well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent//
Forfatter
Besked
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent// Tirs Sep 18, 2012 8:21 am
det var en varm formiddag selv om det var så småt på vej ind i efteråret og jack sad ved søen efter fordagens fuldmåne mødes og havde lagt nogen bagdager på nogen sår under sin kimono og sad mest i sine egne tanker
Sidst rettet af Jack Tors Sep 20, 2012 6:02 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent// Tirs Sep 18, 2012 10:00 pm
// Undskyld mange gange, men jeg må baile fra emnet...jeg sætter Millicent på pause og kun en af hendes historier vil forsætte lige nu. Undskyld jeg tog af din tid...normalt emner jeg altid færdig. ~Millicent
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent// Tors Sep 20, 2012 6:03 am
//det er helt ok :3 du kan bare svare når det er //
Gæst Gæst
Emne: Sv: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent// Tors Sep 20, 2012 6:43 am
// Tak Jack, sweet of you.
Jack
Emne: Sv: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent// Tors Sep 20, 2012 6:56 am
//nps :3/
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent//
well hallo what are you doing here all by yourself? //millicent//