|
| The Underworld - Klik her og vind en ninja | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 12:35 am | |
| Halløjsa Aterswell. Love to see you. Jeg spiller på en anden side der hedder TheUnderworld, jeg var engang admin på siden men er ikke længere, så nu kan jeg godt tillade mig at skam rose den. For det er virkeligt hvad den fortjener, et venligt og trygt spille miljø, med nogen fede og plot skabende beskrivelser. Jeg kan varmt anbefale folk at give siden en chance for det er virkeligt nogen vidunderlige folk derinde, og sidens væsner og verden er også skøn at spille og deltage aktivt i. Jeg syntes det ville være rigtig nice, hvis i ville tage jer overskudet at klikke på linket, se siden, og prøve at lave en karakter for at tjekke det ud. Jeg lover fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Det skal siges siden godtager ALLE skrive længder, og der fincdes folk med lyst til både at skrive meget og lidt, så ens smag er nemt repsenteret derinde. Det ville være synd hvis siden døde ud, for det er et sejt koncept, og hvis man tager sig bare lidt tid til det, vil man kunne få nogen fantastiske ingame oplevelser derinde. Jeg er ikke admin på siden, men fordi jeg har været det, kan jeg svare på alle jeres spørgsmål, i kan nemt finde mig. jeg har samme navn og race derinde. http://theunderworld.danskforum.net/ Stay Nice - Abaddon |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 12:45 am | |
| Yup. Jeg vil sige at Underworld er min hovedsiden ( hvis man kan sige det ) Det er der jeg kommer fra og hænger ud....når jeg ikke lige er her og hygger mig Sååååå come on, man kan snildt lege på to legepladser <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 2:35 am | |
| Jeg har svært ved at finde alle reglerne om hvordan Underworld ser ud, og hvordan den verden fungere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 2:46 am | |
| Nu da jeg kigger nærmere på det syns jeg at det ser meget d20 inspireret ud... det kan jeg godt lide |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 2:52 am | |
|
Sidst rettet af Millicent Ons Sep 12, 2012 3:08 am, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 2:53 am | |
| Nu skulle de gerne virke,genvejene !! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 3:39 am | |
| Alt det forstår jeg godt men foreksempel er der reglerne for magi... og evner jeg kan ikke se dem beskrevet nogle steder. Der er noget med magibøger, men hvad hvis man gerne vil kunne noget andet end det der står i dem? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 3:42 am | |
| Så skriver du til Eric Valentine eller Sean MGivens,..de er meget søde Og magi bøgerne er ved at blive renoveret Men ...de er meget lydhøre, da de gør alt for man skal synes det er sjovt at spille der |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 3:44 am | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 3:48 am | |
| Goody, man kan sagtens lege flere steder ... Look at me, the girl said |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 3:49 am | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 6:37 am | |
| Jeg vil gene vær der på siden laver en derinde sener |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja Ons Sep 12, 2012 6:42 am | |
| Uhh...Baltana, lyder fedt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The Underworld - Klik her og vind en ninja | |
| |
| | | | The Underworld - Klik her og vind en ninja | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |