Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 So.. we meet agein //Thomas//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:01 am

Maria kiggede på ham og rystede, der var noget galt, hun brud sig ikke om den måde han så ud på. Hun trødte forsigtigt et skridt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:25 am

"Hvad er der?" Spurte Thomas, da han så hende reagere, og de dyriske træk forsvandt øjeblikkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:26 am

"... hvad er du" sagde hun og så ham i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:58 am

"Det er ikke min plads at besvare dit spørgsmål, selvom den viden faktisk er din ret." Sagde Thomas. Det lød nærmest bibelsk, den måde han sagde det på. "Det er et spørgsmål du bør stille din far, for hans svar er som mit."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:38 am

Maria så skabt på ham "Hvordan er du så sikker på du og min far er det samme" sagde hun, hun lod moden og så alvoligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 2:00 am

"Tja... hverken han eller jeg går ud i sollys, hverken han eller jeg spidser, både han og jeg bider, af nødvendighed... bare rolig jeg bider ikke nu." Tilføjede han, for hun ville sikkert bakke væk fra ham ved den nyhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:14 am

"...... far sagde... han nok blev nød til at bide mig igen.....hvorfor.... jeg forstå det ikke... var det også derfor du slikkede mit sår før.... og det forsvandt" hun så helt fortivlet ud nu og krammede sin bamse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:19 am

"Ja det havde lidt med sagen at gøre, men det er ikke årsagen, han vil ha noget du har, så han bider dig, men igen jeg har allerede sagt for meget det er ham du må spørge, jeg må ikke fortælle dig mere, du er hans så det er op til ham at bestemme om du må vide det eller ej."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:03 am

Maria så på Thomas og gned så sin nakke "o-okay" hun begyndte at gå mod udgangen af legepladsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:45 am

Thomas fulgte hende med øjnene. "Så du vil altså ikke vide noget om dit mærke?" Sagde Thomas, netop som hun havde nået udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 7:04 am

Maria vendte sig om og så på ham "min far fortæller mig om det nogen gange, men jeg har ikke spurgt så meget ind til det, jeg er ved at vænne mig til det nye hus og det hele"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:45 am

"Nå da, men så behøver jeg jo ikke fortælle dig hele historien. Men det er også det bedste, jeg må faktisk ikke fortælle dig den, jeg er allerede langt over grænsen, men det er der nok ikke nogen der finder ud af, og der er nok alligevel ikke nogen der vil tage sig af det, efter alt hvad jeg har gjort." Sagde Thomas, og tog fat i en af pælene på gyngestativet, og begyndte at klatre op ad den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:26 am

Maria nikkede og så på ham "Når jeg har snakket med min far, vil jeg så se dig igen?2 spurgte hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:01 am

"Måske... hvis du kan holde min interesse, hvilket jeg er sikker på du kan." Sagde Thomas og satte sig på tværstangen over gyngestativet. "Men hvad end du gør, så lad være med at blive som din far, hvis du kan undgå det. Det er nok lidt sjovere når man er lidt ældre, du ville sikkert ikke overleve det alligevel."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:03 am

Maria så forvirret ud "o-okay" sagde hun "Men så går jeg hjem nu" sagde hun, bukkede og begyndte at gå hjem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:05 am

Thomas smilede bare, rejste sig op og vinkede. "Så ses vi senere." Han rejste sig fra gyngestativet, videre op i et træ, hvor han forsvandt i mørket.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:07 am

//Out :3 håber vi kan emne igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:14 am

//Yes me too//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: So.. we meet agein //Thomas//   So.. we meet agein //Thomas// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So.. we meet agein //Thomas//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Nice to meet you. I think? Pam
» We meet again - Josh
» Come inside sir (Thomas)
» When two bitches meet -Samantha-
» Meet my parents //Jaiden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: