| come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Man Jun 10, 2013 8:01 am | |
| Hey alle mennesker på aterswell, er ny og søger nogen super nice folk at emne med.
plot er jeg frisk på hvis i har nogen ideer til et. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Man Jun 10, 2013 9:20 pm | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tirs Jun 11, 2013 2:43 am | |
| godt at høre har du ideer til plot eller skal vi tage det som det kommer?? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tirs Jun 11, 2013 7:31 am | |
| Søger du stadig nogle at emne med? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tirs Jun 11, 2013 8:08 am | |
| selvfølgelig er altid frisk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tirs Jun 11, 2013 8:29 am | |
| hvad med at du ser hende i en slådskamp uden for dit værksted og så går vi vidre fra der |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 1:23 am | |
| Har du en ide til plot, eller ser vi bare hvad der sker? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 5:32 am | |
| Neal: det kan vi godt sige er det så iorden du laver??
Ambrosia: nej ikk rigtigt så vi tar den vel bare som den kommer^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 5:53 am | |
| Jeg er også altid frisk på at lege ^^ Hvis det kunne være en idé, kunne det sikkert være sjovt at være flere i et emne, så vi kunne lave noget både med mig, dig og Ambrosia?
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 5:57 am | |
| kan vi godt hvis Ambrosia vil^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 7:21 am | |
| Har du noget specielt i tankerne Deninea? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 7:24 am | |
| Not really, bare at det kunne være sjovt med mere end to i et emne ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 7:57 am | |
| det har du ret^^
skal vi så lave et emne hvor vi er os tre?? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 8:13 am | |
| Lad os : D Jeg er totalt frisk på alting. Ved ikke, om jeres karakterer har bestemte steder de er, men vi kan jo bare springe ud i det - Deni er ret all-round, så jeg kan altid få hende passet ind ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 12, 2013 8:27 am | |
| Ja, lad os bare se hvad der sker. *Sætter en finger på næsetippen* Fri for at lave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tors Jun 13, 2013 2:24 am | |
| Deninea er det iorden du laver emnet??^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tors Jun 13, 2013 4:57 am | |
| Jeg sidder pt i eksamensstress, så det vil være federe, hvis jeg bare kan passe mig ind ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tors Jun 13, 2013 5:26 am | |
| okay så laver jeg bare... hvad rækkefølgen og hvor syntes i det skal være?? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Tors Jun 13, 2013 8:55 pm | |
| Arbitrær rækkefølge og .. eh. Somewhere i byens udkant? Eller vi kunne tage på skovtur? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Fre Jun 14, 2013 1:54 am | |
| Stedet betyder ikke så meget for mig, Ambrosia tilpasser sig bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 19, 2013 5:17 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 19, 2013 6:18 am | |
| hey kunne du tænke dig at emne med mig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 19, 2013 6:27 am | |
| selvfølgelig ku jeg det men er det så iorden hvis du laver |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 19, 2013 6:27 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) Ons Jun 19, 2013 6:29 am | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) | |
| |
|
| |
| come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!) | |
|