Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Tors Maj 24, 2012 9:27 am
".. du mener jeg tager fejl? Er alle elvere da godhjertede væsner der ser mennesker som ligemænd?" han hævede et øjenbryn "selv mennesker ser ned på hinanden, ingen grund til den..." han bed tænderne sammen.. noget ved pigen irriterede ham voldsamt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Tors Maj 24, 2012 7:10 pm
"Elver ser ned på alt og alle, hvis en elver har de mindste fejl bliver de også set ned på. Og jo mennesker kan være onde og dumme, men mange af dem er ligeglad med hvordan man ser ud og det er rart! Jeg er nok ikke en normal elver, men det er vel bare godt at jeg ikke er et ledt svin som dem." Sagde Safre ivrigt.
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Fre Maj 25, 2012 6:14 am
"Aha, godt at se du ikke tog personlig fornærmelse.. godt godt, jeg håber ikke du siger noget dårligt hvis jeg præsentere Anna Rose for nogle sortelvere" sagde han og smilede meget venligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Fre Maj 25, 2012 9:03 pm
"Så længe det er nogle søde nogle af dem^^ jeg har mødt et par stykker, måske kender jeg dem?" Sagde Safre og hoppede lidt hen af vejen.
Jayden
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Fre Maj 25, 2012 10:04 pm
"Jeg tvivler" sagde Jayden og så mistroisk på Safre.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Lør Maj 26, 2012 8:08 am
"prøv!" Sagde Safre muntert.
Jayden
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Søn Maj 27, 2012 9:12 am
Jayden så lidt på hende "Christiano og Felina?" spurgte han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre// Søn Maj 27, 2012 9:17 am