Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The Underworld. - klik venligst her :)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 4:45 am

http://theunderworld.danskforum.net/
Vil spare jer for en lang slags tale, men personligt syntes jeg det er en fed side med mange spil muligheder og plot redskaber.
Den er klart et forsøg værd, syntes jeg Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 3:58 am

Jeg er med som Ace
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 4:40 am

Er der meget aktivitet på siden?
Jeg kunne godt overveje det men er der nogen gruppe / klan / kult / orden som man kan være med i eller lave en med de spillere herfra som gider. Tænkte det ville være fedt at havde nogle man kendte ingame hvis jeg opretter mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 11:05 am

Det kan man sagtens Hadrian! man kan få alt muligt hvis man er krevtiv og spørg adminsne. og kunne være over fedt med en gruppe fra aterswell der laver en gruppe derinde sammen! fed ide Smile
Og ja, siden er aktiv ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:02 am

Hvis der er nok der gider hvad skal vi så altså enten:
Religiøse
Politiske
Krigeriske
eller noget helt andet? og hvor mange er med på ideen? jeg har ikke oprettet en bruger endnu men hvis der er nok der gider så siger de nok ikke nej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:14 am

Jeg spiller som alliahnna hvis i kunne have lyst til og emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:00 pm

Religiøs ville være fedt efter min mening Hadrian, MEN min egen ide, ville være noget álla sigøjner gruppe? Smile men religøs gruppe som du forslår er da også fedt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:45 pm

jeg har også en karakter, kaldet Vergil (en engel uden vinger og med amnesia)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:03 am

Necro and shizz, men jeg er rimelig interesseret i den dér gruppe du omtaler der Hadrian. Lyder som noget mega godt.

Desuden, er jeg den eneste der får ondt i øjnene af den side? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 8:12 pm

Ok, jeg har ikke lavet karakter endnu men jeg vil godt lige vide hvor mange der er interreseret i en gruppe,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 1:30 am

Mig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 1:32 am

Hurra så er vi tre!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 2:52 am

min karakter Vergil er også med på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 11:15 pm

er også med på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:48 am

Jeg er også med! *brofist!*

Så er vi i hvert fald over kravet på fem brugere i en 'gruppe'... Hvad er der så stemning for? Sigøjner-gruppe eller religiøs-gruppe? :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 6:30 am

*BUMP*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 6:54 am

Ej, altså, hvis I ikke snart gør noget, så laver jeg en hel sigøjnertrup af NPC'er! ...
Det er ret ynkeligt, faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Underworld. - klik venligst her :)  Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :)    The Underworld. - klik venligst her :)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Underworld. - klik venligst her :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Underworld - Klik her og vind en ninja
» klik her, klik her, klik her nu.
» klik, klik, klik her, klik, nu
» KLIK hver sød og kigge :)
» Klik her vis du har livet kært

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: