Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!  Empty
IndlægEmne: SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!    SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!  Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:31 pm

Hej alle sammen, nu er det snart ved at være tid, hvis vi ikke har de 3 racer må jeg desvære melde at muligheden for det 3 råd inde for magi ikke ville kunne blive styret af Engle, Havfolk eller sortelvere, da deres blod nu er blevet samlet ind af Azariel, men det betyder ikke at jeg ikke vil havde spiller.

Jeg søger blot spillere til at kunne være med til dette da jeg har lagt min karakters skæbne i 8 forskellige racer , men hvis de 3 nuverende racer som vi mangler ikke dukker op, betyder dette at 5 racer vil havde magten og hverken engel, havfolk eller sortelver ville kunne få bestemmelse om det 3 magi råd som måske vil blive dannet ^^

PS. hvis i er interesseret kan i clikke på linket her nede:

https://aterswell.danskforum.net/t744-followers-of-the-shadow-i-sommon-you-strre-plot-og-faelles-emne-sgning

Den korte historie er at HVIS ritualet lykkes betyder det at en OLD gammel væsen vil kunne blive frem manet og har enorme krafter og starten på magi rådet vil blive dannet....

MEN HVIS det går galt betyder det at urgammel ondskab/godhed vil blive vækket til live, og Azariel's sind vil blive lagt for en større prøve og ligge valget mellem God eller Ond. ^^

men det betyder ikke at der ikke er noget godt for jer spiller ;D

HVIS denne her urgammel væsen bliver vagt til live vil old gammel magier blive åbnet og ny viden inde for Magi & Troldom blvier åbnet Smile

Mvh. Azariel Uriel Zerachiel.
Tilbage til toppen Go down
 
SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sortelver søger legekammereter!
» come out come out where ever you are(Søger emner/plot!!!)
» Søger emner og plot
» søger plot... jeg bider ikke..
» Emne? Plot?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: