Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En aftentur i parken //Åben for alle//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:31 am

Tid: 22:04
Sted: Parken
Omgivelser: Enkelte ude og lufte deres hunde, ellers mennesketomt

Logan gik stille og roligt igennem parken. Mørket var faldet på og afslørede en smuk stjernehimmel glimte højt over dem. Det var en kølig aften, og Logan havde sørget for at pakke Maria godt ind i varmt tøj inden han havde taget hende med ud på aftentur. Det var den første ting de havde lavet ude for huset siden han havde "adopteret" hende.
"Jeg elsker parken om natten" sagde han og så på stjernerne "det giver en underlig ro indeni.. hvad synes du?" han lod blikket hvile på den lille pige der gik ved hans side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:34 am

Maria hoppede lidt og holde Logan i hånden, så op på himmlen "Jeg syndes også her er smukt om natten, jeg legede på legepladsen tæt på her nå jeg ikke kunne sove" sagde hun og så op på sin Far, så nøje på ham som om hun prøvet at regne noget ud.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:39 am

Logan smilede svagt "du legede om natten?" sagde han og man kunne se at de glædede ham "forhåbentlig er det en hobby du ikke har tænkt dig at holde op med lige med det samme.. jeg vil gerne se dig lege" sagde han og strøg hende over håret "du kunne jo vise mig den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:42 am

Maria nikkede og så på ham "Men hvorfor kan du ikke se mig lege om dagen" spurgte hun stille, hun tænkte på det Thomas havde snakket med hende om og hun ville havde spurgt men hun var bare for nervøst til at spørger sin far direkte, det hele var jo stadigvæk meget nyt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:46 am

"..." Logan så op på månen "jeg kan ikke tåle solens lys" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:48 am

Maria så på ham og så så ned, gik bare stille og holde hans hånd, begyndte at gå mod en bænk.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:51 am

Logan så ned på hende.. fulgte med hende mod bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:56 am

Maria satte sig på bænken, så lidt rundt og så op på ham "Far... hvad er du"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:00 am

Logan så lidt på hende.. "jeg er en vampyr" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:01 am

"Vam-pyr..... Hvad er det" hun holde stadigvæk hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:03 am

"Det er en skabning, skabt af en blanding af menneske og magi" sagde Logan og så på hende "mennesker der ikke bliver gamle, som ikke bliver syge og som ikke kan dø.. tilgengæld kan de ikke spise, de kan ikke sove og de kan ikke få lov til at være ude i solens lys"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:05 am

"Og de skal bide folk" spurgte hun og gned sin nakke lidt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:08 am

Logan så lidt på hende.. "ja, ellers dør vi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:11 am

Maria nikkede stille og så på ham "Kan du bide alle eller har du tænkt dig kun at bide mig"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:12 am

"Jeg kan bide alle" sagde Logan "og jeg har ikke tænkt mig at bide dig igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:14 am

"Jeg troet du sagde du nok ville bide mig igen" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:16 am

"Ja, men jeg har ombestemt mig" sagde Logan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:27 am

"Hvorfor" spurgte hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:31 am

"Det gør ondt på dig" sagde Logan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:31 am

Maria så ned og gned sin nakke.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:33 am

Logan lagde en kølig hånd på hendes nakke "er du i smerte?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:34 am

Maria rystede på hoved "føler mig lidt stiv i nakken og lidt koldt men ellers ikke noget" hun så på ham og rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:35 am

Logan smilede og flyttede sin hånd. "Du ville få varme i kroppen hvis du legede på legepladsen" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:37 am

Maria nikkede og rejste sig op "så lad mig vise dig hvor den er" hun begyndte at løbe, det var første gang hun var ude uden sin kanin men den havde hun ladet ligge der hjemme da hun blev så glad over Logan vville tage hende med udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:40 am

Logan rejste sig og fulgte ubesværet efter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aftentur i parken //Åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur i parken //Åben for alle//   En aftentur i parken //Åben for alle// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aftentur i parken //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Sakura-festival i parken (åben for alle)
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: