Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Who the...//Richard//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 8:03 am

"tro mig jeg har øvet mig i alt den tid jeg har eksisteret og det er et par år der er gået der" hun smilte "men tak for opmuntringen, jeg burde nok bare lade vær med at gå på cafe og spise der og spise her hjemme for at øve" hun trak på skulderne og grinte lavt og svagt af sig selv, hun vidste godt det ikke kunne lade sig gøre.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 8:13 am

Han smilte svagt, "tja, cafe lyder som en dyr vane ... det ville sikkert kunne betale sig økonomisk at spise hjemme mere"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:34 am

Hun smilte "det har du ret i" hun kiggede ud på køkkenet "det eneste jeg bruger det køkken til er mit rod og så laver jeg kakao og ellers er det aldrig blevet brugt" hun rystede på hovedet hun måtte til at lære hvordan man lavede mad det køkken havde stået alt for længe uberørt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 7:13 am

Han nikkede svagt, "er det ikke dyrt? altså at spise så meget ude..." spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:13 am

Hun nikkede "jo det er men efter som man har sparet op i nogle år så er der mange penge som man kan bruge" hun trak op skulderne og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:16 am

Han nikkede, "ja, jeg ville ønske jeg havde nok penge til at spare op" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 9:11 am

Hun fik ondt af ham, hun skulle måske ikke loge havde sagt det, det lød måske ret pralende nu når hun gentagede det inde i sig selv nogen gange "undskyld, det lød nok ret pralende"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeTors Okt 04, 2012 7:49 am

Han smilte svagt, "det er helt ok" sagde han, "jeg syntes ikke det var pralende, jeg har bare ikke været heldig eller fornuftig nok til at spare op" fortsatte han, "desuden var det jo mig selv der spurgte".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 13, 2012 6:40 am

Hun nikkede "nogen gange er jeg for hurtig til at sige tingene og så siger jeg det forkert" hun grinte kort af sig selv hun hade når hun kom til at sige tingene for hurtigt uden at tænke over hvad hun egentlig sagde.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 7:22 am

Han smilte svagt, "det sker vel for selv den bedste, jeg kender det i hvert fald godt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who the...//Richard// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Who the...//Richard//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: