Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Frisk luft-Elias

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:55 am

T:halv 11.
S:skoven.
O:træer,buske,mindre dyr.
v:solen skinner,alt er dækket af et hvidt lag sne,tempraturen er -2 grader.

Mirja havde valgt at tage en tur ud i skoven, for at få noget frisk luft. hun havde pakket en hel rygsæk med tøj, da hun regnede med at det ikke kun var som menneske hun ville nyde det gode verj, hun kom til en lysning inde i skoven,hun satte sig ned på en træstamme og spiste sin madpak, hun havde lavet inden hun tog hjemmefra
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:02 am

Elias gik igennem skoven. Det havde ikke været mange dage siden at Fredrick havde været her ude og træne med ham, men nu søgte han selv skoven. Hele varulve oplevelsen havde været meget overvældene. Han gik og overvejede hvor langt ind i skoven han skulle, før han kunne tillade sig at prøve en forvandling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:36 am

mirja fik færten af en ungvarulv, højst en hvalp. Hun rejste sig og tog sit tøj af og forvandlede sig til ulv og gik mod færten
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 1:40 am

Elias stoppede op da han var dybt inde. Han så sig lidt omkring, men kunne ikke se at her skulle være nogle. Han tog sine bluse af, imens han prøvede at fremkalde fornemmelsen af det dyriske i sit indre der skulle til for at forvandle sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 7:29 am

Mirja nåede frem til hvor hvalpen var, hun kiggede på ham og trådte frem mod ham og smilede sit ulvesmil
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 1:14 pm

Elias krop forvandlede sig og han stod nu i sin ulveform //Den som er vist på billedet xD//. Han så sig omkring, og fik øje på Mirja. Han blev overrasket og trådte et skridt baglæns. Han havde ikke forventet at møde andre varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:52 am

Mirja gik tættere på ham, han duftede stadig meget stærkt af varulv. han måtte altså være blevet bidt for ikke så længesiden "bare slap af hvalp,jeg gør dig ikke noget" hun sagde det i et venligt tonefald. hun studerede nysgerrigt hans ulveform, jo den var stærk og robust. han ville nok klare sig i den barske verden, når han var lidt ældre
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:59 am

*Hvalp?* tænkte Elias en smule fornærmet. Han så undrene på den fremmede varulv "jeg er ikke en hvalp" sagde han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:30 am

Mirja lavede en lyd der kunne minde om et grin "jo du er lille ven, du er stadig ny i din ulveform. Ergo er du en hvalp" hun satte sig ned og kiggede fornøjet på ham, der var kampgejst i hvalpen ,det var godt for ham det kunne han få brug for
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:34 am

Elias så lidt på hende "hvordan kan du se at jeg er ny?" spurgte han lidt overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:36 am

"ikke se,men lugte. du lugter langt væk af varulv" hun smilede og rystede svagt hovdet
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:39 am

"Det gør du da også" påpegede Elias og snusede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:41 am

"okay,jeg underdrev før. du stinker langt væk af varulv, og mig jeg lugter ikke lige så slemt, men jeg er også født varulv" hendes stemme var venlig og forstående, hun smilede stort indvendigt
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:45 am

"Oh? Dine forældre er varulve?" sagde Elias overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:50 am

Mirja nikkede "ja,det er en familietradition at gifte sig med varulve, og hvis man gifter sig med et menneske.tja....så skal han eller hun bides" han så på ham og afventede hans reaktion, med hendes gamle mage havde det ikke været nødvendigt at bide ham.mon det ville blive nødvendigt med den næste...hvis der kom en næste
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:55 am

"Bide folk?.. vel ikke imod deres vilje?" sagde han tøvende og lidt bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 3:57 am

"nej bare rolig. det er helt frivilligt" hun smilede og rejste sig op og rystede sin krop"sulten?" hun havde fået færten af hjorte og kunne mærke sultengnave lidt
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 7:55 am

"Øh.." sagde han og nikkede lidt "Jo, lidt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 12:24 am

"vil du med på jagt?" hun gjorde hendes stemme venlig og blød
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 6:40 am

"Ok" sagde Elias "men jeg er som sagt ret ny til det hele.. så, jeg ved måske ikke helt hvad jeg skal gøre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeFre Mar 22, 2013 3:01 am

"bare rolig, jeg blev altid sat til at lære hvalpende at jage, så mon ikke også jeg kan lære dig det" mirja lavede nogle lyde der kunne minde om en latter og gik dybere ind i skoven
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:32 am

".. jeg er ikke en hvalp" mumlede Eliaes og fulgte efter hende. "Så der er ingen regler om at jage i skoven? Eller er vi bare ligeglade?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 12:18 am

"jo,der er regler. men de er for mennesker" hun smilede og fyldte lungerne med luft " kan du få færten af noget?" hun havde selv fået færten af hjorte og ville afprøve Eliases evner som ulv
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 7:03 am

"Ok.." Elias lukkede øjnene og snusede ind. Der var så mange forskellige lugte at han hurtigt roede dem sammen.. han koncentreret sig, og fornemmede en god lugt ikke så langt der fra "ja.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 2:17 am

"kan du lugte hvad det er?" hun smilede, hun var næsten sikker på at han kunne lugte de lækre hjorte ikke så langt fra dem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frisk luft-Elias Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frisk luft-Elias
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Varulvetræning - Elias
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» hej frisk på emne med kvartelver og halv menske
» samfundstjeneste - Elias
» Restaurant - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: