Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Frisk luft-Elias

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 6:59 am

"nogle steder du ønsker at spise?" hun tog hans hånd, men slap den så igen. da hun tænkte på at han sikkert ikke ønskede det, hun mærkede varmen stige op i sine kinder. og håbede at han ikke bemærkede hendes rødmen
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:02 am

Elias blev lidt forvirret da hun først tog hans hånd og derefter slap den. Han så over på hende og tænkte lidt "hmm.. det ved jeg ikke, jeg er ikke så kræsen" sagde han "du kan bare vælge noget du kan lide" han sendte hende et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:03 am

hun nikkede og forsøgte at undgå hans blik, hun drejede ned mod en lille resturant. hun gik ind af døren og smilede til ham. der kom en tjener og førte dem hen til et bord, der var ikke andre mennesker end dem
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:05 am

Elias så sig lidt omkring "her er hyggeligt" sagde han, men kunne ikke lade være med at undre sig over der ikke var nogle kunder "har du spist her før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:09 am

hun satte sig ved bordet og undrede sig over at det ikke vrimlede med mennesker, sådan som her plejede. "ja jeg spiste her...for lang tid siden. og så syntes jeg at det var på tide at spise her igen" hun smilede undskyldene, hun var lige ved at haft sagt med hendes tideligere mage og søn og resten af deres kobbel
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:11 am

Elias nikkede lidt og smilede til hende. Han kiggede på de forskellige retter.

//Hvilket slags restaurant er det? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:14 am

hun smilte til ham, og tog noget af salaten

//en lidt fin en, ikke alt for fin xD //
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:16 am

Elias valgte steak, med kartoffler og en lækker sovs. Han så sad og overvejede hvad han skulle have og drikke til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:18 am

hun tog lidt kartofler og en bøf. hun tog en rødvin med og begyndte stille at spise, " hvor længe har du boet i byen?" hun kiggede på ham og derefter sit glas
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:21 am

"Hele mit liv" sagde Elias og smilede lidt. Han så på rødvinen og overvejede om han også skulle tage et glas "og hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:24 am

"også hele mit liv, jeg har aldrig været andre steder end her" hun smilte og drak lidt rødvin og spiste resten af maden
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:24 am

Elias nikkede. Han var også ved at være færdig ed at spise og valgte at tage et glas rødvin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:26 am

hun drak det sidste vin og kaldte på tjeneren for at betale, hun smilede til Elias "vil du med hjem og se min lejlighed, den ligger kun 2 minutter herfra?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:28 am

"Jo, det vil jeg gerne?" sagde Elias og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:29 am

"super, er du færdig?" hun smilte og rejste sig forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:31 am

Elias nikkede og drak det sidste af sin vin. Han kom op og stå og fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:33 am

hun gik ud af døren og drejede til venstre. hun kiggede sig bagover for at se om Elias var med, de nåede frem til hendes lejlighed og hun tog en nøgle frem og låste op "jeg advare dig lige om at der er ikke lige så kønt som hos dig." hun åbnede døren og trådte ind
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:38 am

"Det skal du ikke tænkte på" sagde Elias og så nysgerrigt ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:53 pm

hun smilede og lukkede døren da de begge var inde, hun gik hen til et stort vindue og trak de beige-farvede gardiner fra, lyset skinnede ind fra den blege måne
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 9:15 pm

Elas så sig omkring "her er da hyggeligt" sagde han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 12:35 am

"tak" hun gik rundt i de forskellige værelser og åbnede vinduerne
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 8:09 am

Elias så lidt efter hende og satte sig så ned et sted der var plads. "Tager du tit fremmede varulve med hjem?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 12:45 am

hun satte sig overfor ham i en sækkestol " det sker, men det er flere år siden at jeg gik meget ud, og mødte nye folk"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 2:32 am

"Oh.. hvorfor?" spurgte Elias og så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 5:10 am

hun smilte træt og tog en dyb indånding "da mit kobbel, min mage. min søn. blev dræbt af vampyre, var jeg ude af stand til at gøre noget. jeg blev i denne lejlighed i flere uger. til sidst da jeg endelig besluttede mig for at gå ud, mødte jeg dig" hun lod sine øjne hvile på ham "du minder mig om min mage, min alfa, mit bedre jeg" hun mumlede for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frisk luft-Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frisk luft-Elias   Frisk luft-Elias - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frisk luft-Elias
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Emnesøgning.. hvem er frisk?
» hej frisk på emne med kvartelver og halv menske
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» samfundstjeneste - Elias
» Varulvetræning - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: