Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Klik her vis du har livet kært

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:15 pm

Hej du nysgerrig tilkommende

Dette er Ethan en hård fyr på tyve som viser ingen følelser, han er kold, kynisk, usympatisk og ja mange flere ting, Ethan er dæmon han har dræbt sin familie og til din information har han faktisk dræbt 30 personer gennem sit lange kedelige liv, Ethan tro hverken på kærlighed er mercy, han er kold og tænker ikke på andre end ham selv, mere information... læs profilen det er vel det den er til for....

Jeg søger nogen at emne med, noget spændende nyt legetøj Ethan kan manipulere med, jeg er frisk på plot men vis i ikke har en ide eller omvendt så bliver det vel bare tilfældigt, jeg har ikke nogen ønsker om realationer, men vis i har noget bestemt jeres person leder efter kan i bare komme med forslag.

Jeg har nogle krav....
- Hold jer over 3 linjer.... og ja det var det nogle krav kan man vel så ikke sige, men så har jeg bare et enkelt krav som jeg håber i kan overholde..

Håber i vil emne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:47 pm

Jeg er frisk på at emne, jeg har ikke videre nogen ide til plot eller realationer men jeg tror godt jeg kan opfylde dit ene krav Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:48 pm

Jamen fedt at høre da xD hvem laver og hvor skal det være henne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:49 pm

vil du lave det har lidt travlt, og hvad med byen bare en tur på gaden eller sådan noget? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:51 pm

Jo det kan jeg vel godt, yep byen bliver det xD sender et link når det er færdigt Smile og vis du får en ide til et plot skriver du bare over pm xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 11:51 pm

Super xD Jo det skal jeg nok og også dig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:19 am

Well well
jeg er frisk hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:40 am

Oh awesome :]
Kan du lave emnet? Very Happy
Og har du et plot eller?:3
Skriv evt. i pm:33
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:43 am

Kan jeg vel godt hvis du kommer med et sted
Plot kan vi måske godt snakke om hvis du selv har en ide :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:44 am

Jeg har ingen fantasi om morgnen - sorry xDD So har ikke rigtigt nogen ide o:
Jeg kommer med hvorhen det skal være 8D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:46 am

det ikke morgen xD det eftermiddag xD men jeg kender det kun alt for godt xD
dejligt :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:47 am

Det er morgen indtil 18.30 for mig ;]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:51 am

okay xD

sted?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:53 am

Det bestemmer du!Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 12:55 am

okay så jeg finder et sted ;3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Klik her vis du har livet kært  Empty
IndlægEmne: Sv: Klik her vis du har livet kært    Klik her vis du har livet kært  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Klik her vis du har livet kært
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ...livet er svært nogle gange.. //Jayden//
» klik her, klik her, klik her nu.
» klik, klik, klik her, klik, nu
» KLIK hver sød og kigge :)
» The Underworld. - klik venligst her :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: