Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Frisk luft-Elias

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 5:51 am

"Virkelig?" sagde Elias overrasket. Det var en stor kompliment at blive sammenlignet med nogens livspartner "hvordan?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 5:59 am

"ja, når jeg ser på dig. du minder mig om al den glæde, han udstålte. bare man så ham på gaden, kunne man ikke andet end at blive glad, alene på grund af hans udstårling" hun sad fordybet i tanker, det var næsten uhyggeligt så meget de minede om hinanden på det punkt
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:02 am

"Tak" sagde Elias og smilede lidt genert. Han var ikke van til at få komplimenter, og slet ikke af folk han ikke kendte så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:07 am

"det er ikke noget at takke over"hun smilte og sad lidt og roede med en løs tråd
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:09 am

Elias sad og pillede lidt ved sit kors "så.. hvad går du ellers og laver?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:10 am

"passer mig selv og storvildst jager i skoven, man tjener gode penge på det" hun smilte forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:11 am

"Virkelig? Sælger du så pels, eller kødet eller?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:12 am

"begge, men jeg får mest for kødet" hendes smil blev større
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:16 am

"Cool" sagde Elias og smilede lidt "jeg jæger ikke så tit.. mest hvis min ven gerne vil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:17 am

"det er også mere hyggeligt hvis man er flere" hendes smil voksede
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:19 am

"Ja.." Elias så nysgerrigt på hende "så et kobbel huh.. det lyder spændende, så er man mange ulve der bor sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:23 am

"ja det er rigtigt, lidt ligsom en kæmpe familie. vi var mig og min mage vores søn, og min veninde og hendes søter og deres mager og børn" hun smilte ved tanken om den dag hun havde fået af vide at hun havde skulle starte et kobbel
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:24 am

"Det lyder hyggeligt.." sagde Elias og forstillede sig hvordan det ville være hvis han var en del af et kobbel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:28 am

"det var det også, vi blev alle sammen knyttet sammen på en helt ny måde" hun havde fået et drømmende udtryk i øjne, hvor ville det være dejligt hvis hun kunne få et nyt kobbel, men hvordan skulle det dog nogensinde ske
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:29 am

Elias gabte og så ud af vinduet "hvad er klokken?" spurgte han og havde helt glemt tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:33 am

Mirja så på sit armbånds ur "den er 22:12" hun så på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 11:56 pm

"Lige præcis" sagde Elias og gabte igen "jeg er ikke typen der er så sent oppe.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 1:27 am

"kender det godt. skal du have et lift hjem? eller vil du sove her?" hun så forsigtigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 6:40 am

"Uhm" Elias så lidt overrasket på hende "bliver det ikke besværligt for dig hvis jeg overnatter her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:00 am

"jeg har et gæsteværelse, hvad mener du med besværligt? jeg bor alene" hun rejste sig op og lod skuldrene rulle, og strakte sin ryg
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 10:23 pm

"Det kan være besværligt at have gæster" sagde Elias tøvende og overvejede det lidt "jeg kunne vel godt overnatte i gæsteværelset, hvis det er i orden med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 12:29 am

"det er så længe siden at jeg havde gæster. jeg kan knap nok huske hvordan det er" mirjas stemme var sørgmodig men venlig "hvis ikke det var i orden med mig, så havde jeg nok ikke forslåget det" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 11:22 am

"Nej.. medmindre du er over venlig" sagde Elias og smilede skævt "ok"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 11:44 pm

"kan man være over venlige?" grinte hun, hun rejste sig "kom så skal jeg vise dig værelset"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 1:25 am

"Hvis man er så venlig at man kommer til at bryde sine egne grænser, så ja" sagde Elias med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frisk luft-Elias - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frisk luft-Elias
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Emnesøgning.. hvem er frisk?
» hej frisk på emne med kvartelver og halv menske
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» samfundstjeneste - Elias
» Varulvetræning - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: