Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Who the...//Richard//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 5:48 am

T: 15:46
V: Blæsende og koldt
O: Mangel på mennesker og huse
S: Byens centrum
P: Sort top, blå bukser, høje gummisko og en sort lang varm jakke.

Azazel var på vej hjem fra et indkøb og havde tunge og store poser på slæb, hun kiggede på hendes hænder, der var ømme,og helt røde da hun slap poserne, hun overvejde at holde en pause og finde et sted at side, men fik en kold brise lige i hovedet og fik kuldegysninger, hun ville bare hjem og have varmen, *måske en varm kop kakao* hun smilte og glæde sig til den tanke.
Det var heller ikke særlig varmt med en top og et par tynde bukser, selvom hun havde en varm jakke på hjalp det ikke særlig meget, men hun skulle også bare hjem, så var det varmt igen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 10:55 pm

Richard kom gående hen ad gaden på vej hjem fra biblioteket. Han var iført en brun jakke og et par cowboybukser. Mens han gik, fik han øje på en ung pige, som slæbte to to poser som begge så tunge ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 1:04 am

Azazel satte poserne ned og kiggede på de røde hænder, hun bevægede sine finger, de var ømme og gjord en anelse ondt.
Hun tog poserne op i hænderne igen og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:43 am

Han lagde mærke til at kvinden satte poserne på jorden, men det var ikke nogte han skulle blande sig i, det var hendes liv. Desuden ville hun sikkert bare blive irriteret, hvis han, en fremmede og endda ikke en der så hverken ung eller godt ud, henvendte sig til hende midt på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:48 am

Hun var gået et stykke hen af gaden, i det at en af poserne revnede og alle rå varende væltede ud på den beskidte jord, Azazel var ved at eksplodere af raseri og rystede.
*rolig nu, det skal nok gå, du samler det bare igen.
Hub satte sig på hug og samlede varende sammen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:56 am

Han stoppede op og satte sig på hug ved siden af hende, "nu skal jeg hjælpe" sagde han og begyndte at samle hendes vare op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:58 am

Hun smilte da en fyr kom hen og hjalp hende, "tak" hun samlede de sidste vare og havde dem i favnen og lagde dem ned i den anden pose, det var nogle store poser så der kunne være ret meget i.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:03 am

Han smilede svagt til hende, "det var så lidt, har du brug for hjælp til at få dem hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:09 am

Hun tænkte lidt, *det kunne være rart med en der hjælper* hun smilte og nikkede "ja, vis du vil" hun kiggede på ham, med et glad blik.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:15 am

Han smilede til hende, "jeg har ikke andet at lave lige nu, så det har jeg ikke noget imod"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:26 am

Hun smilte "Nåh, men i så fald, så lad os skynde os, det er hunde koldt her ude" hun pegede ligeud den vej de skulle, og gik så nogle skridt forud, men stoppede så og ventede på fyren.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:27 am

Han tog en pose og fulgte efter hende, "ja man kan godt mærke det er ved at blive efterår" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:33 am

Azazel nikkede "Ja" og smilte.

Hun kiggede på fyren, "Mit navn er Azazel" endnu et smil bredte sig på hendes læber "hvad et dit?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:41 am

"jeg hedder Richard, rart at møde dig" sagde han og besvarede hendes smil, "hvor langt væk bor du?". Han følte sig som så ofte før irriteret over sit ældede udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:49 am

Hun smilte "Jeg kan kun sige det samme Richard" hun gik lidt og kiggede ligeud, men kiggede så på Richard igen "Her i byen, det er ikke langt her fra" hun gik lidt hurtigere, tiden gik så hurtigt og de var noget til en mørk gyde, hvor der var en mørk og slidt dør, den eneste dør lige der faktisk, hun fandt sin någle og låste op til sin lejlighed og gik lidt ind af gangen, og stilte varende. "Her bor jeg så, undskyld der er lidt rodet" hun smilte og tog den pose han bar på og stilte den ind i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:57 am

Ha stoppede lidt usikkert op ude foran lejligheden, "må jeg komme ind?" spurgte han og kiggede efter hende ind i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:05 am

Hun smilte stort "Ja, selvfølgelig, kom du bare ind" hun stod i gangen og ventede i mens hun tog sine sko af og hængte sin jakke op.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:09 am

Han gik ind og stillede posen fra sig, "skal jeg tage mine sko af, eller skal jeg gå med det samme?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:11 am

"hvad har du lyst til" hun kiggede på ham "vil du måske have en varm kop kakao, eller kaffe" hun smilte hun drak ikke så meget kaffe, men det kunne være han gjord.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:18 am

"en kop kaffe lyder godt" sagde han og begyndte at tage sine sko af, "hvis det altså ikke er for meget besvær?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:26 am

Hun smilte "ellers ville jeg aldrig havde spurgt" hun forsvandt hurtigt ud til køkkenet og satte noget vand over til kaffe og kakao, og hældte op da det var færdigt og stilte det så ind i en lille stue med to store sofaer, hun gik hen til Richard og smilte til ham"lad os side i stuen"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:45 am

Han gik ind i stue og satte sig, "er er hyggeligt" sagde han efter at have set sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:53 am

Hun satte sig næsten ved siden af ham, men der var et stykke plads der skildte dem "synes du?" hun smilte og kiggede sig lidt rundt, hun kunne ikke se det hyggelige, men hun havde også boet der i noget til og vidste hvad lejlighede gemte på eller hvad hun gemte på, "jamen tak vært fald" hun smilte til ham "vil du have noget i kaffen?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:54 am

"nej tak, jeg foretrækker den sort" sagde han med et svagt smil, "og ja, jeg syntes her er hyggeligt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 9:02 am

"okay" hun smilte til ham "det ville du ikke synes efter et par år" hendes blik flakkede tol forskellige steder i lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who the...//Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: Who the...//Richard//   Who the...//Richard// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Who the...//Richard//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: