Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:44 am

det lød logisk nok, tænkte han, men hun var magiker, hun burdte kunne skafe sig penge til en liglighed med magi, han trak på skulderene ''du kan sove her, hvis du vil, bar til du finder noget andet'' sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:46 am

Hun smilede stort da han sagde hun var velkommen til at sove hos ham... til hun fandt noget andet... "Øh... mener du det... det vil jeg meget gerne" hun var overrasket over at nogen gad at give hende et sted at sove.. det var hun ikke van til...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:52 am

''vi magiker må jo holde sammen'' sagde han med et skævt smil, han vidste at der ikke var mange, som ville velkomme en næsten fremmed i sit hjem, men hvad havde han at frygte, hun havde højest sansyneligt ikke hvad der skal til for at dræbe ham og han havde indet som var værd at stjæle, så hvad havde han at tabe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:56 am

"Well... mange tak..." hun smilede til ham og kiggede ned på maden igen... hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige.. hun var rigtig glad for at han bare sagde hun måtte være her... sove hos... uden der var nogen... betingelser... eller var der "Nogen regler eller betingelser?..." hun smilede roligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:00 am

''ingen høj musik før 3 om eftermiddagen og ikke spring ligligheden i luften, det vil min udlejer ikke syndes om, men ellers tror jeg ikke der noget'' sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:01 am

Hun grinte lidt af hans regler.. ingen problemer med at holde dem... "Lidt hårde regler men jeg skal se om jeg kan overholde dem" hun smilede til ham drilsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 6:05 am

''det glæmte jeg næsten indet kød i ligligheden, jeg er vegetar, og vil helst ikke fristes af kød'' dette var den eneste seriøse regl han havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:57 am

Kød... jamen det var jo det eneste hun faktisk kunne spise... hun elskede kød... hun kunne ikke leve uden kød, hun kiggede på ham med et lidt skuffet blik... "men... mener du det virkelig?..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:01 am

''jeg har ikke noget mod vildt eller rovdyr, da de har muligheden for at kæmpe tilbage, men dyr som bliver avlet bare for det formål at blive slagtet, det giver mig kvalme, det minder mig for meget om mit ejet liv'' sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:05 am

For meget om hans eget liv... hun lagde hovedet på skrå af hans triste tone, hun nikkede... "Okay... øhm... undskyld..." hun vidste ikke helt hvad hun sagde undskyld til... at hun havde mindet ham om hans ejet liv som gjorde ham trist... hun vidste det virkelig ikke... men hun mente bare det var på sin plads af hun sagde undskyld til ham, hun skulle nok overholde den regel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:14 am

han trak på skulderene sket er sket og der er ingen grund til gøre et stort nummer ud af det ''jeg kan bare ikke lide iden om avl, og jeg ønsker ikke at støtte kødindustrigen''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:15 am

Hun nikkede og smilede skævt til ham, "jeg forstår.... jeg skal nok overholde den regel..." hun smilede til ham med hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:19 am

''nå lad so talle om noget mere behaligt end min mening om verdens moralske problemer, må jeg spørge dig om hvor du lærte magi henne'' sagde han for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:22 am

"God ide..." hun smilede til ham... hun tænkte lidt over hans spørgsmål... "Jeg lærte det af min far.... han var en ret god troldmand..." hun trak på skulderne "hvor lærte du magi henne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:28 am

''du ved måske at engle og demoner lære magi naturligt, noget med deres sjæle, men en troldmand, fik den ide at han ville skabe en blanding af en demon og en engel, så han tog en demon og enengels sjæle og satte dem ind i et spædbarn, det er i øvrigt mig, jeg får min magi fra de to sjæle'' sagde ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:30 am

Hun lavede store øjne af det han sagde, halv dæmon og halv engel... "wow... så du er både engel og dæmon?... forstået ret" hun kiggede på ham med et interessant blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:35 am

''nej jeg er barnet, jeg har bare tre sjæle, de to andre får bare overtaget engang i mellem, det var det jeg mente med at jeg havde tre dele (se tidliger i emnet) så jeg er jeg er en lille smulle skizofren'' han vidste godt at det var lidt skørt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:39 am

Hun nikkede... nu forstod hun det... "nåh... okay" hun kiggede roligt på ham... "så... skifter du personlighed jævnligt" spurgte hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:42 am

''når en af dem ønsker noget'' sagde han med et skulder træk, han kunne godt forstå at dette var intressandt for hende, men for ham var det verdag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:45 am

Hun lagde hovedet på skrå... hun gav et kort nik fra sig... "er det...irriterende?...." hun kunne ikke tænkte sig andet end at det var irriterende for ham.. at skifte personlighed... af og til...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 8:50 am

''jeg har været sådan sålænge jeg kan huske, så jeg tror det ville være ireterende hvis de forsvandt, hvem skulle jeg elders spille skak med klokken fire om morgen, nej uden dem ville jeg blive ensom''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 9:12 am

Hun smilede lidt af hans svar, spille skak... Klokken fire om morgnen?... Ej ved du nu hvad... Hun smilede og rystede på hovedet. "spiller du skak hver morgen klokken fire?..." hun smilede som hun var ved at flække af grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:48 pm

''det er da lige så godt et tidspungt som et hvilket, som helst andet tidspungt'' sagde han grindene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:13 pm

"det har du vel ret i.... Det er bare... Meget tidligt" hun smilede til ham og lagde benene over hinanden, hun plejede aldrig at stå så tideligt op... Hun stod mindst til klokken 12 vis hun ikke blev vækket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 7:31 pm

''det er ikke tidligt, for jeg arbejder, som udsmider, så ikke gået i seng på det tidspungt'' svarede han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Do not stop in the park - Richard
» Please make it stop -Privat-
» I don't need no one!... Okay, maybe I do.. - Lynie
» the curse of the eye //Lynie//
» En trist eftermiddag - Lynie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: