Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fan af The Vampire Diaries? Klik her!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:25 pm

Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Flx0k7

Velkommen til Mystic Falls Gæst!

Tør du komme ind til byen, hvor der forkommer massevis af uforklarlige mord?
De måne lyse nætter er fyldt med varulve, og i nattens hjørner findes de blodtørstige vampyrer. Kan du overvinde en original vampyr? Og tør du slås imod en oprindelig hybrid? Vil du hjælpe eller udnytte heksenes kræfter?

Lyst til at spille med, så er siden lige åbenet. Den er lavet efter serien på CW The vampire diaries, det eneste forskelle som er, er at man kan have en begrænset evne. Samt at der er flere oprindelige hybrids og originale vampyrer end i serien.
Håber du vil deltage i morskaben på siden!


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 9:13 pm

Hmmm det der hvor jeg synes at det svært og kom ind på det forum for jeg var på et andet TVD forum og for være ærelig så bør jeg mig ikke om at være der bare fordi min holdning omkring en lille ting var okay i andres øjne så... Det kan god vær svært og skulle prøve og start op på noget som er bygget op på samme ide..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:32 pm

Jeg ved godt der er en anden side også, men det holdt mig ikke tilbage. For jeg havde lyst til at lave en side selv også, men altså man kan jo selv bestemme om man vil joine eller ej. Jeg syntes bare racerne er meget bedre beskrevet nu end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:51 pm

Jah den detalje kiggede jeg på, men den eneste detalje som jeg virkelig så ned på ved den anden side var at folk var meget respektløs overfor hvis man havde en anden mening end dem, jeg gik nemlig ikke indfor at in game skulle forgå i chatten og hellere ikke det at de skulle skrive seksuelt indhold på chatten, men det blev jeg virkelig hakket ned for sige at jeg var imod, så hvis de gerne må det på din side, jah så ved jeg ikke om jeg vil være der for jeg har ikke lyst til og skulle være et problem overfor de andre spiller
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:10 am

Altså er imod at folk skriver sex i chatten, og har en regl om at alle skal føle sig lige værdie. Altså at alle har ret til deres meninger, og så må man diskutere hvis man har forskellige meninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:18 am

Faktisk..
Hvis man læser efter står der endelig at man slet ikke må skrive seksuelt indhold på danskforum, det en regel som man skriver ja til at man har forståret, så jeg forstår endelig ikke hvorfor der så mange mennesker som der glemmer grund reglerne for hvordan danskforum er bygget op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:52 am

Ja det er lidt underligt, kan jeg godt følge dig i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:05 am

jeg tror bare folk glemmer den detalje, for danskforum er eget af et eller andet sted i frankrig og derfor tjekker de ikke hvad man fortager sig på andre sprog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 3:43 am

Siden har brug for en opvækning! Please støt arbejdet omrking siden! :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Empty
IndlægEmne: Sv: Fan af The Vampire Diaries? Klik her!   Fan af The Vampire Diaries? Klik her! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fan af The Vampire Diaries? Klik her!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A new vampire in town
» The Underworld. - klik venligst her :)
» New vampire in town - Emne søgning
» Bipolar vampire girl~Elias
» The Underworld - Klik her og vind en ninja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: