Emne: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Tirs Nov 20, 2012 8:57 am
Hej brugere på Aterswell
Jeg søger nogen som kunne tænke sig at emne med en forkælet party tøs. Jeg har sådan set ingen krav til jer, jeg emner med alle som melder sig på banen. Jeg vil meget gerne have nogle plots, da det altid er lidt sjovere at emne med. Jeg har planer om at Emily skal blive vampyr og indtil videre ser det ud til at Tara tager sig at det. Men ellers er jeg nu nok frisk på alt i nu skulle kunne finde på.
Ja, det var jo en kort søgning, men jeg håber nu at nogle af jer alligevel er blevet fristet til at tage et emne med mig.
- Emily Love Monnett
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Fre Nov 23, 2012 5:04 am
Slet ingen??
Aniya
Race : Drage Bosted : Centrum Tilmeldings dato : 20/06/12 Antal indlæg : 1545
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Lør Nov 24, 2012 3:59 am
jeg er frisk :3 og to af mine venner som jeg camer med over skype lige nu vil også gerne :3 de hedder Jack og Jonas du kan bare smide dem en pm :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Lør Nov 24, 2012 4:06 am
jeg ville ikke have et problem med det.
PS. jeg kan godt bide
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Lør Nov 24, 2012 5:51 am
Trine kunne jeg måske lokke dig til at lave?? Og jeg vil gerne skrive med dine venner også, hvis det er kan vi da tage et fælles emne måske?? Men jeg har ikke noget imod at emne i flere emner, hvis ikke nogen er med på et fælles emne
Neal kan da være du skal lærer mig at bide så Men jeg er frisk på at emne med dig ^^
Aniya
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Tirs Nov 27, 2012 8:14 pm
jeg kan godt lave emne hvis du kommer med et sted :3 og måske en lille ide til et plot? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Tirs Nov 27, 2012 8:34 pm
ok ønsker du plot eller ej, og hvis du ønsker plot har du så nogle ideer
Aniya
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Ons Nov 28, 2012 9:25 pm
hmm jeg har det fint både med og uden så men Trine er ret kæphøj og kan godt være lidt flapet og kan godt svinge en næve i en kat fight så :3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...