Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den gamle butik //Ulrik//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:39 pm

"Er det den legering der er på de knive jeg har, eller den du har? og så er det op til kunden hvad de bestiller, og hvad skal du være lavet af?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:57 pm

"Den legering jeg forslog, den er god, men den smed jeg brugte før er død. Jeg vil gerne have en stål/sølv legering, det gør kniven god, let og stærk. desuden er det nemt at arbejde i"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 6:50 am

"jeg skal kigge på det, men det bliver ikke mig der kommer til at arbejde med den stål/sølv legering, da jeg er ikke kan tåle at røver ved sølv."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:42 am

"Hvorfor nu ikke det." Sagde Thomas tankeløst mens han undersøgte de to knive, han tænkte ikke over, hvem der ikke kunne tåle sølv og hvorfor, men var igang med stadigvæk at underøge de to knive.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 3:21 am

"Det er fordi at jeg er allergisk overfor sølv". Ulrik kigger på Thomas ansigt for at se om han fadet mistanke om at han var en varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:41 am

"Kan man det?" Spurte Thomas, han tænkte ikke over at Ulrik kunne være varulv, for han var optaget af at vurdere de forskællige knive. Han havde aldrig hørt om at man kunne være overfølsomt over for et grundstof, men han var på den anden side ikke læge.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 10:15 pm

"Ja der kan man godt, og du er ikke den første der spørg om man kan det. Men jeg kan godt få det lavet da min medarbejder godt kan tåle sølv, og derfor lavet alt hvad der skal lavers hvor der er sølv ind blandt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 2:25 am

"Jamen i så fald vil jeg gerne ha lavet en 20 stykker. Vil du låne kniven så din partner kan genskabe metallegeringen.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:20 am

"Ja det vil jeg godt du kan bare ligge den ude på disken, er det et mobilnummer jeg kan ring på når bestilingen er færdig?"."Du kan altid komme og spøger vis der er noget." Ulrik venter sig om og gik ud mod selve butikken igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:17 am

Thomas fulgte efter ham ud i butikken. "Laver i kun metal våben?" spurte han mens de gik. Han fandt en lille blok op fra en lomme sammen med en kuglepen, han satte kniven mellem tænderne, og skrev sit mobilnummer på blokken.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:12 pm

"hvad tænker du på du?" Ulrik kigger underne på den lille dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:32 am

"Jeg tænker på armbrøste" Sagde Thomas og rakte manden sit telefonnummer. Armbrøste blev stadig brugt til vampyr jagt, fordi de var relativt effektive, og Thomas kunne godt lide at være opdateret på våbnene.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:31 pm

"hvilken slags armbrøst skal det være? skal det være et lille eller store? hvor hårdt skal det kunne skyde? hvor mange skud skal det havde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:49 am

"Tjaa..." Sagde Thomas og så tænksom ud. "Hvor lille kan du lave den, og i så fald hvor kraftig? Hvor mange skud kan du fylde på, og hvor lidt genladning kræver det?" Thomas var interesseret i at holde sig opdateret på, hvor kraftige våben man kunne fremstille ud fra de gamle metoder. Han kunne naturlivs også godt tænke sig et eksemplar, for nærkamp var ikke altid det mest praktiske, og lige i øjeblikket klarede han sig med en kort bue.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 9:42 pm

"Du kan se på nogle af dem jeg har til at ligge". Ulrik tog disken og vente den pladen der lå øverest så der kom en masse forskellige armbryste til syne. "Her er det jeg har på lage lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 8:01 am

Han kiggede dem igennem, fra den største til den mindste. Den mindste var stadig stor for ham, og beregnet til at bruges i en hånd, men den var for stor for ham, at bruge på en måde. "De kan ikke rigtig bruges de er for store. Jeg kan godt bruge en som denne her, men hvis den skulle laves om, så jeg kunne bruge den på almindelig vis." Sagde Han.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:08 pm

"kom med de ting du godt vil hvad lavet om og så skal jeg kigge på det, og hvilken slags bolte vi du hvad med?" han fandt sin pibe frem fra lommer i sit forklæde, og begyndte at stoppe den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:51 pm

"Jeg kunne godt tænke mig lidt af hvert, De klassiske, den tunge slagt, nogle af de lagtrækkende, nogle af de mere præcise, de bredbladede. Den slags du ved, mit arbejde har det med at være lidt alsidig." Sagde Thomas, og lagde armbrøsten tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:32 pm

"er der et en måde at jeg kan komme i kontakt med dig? og hvad men nogle bolte der er mere effektiv til de ting man måske ikke se hverdag?". Ulrik begyndt at skriv op på hvad bestilingen var på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 1:31 am

Thomas lagde et lille sort kort på disken, der var beskrevet med et telefon nummer, og en intetsigende emailadresse i rød skrift. "Her er mit telefonnummer, og emailadresse så kan du kontakte mig. Hvis du er i stand til at lave meget speciel ammunition, så kunne jeg godt tænke mig nogle bolte der er gode til at levere gift, eller hvad man nu kunne få lyst til at introducere til en modstanders krop, måske en bolt eller to der kan levere en smokebomb." Sagde Thomas og så ud til at tænke sig om, hvis han kunne lave speciel bestillinger så komplicerede, så kunne man jo lige så godt være kreativ.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 1:58 am

"jeg vil se hvad jeg kan gøre." Ulrik tog kortet og lag den sammen med resten af bestilingen, og så skrev han videre. "jeg ved ikke hvor lang tid der går før at bestilingen er færdig, der kan godt gå lidt tid."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:19 am

Thomas smilede muntert. "Jeg har alt tid i verden, så det haster ikke." Sagde han. Han tog sin mobiltelefon op af lommen og begyndte at taste noget ind i den. "Ja så har jeg hvad jeg skal bruge, du må ha' en god aften."
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:34 am

"tak og i lige måde" Ulrik var færdig med at skrive bestilingen ned og lagen den nu hen til alle de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:44 am

Thomas smilede og forlod butikken, gennem hoveddøren og gik hjemad.

//Skal vi tage afhentningen med det samme?//
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 5:47 am

Ulrik gik igang med at lave bestilingen så den kunne bliver hentede hurtigst muligt.

//det kan vi godt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den gamle butik //Ulrik//   Den gamle butik //Ulrik// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den gamle butik //Ulrik//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Pasning af butik //Anna Rose
» genopvække gamle minder - Hope
» Lys - ulrik
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/
» ~Forge of the weapon~ ((SPILLERE: Azariel,Thomas,Xiel,Hadrian,Ulrik,Charlie,))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: