Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:57 am

Hej brugere på Aterswell

Jeg søger nogen som kunne tænke sig at emne med en forkælet party tøs. Jeg har sådan set ingen krav til jer, jeg emner med alle som melder sig på banen.
Jeg vil meget gerne have nogle plots, da det altid er lidt sjovere at emne med. Jeg har planer om at Emily skal blive vampyr og indtil videre ser det ud til at Tara tager sig at det. Men ellers er jeg nu nok frisk på alt i nu skulle kunne finde på.

Ja, det var jo en kort søgning, men jeg håber nu at nogle af jer alligevel er blevet fristet til at tage et emne med mig.

- Emily Love Monnett
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 5:04 am

Slet ingen?? Sad
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:59 am

jeg er frisk :3 og to af mine venner som jeg camer med over skype lige nu vil også gerne :3 de hedder Jack og Jonas du kan bare smide dem en pm :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 4:06 am

jeg ville ikke have et problem med det.

PS. jeg kan godt bide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 5:51 am

Trine kunne jeg måske lokke dig til at lave?? Og jeg vil gerne skrive med dine venner også, hvis det er kan vi da tage et fælles emne måske?? Men jeg har ikke noget imod at emne i flere emner, hvis ikke nogen er med på et fælles emne Wink


Neal kan da være du skal lærer mig at bide så Razz Men jeg er frisk på at emne med dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:14 pm

jeg kan godt lave emne hvis du kommer med et sted :3 og måske en lille ide til et plot? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:34 pm

ok ønsker du plot eller ej, og hvis du ønsker plot har du så nogle ideer
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:25 pm

hmm jeg har det fint både med og uden så Smile men Trine er ret kæphøj og kan godt være lidt flapet og kan godt svinge en næve i en kat fight så :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...   Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger plot... jeg bider ikke..
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» Du svarede ikke på din sms.. - Maria
» Ikke dræb mig! - Martin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: