt... han fik fjernet blade og kviste fra sig hår, og skrubbet sig ren. Han havde jo også været svedig og støvet og alt muligt.. puh.Han vendte Halvt mod Sam da han kom tilbage og sendte ham et kort smil. "Er de også på gangene?" spurgte han stille og rakte hånden ud mod ham for at få et håndklæde.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 4:08 am

Sam kiggede lidt på ham og rystede på hovedet "Nogen gange måske.. men ikke.. det er ikke livsnødvendigt, men det er meget rart.. " sagde han roligt og kiggede lidt på Owen, han kunne godt sammenligne det med andre ting, hvis man levede på tufu hele livet og så fik en kæmpe bøf serveret.. hvad ville man så vælge? Hmm.. men han var ret sikker på at Owen godt forstod det uden han skulle.. sige alt muligt pladder. "Mhmm det tænkte jeg nok heller ikke du ville.. folk ville nok også synes du var lidt tosset så.." drillede han og kiggede på ham da han blev rød i hovedet og smilede så. "Jeg kan godt lide når du rødmer.. det er søøøødt.. og jeg elsker at drille!" sagde han højt og grinede lidt af Owen.. han var altså ret nuttet.. faktisk. Han fik fat i de der håndklæder og noget sæbe.. det skulle nok tag det hele. Han gik tilbage til badet og gik ind og så lidt på hans hånd, inden han lagde håndklæderne fra sig og gik hen til Owen imens han åbnede sine bukser og trak dem af.. smart at han ikke havde så meget tøj på.. underbukserne røg også lige inden han tog hans hånd og trak ham ind til sig "Mhmm.. så du bliver nød til ikke at stønne så højt.." hviskede han stille og trak badeforhænget for bag sig og skubbede Owen ind under vandet igen og trykkede sine læber mod hans.. åh han var så dejlig.. han kunne jo ikke lade være. "Undskyld.. du må ikke råbe af mig.. jeg kan bare ikke lade være når du er så skide lækker.. og dejlig.." hviskede han stille og kyssede Owen lidt ned over halsen og tog blidt fat om ham og løftede ham op, og lænede ham blidt ind mod fliserne, han drejede bruseren lidt så de stadig fik vand på sig, Owen skulle jo ikke fryse.. men det kom han nok heller ikke til hæh.. ! Han lagde sine hænder mod hans hofter og lænede sig ind mod ham og kyssede ham igen, "må jeg ikke nok.." hviskede han stille.. forførende.. kærligt.. med al magt han kunne.. om han så skulle på knæ og tigge! Han ville bare have ham.. den lækre lille nørd!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 2:10 am

Owen nikkede langsomt.. det troede han nu ikke helt på Sam havde virket som om han ikke lagde mærke til verden omkring sig efter at han bed Owen.. han lod tankefuldt to fingre glide over de små sår på sin hals. "Det er jeg vel egentlig også" mumlede han og grinede lidt. Det var han vel.. han burde være krøbet sammen i skræk for Sam tidligere, det ville alle da have gjort ikke? Hvor tit bed folk en i halsen? Nu så han bort fra seksuelle aktiviteter, men det var jo ikke just hverdagskost. Han rødmede mere ved Sams ord, og rystede hurtigt på hovedet "hold så op nok! Har du ikke et håndklæde..?" spurgte han, for at dreje samtalen hen på noget andet. Hans hånd blev dog lidt slap da Sam begyndte at trække tøjet af "Øh Sam.." brummede han lidt usikkert, og smilede kort "hånd..klæde?" mumlede han så, da han blev trukket ind til ham.. nøgne... Sam... argh. Han rødmede eksplosivt "hv-hvad?" stammede han, stønne? Han vidste jo godt hvad Sam hentydede til, men tanken virkede bare så absurd. Også selvom han jo egentlig havde lovet det i forsøget på at få Sam hjem... Han fik sit eget våde hår ned i ansigtet da han blev skubbet ind under bruseren igen, og fik knap nok tid til at rette op på det igen før Sam havde trykket sine bløde læber mod hans. Han hikstede let da han trak sig væk igen og rystede på hovedet, nej han ville ikke råbe.. "hold op.." mumlede han "og kys mig igen.." tilføjede han så stille, og mærkede hvordan hans fødder slap gulvet, det overraskede ham dog en smule så han lagde hurtigt armene om nakken på Sam og så på ham. Han fornemmede hvordan hans ryg blev trykket tættere mod klinkerne på væggen da Sam lænede sig frem mod ham så der ikke kunne komme meget vand ned mellem dem, så tæt på var han... mmhm. Han tøvede, vandet trommede blidt mod hans skuldre.. det kunne vel ikke skade vel? Tonefaldet var også.. påfaldene kærligt, næsten bedene.. Istedet for at give ham et svar lagde han bare sine ben bedre på plads omkring hans hofter og trak ham dermed tættere på og lænede sig samtidig ind til ham og kyssede ham lidt mere intenst, mens han lod sine fingre glide op i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 9:32 am

Sam smilede lidt og kiggede på ham og rystede på hovedet "Jeg tabte det.. på værelset.. " hviskede han stille og smilede undskyldende, selv om det ikke passede, det lagde jo lige ude på håndklæde stativet, og ventede.. et til dem hver, sammen med sæben.. men det behøvede Owen jo ikke vide, selv om han sikkert havde set det. "To sekunder.." brummede han stille og gik hen for at slukke for lyset, det var nok bedst i det hele taget, og så låste han døren op hvis nu en lære skulle gå forbi.. for de måtte jo ikke bade om natten alligevel. Han trak Owen ind til sig igen og sukkede mod hans hals, "Du dufter godt.." mumlede han stille og pillede lidt ved ham.. over det hele! For sjovt bare.. for at få ham til at grine eller pive.. for det var så dejligt at høre på! "Mhmm dejlig.." brummede han stille og smilede da han rødmede ud over det hele, hvor var han bare for dejlig altså! Han kiggede lidt på ham og nikkede så og smilede forsigtigt inden han lænede sig ind mod ham og kyssede ham igen.. åh det var rart. Han mærkede hans arme om hans nakke og smilede så da han trykkede ham tætter på, det måtte være et ja! Det var i hvert fald nok for ham. Han spredte hans ben blidt og trængte langsomt op i ham.. åhh.. og stønnede.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 9:49 am

Owen hævede et øjenbryn.. han havde set Sam komme ind i omklædningen med håndklæderne.. tsk. Han smilede dog bare lidt.. den løgn kunne han nu nok godt overkomme. Det var så måske også den eneste, nu havde Sam jo afsløret den.. største om sig selv, eller var der flere der vidste det? Han vidste det ikke. "Nn- Sam!" klynkede han stille da han pillede ved ham "hold op.." grinede han stille, han ville helst være så lydløs som muligt, specielt i den situation de var i. Hvis de blev opdaget.. holy sh**. Der var blevet temmelig mørkt nu hvor lyset var væk.. det gjorde det hele lidt.. Han kom med en advarende knurren da han igen.. brugte de der ord.. som han ikke måtte... det var jo en af reglerne, altså. Hvis de ikke fulgte reglerne hvad så? Så ville det de havde.. eller.. deres venskab blive fyldt med spørgsmål.. fordi de ikke havde klare retningslinjer. Han gav et lavt støn fra sig, mod Sams læber da han trængte op i ham og klemte ham tættere ind til sig, mens han fandt hans læber i mørket..

//Senere.

Owen havde fået lov til at komme ned fra væggen, der var heldigvis ikke kommet nogen, men nu var Owen så træt han knap kunne stå på benene, alting sejlede. Han gled ud fra forhænget og hentede et håndklæde til sig selv, og selvfølgelig et til Sam. Han gik tilbage og rakte det ind til ham med et lille smil. Owen huskede sig selv på at nu måtte det være sidste gang, det gik altså ikke længere. Sam havde udforsket den side af sin seksualitet nu... de burde stoppe mens legen var god. Han sukkede og tørte sig i ansigtet, mens han fandt.. nåå nej.. hans tøj havde været så totalskadet, af alt muligt... blod og diverse at han bare havde kylet det ud. Så måtte han bare bruge håndklædet, men det gik også nok. "Skal du med tilbage til værelset?" hviskede han stille og stak hovedet ind til ham og sendte ham et spørgende smil. Omend lidt træt så kunne han godt stå på benene.. det undrede ham, han mente han havde tabt en del blod under biddet, men det var åbenbart ikke sagen.. han havde i hvertfald fået det produceret igen.. eller... noget af det i hvertfald.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 11:48 am

Sam så lidt på Owen og smilede stort af ham, han var lidt lækker.. han var meget lækker.. hvorfor kunne de ikke bare.. tage ud i skoven? Og bygge en hule.. og så bare bo der, dem to sammen? Det var da meget lettere, var det ikke? Jooooov! Og så kunne de også have sex hele tiden! "Hva.. nå ja!" sagde han hurtigt og greb et håndklæde og gik med Owen tilbage til deres værelse, der var helt stille nu, de havde nok indstillet eftersøgningen til imorgen, men der ville de bare begge to være på deres værelse.. åh gud alt det de skulle igennem imorgen, han måtte heller lige skrive en besked til sin far, det var nok bedst at gøre det nu så han var sat ind i tingene når lærerne ringede imorgen, han fandt sin telefon frem og skyndte sig at sende en besked, en meget kort besked, det behøvede ikke at være meget, hans far vidste godt hvad han var og hvad der nogen gange var problemet, selv om han ikke gad snakke om det, han hadet det.. men altså.. han var jo stadig hans far ikke. 
"Skal du sove nu?" hviskede han stille og gik hen til Owen der sad på sengen og strøg ham over håret, "Jeg ville gerne sove med dig her.. men jeg er bange for at nogen kommer ind for at tjekke om vi er her imorgen tidelig, og så går det nok ikke vi ligger i samme seng.. nøgen.." hviskede han stille, men stjal alligevel lige et kys af Owen.. ååh.. det var svært at sige nej til.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 12:11 pm

Owen grinede stille af Sam der havde stået og sovet, og rystede lidt på hovedet og fulgte med tilbage til værelset. Der var stille.. det var også de allertidligste morgentimer, så det var der vel ikke noget at sige til. Han tænkte over nattens begivenheder.. han måtte huske at erstatte Lizzies.. eller var det Janes mobil? Som Sam havde kylet ud i natten, og han måtte jo forklare dem at... ja hvad skulle han sige? At Sam selv var dukket op af sig selv? Men så skulle Sam jo bare have læsset alene. I hvertfald overfor dem, han havde jo ikke været på værelset selv, da de nattjekkede, så de måtte være bevidste om at han også havde været væk. Ikke så længe som Sam.. men længe og så om natten! Han krympede sig ved tanken om hans far, hvis de da kunne få fat i ham selvfølgelig. Hans mor fik de nok ikke fat i, men hvis de gjorde ville hun nok være ligeglad. Hans far kunne måske også være ligeglad, det kom an på timing og tidspunkt.. han håbede de ringede midt i mødetiden.. hvilket som regel rangerede fra 9 til 13 hver dag. Der var han mest travl. Men Owen kunne godt tage en omgang skældud, en ordentlig overhaling og hvad folk ellers kaldte det, det var vel også berettet.. han havde gjort noget han ikke måtte, det skulle straffes. Han så op på Sam der gik hen til ham og spurgte ham om han skulle sove.. Han trak på skuldrende "det burde jeg nok, få nogen timer.. inden vi skal op igen.." han sagde ikke noget om morgendagen, den måtte jo udarte sig, som den ville. Han skævede til Sams marmorhvide hånd der strøg henover hans hår og sendte ham så et lille smil.. som gik over i en bister rødmen da han snakkede om at sove sammen "nej.. det er nok bedst at opføre sig lidt pænt.. bare imorgen" mumlede han genert, og mærkede hvordan Sams ansigt alligevel gled ned til hans og hans læber der søgte hans. Han sank stille og gengældte det.. Han var lidt besværlig.. ham Sam.. mmhm.. men meget... lækker alligevel, og sød.. når det huede ham. Han slap hans læber "mmhm, få noget søvn, vi får en lang dag imorgen" sagde han blidt, og smilede til ham inden han rejste sig for at finde et par underbukser.. de andre var jo ligesom gået i stykker ikke? Han fik et par på i en fart, gik tilbage til Sam der stadig stod midt på gulvet og placerede en hånd midt i hans brystkasse og trykkede ham hen på sin seng og lænede sig kort nedover ham og sendte ham et frækt smil, gav ham et kys mere... lige på hans læber inden han slap ham og returnerede til sin seng "godnat Sam.." sagde han så og gled ned under sin dyne.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 12:40 pm

Sam smilede og kiggede lidt på ham, han kunne godt mærke at Owen var bekymret, det var han ked af, det var jo trossalt hans skyld at Owen også var havnet i fedtefadet, stakkel. "Undskyld.. for det her, jeg skal nok prøve ikke at gøre det igen.." sagde han stille og smilede lidt, han ville gerne gøre det godt igen, han skulle bare lige finde ud af hvordan, hvad kunne Owen godt lide? Måske kunne de spille skak eller sådan noget nørde noget.. de kunne vel lave lektier sammen en dag, øv.. lektier.. ad.. nå ja, men altså, han skulle jo gøre et eller andet for at gøre Owen lidt blød igen, han forstod ikke han var mere sur, men han var vel for træt til det, og det var også godt nok, for Sam orkede altså ikke skæld ud lige nu, det måtte vente til imorgen, hvor han sikkert fik en hel bunke af det. 
"Mhmm ja.. " mumlede han stille og nikkede, "Måske kan du komme med mig hjem en dag" hviskede han stille lidt væk.. han var faktisk ret træt, men han havde også løbet meget.. og tabt en masse blod, og fået noget igen.. og haft sex.. det var ret udmattende det hele, han trængte til at ligge ned og bare slappe af, måske fik han endda lov til at sove lidt, det føltes i hvert fald som om han godt kunne sove lige nu. Han flugte Owens eksempel og gik hen og tog nogen underbukser på og smed sit håndklæde til vask, og smilede så lidt da han fik et kys og blev skubbet ned i sengen, "Mhmm.." brummede han stille og så lidt efter Owen der smuttede tilbage til sin seng, han trak også selv dynene over sig, "Godnat Owen, sov godt.. og tak for alt" hviskede han stille.. dermed mente hans blod og sex.. og ja.. hans dejlige personlighed også.. hmm.. nej nu måtte han passe på han ikke blev alt for blød i knæene, det kunne godt ende galt, men det var bare lidt svært når Owen var så.. dejlig.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-   Velkommen til Aterswell kostskole - Sam- - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Abingdon kostskole
» Bænken, du er velkommen
» Velkommen til Nephilim!
» Velkommen i butiken /Jayden/
» En blodige kontraket/alle er velkommen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: