Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:29 am

Jeg har aldrig gået i folkeskole, men gid dog på blinde skole i nogen år, og der var det kedeligste fag nok IT.. teknologik intreserre mig ikke så meget.. Smile

Hmm.. Hvordan har du det med Familie forhold?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:42 am

My family? They can just fuck off! Like they ever were there. My dad is the biggest idiot on the planet and only think about making money. The only one in my family that really matter to me is my little sister!
Så eftersom jeg ikke helt har oplevet et ordentligt familie forhold udover nedgørelse og forretning må jeg sige.. Fuck that!

Hvorfor bor du overhoved i Aterwell??
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:57 am

Fordi Jeg har rejst rundt i lang tid, og synes bare at byen havde en hvis skønhed over sig, og besluttede så at.. prøve at falde til, og hvis det ikke går, rejser jeg vider igen.. men ind til vider må jeg sige at det er et dejligt sted..

(Er ked af at høre at det ikke går så godt inde for familie - *Hugs*)

Har du en kæreste/mand/kone.. forlovet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 10:00 am

Nej....og jeg skal heller ikke have nogen.
Alt for meget besvær, imellem os to.

One night stands er bedst fordi..... ?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 10:14 am

Hmm okay, er jeg ked af at høre.. :3

Det ved jeg faktisk ikke, jeg er ikke slev til den slags ting.. går mere ind for kærlighed.. men hvis kemien virkelig er der fra første date.. tja.. så kan man vel godt. Men efter erfaring, tror jeg bare jeg holder mig fra den slags, det gik ikke så godt første gang x3

Skal man være forelsket for at have sex?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 10:17 am

Nej! Sex er en ting der tilfredsstiller ens behov. Der er ingen grund til kærlighed i den sammenhæng.. Sex is heathly for you! Why be in love first?..

Do you believe there's a God out there??
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 10:22 am

Hahah ja okay.. hmm.. jeg tror jeg ville fortrække at have i hvert fald følelser for den person som jeg går i seng med.. ellers ville jeg nok være bange for at blive udnyttet ^^

Det ved jeg ikke helt.. tror mere på moder natur.. hende der skabte dyre riget.. og skoven..
Men egentlig er jeg ikke en så troende person.. desværre.

Hvordan er dine spise vaner? Blod drikkelse.. eller bare pizza.. eller hvordan?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 11:24 am

Blodet frisk fra et menneskes nakke men jeg kan godt lide at slås for min mad, men det er også sjov at andgribe dem bagfra.

Your weapon of choise?
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:55 pm

Gun


Hvornår var du sidst bange?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:24 pm

For et øjeblik siden, da jeg var ved at slå Stephen ned med en hjemmelavet standerlampe !


Hvad er god afslapning ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:29 pm

Det er i hvert fald ikke at blive slået ned af en arrig tigermis!
Musik selvfølgelig!

Hvilke mobil har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:31 pm

En der hedder noget lækkert og har en dejlig stor skærm...
Desire, htc.

Rødvin er sundt for både krop og sjæl...eller?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:33 pm

Hvis jeg spurgte dig ville jeg blive blæst ud af et rungende ja. Mig: Folk siger jo at det er sendt med et glas om dagen, men ikke mere! Så ja, det er det.

Danse på månen eller solen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:44 pm

* smiler *

Jeg tror...månen,den virker mere elegant og magisk.


Hvad er din drømme jul ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:47 pm

At julemanden kommer! Jeg har skuffet mig lige siden jeg var helt lille.

Hvordan er din drømmemand *stiller sig op foran Millicent med fremskudt bryst*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:59 pm

* griner*
Stephen altsår!

Hmm... En der vil lade mig elske ham på min egen besynderlige kærlige facon....og en der kan tackle min små.....finurligheder. En der både kan føje mig og sætte mig på plads.... En der ikke stikker af, når der kommer bølgegang.... Nå ja... En der med tiden....jeg understreger lige...med tiden... vil gøre mig til mor?

Hvad så.... Er du skræmt ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:07 pm

Det lyder som mig! Bare du passer barnet.

Ikke lige pt, nærmere lykkelig.

At drukne eller brænde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:12 pm

Ó.Ò * smelte*

jeg er bange for dybt vand... Brænde må det være... Ild er lidt mere tiltrækkende.


Har du lavet noget forkert nogensinde ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:19 pm

Nej da. Jeg har aldrig gjort noget forkert.

Gys eller drama?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:23 pm

Mit liv? Drama klist til mig som dobbeætvirkende super lim.
Men gyser film er et hit .


Har du mødt en dusørjæger ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:24 pm

Hvad er det?
Varme eller kulde?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:30 pm

Varme, jeg er træt af kulde

Ville du helst kunne magi til at ødelægge eller bygge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:46 pm

Bygge ... jeg er en engel!
Forår eller efterår?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 8:03 pm

Efterår tror jeg

Bedste kys.. helst med en herinde fra siden (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 8:18 pm

Nu går jeg kun og kysser med Millicent, så det må jo så være med hende.

Lilla eller lyserød.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 3 af 27Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: