Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Ons Feb 06, 2013 6:31 pm
Nephilim hamrede sværd spissen ned i jorden og fortsatte, det forsvandt nogle få sekunder senere
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Man Feb 11, 2013 10:59 pm
Azreal så på sværdet da det forsvandt og satte farten lidt op. Han stoppede foran udgangen til byen, der egentlig bare var en trappe op til The Bloody Moon. "Så er vi her" sagde han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Fre Feb 15, 2013 9:08 am
''tak skal du have, jeg undskylder igen for mit andet jegs opførsel, han har en tendens til at være meget vild, i øvrigt mit navn er Nephilim'' sagde Nephilim og rakte sortelveren sin hånd
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Lør Feb 16, 2013 2:58 pm
"Dit andet jeg..?" spurgte han undrene og tog hans hånd "Azreal.. en oplevelse at møde dig"
Gæst Gæst
Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Man Feb 18, 2013 7:41 am
''men hvad laver en sortelver på overfladen'' spurdte Nephilim ''det er jo så vidt jeg ved ikke noget i gør så tit''
Katy
Emne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim Ons Feb 20, 2013 8:15 pm
"Hrm, det gør jeg heller ikke særligt tit" sagde Azreal tøvende "når du siger dit andet jeg? Jeg er meget forvirret.."