Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lidt at drikke? - Niko.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 3:38 am

Sted: The Bloody Moon.
Omgivelser: Et band der spiller på en lille scene, folk der sidder for sig selv og snakker, drikker eller noget tredje, og nogle få der danser.
Vejr:Mørket ligger langt ned over dem.
Tid:Sent om aftenen.

Blair var en kendt gæst på 'The Bloody Moon' så det tog hende ikke mange minutter at komme ind på klubben, folk kendte hende, og hun kendte folk. Blair stod som en af de første i køen, og da dørmanden Ivan så hende, kom han som altid med en spydig kommentar. "Er du sikker på du ikke skal optræde i aften, jeg finder bare lige et musikanlæg, en stol og et frækt kostume. Det skal nok blive sjovt." Som altid ignorerede Blair det. Hun gik ind i klubben og så sig omkring. Hun var altid klædt i små stramme kjoler, og en eller anden form for støvler. Blair gik hen til baren og lagde sig ind over den. Hun piftede en enkelt gang og fik bartenderen Peter til at vende sig om. Der spredte sig et smil på Blairs læber da hun så ham. "Hvad skulle det være i dag frk?" Blair var ikke helt glad for at blive omtalt frk. men hun ville ikke bede Peter om at lade vær. Han var så sød.

"Det stærkeste du kan finde på."

Lød det fra Blair, hun var ikke deprimeret eller noget, hun ville bare feste.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:14 am

Nikodemus kom gående ind på The Bloody Moon, han nikkede kort som hilsem til dørmanden, da han gik ind. erinde bekymrede han sig ikke, om at holde sig skjult. Der var så mange mærkelige typer, at selv han ikke ville skille sig ud, desuden vær de fleste for fulde, eller påvirket af andre ting, til at lægge mærke til noget. Han satte sig med baren, og bestilte sin yndlings drink, mens han så sig om i lokalet. Han havde en lang, brun jakke på og et par røde briller.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:01 am

Blair tog den drink der blev stillet på baren foran hende og tog en slurk, hun så sig omkring for at se om der var nogen hun kendte, men udover Peter og Ivan var der ikke umiddelbart andre hun kunne genkende. Blair så over på en der sad ved baren et stykke fra hende, hun var ikke så god til at møde nye mennesker, medmindre de kontaktede hende, så hun sendte ham bare et smil og vendte tilbage til hendes drink.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:09 am

Niko fangede kort en fremede piges blik og smilede til hende, da hun smilede til ham. han hævede sit glas i en hilsen og prøvede at overdøve den normale larm "skål!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:11 am

Blair kunne svagt høreen der sagde noget i nærheden af hende, hun så over på ham ved siden af hende og så han havde hævet sit glas, så Blair gik ud fra han skålede. Blair tog den farverige drik i hånden. "Skål." Svarede hun højlydt og tog en slurk af drinken.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:15 am

Niko sendte hende et smil, da hun besvarede hans hilsen. Han kiggede vurderende på pigen, hun var jo meget pæn ... sikkert ikke dårligt selskab på en ellers kedelig aften. Han rejste sig og gik over til hende, "godaften" sagde han med et høfligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:19 am

Blair gengældte hans smil og kiggede kort rundt, der måtte næsten være nogle hun kendte, hun opgav sin søgen og så tilbage da stemmen var kommet tættere på. "Godaften." Sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:26 am

"Mit navn er Niko" introducerede han sig og rakte en hånd frem, "har du noget imod at jeg sætter mig her?" spurgte han med et svagt smil. han havde ikke bedre planer den aften, og det kunne sikkert blive ganske hyggeligt at sludre lidt med en menneskepige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:17 pm

Blair så smilende på ham. "Jeg hedder Blair." Sagde hun og gjorde en indbydende bevægelse med hånden der viste at han gerne måtte sidde ned. "Nej, du skal være velkommen."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 11:16 pm

han satte sig, "en fornøjelse at møde dig Blair" sagde han med et smil, "kommer du tit her?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 12:15 am

Blair tog en slurk af drinken, hun egentlig ikke vidste hvad indeholdte, men det var heller ikke så vigtigt. "I lige måde Niko." Sagde hun og gengældte hans smil. Hun kom der ret tit, folk kendte hende i hvert fald. "Ind i mellem." Hun ville ikke lyde som en der drak hver evig eneste weekend, selvom det næsten var sådan.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:50 am

han nikkede og smilede svagt, "samme her" sagde han og så ud over lokalet. Han nød at være her, og kom der af og til, når han alligevel ikke havde bedre at tage sig til. Og så lå stedet jo ovenpå nedgangen til byen. "kan du så lide at være her? eller kommer du af andre grunde?" spurgte han nysgerrrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 12:26 am

Blair så smilende på ham og lyttede til hvad han sagde. "Det varirere lidt, nogle gange vil jeg gerne glemme alt andre gange er det fordi jeg vil hygge mig." Blair var der den dag fordi hun ville slappe af og hygge sig. Måske møde nogle nye.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 12:39 am

han nikkede, det var vist rimeligt normalt at folk kommer her af de grunde. Han sendte hende et lille smil, "hvad er det så i dag?" spurgte han interesseret. Han selv var her for at slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt at drikke? - Niko. Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at drikke? - Niko.   Lidt at drikke? - Niko. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt at drikke? - Niko.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jada jeg må drikke! - Jonas
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» sådan lidt af hvert
» Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
» Se meget og se og så lidt tid //hardrain//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: