Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Jeg kan absolut lide begge dele, men har mest tøj i sort.... Pengene gør jeg må tænke praktisk, og sort kan bruges i de fleste situationer og er altid elegang. Men....hvis har noget meget smukt og simpelt over sig .... Tror jeg ønsker mig en elegangt hvid kjole axD
Den skudsikre og brandsikre sorte frakke Rose har lavet i stedet for min gamle, der var fuld af skudhuller. Mine Metalbeslåede støvler, passer godt til.
Kunne du lide dine forældre?
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Hvad værdsætter du mest.... Ærlighed eller tillid ?
Matthew
Jeg savner Alias.... Og så har jeg en god ven Thomas....udover dem har jeg kun mødt en enkelt vampyr...og han bed,den skid.... Men ...jeg har som udgangspunkt intet imod dem, hvorfor dog ?