| The Underworld. - klik venligst her :) | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: The Underworld. - klik venligst her :) Tirs Apr 24, 2012 4:45 am | |
| http://theunderworld.danskforum.net/Vil spare jer for en lang slags tale, men personligt syntes jeg det er en fed side med mange spil muligheder og plot redskaber. Den er klart et forsøg værd, syntes jeg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Apr 25, 2012 3:58 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Apr 25, 2012 4:40 am | |
| Er der meget aktivitet på siden? Jeg kunne godt overveje det men er der nogen gruppe / klan / kult / orden som man kan være med i eller lave en med de spillere herfra som gider. Tænkte det ville være fedt at havde nogle man kendte ingame hvis jeg opretter mig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Apr 25, 2012 11:05 am | |
| Det kan man sagtens Hadrian! man kan få alt muligt hvis man er krevtiv og spørg adminsne. og kunne være over fedt med en gruppe fra aterswell der laver en gruppe derinde sammen! fed ide Og ja, siden er aktiv ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tors Apr 26, 2012 1:02 am | |
| Hvis der er nok der gider hvad skal vi så altså enten: Religiøse Politiske Krigeriske eller noget helt andet? og hvor mange er med på ideen? jeg har ikke oprettet en bruger endnu men hvis der er nok der gider så siger de nok ikke nej |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tors Apr 26, 2012 1:14 am | |
| Jeg spiller som alliahnna hvis i kunne have lyst til og emne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tors Apr 26, 2012 8:00 pm | |
| Religiøs ville være fedt efter min mening Hadrian, MEN min egen ide, ville være noget álla sigøjner gruppe? men religøs gruppe som du forslår er da også fedt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tors Apr 26, 2012 8:45 pm | |
| jeg har også en karakter, kaldet Vergil (en engel uden vinger og med amnesia) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tirs Maj 08, 2012 10:03 am | |
| Necro and shizz, men jeg er rimelig interesseret i den dér gruppe du omtaler der Hadrian. Lyder som noget mega godt.
Desuden, er jeg den eneste der får ondt i øjnene af den side? xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tirs Maj 08, 2012 8:12 pm | |
| Ok, jeg har ikke lavet karakter endnu men jeg vil godt lige vide hvor mange der er interreseret i en gruppe, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Maj 09, 2012 1:30 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Maj 09, 2012 1:32 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Ons Maj 09, 2012 2:52 am | |
| min karakter Vergil er også med på den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Søn Jul 22, 2012 11:15 pm | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Tirs Jul 24, 2012 5:48 am | |
| Jeg er også med! *brofist!*
Så er vi i hvert fald over kravet på fem brugere i en 'gruppe'... Hvad er der så stemning for? Sigøjner-gruppe eller religiøs-gruppe? :) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Man Jul 30, 2012 6:30 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) Fre Aug 10, 2012 6:54 am | |
| Ej, altså, hvis I ikke snart gør noget, så laver jeg en hel sigøjnertrup af NPC'er! ... Det er ret ynkeligt, faktisk. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The Underworld. - klik venligst her :) | |
| |
|
| |
| The Underworld. - klik venligst her :) | |
|