Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 10:46 am
"og jeg der havde troet jeg skulle have grå børn ..." mumlede han. Han kiggede igen skeptsk på ungen, så sukkede han, måske Arissa kunne hjælpe ham her, han tog sin telefon frem og ringede hendes nummer op. //er det ok Arissa joiner kort i en telefonsamtale?^^//
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 10:52 am
//ok//
''grå børn har den store sortelver troldmand forelsket sig i et menneske, demon eller engel, jeg ved at det ikke er en varulv du har været sammen med, spørg mig ikke hvorfra jeg ved det (de fleste af varulve pigerne er forelsket i Fenris)'' siger han grindene
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 10:54 am
"Ja hallo?" lød Arissas stemme i den anden ende af røret.
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 10:56 am
Han sendte Fenris et skævt smil, og rettede så sin opmærksomhed mod telefonen, "hey, det er mig, Niko ... sig mig ... kender du nogle, der har lyst til at tage sig af et bevingede barn?" spurgte han.
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:05 am
Der blev stille i den anden ende af røret... "hvad har du lavet?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:06 am
''Niko jeg tror ikke det er en god ide at blande andre elvere ind Arissa ind i dette hvis de spore barnet tilbage til dig vil barnet blive henrettet, du ved at Arissa løber en enorm risiko ved bare at tale med dig,men det er hendes eget valg, jeg vil ikke have at barnet skal udsettes for det uden at få et valg'' knurre Fenris ''i øvrigt hvis du får Arissa i fedefadet vil jeg flå luftrøret på dig, dette er ikke en trussel det er en advarsel''
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:13 am
Han sukkede svagt, en ting ad gangen, "jeg har ikke gjort noget, udover at finde et barn i en stentavle ..." sagde han beroligende, han kiggede mod Darren, "jeg kender ingen andre, der kan hjælpe her ..." sagde han frustreret, så talte han igen til Arissa, "hør, kan du ikke overbevise din historikervarulv om, at han ikke behøver slå mig ihjel?" spurgte han, en anelse irriteret.
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:14 am
"Historikervarulve..?" lød det forundret i den anden ende af røret "er du sammen med Fenris?" der var stille i lidt længere tid end en normal tænkepause "sagde du lige du havde fundet en baby i en stentavle?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:23 am
''det er alt for farligt, har kan bruges som bevis på et venskab mellem jer, og det er for farligt for barnet'' det er en sørgelig dag når en varulv skal forklare ansvarlighed for to elvere '' jeg ville tro det ville være farligere for ham at bo i elverbyen ind, hvis vi smed ham ind i en kamp mellem en flok varulve''
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:28 am
Niko sukkede tungt, "ja, jeg fandt en unge i en stentavle, og nej, jeg tror ikke det ville være farligere ..." han overvejede alternativer lidt, "men hvis du virkelig er så meget imod det, tror jeg godt jeg kan finde en anden barnepige ..." han tænkte sine bekendte igennem, elveren der skyldte ham en tjeneste, vampyradvokaten, den rige menneske fyr og James ...
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:36 am
"Du får det til at lyde normalt" lød Arissas stemme skeptisk i telefonen "og hvad laver Fenris der? Er der noget galt? Han lyder ikke glad?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:37 am
''nogen i tankerne'' lettet over at være sluppet for elverbyen for hvis elverne fandt ud ag at der var et venskabeligt forhold mellem disseelvere ville Arissa blive henrettet
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 8:33 pm
han sukkede igen, "udover den bevingede baby?" spurgte han sarkastisk, "ja, Fenris vil have mig til at lege mor, og så truer han med et slå mig ihjel, hvis jeg får dig i problemer ..." sagde han, stadig lidt irriteret. Han rettet sin opmærksomhed mod Fenris, "jeg kan prøve ... jeg husker at have mødt en, der drømte om at blive barnepige ..." sagde han med endnu et suk, elverpigen ville nok nægte, desuden ville han ikke udsætte hende for besværet, han stolede ikke nok på hverken mennesket eller vampyren ... så James, lejemorderen, var vel det eneste der var tilbage ...
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 9:12 pm
"... skal du være mor?" lød det med et lille grin i den anden ende "sig til ham jeg nok skal klare mig, jeg er stærk!.. Så er det en dreng eller en pige?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 9:15 pm
''hvem er denne person som du har i tangerne?'' spørger Fenris
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Søn Apr 15, 2012 11:00 pm
han lo svagt, "det skal jeg bestemt ikke ..." han kiggede på Fenris, "en fyr jeg kender ... " sagde han tøvende, "han burde kunne finde et sted barnet kunne være" til Arissa sagde han, "en dreng ..."
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 1:55 am
"Aaaaw.. du ville være en sød mor" sagde Arissa drillende, men så blev hendes stemme mere alvorlig "men det er et barn med vinger? Som i en engel eller en dæmon?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 7:00 am
Fenris kunde sagten høre lydene som kom fra mobilen, så han tager den fra Niko og svare ''lidt af vært'' siger han ind i mobilen
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 7:02 am
Niko kigger irriteret på varulven, "... jeg skal nok tage mig af ungen, giv mig nu min telefon" siger han frustreret og rækker hånden frem efter den.
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 7:02 am
"Hey Fenris, hyggeligt at høre fra dig igen" lød Arissas stemme med et lille grin "nå.. hvad mener du med lidt af vært?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 8:07 am
''en sort og en vid vinge'' siger Fenris og giver Niko hans mobil tilbage
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 8:10 am
Han tager telefonen op til øret, "så er det mig igen ... " siger han, stadig svagt irriteret. "Skal jeg prøve, at finde en, der kan tage sig af ungen?"
Natsu
Emne: Sv: ancient text - Niko Man Apr 16, 2012 8:11 am
"En sort og en hvid vinge? Fanris?" lød det spørgende i røret da det blev rakt over til Niko "oh, hej igen Niko.. to forskellige farver vinger? underligt.. hvem ville du finde til at passe det?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: ancient text - Niko Ons Apr 18, 2012 7:27 pm
der lyder et vræl fra babyen, Fenris løfter ham op, lidt bange for at bruge en smule for meget styrke og der med skade barnet ''jeg tror at han er sulten''
Tinsley
Emne: Sv: ancient text - Niko Ons Apr 18, 2012 7:56 pm
Niko kigger på babyen, "så må du jo heller finde den noget mad ..." siger han frustreret, "bare en jeg kender ..." siger han til Arissa, en smule undvigende.