Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Mhm...Kan jeg mon friste nogen?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:26 am

Hellow!!

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme i gang med at emne med jer fantastiske brugere her på Aterswell. Hvis nogen skulle sidde inde med et plot, hvor en menneske pige som Paula kan bruges, er jeg nu meget sikker på at jeg vil være frisk på ideen. Dog vil jeg da gerne afslører, at min kære karakter endnu ikke kender til væsner. Har dog tænkt mig at hun skal finde ud af det på et tidspunkt, men har ikke fastlagt hvornår, men det kommer!

Men i hvert fald så kan i læse min midlertidige profiltekst, hvis i endnu ikke er blevet fristet. Men hvis i nu bliver eller er fristet, så svar endelig her eller send mig en besked Wink
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:30 am

jeg er frisk ^^ jeg har dog ingen ideer til plot xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:33 am

Altså jeg er frisk på stort set alt, men hvis vi ikke kan komme frem til et plot så måske bare et tidfældigt møde eller noget i den stil?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:35 am

kan vi godt, medmindre du har nogle ideer??^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:37 am

Naarh, jeg kan ikke lige finde på noget. Endten et tilfældigt møde eller noget med at rede hende fra nogle ubehagelige typer?? Ved ikke helt hvad din karakter er til ^^
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:48 am

vi kan godt sige det sidste, tror det giver lidt mere spil xD hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:49 am

Kunne jeg lokke dig til det? Eller er du ikke så nem at manipulerer med?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:52 am

kan jeg da godt, men så skal du komme med et sted ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:55 am

Altså tænker at der måske er flest skumle typer i slumkvarteret, så måske downtown? Eller måske en sidegade i centrum? Et af de to steder, kan ikke lige bestemme mig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 9:39 am

Frisk men kan først i morgen da jeg på vej i seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 1:58 am

Det var da dejligt Demetra Wink
Skal vi have et plot, eller bare skrive??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 2:57 am

Vi kan da godt snakke om et plot selv om det først kan blive i morgen :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:02 am

Altså mangler din karakter en menneske pige til noget?? Har ikke lige nogle videre kreative ideer til plots Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:07 am

Ikke som sådan, eller hun kunne godt bruge en medarbejder hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:11 am

Ja hun søger jo arbejde, men tror ikke hun vil egne sig som våbenhandler og så kender hun ikke til væsner endnu, så magisk våbenhandler er nok ikke noget som passer til endnu ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:17 am

Hmm okay så ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:19 am

Vi kan altid tage et tilfældigt møde, og se om vi kan finde på noget med tiden?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 5:59 am

Nogen andre som måske er fristet?? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 9:46 am

Kunne vi da godt hvis det er, men smutter jeg i seng ses
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 6:30 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:33 am

Svaret ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Mhm...Kan jeg mon friste nogen?   Mhm...Kan jeg mon friste nogen? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mhm...Kan jeg mon friste nogen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogen der vil skrive med mig?
» Er der nogen der vil emne?
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» Nogen som har tid til at emne??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: