Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Pasning af butik //Anna Rose

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 5:03 am

Solen skinner fra en skyfri himmel og Det er tidligt på eftermiddagen og temmelig varmt selvom det er forår


Safre har bedt Anna Rose om at passe butikken imens hun selv køber ind. Selvom supermarkedet ligger tæt ved butikken ved Anna at med Safres impulsive sind kan der godt gå længe før hun kommer tilbage.

McLavender er på vej hen til Safres butik, han skal snakke med hende om de nye kollektioner. Han er iført en hvid kortærmet hættetrøje, grå behagelige løse bukser og sine neon-grønne sko.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 5:12 am

Anna Rose Stod og gjorder lidt rent i butiken på de ting hun vidste hun måtte røre, hun havde sin hvide trøje på og sin røde ternede nederdel og strømbe bukser til at skjule hendes ben, hun havde sandaler på og hun havde sat sit hår op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 5:17 am

McLavender åbner døren og råber. "Rose min rose hvor er du? Har du ideerne klar?" først nu opdager han Anna. "Jamen god dag! Er du en omtalte Anna?" Han bukkede let forand hende og ragte hendes hånd ud mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 5:21 am

Hun så på personen der kom ind og tog hånden "Anna Rose, men Rose kalder mig bare Anna da mit navn og hendes kan blive forvirene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 6:37 am

"nemlig og Anna er også et meget finere navn til sådan en sød pige som dig!" Sagde han muntert og kyssede let hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 6:38 am

Hun rødmede kraftigt, "åh... tak..." hun tog stille hånden til sig og gled hendes hånd, hun fik lidt dårlige minder for hvad han lige gjorder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 8:38 am

McLavender smilede venligt. "Nå hvad skal vi så lave imens vi venter på Rose?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 8:41 am

Anna Rose bakkede lidt væk fra ham "Det ved jeg ikke, jeg skal bare passe på butiken" hun begynte at gøre rent igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:05 am

"sikker? vi kan jo godt lave noget imens vi venter. Så som, vi kan drikke en kop te, jeg går ud fra Rose allerede har vist dig hvordan du laver en god kop te, det var noget af det første hun forsøgte at lære mig."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:07 am

"Jeg kunne godt lave te selv" hun så på ham "Vil du da ha en kop te så laver jeg en til dig men jeg drikker ikke med" hun støvede af og hendes kat hjælp til med sin hale
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:46 am

"Gerne tak" McLavender smilede varmt og smed sig i en af stolende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:49 am

Hun gik op til køknet og begynte at lave te, hendes kat holde skapt øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:57 am

McLavender begynde at synge/growle/rappe.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:58 am

Anna Rose kom ned med en kop te og gav ham den "Her, sådan fortalte Safre mig hendes kuner knne lide det" hun smilte og nussede sin kat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:03 am

Han tog imod kommen. "husk nu at hun helst vil blive kaldt Rose" sagde han en anelse bestemt men stadig venligt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:04 am

Hun nikkede og begynte at rydde op igen //Ups glemte jeg ikke kendte hendes navn Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 10:34 am

Lavender drak sin te stille og roligt imens han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 6:12 pm

Hun rattede sin bluse lidt, han kunne se hendes holdning var meget fint og hun gik også med ynde selvom det så ud som om hun ikke prøvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:06 pm

Han smilede venlig. "Jajaja, hvor har hun gemt sine tegninger" Han begynde at rode i Safres papire.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 10:23 pm

"Åh jeg er ikke sikker å du må rode i det der" Anna Rose var navøs, hun vidste ikke om den her fyr faktisk kendte Safre og om han måtte gøre de her ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:14 am

"Rolig nu Anna, jeg kender hendes rod og haps!" Han fandt tydeligvis hvad han søgte, det var sort mappe. Han tog den og smed sig i en af stolende."Vil du se med?" spurgte han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:20 am

"Nej jeg snager ikke i folks ting" hun luftede et øjenbryn og gjorder bare mere rent og gav sin kat noget mad og vandede Harold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:25 am

Lavender smilede. "Det er nok også best." Han åbnede mappen og udbrød. "OH MY GOD IT'S SO PRETTY!! I LOVE'T! LOVE'T!"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:27 am

"......" Anna Rose tog en hånd op til øret og kiggede stille på ham ".... av..." hun gik ud af rummet og mumlede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:55 am

Lavender knugede mappen ind til sig. "Fantastisk, bare yderst fantastisk!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pasning af butik //Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Pasning af butik //Anna Rose   Pasning af butik //Anna Rose Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pasning af butik //Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: