Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 6:22 am

udsmider... Hun lagde hovedet op skrå... Make up... Ej han måtte komme med noget bedre, hun kunne se at han løg for hende, hun rystede på hovedet, "Nej... Du må komme med noget bedre for den der køber jeg altså ikke" hun smilede svagt til ham og lænede sig mod sofaen, hun lagde armene overkors og ventede et svar fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:15 pm

''det er dem, mest logiske forklaring, hvad vil du så tro på, at det er magi'' sagde han lettere grinende sarkastisk, hvorfor kunne hun ikke bare tro på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:52 pm

Hun trak på skulderne, magi lød som en bedre forklaring, "magi... Ja det ville jeg tro på" hun kiggede lidt rundt og tog en lighter op hun havde i sin lomme, og for at demonstre at hun troede på forklaring med magi tændte hun for den og togg flammen op i sin hånd og slukkede lighteren, og som den skulle havde været slukket altså flammen stod den stadig frisk i hånden på hende, "manipulation af ild... Magi" sagde hun let og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:30 pm

''hvis du kan mag hvorfor lod du vampyren bide dig'' fuck nu havde han begået en fejl, bare fordi hun kan magi, så behøver hun ikke at kenne til vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 10:55 pm

Hun trak på skulderne og slukkede flammen i hendes hånd, "jeg var i chok... Vampyrer bringer dårlige minder frem" hun kiggede på ham med hendes rolige blik var blevet lidt trist, minder kørte rundt i hendes tanker og selvom hun kiggede på ham så var hun i sine helt egne tanker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:40 am

Nephilim satte sig ved siden af hende ''vil du vide hvorfor jeg rede dig, der er tre grunde. den første var at en del af mig søgede en kamp med vampyren, det var grunden til at jeg ikke bare skød ham, en anden del af mig ønskede at spille helt, og en tredje del af mig ånskede bare at være alene med en køn pige'' mens han sagde det sidste flytede han sit ansigt helt hen til hendes, men stoppede da der kun var 2 cm mellem deres ansigter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:43 am

Lynie kiggede på ham da han satte sig ved siden af hende, hun nikkede roligt til ham og lyttede efter hvad han sagde, hun smilede og fik lyserøde kinder af det sidste, hun kiggede ham i øjne da han flyttede sit ansigt tættere på hendes, deres ansigter var ikke langt fra hinanden, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hvad skulle hun gøre, hun smilede til ham og lagde hovedet let på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:58 pm

han holdt stadig sit ansigt tæt på hendes, men han ville have hende til at tage initiativ, det var meget sjovere på den måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 10:41 pm

Hun kiggede lidt på ham med et smil på læben, hun vidste ikke helt... Om hun skulle gøre det... Skulle hun... Kysse ham eller bare kigge på ham vente... Hun havde sidet i noget tid og tænkt inden hun lænede hovedet tættere på ham, hun smiledd lidt tøvende inden hun pressede sine læber blidt mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 8:19 pm

da han mærkede hendes læber mod sine, lod han sig slippe lidt mere løs, han lagde sin arm om hendes ryk, og prassede hende blidt ind mod sig, så han kunne mærke hendes krop mod sin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 8:49 pm

Hun sukkede blidt da han pressede hende ind til sig og lagde sine arme om rykken på hende, hun mellem kysset og rykkede selv lidt tættere på ham, hun lagde sine arme om hans nakke og holde kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 9:03 pm

Nephilim førdte blidt og forsigtigt, da han ville være sikker på at hans styrke ikke ville skade hende, sin hånd ned langs hendes side og ned mod hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:08 pm

Hun følte hans hånd førte sig ned af hendes side ned mod hendes lår, hun lagde sine hænder mod hans kinder og lavede kysset mere intenst og blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 2:20 am

pludeselig fik englen kontrolden, og Nephilim sprang væk og sagde ''vi burdte ikke gøre dette her, du har mistet en hel del blod og det kan være farligt hvis vi fortsetter''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 2:25 am

Lynie fik et chok da han sprang væk og blev lidt rød i kinderne, hun var flov... "Ne... Nej du har nok... ret" sagde hun lidt tøvende, hun rettede sig op og tog benene op under sig og hvilede hovedet på sine knæ, hun sukkede og kiggede bare ud i luften helt tavs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 3:12 am

han smilede venligt og sagde ''undskyld jge skramte dig''
han gik hen til køkknet, som var i samme rum ''jeg tror jeg vil lave noget at spise, vil du have noget''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 3:27 am

Hun kiggede op på ham med et skævt smil og rystede på hovedet, han skræmte hende ikke... det var bare lidt pinligt... at han bare lige pludselig havde sprunget væk... havde han ikke kunne lide det... det var sådan nogle tanker hun havde sig...
Hun kiggede efter ham da han gik ud i køkkenet... og selvom hun var piv tynd og var hunde sulten... "Nej tak... jeg er ikke sulten" Løgn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:36 am

det var lige så tydeligt at hun løj, som han havde gjordt for få minutter siden, han skyndte sig at lave to omeleter med friske grønsager.
han kom hen med to tærlerkner, og satte den ene forand hende ''efter at man har haft et blodtab bør man spise noget protein, desuden så er det uhøfligt at spise uden at man også giver sine gester''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:41 am

Hun kiggede op da han kom ind med to tallerkner og stillede den ene foran hende... hun sukkede og kiggede ned på den... "Tak... men det behøvede du altså ikke... jeg var ikke sulten.." fortsatte hun og smilede skævt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:49 am

''du har stadig brug for protein, for at hjælpe blodpruduktionen, desuden er du min gæst, du vil da ikke fornærme mig ved ikke at spise maden'' det sidste blev sagt med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:52 am

Hun smilede til ham og nikkede, okay så skulle hun nok spise den... "Okay... så skal jeg nok" hun smilede en ekstra gang til ham inden hun vende blikket mod maden... hvad var det der lå på tallerkenen... "hvad er det... egentlig?..." flovt men hun vidste intet om mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 4:59 am

''det er en omelet med friske porre, gulerøder og rød peper'' sagde han kortfattet, det hacde været det eneste han have haft i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:02 am

Hun nikkede, hun vidste ikke en skid om hvad det var... men det smagt sikkert godt... hun smilede roligt og begyndte roligt og spise.... og det smagt faktisk ret godt "Mh... det smager godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:08 am

han smilte ''det ved jeg godt'' sagde han og tog en selv en bid
''hvad lavede du ude på denne tid af natten, du liner værken ikke en, som var på vej til eller fra en fest, eller en som arbejder om natten''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 5:37 am

Hun smilede og spiste lidt videre til det sædvanlige spørgsmål kom... hun sukkede og lod vær med at spise og lænede sig i stedet tilbage i sofaen... "Jeg bor på gaden... Jeg prøvede at sove" hun kiggede på ham og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)   hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey stop that you fucking bloodsucker (Lynie)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Do not stop in the park - Richard
» Please make it stop -Privat-
» I don't need no one!... Okay, maybe I do.. - Lynie
» the curse of the eye //Lynie//
» En trist eftermiddag - Lynie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: