Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en aften i byen - Ashley Victoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:53 am

hun nikkede stille "jamen mange tak, det vil jeg huske at få gjort" hun kørte en hånd igennem håret og betragtede ham, så hvordan han fik et drømmende udtryk i øjnene, det var næsten som at se hende selv, når hun tænkte på sit elskede Paris
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 3:43 am

Han smilede svagt, "hvordan var Frankrig, dengang du boede der?" spurgte han nysgerrigt, han havde selv været der et par gange, men det var efterhånden noget tid siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 3:47 am

hun lænede sig tilbage og grinede svagt "der stank, men det var så i den fattige del, der var en lille del, som var ganske smukt og fredeligt, uheldigvis sagde man at der om natten kom vampyrer, nogle der dræbte alle og enhver, en aften fik de også fat i min veninde" hviskede hun og spændte i kæberne "men ja der var smukt, landet var specielt dejligt og mit hjem, jeg elskede det mere end noget andet" hun grinede og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 3:54 am

Han nikkede og smilte svagt, "der er intet som hjemve, især ikke efter et hjem der ikke har været i hundrede af år" sagde han med et svagt suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 3:57 am

hun nikkede "jeg har ikke været der siden jeg mit hjerte stoppede med at slå" hviskede hun og rystede på hoved "men jeg skal ikke derhen igen, der var en grund til at jeg tog afsted og aldrig kan komme tilbage igen" hun sukkede og lagde hoved tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 4:12 am

Han kiggede lidt på hende, "selv ikke efter så mange år?" spurgte han lidt undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 4:28 am

hun rystede på hoved "arven går i generation, og det samme gør viden, dem der bor der nu ved hvem jeg er, de ville vide hvad de skulle gøre ved mig hvis de så mig komme ind i byen" hun så på ham og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 10:55 am

Han nikkede lidt, "det lyder besværgligt" sagde han , "det må være hårdt ikke at kunne komme tilbage".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:13 am

hun nikkede stille "det er det også, meget endda, men efter så mange år vænner man sig til tanken og savner ikke så meget mere sot hjemland" hviskede hun og kørte en hånd igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:17 am

Han nikkede, "sådan er det med så mange ting, tiden læger alle sår, siger de" sagde han og smilede svagt, "selvom det kan tage lang tid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:37 am

hun nikkede stille "de har fuldstædig ret, det tager smerte og lidelser at komme fra A til B, men efter det kan man vel være stolt af sin rejse" pointerede hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:42 am

Han nikkede, "ja, det er der noget om" sagde han og smilte svagt, "og på trods af tabene, mener jeg nu, at dette liv er en forbedring".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 12:01 pm

hun nikkede "jeg har det på samme måde, at blive det jeg er idag er nok det bedste der er sket for mig" hun smilede og så på sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 12:21 pm

Han nikkede, "ja, det at kunne vælge sin fremtid, at gøre hvad man vil og bruge livet som man vil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 9:28 pm

hun grinede "det kan mennesker da også, vi har bare meget meget mere tid end de lige har" klukkede hun og rystede på hoved af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 8:10 am

Han lo svagt, "ikke da jeg levede" sagde han, "jeg kunne i hvert fald ikke, ikke rigtigt ... "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 8:13 am

hun nikkede "jeg kunne skam heller ikke, kvinder var pyntegenstande i min tid, men jeg snakker om nutidens mennesker" pointerede hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 8:21 am

Han nikkede, "jeg sammenlignede bare med, hvordan mit liv havde været, hvorfor jeg foretrækker livet som det er nu" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:59 am

hun nikkede "jeg kan på en eller anden måde bedre lide det sådan som det er nu, selvfølgelig er der ting jeg godt kunne lide ved dengang, men der er også ting som jeg kan lide ved denne tid" hun smilede og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 3:45 am

Han nikkede, "ja, mange ting er blevet bedre" sagde han og smilte, "jeg tror også jeg foretrækker det som det er nu" sagde han tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 4:55 am

hun nikkede og tømte sit glas "ja, men jeg savner nu de aftner uden elektronik, hvor man sad og hyggede sig med hinanden, ikke lod sig irritere af andet end daglig dagen" hun sukkede og strakte sit ene ben ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:40 am

Han lo svagt, "engang imellem savner jeg mørket, det tætte fuldstændige mørke der kom om natten" sagde han og sukkede svagt, "jeg tror efterhånden der er svært at finde den slags mørke".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften i byen - Ashley Victoria
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» aften i byen - Arissa
» en aften i byen //Arason//
» Mystisk aften i byen// Jake, Will, Matt, og Safira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: