Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 klik, klik, klik her, klik, nu

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:53 am

Davs alle jer skønne væsner og mennesker

jeg er ny her på denne side( har dog spillet rollespil før og enda i mange år, så jeg ved hvad jeg laver)
nu er jeg på jagt efter nogle fantastiske emner så slip jeres krea løs, dog har jeg nogle krav desuden så tjek da lige hvad jeg søger, og se om det passer på dig.

Kort om Elon

Elon er som i nok har gættet havfolk, dog en ung en af slagsen men ikke dum langt fra. Elon er en klog men nysgerrig person som elsker at undersøge jorden og de folk der bor på den, hen ejer båede et hus i sin hjemby under vandet men også en lejlighed inde i byen.
Han elsker at synge samt skrive sange når han har tid til det, desuden finder man ham tit oppe på land da han nyder at se hvad der sker. Dog er han meget opmærksom på om der er vand i nærheden da han helsk ikke skal afslører hvad han er. elon er ung men er dog allerede tiltrukket af kvinder især af egen race.

Krav
-skriv over de 10 linjer så jeg ikke keder mig
-slip din krea løs
'-dræb mig ej, er jo lige startet
-plots er næsten et most da jeg odt kan li at ha en ide om hvad der skal ske

Søger
-venner både egen race me også andre
-familie måske en bror? eller onkel?
-fjender for det har alle
-en han måske kan flirte lidt med
-sjælparter, en person som vinder hans hjerte
-andet så skriv
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:57 am

Hey Elon xD velkommen til siden, jeg er desværre bange for jeg ikke kan tilbyde dig et emne da jeg aldrig skriver meget over de 4-5 linjer Razz skulle du alligevel blive interesset kan du bare sige til ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:11 am

kan vel godt emne selvom du ikke skriver meget, báre du gidder lave;)
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:23 am

Ok Razz det er en aftale.. så, noget plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:30 am

Mmmh.. Elon virker interessant. :3 Både af det du skriver og det at han er samme race som min elskede Audrey. Så derfor vil jeg lige besvare sin søgen efter kreative tråde..

Jeg ved ikke helt hvad der vil passe til Audrey. Men jeg kan sige dig at hun meget vel vil være en fantisk ven. Dog ved vi jo ikke på forhånd at de to havfolk kan enes. xD Så derfor tænker jeg om vi ikke bare kan tage det hele sådan som det kommer..?
Du må endelig skrive hvis du har nogle forslag til ideer alligevel. Jeg er altid åben..

Jeg kan forsikre dig om at jeg ALTID skriver over de ti linjer. Jeg har en lille regel som siger at jeg altid skal holde mig over de 200 ord. Så... ellers håber jeg at jeg kan udføre resten af dine krav.. >.<''

Interesseret i et emne med moi/Audrey?? : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:41 am

Audrey-
jeg er frisk på at prøve at blive din ven, Elon ville ha godt af at møde nogle fra hans folk, spørgsmålet er vel bare hvor? derudover ville jeg spørger om du måske ku lokkes til at lave emnet??

Willow-
ved ikke passer du til noget af det jeg søger?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:45 am

Altså venner lyder fint xD og fjender er jo også altid åben.. selvom jeg har svært ved at se det ske ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:46 am

hmm så lad os se hvad det udvikler sig til? men hvor syns du det skal forgå? Elon er jo´også tit på land men mest inde ved byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:49 am

Hmmm.. Emnet kunne foregå enten ved søen eller måske i Parken?? : D og desværre kan du ikke få mig lokket til at lave.. Jeg er lige logget af (er på min mobil) og jeg er ikke hjemme imorgen før om aftenen.. >.< derfor vil der være perfekt hvis du kunne skabe et emne til os..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:55 am

Hmm kan jeg vel godt og stedet lyder fint, skal jeg så barer lave emnet så det er klart til imorgen aften? så du kan svare til den tid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:56 am

Ja! :3 altså su kan vælge at lave emnet når du vil og så bare sende et link til dig via PM. Så vil jeg svare så hurtigt jeg kan!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:58 am

oki fint, laver det nok meget snart;)
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:17 pm

Hey Elon, du snakkede om du gerne ville have noget plot Razz hvis jeg skal oprette har du så nogle ideer til plot??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:23 pm

hmm de ku måske mødes ved havnen og så der sket et eller andet der gjord at de to stødte sammen?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:25 pm

Sure Razz så vil jeg gå igang med et emne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:26 pm

også mig;)
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:44 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:46 pm

ser godt svare lige så hurtigt jeg kan Wink
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 12:54 pm

Super xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:24 pm

andre??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 7:09 am

Mig, måske n__n
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitimeLør Jul 14, 2012 3:57 am

super
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klik, klik, klik her, klik, nu Empty
IndlægEmne: Sv: klik, klik, klik her, klik, nu   klik, klik, klik her, klik, nu Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klik, klik, klik her, klik, nu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» klik her, klik her, klik her nu.
» Fan af The Vampire Diaries? Klik her!
» KLIK hver sød og kigge :)
» The Underworld. - klik venligst her :)
» Klik her vis du har livet kært

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: