Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ud og feste.. eller? //Safre//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:14 am

Tid: 20:34
Sted: gaderne i indre centrum
Omgivelser: fulde folk der fester og råber

Jayden så op på den mørke nattehimmel og betragtede stjernerne. Det var altid det første han så, efter at have været et smut i den underjordiske by.. beviset på at han virkelig var udenfor. Han klappede sig to gange på lommen for at sikre sig hans pung og penge lå hvor de skulle, og smuttede så af sted i retning af en club.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:00 am

Safre gik trær fra en club. Lavender havde endnu engang tvunget hende med til en fest, og da han endelig blev fuld nok forlod hun selvskabet. Safre så på himlen imens hun gik, hendes stilleter kunne høres på lang afstand og den grøne kjole bølgede som et roligt hav når hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:02 am

Jayden gik i sine egne tanker, men blev distraheret af lyden fra stiletter der ramte asfalt. Han løftede blikket og fik øje på en smuk, ung kvinde.. han rynkede brynene lidt, havde han ikke set hende et sted før? Han stoppede op uden at fjerne blikket fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:29 am

Safre gik i sine egne tanker og begymringer også mest for at ignorere de fulde mænd der piftede af hende. Hun så op da hun kunne mærke noget andet nærme sig, noget umenneskeligt, hun løftede hovdet og fik øje på Jayden. I det hun passerde ham greb hun fat i hans arm. "Jeg skal tale med dig, hvis du har tid"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:31 am

Jayden smilede svagt, og vendte sig roligt om i den retning hun var på vej hen af og gik efter "jo, jeg har tid.. Rose, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:39 am

"Jep og James, Jake, var det ikke noget i den stil?" Spurgt Safre venligt. Hun undgik at se ham i øjnene men var lettet over at støde på ham. Hun ville gerne snakkede med ham og nu ville der være færre der ville pifte af hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:40 am

"James" sagde Jayden med et svagt smil og betragtede hende lidt imens de gik "så, hvordan kan jeg være behjælpelig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:43 am

"Jo, hvad laver De enlig her ude? Jeg forstyrrede Dem vel ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:49 am

"Jeg var på vej ud for at få mig en drink, det var ikke noget planlagt eller fast.. mest ud af kedsomhed. Du forstyrre ikke" han smilede skævt til hende "og du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:56 am

"Kommer lige fra en fest, en af mine venner får altid overtalt mig til at tage med. Men jeg er glad for jeg stødte ind i dig, hvor jeg vil gerne tale med dig." Sagde Safre muntert og smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:59 am

"Hyggeligt, om hvad?" Jayden så på hende, med nysgerrighed lysende ud af øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:07 am

"undskyld hvis det lyder krænkende men jeg vil gerne snakke om dig og Anna" Safre så bekymret ned.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:08 am

"Om Anna?" Jayden hævede et øjenbryn "ok.. fyr løs?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:22 am

"Hun rødmer hver gang hun ser dig, og er meget fjern jeg tror ikke rigtigt hun tænker på andet end dig. Vildt nuttet faktisk" Safre så fortsat ned.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:24 am

Jayden smilede svagt og så op på himmelen. "Virkelig?.. hm og nu vil du tale med mig om?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:28 am

"Hvad føler du for hende? Undskyld det lyder lidt mor-agtigt, jeg ønsker bare det bedste for hende." Sagde Safre stille. Hun ville virkelig ikke have at der skete Anna noget slemt, der er ingen grund til at Anna skulle have samme opvækst som hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:31 am

Jayden grinede svagt.. "ak ja.. hvad føler jeg.." han kom hænderne i lommen og fik et lidt frustreret udtryk i øjnene "jeg kan lide hende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:33 am

Safre så op på ham og studerede ham. "Fortæl mere at kunne lide kan stå for mange ting i denne verden."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:34 am

Jayden skævede til hende "hvad er der at sige.. hun er en underlig pige, det er svært for mig at lyve for hende.. og jeg kan ikke lide når hun bliver trist" han smilede svagt "dette her lyder nok ikke som meget for dig, men for mig er det en ret underlig forandring"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:37 am

Safre nikkede forstående. "overhovdet ikke, jeg oplevede noget af det samme forleden. Hvor langt vil du gå for hende? Undskyld jeg spørge så meget jeg vil bare være sikker på at hun er i godt hænder."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:39 am

"Hvor langt vil jeg gå for hende.. den er svær, nogle eksempler?" Jayden betragtede Safre lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:42 am

"Hvor meget vil du ofre for at rede hende?" Safre studerede ham fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:45 am

"Hvor meget jeg ville ofre.. hm.. mine ejendele" sagde han tænksomt "penge, hvis situationen opstod.. så tror jeg også mit liv" han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:47 am

Safre smilede varmt. "Jeg kan mærke at du ikke er menneske, ligesom du sikkert kan mærke at jeg ikke er det, men hvad er du? Du lugter hverken af hund eller blod." Safre så undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:49 am

"Dæmon.." svarede Jayden og tog en dyb indånding. Han så lidt på Safres fine træk, men normale hudfarve.. ikke en vampyr "du må være elver"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ud og feste.. eller? //Safre// Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ud og feste.. eller? //Safre//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og feste - Catherin
» Ude og feste! - Elias
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: