Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En normal dag.. eller? - Nephilim

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:28 pm

Tid: 10:40
Sted: Den underjordiske by
Vejr: Her nede?.. det samme som altid
Omgivelser: En stille by, uden nogle former for lys. Dagen er gået i gang og de fleste er klar til dagens opgaver og pligter.

Azreal var på vej ud af sit hus. Han havde sit våben i hånden, sværdet med en klinge i begge ender (se eventuelt billede i profiltekst), for han havde som altid sagt til sine forældre han skulle ud af træne. I virkeligheden var han på vej op til sit værksted, der lå oppe i menneskernes by, Aterswell.
Han gik i et rask tempo gennem gaderne, for han skulle åbne butikken klokken 11:00. Han strakte sig og glædede sig til at se den blå himmel, han kunne forestille sig sine forældres ansigtsudtryk hvis de kunne læse hans tanker.. og det fik ham til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:58 pm

Jack Nephilim havde haft en kedelig dag, han skulle ikke på arbejde, så han havde ikke rigtig noget at lave i arften.
han havde hørt om sortelvernes, som lå under byen fra en troldmand, for nogle uger siden, men dengang havde han ikke rigtig tænkt over det, men i dag havde han besluttet sig for at under søge det.
han havde ikke rigtig gjort noget for at skjule hvad han er, det eneste han havde gjordt var at han tage hætten på hans frakke op over hans hoved, men hvis sortelverne angriber ham ville det bare gøre besøget sjovere.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:01 pm

Azreal var ved at komme til udkanten af byen. Han hævede et øjenbryn, da han fik øje på en ung mand der var på vej ned. Han var klædt i mennesketøj og det alene var nok til at få ham til at undre sig. Han stoppede op og afventede mandens reaktion. Hvis han virkelig var menneske.. så kunne han vel ikke se her nede? Der måtte også være grænser for hvor mange menneskebørn der forvildede sig her ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 2:00 am

Jack blev en smulle overrasket over, hvor mørkt det var hernede, men hældigvis demonen inden i ham hjalp ham med at se hernede.
en af sortelverene stoppede op, han var bevæbnet med et sværd med to klinger. jack håbede at han ville angribe, det ville være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 3:30 am

"Du er vidst faret vild" sagde Azreal og stoppede op. "Mennesker må ikke færdes her nede". Et eller andet sted kunne han vel bare have stukket et sværd igennem fyret, men det virkede lidt dobbeltmoralsk efter han havde hjulpet elveren med at flygte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 4:39 am

Jack smilte og sagde tydeligt provokerende ''hvad med demoner og engle, for ingen af dem ville værre helt forkert, desuden hvem skulle smide mig ud'' han lagde armende over kors
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 10:36 am

”Du ved.. de mange vagter der spadsere rundt her nede” sagde han og trak på skulderen ”og nej, dæmoner og engle er også mennesker.. bare med forlænget levetid.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 7:04 pm

Nephilim grinede højt og sagde ''hvis der er nogen som vil prøve at stoppe mig så er de velkommen til at prøve, men det kan jeg ikke anbefalle''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 8:58 pm

Azreal smilede svagt "store ord for et menneskebarn" sagde han og så ham lidt an "jeg kender endnu ikke dine evner med våben eller magi, men lad mig allerede nu advare der om at der er mange her nede. Og nogle med mere magi en hvad godt er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:06 pm

den tybiske elver arrogantse ''jeg tvivler på at der er nogen hernede som bare er stærk nok til at skade mig, men du er hvelkommen til at prøve'' sagde han og gik forbi elveren
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:08 pm

Azreal smilede svagt "held og lykke" sagde han, mente det ikke rigtigt. Han vidste godt mennesket snart ville blive dræbt, der var ingen grund til at løbe efter ham. Han begyndte at trave mod udgangen, men stoppede op. Han kunne få problemer hvis de fik afvide han havde ladet ham gå igennem "ok ok, lad mig prøve kræfter med dig" sagde han og så mod Nephilim.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:17 pm

sortelveren tog imod hans udfordring, godt, Nephilim fremtryllede et sværd, sværdet var 1,50 m og vejede ca. 50 kg, men han svingede det som om det bare var en kniv ''kom så gør dit værste''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:22 pm

Azreal svingede sværdet i sin hånd.. med et satte han i et tempo der var overmenneskeligt, direkte imod Nephilim. Men før han kom ind for rækkevide lettede han fra jorden og fløj 6 meter over ham og landede et godt stykke på den anden side. Nærmere byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:34 pm

Nephilim vidste at han var nød til at gøre noget ved den fart, han lagde en plan, han smilede arrogant ''imponerende fart, men den gør indet, hvis du ikke kan ramme mig''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:32 am

”Er det?” spurgte han og smilede ”jeg kunne sige det samme til dig” han smilede mest lige så arrogant tilbage til ham. Han svingede sværdet engang og lagde hovedet lidt på skrå ”hvis du altså vil forbi.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:46 pm

''jeg ville kunne tvinge mig forbi dig fordi du ikke kan såre mig, men som jeg sagde før vil jeg lade dig få det første angreb'' han satte sit sværd i jorden og væntede
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:12 am

"Hvor ædelt af dig" sagde Azreal med et lille smil og så på ham "nu skal du være et godt menneske og smutte tilbage til overfladen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:05 pm

''hvis du vil have at jeg skal gå min vej, så må du dræbe mig'' sagde han smilende og begyndte at gå mod sortelvernes by ''men uheldigvis for dig, det kan du ikke''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 8:31 am

"Aha" Azreal slog hurtigt ud efter Nephilim i det han forsøgte at passere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:55 pm

Niphilim lod sværdet ramme sig, så dets fart blev sænket, hvor efter han græbfat i det og slog sort elveren med skæftet af sit sværd
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeLør Feb 02, 2013 8:32 am

Azreal blev overrasket og ramt. Han trak sværdet til sig "..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 8:06 pm

da sortelveren trak sværdet til sig, lukkede såret sig efter de, uden at efterlade andet end et hul i tøjet, Nephilim grinede højt og sagde ''som jeg sagde, du kan ikke skade mig, men bid mærke i at jeg kun slog dig og ikke kløvede dig i to, så lad os stoppe her, jeg har haft sjov nok for nu, men vil du være så vennelig at visr mig vejen ud'' da han sagde det sidste ændrede han tone leje, det var stadig den samme stemme, men den blev en del mere vennelig
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 11:26 pm

Azreal så på hans sår med store øjne. Forvirret over menneskets pludselige skift rettede han sig op og satte sværdet på plads. Han nikkede kort og satte i retning af udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 2:11 am

Nephilim fulgte efter ''jeg undskylder for min anden pærsoneligheds opførdsel, demonene i mig fik for meget kontrold'' han sagde dette, som om det var lige så nomalt som at tale om vejret
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitimeOns Feb 06, 2013 9:10 am

Azreal så forvirret på Nephilim "det.. er i orden" han rynkede brynene. Manden gjorde ham utryg.. han var tydeligvis ikke helt normal.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal dag.. eller? - Nephilim Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal dag.. eller? - Nephilim
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Velkommen til Nephilim!
» Ud og feste.. eller? //Safre//
» Emne eller Plot???
» hm... en fremtidig kærste eller? - jonas
» Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: