Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:38 pm

Udsmider.... "Udsmider.... Så du smider folk ud fra klubber som ikke opføre sig ordentligt" hun kigggede roligt på ham, hun kunne ikke tænke sig til ikke at være gået i seng klokken 4 dog havde det selvfølgelig sket for hende et oar gange men det var ikke noget hun syntes om...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:46 pm

''jeg sørger også for at der ikke kommer for mange ind, og er der en del folk der gærne vil betale lidt ekstra for at komme før ind'' svarede det ''desuden er det et let jop med min kropsbykning (nesten to meter høj og meget muskuløs)''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 2:43 pm

"Dem der gerne vil betale ekstra for at komme ind... Lukker du dem ind og tager imod pengene eller.?" Hun kiggede spørgende på ham men hendes blik blev let på afveje til hans krop som hun betragtede, han var vældig muskuløs det måtte hun sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 09, 2013 4:28 am

''selvfølgelig tager jeg imod bestikkelse, eller som mine kolleger kalder det drikkepenge, for min løn er forfærdelig, da min arbejdsgiver regner med at vi tager mod bestikkelse'' sagde han og fulgte hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 1:58 am

Hun kiggede spørgende på ham, "så hvad er din løn da?" spurgte hun roligt og gav ham et skævt smil i hans retning. Hendes øjne var rettet direkte mod hans øjne. Hendes øjne var milde og blide.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Do not stop in the park - Richard
» Please make it stop -Privat-
» I don't need no one!... Okay, maybe I do.. - Lynie
» the curse of the eye //Lynie//
» En trist eftermiddag - Lynie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: