Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ancient text - Niko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 11:37 am

Fenris har sent et brev til Niko, i brevet står der:

mød mig på denne adresse (adressen til Fenris lejlighed) jeg har findet noget på min seneste rejse, som jeg ved du vil dræbe for

Fenris (brevet er skrevet med en overraskende køn håndskrift)
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:04 am

Niko står foran døren til den adresse han har fået opgivet. Han læser brevet igennem en gang til og ringer så på døren((hvis der er en ringklokke, ellers banker han på)).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 6:09 pm

Fenris åbner døren '' kom ind, kom ind'' siger han meget energisk ''jeg har noget som du vil elske'' Fenris trekker Niko ind i lejligheden (glemmer næsten sin overlegen styrke)
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:01 pm

"he-" Niko bliver hevet ind i lejligheden, "rolig ... jeg har tid nok" siger han overrasket, "ingen grund til at jage sådan".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 2:48 am

inde i lejligheden var væggene dækket af bogreoler og midt på gulvet står en enorm stentavle, Fenris peger på stentavlen den er dækket af mærkelige symboler ''jeg fandt den på min sidste rejse, skriften er ældgammel elvisk, ikke mit bedste sprog, men hvad jeg kan forstå står der noget om *kontrol over lysets kraft* men jeg kan have læst forkert''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 4:58 am

Niko Skyndte sig over til stentavlen og begyndte ivrigt at læse, hvad der stod, der her var måske det, han havde ledt efter. "hm ... det ser yderst interessant ud, hvor fandt den?" spurgte han nysgerrigt. //hvad står der??^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:12 am

//There are no words to express to you
How I feel.
To feel stronger like a
Light of Power
Passing through my chest
Like a spear of god
And that has made me stronger

And now that I know that I'll die for you, I will
The fear is over because of all my power.
Like the electric storm I feel inside my soul
My strength it's growing stronger//

men det ved Fenris ikke

''lad mig bare sige at der er mange personer som ønsker mig død nu'' griner Fenris højt
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:31 am

Han ler svagt, "det kan jeg forestille mig ..." siger han, mens han, med lidt besvær, læser teksten. Han gamle mester lærte ham gammelt elvisk, og nu glædede han sig iver, at han hørte efter den gang. "sig mig ... er der mere end den her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:41 am

''du vil have mere ind en kvart-tons klippeblok med skrift på, jeg tror ikke at der er en eneste anden varulv som kan løbe 650 km med førnævnte klippeblok, jeg vil sige at i arkæologisk denne her tavle er langt dens vægt værd i guld''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:49 am

Han smilede svagt, "undskyld ... det var ikke for at virke utaknemelig ... det mangler bare noget, eller det vil sige, det tror jeg der gør ..." sagde han, stadig bøjet over tavlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:56 am

''jeg fandt den i en krypt bevogtet af en vampyr, som havde boet i den krypt i de sidste 2000 år men han havde levet af rotteblod i alt for mange århunderede, men der var ikke andet i krypten in stentavlen og vampyren''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 8:00 am

han sukkede, "en skam ..." sagde han en smule skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 8:12 am

''det tyder på at det hele står på tavlen'' siger Fenris og tager en kniv fra køkken boret og kaster den mod et kort på vægen med stor pression så den bore sig ind i et sted i Skotland ''det er der hvor jeg fandt den under et gammelt vampyr alter, det er der hvor vampyrer menes at komme fra, men jeg fik intet at vide om mit folks historie''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 8:17 am

"hm ... det er meget interessant, men jeg tror desværre ikke, jeg kan bruge det til så meget ... der mangler instrultioner, elle4r i det mindste bare en forklaring af, hvilken magi der bliver anvendt ..." sagde han, stadig fordybet i tavlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 4:40 pm

''jeg tænkte bare at jeg ville lade dig studere den før jeg solgte den til højsetbydene, ven det kan være at der er noget skjult på siderne, det kan også være at fugt og tid kan også have fjernet noget af teksten, men den der er muligvis noget som er skjult med magi, men jeg ved intet om magi så jeg har ingen mulighed for at vide, f.eks. kunne der være en optisk illusion for når man mærker på siden er der fordypninger som man ikke kan se''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 7:23 pm

Han sukkede svagt, der var jo nok noget om det ... "har du et stykke paper?" spurgte han tænktsomt, og lod en hånd glide over stenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 10:48 pm

''det har jeg prøvet, men det er ikke muligt da papiret ikke kan komme i gennem illusion, måske kan du ophæve illusionen''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 10:52 pm

han rystede beklagende på hovedet, "det tror jeg ikke ... " mumlede han, men prøvede dog at lægge nogle skygger i de fordybninger, der kunne mærkes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeLør Apr 14, 2012 6:54 am

''jeg talte ikke helt sandt med at der ikke var andet ind tavlen og vampyren, for vampyren var også bevæbnet med sølvsværd'' Fenris siger det sidste ord med tydelig afsky '' men dem nægtede jeg at tage med ud''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 12:03 am

"hm ... de har nok heller ikke noget med det her, at gøre .." siger han distret, og prøver igen at lægge skygger i ordene //virker det?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 9:28 am

//det virker//

en sprække åbner hele vejen rundt og toppen falder af (det er i virkeligheden ingen stentavle det er en sacofa fra denne lyder der et vræl, hor i den ligger en baby (hankøn) med vinger, den ene sort den anden hvid
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 9:52 am

Niko stirrer overrasket på barnet, "hvad er det?" spørger han undrende og træder et skridt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 10:23 am

''det ved jeg ikke, men jeg tror lige vi er blevet forældre, eller for at være mere præcis du er blevet far eller er det mor. Tillykke'' griner Fenris og laver et dybt buk
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 10:29 am

Niko kigger stadig forvirret på den lille, "jeg tror næppe jeg er det bedste valg som far ... " sagde han tøvende, "måske du skulle finde en med lidt mere ... erfaring ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitimeSøn Apr 15, 2012 10:40 am

''han liner en blanding mellem en dæmon og en engel, to væsner med naturlige evner for magi, så for det første er du en troldmand og du er den eneste jeg kender uden for elver byen, for det andet kun et varulve barn vil have det godt med en varulv som værge, for det tredje alle nye foræltere er ny begynder, skal jeg fortsætte''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ancient text - Niko Empty
IndlægEmne: Sv: ancient text - Niko   ancient text - Niko Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ancient text - Niko
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ud og hanle //Niko//
» en handle //Niko//
» Så er jeg her igen! //Niko//
» A drink, or two never hurted anyone - Niko
» Lidt at drikke? - Niko.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: