Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 søger plot... jeg bider ikke..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 3:43 am

well, Som titlen siger søger jeg plot, jeg ny her inde og vil godt igen.

Jeg her bare to krav til dem jeg skriver med:
Gerne over fem linjer ellers kan jeg have meget svært ved at svare. Og jeg vel til lige forsøge og give dig noget og svar på.
Og du skal kunne leve med at jeg kan have længere fravær perioder, hvor jeg måske ikke svar... det ikke noget jeg selv vægler og jeg aner simpelhen ikke hvornår det sker.. Jeg som regl først klar over det bag efter...

Jeg søger plot med folk der vil være ALT fra ven til fjende, flirt eller andet sjovt. Det helt op til dig.
Vi behøver ikke at have aftalt til plot, jeg holder mest af Randomme emner.
Jeg tror ikke rigtig der er mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:17 am

no one?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 5:26 am

Frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 5:41 am

Det lyder godt Smile hvem laver, hvor henne og skal vi aftale et plot eller.. ser vi bare hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 5:45 am

Jeg kunne sådan set godt være frisk på et plot hvis det endelig er c:
Og hvor, det kan vi finde ud af hvis der kommer et plot som passer til et sted c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 6:58 am

Jeg har ingen ide til et plot for at være ærelig.. så..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 8:28 am

lad mig tænke en tanke eller to c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 1:51 am

Jeg vil også gerne skrive med dig Angel, hvis du endnu søger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 7:08 am

frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 5:45 am

Jeg søger altid folk der gider at skrive
Til jer begge to noget plot? eller skal vi bare se hvad der sker? hvem eller og hvor henne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 5:46 am

øm måske vil angel manipulere med arason og på en bar eller diskotek og kan du lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 5:48 am

Jeg ved ikke lige hvorfor han skulle gøre det.. han er altså ikke ond.. endnu... Jeg kan godt lave men så bliver det nok først en gang senere eller i morgen Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 5:49 am

iorden bare venskab så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 6:08 am

Mmhm, jeg er ikke lige så kreativ lige nu. Har du noget som Maxine kan bruges til? Hun kan være svær at nå indtil Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





søger plot... jeg bider ikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: søger plot... jeg bider ikke..   søger plot... jeg bider ikke.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
søger plot... jeg bider ikke..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
» Søger emner og plot
» come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!)
» SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!
» plot, emne osv.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: