Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 It ain't all bad? -Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 9:49 am

Ozzie grinede bare og rystede på hovedet, "Det tror jeg vist slet ikke vi har diskuteret, måske er jeg ældst!" sagde han bare og smilede drillende, selv om det var meget usandsynligt.. Sean var dæmon.. de levede længe sådan noget, han kunne sagtens være flere tusende hår gammel, men hvis man nu bare tog på det ydre, så kunne han da ikke være meget ældre end ham, eller yngre... måske? Det kunne nu være meget sjovt.. eller ja, nej det vidste han ikke, det var også lige meget hvem der var ældst.. Seans var pænest alligevel.. og sød.. og lækker.. mmhmm.
Ozzie blev dog lidt forvirret da han blev hævet op og side, selv om stadig.. var meget tæt på Sean.. men hvorfor nu det? Ville han ikke alligevel.. "Har du fået kolde fødder.. eller hva?" hviskede han stille en smule drillende, og kunne ikke helt lade være, for han vidste at det måske.. ville tirre Sean til at fortsætte.. altså han vidste det jo ikke, og hvis han ikke havde lyst alligevel skulle de heller ikke, det kunne lige så godt havde været Ozzie der havde fået kolde fødder. Han gav et blidt suk fra sig og kyssede ham kort igen, og nød bare den blide nussen, og lagde sine arme om Sean. Og skubbede ham så bare blidt tilbage i sengen så Ozzie kom til at ligge øverst.. så måtte han jo tage over hvor Sean havde givet slip.. han kunne sagtens.. være dominerende.. eller nej.. men han kunne godt.. tage sig sammen i 2 minutter, men så ville han nok også give op og overlade føringen til Sean igen.. men ikke lige nu.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 10:12 am

Sean kunne ikke lade være med at grine da Ozzie forsøgte at forsvare sig, og rystede på hovedet "jeg er ældst" brummede han bestemt, men smilede stort.. det var få der ligesom gav sig til at argurmentere imod det han sagde, ikke fordi han havde en speciel autoritet, han havde som regel bare ret, Men Ozzie gjorde... det var kun et plus, det gav ham ligesom lidt blod på tanden.
Han tog let fat i hans underbuksekant og lænede sig frem da han spurgte om han havde skiftet mening.. han kærtegnede let den sarte hud et par centimeter under navlen, stadig et par centimeter fra skridtet "nej da... jeg er bare ikke så utålmodig.. jeg har masser af tid" hviskede han kælent mod hans øre.
Han blev dog lidt overrasket da Ozzie tog sagen i egen hånd... utålmodige barn.. Han var nød til at slippe underbuksekanten og lade sig falde bagover ned i sengen igen da Ozzie tog føringen...
Han grinede "Var jeg så længe om det?" drillede han da Ozzie satte sig til rette på hans mave. Han lagde roligt sine hænder på hans knæ "nej nu er fordelingen altså forkert.." mumlede han.. der var lidt langt op til Ozzie nu.. lidt for langt.. han skulle jo komme ned til ham, så han kunne mærke de brændene læbermod sine, huden sitre under sine fingre, til at høre hans små støn, og klynk.. hvordan kunne man leve uden?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 10:36 am

Ozzie sukkede bare stille og rødmede, "Undskyld.." hviskede han stille, og brød sig ikke om at blive kaldt utålmodig, han kravlede langsomt ned at Sean igen, og satte sig ved siden af ham og trak sine ben op under sig, og lagde sine hænder rundt om sine knæhaser. "Det var ikke fordi jeg ville.. skynde.. på dig.. eller noget.. " sagde han letter forvirret.. åh hvor var det dog pinligt.. hvis han nu havde haft mere tøj på så havde han rakt ud efter sin jakke og løbet ud af lejligheden, det havde været det lette valg, det var sværere at blive.. at tage sig sammen.
Han sukkede dybt, "Nej nej.. det var ikke det jeg.. jeg.. jeg ved det ikke, Sean.. undskyld.." sagde han stille og sukkede så dybt.
"Jeg er ikke særlig god til at have.. det her.. jeg er nok ikke så vant til det som dig, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. hvad jeg skal gøre af mig selv.. " hviskede han stille og krøb lidt mere sammen. "Ville det gøre noget hvis jeg gemte mig under sengene i lidt tid?" spurgte han så, ikke så seriøst men så alligevel, han havde lyst til at krybe ned i et lille hul og bare blive liggende... i.. alt for meget tid, til Sean.. var gået.. men det var Ozzie der skulle gå, for det var Sean der boede her.. satans. Han tog fat i dynene og trak den op over sig så han ikke følte sig så nøgen.. nu havde han rigtig lavet rod i det hele.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 10:57 am

Sean så på hans rødmen, og hørte hans undskyldning, han lagde hovedet på skrå. Han rystede let på hovedet "det tog jeg det heller ikke som.. du skal ikke undskylde til mig" sagde han roligt og satte sig op da Ozzie sate sig ved siden af ham. "Såså.." mumlede han roligt og strøg ham kort over håret og så sig om efter en dyne.. han så på ham igen da han undskyldte og rystede på hovedet... var han jomfru? Men han var blevet såret før havde han sagt... Hmm..
"Hvis du ikke er tryg er det aldrig rart" mumlede han, og så Ozzie havde taget dyne omkring sig, og satte sig foran ham, på knæ og foldede den ordentligt rundt om ham så han sad i sit eget lille telt "Du er ikke nogen edderkop , du hører ikke til under sengen" svarede han let, og smilede.
Han lænede sig frem og kyssede ham let på panden, og skævede til sit ur... klokken var.. rimelig mange. "Her" mumlede han og lagde ham til rette på en pude og lagde sig ved siden af... på maven vel og mærke og fokuserede på at tænke lidt på vaskemaskiner for at sænke sit blodtryk for neden.. "Hvorfor fortæller du mig ikke om... hvem du er? Altså.. jeg mener... hvor du er fra, hvad du arbejder med... hvad du interesserer dig for?" hviskede han i mørket.. han ville ikke bore i hvorfor Ozzie havde problemer med det at være nær en anden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 11:16 am

Ozzie sukkede stille og nikkede bare, han havde.. fucked det hele op, og nu var chancerne for.. sex.. rimlig små, og han var ellers.. lige i stødet.. satans altså, hvorfor gjordt han altid sådan noget? Hvorfor kunne han ikke bare lade være med at sige dumme ting hele tiden... var han da komplet idiot.. jov måske lidt, men det var altså ikke med vilje. Han kunne jo rigtig godt lide Sean og han havde.. virkelig.. virkelig.. meget lyst til ham.. hm.
"Jamen jeg er tryg ved dig.. det var ikke på den måde, jeg er bare hmm.. ikke så god til det.. det er længde siden sidst jeg har været.. sammen med en fyr, og eh, det var min første gang" sagde han stille og lod bare Sean putte lidt om ham, det var jo rart.. han ville bare.. have ham.. nu.. han var utålmodig.. satans.
"Nåå.." sagde han bare lidt mut, han kunne ellers sagtens lege edderkop i nogen minutter hvis det var det der skulle til for at lette den trykkede stemning.
Han lod Sean skubbe ham ned og ligge, "Jamen.. jeg vil ikke sove nu.." hviskede han stille, og fik så bare en tænke rynke i panden ved alle Seans spørgsmål.. "Eh.. kan jeg ikke fortælle dig det imorgen.. jeg vil bare.. lige nu.. ha' dig.. " hviskede han stille og tog fat om Seans håndled og fandt hans hånd og flettede sine fingre ind i hans, og med den anden lukkede han Sean ind under dynene og lagde sig tæt på ham. "Jeg vil have sex med dig.. nu.." sagde han bare ærligt, for det var det han havde lyst til.. og man kunne altså ikke bare ligge og.. være tændt.. og så bare ligge sig til at sove.. eller snakke, det duede altså ikke. Nix, sex! "Bare.. " hviskede han stille, "Bare være.. sød.. blid.. ved mig.." hviskede han så og lagde sin ene hånd på Sean side og lod den glide ned over hans krop til underbukserne og kanten som han fumlede lidt med, og trak lidt nervøst ned i dem.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 2:25 am

Sean så på ham fra hans plads i sengen og lyttede til Ozzies stilel stemme og lagde hovedet lidt på skrå... Ozzie var ikke jomfru, men det var han næsten.. det havde jo kun været et one night stand.. sean sukkede let og gned sig i ansigtet "hmm.." mumlede han stille til det, han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, han kunne sige det var synd for ham, men Ozzie ville nok ikke have hans medlidenhed.
Selvom han synes det var ganske synd for den lille elver, det havde han ikke fortjent. Han så på hans trodsige ansigt da han nægtede at sove, og smilede lidt af ham.. Han blev liggende mens han talte for han havde stadig feberen i blodet, og svært ved at undertrykke den, men han havde nok lettere ved det end Ozzie fandt han ud af da han sagde han ville ha' ham.. Han hævede et øjenbryn.. meget direkte, men hudløst ærligt..
Han mærkede varmen fra ham da han lagde dynen om dem... Han tænkte lidt over det.. det var jo også lidt ondt at lade ham lide på den måde når han allerede var tændt, og det samme med ham selv selvfølgelig. Han strøg ham forsigtigt over håret, og rykkede tættere på ham så de lå op af hinanden.Han lænede sig frem og kyssede ham blidt på munden "Selvfølgelig.. " nikkede han.
Han ville ikke gøre ham ondt.. Han kunne mærke hans rystende hånd mod sine boksershorts. Han rejste sig på sin albue og lænede sig tæt ind over ham, og kyssede ham på kinden ned til kæben, og ned langs halsen. "Bare... slap af.." hviskede han let mod hans hals... hvis der var noget han vidste, så vidste han da at det ikke var nemt hvis han var nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 5:55 am

Ozzie sukkede stille og havde bare lyst til at grave sig ned under dynene og gemme sig væk.. så kunne Sean.. ja det vidste han ikke.. men så kunne han få lov til at ligge og slå sig selv i ansigtet lidt.. for.. åh han var så dum, og det var så pinligt.. og han havde ødelagt det hele, og hvad mon Sean ikke tænkte om ham nu, selvfølgelig gad han ikke have sex med sådan en som ham, og han gad sgu da heller ikke være venner med en.. en som Ozzie.. åh han var det slet ikke værd.
Han blev dog dybt opmærksom da han fik trykket et kys mod læberne og Sean.. gav han op eller hvad? Var Ozzie virkelig så overbevisende, han ville have sagt noget med.. du skal ikke gøre det hvis du ikke har lyst.. men Sean, var ikke så tøvende som Ozzie var.. Faktisk så tøvede han slet ikke.. og han var sikker på hvis Sean ikke ville, så gjorde han det sgu heller ikke.. åh han var dejlig, han smilede lidt og trak vejret dybt ind, da han sagde han skulle slappe af.. stille og rolig.
"Jeg er ikke nervøs!" protesterede han så bare og tog fat i Seans håndled og skubbede ham ned at ligge på ryggen, og lagde sig ind over ham og trykkede et blødt varmt kys mod hans læber. Han nappede ham så drillende i læben, og lod sine kys bevæge sig ned over hans hage, og ned på hans hals. "Noget imod jeg lige.. ser mig om.." hviskede han stille og smilede frækt op til Sean, med åbne øjne, der bare fokuserede på hans pande eller noget i den stil.
Han lod kyssende fortsætte ned over hans dejlige.. mandig brystkasse.. meget sexet.. meget frækt.. mhmm. Han stoppede lige over hans navle og kiggede op og smilede så sødt til ham, sød og uskyldig selvfølgelig. Imens hans fingre smøg sin ind under hans underbukser, godt nok kunne han stadig ikke styre sin vejrtrækning, men han var da holdt op med at ryste. Han trak blidt ned i dem, og fik dem meget langsomt trukket af ham, og kastet ud et sted.. ingen kendte. Langsomt lod han sine fingre kærtegne ham helet vejen op af benet, rundt om knæet og op på inder låret, hvor han nussede ham blidt.
Han så kort op og bukkede sig ned og kyssede ham let på inderlåret. Inden han skubbede dynene op over sig, så han blev gemt under dynene, og Sean var på den anden side.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:37 am

Sean smilede lidt mod Ozzies hals.. varm, blød, indbydene... mhhm... han lod sine fingre vandre ned over hans mave, kærtegnede den bløde hund.. lod sine fingre danse sig vej til hans underbuksekant, og lod pegefingeren glide i kanten.. Han hørte hans protest, og så lidt på ham og grinede lidt "nejnej, det siger jeg heller i..." begyndte han da Ozzie pludselig vendte ham om og tog styring igen.. altså... helt ærligt.. Han smilede bare, og gengældte det varme kys..
"Mm.." brummede han en smule utilfredst da han da han slap hans læber, og måtte undertrykke et grin da han nappede ham i hans underlæbe... hævn? Meget vel..
Han lagde nakken lidt tilbage så Ozzie kunne komme til, han ville helst have at Ozzie havde en positiv oplevelse.. anden oplevelse, i forhold til det han havde oplevet, og derfor fandt han sig i det meste, også det at ligge nederst. Han skævede til ham da han bevægede sig nedaf hans brystkasse, han ville spørge, men han tog sig på ordet da han så hvor Ozzie var på vej hen, frække unge altså!
Han blev liggende uden at kny, det eneste han gjorde var at glide lidt længere ned og ligge og sukkede langsomt.. han ville egentlig helst stoppe ham, det var måske ikke lige noget for... for ja en der ikke var særlig van til den slags. Han trak vejret dybt da han trak hans boxers af, og lagde nakken lidt tilbage, før han så hurtigt ned mod ham... han mistænkte ham lidt for at have prøvet det før, for pludselig var det Sean der ikke helt vidste hvor han skulle gøre af sig selv. Han kom med et let, næsten ubemærket støn da han kyssede ham på inderlåret.
Han så ned til ham, nåede lige at se hans ansigt før han forsvandt under dynen... åha.. Han blev liggende.. ventede på der skete et eller andet, både med en hvis frygt, og en hvis spænding luften var trykket, tung af sex, for det første... tung af varme for det andet.Han strøg kort en hånd gennem sit hår, og trak vejret gennem næsen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:14 am

Ozzie sukkede stille og smilede lidt, han kunne godt lide Seans nervøse trækning.. det gjorde ham lidt mere.. hmm.. stærk i det? For han var den eneste der ikke var en smule nervøs.. måske var Sean ikke en af dem der havde sex med en ny hver weekend, det kunne han faktisk ikke rigtig forstille sig.. Sean virkede så blid.. og.. stille og rolig, nede på jorden. Hm
Han smilede stille og dukkede kort frem fra dynene, "Bare rolig.. jeg skal nok være blid ved dig.." drillede han og grinede kort inden han forsvandt ned under dynene igen, og kyssede ham blidt på mave, lod sine fingre stryge ned over hans sider, og smilede lidt, håbede bare at det også kilede på Sean, selv om han sikkert ikke var kilden, eller for stolt til at vise at han var det.. drenge.. hah. Han kyssede ham så blidt ned over maven igen, helt ned og sukkede dybt, jov han havde prøvet det før.. hmm men det var en gang, så det var ikke fordi han var vant til det.. men han kunne godt lide det, for den reaktion han fik på det.. ja så var der da noget han var god til, og han elskede de små lyde Sean kom med.. det var så.. sødt.. og.. hmm.. det tændte ham bare.. helt vildt.
Han lagde den ene hånd mod hans inderlår og nussede ham blidt op og ned af låret, med den anden hånd tog han forsigtigt fat om Seans lem, og startede bare med at køre sin hånd frem og tilbage stille og roligt, imens han stadig kyssede ham blidt med tæt på. Efter få sekunder lagde han hånden om roden på den og lod drillende sin tunge glide op af hans lem inden han skilte læberne en smule og lod dem glide langsomt ned over hans lem.. små forsigtige bevægelser, op og ned.. op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:43 am

Sean skulede ned til ham da han kiggede ud fra dynen "hey!" sagde han, og smilede så lidt.. flab. Han sank kort da Ozzie lod fingrene løbe ned over hans smalle sider og mumlede et eller andet sammenbidt.. men han var ikke vred, det morede ham lidt at Ozzie turde drille ham.. det beroligede ham faktisk lidt, for det betød vel egentlig også at han ikke længere var bange for ham, hvilket var et rent win. De små kys kildede også, men Sean fortrak ikke en mine... eller jo, måske trak det lidt i hans mundvige, men han kunne ikke ligge der og grine, det var foruroligende at han var under dynen og Sean ikke kunne se ham... Men Sean måtte jo stole på Ozzie, og blev derfor liggende.
Han gispede let da Ozzie lukkede sin hånd om hans lem, og trak en dyb indånding, forsøgte at være lidt mere stille, men det var ligesom ikke særlig nemt...
Hans mave hævede og sænkede sig støvist, og han måtte synke igen utroligt som den lille elver kunne blive ved med at overraske ham. Han stønnede lavmældt da han lukkede sine læber om hans lem og gravede sine fingre ned i madrassen og lagde nakken lidt tilbage.. Han sukkede tungt, næsten rytmisk. Han lod endnu et støn slippe over sine læber og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:55 am

Ozzie blev bare glad da han hørte Seans støn, det gav ham ligesom lidt til den selvtillid som han lidt manglede, men blev også bare bekræftet i, at noget rigtig gjorde han åbenbart når han kunne få Sean til at.. stønne.. mhmm. Han lod sin tunge glide over hans lem, og forsatte bevægelserne lidt inden han satte tempoet op, og nussede ham stadig op af låret, og kilede ham let over maven.. åh han var sød når han lå der.. og havde mistet lidt af magten, hihi!
I lidt tid forsatte han og gav så til sidst slip og kyssede ham blidt på låret inden han langsomt kravlede op til Sean igen og kyssede ham vådt hele vejen til han nåede halsen og kyssede ham under hagen, "Hej.." hviskede han stille og fandt hans øre og lod sin tunge glide over det, og nappede ham drillende i øreflippen, inden han trak sig lidt væk og smilede til hans ansigt. "savnet mig.. " hviskede han stille og lagde sine hænder mod hans brystkasse og sukkede stille. "Jeg må jo så konkludere at det hele.. ser meget.. fint ud.. meget indbydene.. du er lækker.." hviskede han drillende, da Ozzie jo sådan set så med sine hænder.. og læber.. så tja.. og det var meget.. meget indbydende, og det gjorde ham tændt.. han ville have mere nu.. det kunne kun gå for langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 10:19 am

Sean gned sig kort i ansigtet, og kørte sine hænder op i sit hår og stønnede. Han kunne ikke holde det tilbage..Det var lidt af en magtkamp, både med Ozzie og med sin krop, selvom han flere gange bare gav efter for lysten.. Han gispede lettet da Ozzie endelig slap, ellers ville det jo ende med at han kom og det havde jo ikke lige været meningen. Det summede i hans krop nu, og han havde.. svært ved at vente. Han lod Ozzie tage sin tid med de våde kys til han til sidst kom op til ham, og brummede lidt da han slikkede ham på øret "mm.. flab.." mumlede han hæst, og så på det smilende ansigt "meget.." svarede han bare og smilede skævt. Han lagde sin hånd mod hans brystkasse da Ozzie lagde sine mod hans og grinede lidt af det han sagde "det er jo fint... nu mangler vi bare noget.." sagde han bare, og skubbede let Ozzie om på siden og lagde sig over ham "Jeg er jo også lige nød til at se mig lidt om.." drillede han hviskedende mod hans læber, og kyssede ham let før han kyssede ham ned af halsen og lod sine fingre glide ned over hans brystkasse og mave... så indtagende var der da ingen der havde lov at være... så svær at sige nej til..
Han tog let fat om hans underbukser og trak dem af, nok mindre tøvende end han havde været. Efter at have smidt dem et ukendt sted han, pustede han ham blidt på øret, før han kærtegnede hans knæ, og lod sin hånd glide langsomt op af hans lår.. han strejfede let hans lem.. kun lige kort, og nappede ham i øret og afsluttede med et lille kys.. "Mmmhm.." mumlede han bifaldene, og lidt drillende og lod sin hånd glide tilbage ned omkring hans lem, i en stille og rolig bevægelse der fortsatte op og ned og op og ned igen..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 10:50 am

Ozzie grinede stille og kyssede ham hurtigt på kinden, "du er sød.." hviskede han stille og nussede ham blidt på brystet og puttede sig bare ind til ham, så længe han fik lov til at ligge der altså.. og bare.. pirre Sean, det var jo helt hyggeligt. Han havde ikke noget imod at det gik lidt langsomt, det var bare så pirrende.. han ville have mere.. længdes efter Seans hænder, de var over alt.. og de skulle blive ved, ved med at røre ved ham.. mere, åh.
"Mhmm.." sagde han bare drillende og lod et dybt suk løbe over sine læber af ren nydelse.. åh det var bare så rart, han forstod godt hvordan nogen havde sex.. sådan mange gange om dagen, han forstod godt hvordan det kunne blive vanedannende, med den rette person altså.. men så blev man nok også nød til at elske hinanden? Eller gjorde man.. hm.
"Huh?" sagde han forsigtig.. hvad manglede de? Åh nej.. han var ikke sådan en der lige.. trak en pisk frem eller sådan noget.. det var Ozzie overhovedet ikke vant til, og han vidste slet ikke hvordan han havde det med sm.. han havde aldrig prøvet det, men selvfølgelig.. kunne han godt lide at lege med tanken.. men det var nok lidt bedre når man var lidt mere vant til sex.. og ville have nye udfordringer, og det her.. det var rigeligt for Ozzie.. og det var det vidst også for Sean, i denne omgang.
Han lod sig blive skubbet ned og brummede bare lidt utilfreds over det, selv om han ikke var det, det var rart at Sean tog styringen igen.
Han sukkede blidt, "Mhmm.." hviskede han stille og lagde armene om Sean og trak lidt i hans hår. Men hans.. hænder.. åh.. Han spredte let benene, og gav et støn fra sig efter fuldt af et par klynk. Og pressede så sine læber mod Seans igen, "Åh.." sukkede han mod hans læber og lod sine negle rive lidt ned over ryggen på ham, dog slet ikke hårdt, bare.. pirrende.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 5:58 am

Sean rystede på hovedet, og nød hans nussen.. Han lukkede sine øjne let og snuste duften af ham ind.. "det kan du selv være.,." mumlede han let og smilede mod hans hals.. Han smilede af hans dybe suk, kunne høre nydelsen i den.. hvor var han kær altså, men det var vel også.. noget andet at have sex med en der ikke havde det så tit end med folk der var rutineret, han nød det ligesom på en helt anden måde end alle andre. Det fascinerede Sean.. men lige nu var han langt mere optaget af de søde lyde der kom over Ozzies læber, og hans reaktioner...
"Hvad så lille skat?" hviskede han drillende, men også temmelig tyk i mælet.. han havde svært ved at tale, alt emmede af.. af Ozzie, og hans fantastiske sensualitet.. Han anede ikke om elveren vidste det, men han var så indbydene.. så sensuel i alt hvad han gjorde.. Det var slet ikke til at stå imod.. Han blottede let sine tænder, ubevidst da han trak lidt i hans hår, og brummede af nydelse. Han gengældte hans kys, og nød hans suk, og gav et let støn fra sig da han rev ham på ryggen..
Han lænede sig ned og fortsatte hans kys ned af hans hals, så ned over hans kraveben, brystkassen og maven... Han smilede lidt mod hans mave, og trak dynen over sit hoved. Han havde ikke sluppet hans lem en eneste gang. Han kyssede ham let på hans lår, inden han slap ham, og sænkede sine læber over hans lem, og bevægede langsomt sit hoved op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 2:49 am

Ozzie sukkede bare og klemte dynene mellem sine fingre, og pressede øjnene tæt sammen, hvad skulle han dog stille op.. han kunne ikke bare ligge der.. han følte sig så hjælpeløs! Og den ild.. åh hvor den brændt.. åh hvor Sean, brændte.. brændte ham, en ild der åd ham op inde fra.. slet ikke nogen dårlig følelse, den var bare.. over alt, og hele hans krop rystede indvendig ikke noget man kunne se eller føle.. det hele var bare så.. intenst, og varmt, og hedt.. åh forhelved.. hvor var det godt! Han sukkede langsomt og åbnede forsigtig øjnene.. "Mhmm.. hold op" klynkede han da Sean bare drillede ham imens.. det var næsten endnu værre, og han havde lyst til bare at ligge og vride sig i nydelse.. åh. Han gav et højt støn fra sig, fuldstændig ligeglad med om naboerne kunne høre det, den kunne Sean så tage med, så kunne alle få lov til at vide at han var bøsse.. hans hæv hæhæ.
Han begyndte dog at hive hel efter vejret da Sean.. var.. åh.. Fuck!
Han gav et klynk fra sig, og så et højt støn, og ved hans læber, et skrig.. alt sammen i nydelse. Åh! ÅH !
"Sean.. Sean.. koom.. her.." fik han frem stammet og gav endnu et støn fra sig.. det var noget han aldrig havde prøvet før.. åh hvor var det godt.. men hold kæft hvor det bare gav ham lyst til mere, han ville bare.. mærke Sean inde i sig nu.. hans krop skreg efter ham! "Sean.." sagde han højre og fumlede med dynene og fik fat i hans hår og trak blidt i det.. kunne han så stoppe.. og komme op nu!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 3:37 am

Sean fortsatte til klynkene tog til, og han ovenikøbet skreg. Han trak sig lidt tilbage og smilede af hans hånd i sit hår, og hvordan han trak ham lidt i håret. "Mmhm... kommer nu" mumlede han mod hans mave. Han var fuldkommen græsk katolsk omkring hvor meget Ozzie larmede, han nød det bare... folk forstod ikke hvor meget lyde også spillede for det seksuelle, hvor meget det betød at ens partner nød det ligeså meget som en selv.
Han kravlede op til ham og kyssede ham på hagen og smilede til hans ansigt.. Ozzie var varm som en ovn, ikke at det tændte ham af, overhovedet ikke, han syntedes det var skønt, det var en ulempe ved vampyrer.. de var iskolde. Ozzie var varm.. levende under hans fingre. Han kyssede ham inderligt... før han løftede lidt i hans knæ og spredte hans ben og lagde sig lidt bedre til rette "bare bliv ved med at trække vejret..." hviskede han hæst mod hans øre ikke fordi han frygtede at han ville dø, men mere fordi at det ville hjælpe ham til at slappe lidt af, i mellemtiden kyssede han hans øreflip..Han var dog nød til at gentage for sig selv et par gange at han skulle være forsigtig.. det her var Ozzie.. stille og roligt. Han trængte langsomt op i ham, og stønnede gispende...
Han blev i den stilling i nogen få sekunder for at lade Ozzie vænne sig til det.
Hans eget åndedræt havde givet op, det var hæst og ukontrolleret, og alt hvad han kunne fokusere på var Ozzie. Han bevægede sig lidt forsigtigt og lyttede efter tegn på at skulle stoppe, holde igen, eller noget i den dur.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 10:54 pm

Ozzie sukkede stille og tog bare fat i Sean da han kom op til ham og klamrede sig til ham.. han ville så tæt på som han overhovedet kunne komme.. åh han var så.. så skøn, han ville have mere, meget mere. Han gav et støn fra sig da Sean trængte op.. og lod sine negle glide ned over hans ryg, og satte tænderne i hans skulder.. åh.. hvordan kunne man ikke nyde det? Åh fuck! "Mhmm!" stønnede han bare, som at Sean skulle blive ved.. og han skulle komme i gang! Åh.. Han spredte benene og lagde dem omkring Sean så der var lidt.. mere plads.. åh forhelved.

_________________________________________

//Time jump baby! //

Ozzie puttede sig ind til Sean, fuldstændig færdig, svedig.. og det gjorde undt over det hele.. på sådan en god måde. Han lukkede øjnene og puttede sig tætter ind til ham og trak dynene op om dem. Det havde været en vild omgang.. men.. åh hvor havde det været godt.. hele tre gange.. kunne Sean ikke bare være hans private.. eh.. sex.. et eller andet.. mmhmm.. han var dejlig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 11:55 pm

Sean lagde sin ene arm bedre til rette under Ozzies nakke, og trykkede ham tættere på med den anden der lå om hans liv og ryg. Det havde været godt! 3 gange... det var ikke hvad han havde forventet af Ozzie, han var blevet positivt overrasket over den lille elver, men vidste så også at han højst sandsynligt ville kunne mærke det den følgende dag, de følgende dage.... Han kyssede ham blidt i tindingen og lyttede til hans vejrtrækning der var betydeligt roligere end før.. "Er du ok?" mumlede han småsøvnigt mod hans pande, han var træt på en god måde, og det var længe siden han havde haft det så godt med et andet levende væsen, Ozzie var virkelig noget for sig, på den gode måde.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 12:01 am

Ozzie gabte lidt, han var virkelig ved at være meget træt.. klokken var sikkert også.. mere end han kunne overskue lige nu, han sukkede stille og nussede bare Sean blidt med den hånd han havde til at ligge på hans bryst og mumlede et eller andet uforståeligt. Han kunne så ikke lade være med at grine kort da Sean spurgte om han var ok.. var han gal.. eller hvad! Ozzie var.. han var.. Eh.. ja det kunne ikke beskrives med ord.. men hold kæft hvor havde han det godt.
"Mere end ok.. men.. må jeg godt sove nu?" hviskede han blidt og trykkede sig ind mod ham, han.. var så fantastisk.. hmm.. og det her var.. ja.. åh. Han ville måske fortyde det imorgen.. men fuck nu det.. det var nuet der gjaldt.
Hans vejrtrækning blev bare langsomt tungere til han sidst faldt i søvn.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 12:22 am

Sean grinede lidt mod hans hår, og nød hans nussen "fint fint, ja sov du bare.." mumlede han og trykkede ham ind til sig. Han smilede da han faldt i søvn, og lukkede sine øjne. Han lå selv i nogen minutter før han endelig faldt i søvn..

________________________

Solen stod halvhøjt på himlen før Sean fik øjne. Han var tung i kroppen, og et øjeblik lå han bare og sundede sig lidt før han fik øje på det sorte hår. Han holdt stadig om ham..Han smilede skævt, og lænede sig ind over ham og kyssede ham i håret, inden han forsigtigt slap ham, han ville ikke vække ham.. Han rejste sig og trak nogen underbukser på, og et par bukser og en t-shirt.. han lod det sidde forholdsvis slasket, han var stadig småtræt, men de var også først kommet i seng.. sent. Han luskede ud i køkkenet og satte noget vand over til the før han rodede lidt i sine skabe. Han havde ikke særlig meget, han spiste jo ikke selv... menneskemad så ofte.. Han fandt dog noget frugt i køleskabet og et brød i skabet og noget smør... mon ikke det gik an? Han tog vandet fra kogepladen og hældte op i et glas.. Han stilte den tilbage og ledte efter tebrevene..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 10:08 am

Ozzie gabte lidt og vendte sig, åbnede kort øjnene men kneb dem så bare i igen og sukkede.. der var lyst i soveværelset.. åh.. det var morgen, endnu en dag.. satans. Han rakte ud og prøvede at finde det sorte stof, og da han fik fat i det hvilkede han det om sit hoved og bandt det i nakken. Rejste sig og opdagede så.. han var nøgen.. han kunne mærke.. det manglende stof om sin underdel.. og smilede så lidt og rødmede.. jaja.. og hvad så hvis hans.. underdel.. var morgen glad, Ozzie havde altid boner på om morgen, det havde han vendt sig til.. sådan var det.. Men hvorfor havde han sovet nøgen i nat.. det var da lidt underligt.. hmm. Han fandt så sit tøj og fik det på og begyndte at lede efter sin computer.. som han altid startede morgen.. med kærligheds musik, og skrig.. og tåre.. og afstraffelse.. åh forfanden, hvorfor var han blind!
Han blev så pludselig paf.. hans skab plejede sgu da ikke at stå der! Han kom så i tanke om.. natten.. og aften.. og dagen.. åh.. Sean. Han smilede lidt og fumlede sig vej til døren som han skubbede op og stod lidt og.. ja bare stod. "Sean.." kaldte han forsigtig.. var han alene i lejligheden? Det var da ikke fair.. bare sådan.. at efterlade ham.. men han hørte så lyden af nogen fumle rundt og gik mod lyden og smilede forsigtig da duften af Sean også nåede ham. "Godmorgen.." sagde han forsigtig og kløede sig lidt i nakken.. og smilede skævt, en smule akavet.. satans. Åh men.. det havde været en dejlig nat.. mhm. Åh fuck.. han kom i tanke om.. bulen i bukserne og lagde sin hænder foran, og rødmede endnu mere og bakkede lidt tilbage og så ned. "Undskyld.." hviskede han stille, ja Sean havde nok lagt mærke til det, så han kunne jo lige så godt lade være. "Jeg kan ikke gøre for det.." sukkede han bare og gemte sig bag køkkenbordet, og sukkede.. pinligt.. flot.. god måde at starte en akavet morgen på.. for det var jo ikke slemt nok i forvejen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:40 pm

Sean fandt tebrevene og dumpede et i det varme vand, og satte kedlen tilbage for at den kunne forblive varm til... hvis Ozzie drak te. Han stod og teposen sprede en underlig grøn farve i vandet, inden han gned sig lidt i ansigtet.. trætheden var stadig til stede i en mild grad.. morgentræt.. formiddagstræt måske rettere. Han fjernede teposen og kylede den i skraldet inden han tog en god tår af den varme te.
Efter det gik han igang med at lukke skabene, de kunne jo ikke stå åben, og slet ikke med en blind elver i huset... det ville jo være den rene dødsfælde, eller det ville nok skænke Ozzie et par pæne blå øjne oveni det grønne. Han skar ansigt og lukkede det sidste skab da Ozzie pludselig stod i døren. Han havde ikke hørt hans kalden inde fra værelset. Han vendte sig mod ham og smilede så lidt skævt.
"Nå er du glad for at se mig?" drillede han mildt, og gik hen til ham "godmorgen" mumlede han og lænede sig ind og kyssede ham i panden, inden han lagde en arm om hans liv og trak ham ind til sig. Jovjov.. Ozzie var glad for at se ham, han smilede bare af det "Det skal du ikke undskylde, I know.." sagde han og dukkede sit ansigt lidt, så det var ved Ozzies. Han smilede skævt, inden han kyssede ham varmt på læberne. Han slap igen efter et par sekunder "Kan du lide te?" spurgte han så og skævede til kedlen, og til tebrevene.. Måske var Ozzie mere et kaffe menneske, Sean kunne drikke det meste.. men her til morgen havde teen nærmest ligget foran ham, og så havde han naturligvis bare taget den.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 7:45 am

Ozzie sukkede.. han var bare for dum nogen gange. Og rystede kort på hovedet og grinede så bare, Sean fik ham til at smide, og løftede bare det akavet væk.. så let som ingen ting, og fyldte rummet med varme.. åh han var altså dejlig. "Tja.. hvis jeg nu kunne se dig havde det nok været derfor.. men.. desværre" sagde han bare drillende, han skulle passe på han ikke plejede Seans selvglad hed for meget.. han var altså lidt flabet, men Ozzie var ikke bange for at svare igen, så han kunne da bare komme an kunne han.
"Mhmm.. ja jeg kan godt lide te.. " sagde han stille og lagde sine arme om hans nakke og puttede sig kort ind til ham, det hjalp ikke rigtig.. at have en så dejlig.. varm blød.. mand lige inden for række vide.. han burde nok.. gå en tur, få noget koldt luft i ansigtet. "Hey!.." sagde han bare da Sean gav slip og han rakte ud efter ham og tog fat i hans krave og trak ham ind til sig igen, lagde armene om ham og kyssede ham blidt mod læberne.
Han var sgu da slet ikke færdig med dejlige Sean.. han var.. mhmm.. nej! Nej Ozzie.. han skulle bare lige have et kys.. bare lige.. ik?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 8:44 am

Sean grinede lidt "flab.." mumlede han mod hans læber.. "Du kan måske fornemme mig? Du går jo ikke ligefrem ind i alting?" drillede han stille, men han vidste godt Ozzie var van til at være mere forsigtig når han gik rundt, han var jo... god til at være blind, hvis man kunne sige det på den måde. "Det var godt, for jeg har lavet te" sagde han og kyssede ham kort på næsen.
Han snuste duften af... elver ind... og lukkede et øjnene et par sekunder.. åh hvilken duft. Han blev dog lidt overrasket da Ozzie greb fat i hans krave og kyssede ham tilbage da Ozzie synes han lige manglede.. endnu et kys. "Mmhm.." mumlede han let mod hans læber da han slap, og smilede skævt.
Han ville ikke have noget imod at tage ham med ind i seng igen.. men han vidste godt at han skulle være forsigtig overfor Ozzie, han havde ikke haft sex særlig mange gange før, åbenbart, så han måtte hellere være lidt sød ved ham og pleje ham med lidt te. Han tog blidt fat om hans liv, og lagde en arm under hans rød og løftede ham og satte ham op på køkkenbordet. Han hældte noget vand op i koppen og dumpede et tebrev i det og så op på Ozzie der var blevet lidt højere end ham nu hvor han sad på køkkenbordet. "Sidder du godt?" smilede han drillende, og lagde en hånd på hans knæ, og så kort til hans te der stod lidt fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 9:01 am

Ozzie grinede bare, "mhmm.. jeg kan sagtens fornemme dig.. du er jo lige der.." grinede han stille og kærtegnede blidt hans kind. "Dit hjerteslag.. din puls under mine fingre.. og dit åndedræt.. hver en bevægelse.." hviskede han stille, han kunne høre og mærke det hele.. mmhm. Han smilede forsigtig, "Okay.. " sagde han blidt, han ville gerne have noget te.. han sukkede blidt, og kunne godt mærke han var lidt.. øm i kroppen, hans led klynkede lydløst.. sammen med hans muskler.. åh.. nå men det var jo bare et bevis på at han havde haft en helt fantastisk nat sammen med Sean.. og fantastisk havde den været.
Ozzie sukkede bare da han blev løftet op på bordet, og skar ansigt.. av.. han havde ondt.. bag i.. mhmm.. tak for det Sean, han satte en hånd i bordet og lagde sin vægt over på den.. men det hjalp ligesom ikke rigtig. Og da Sean spurgte om han sad godt rystede han på hovedet. "Eh.. gør det noget jeg står op.." sagde han forsigtig og rødmede lidt, "Det.. gør undt.. at side.." sagde han stille og hoppede forsigtig ned af bordet og smilede lidt. "Tak for igår.." grined ehan så bare og vendte sig om og lagde sine fingre mod køkken bordet.. nå.. hvor mon han havde en stue.. og en sofa han måske kunne ligge lidt i.. og få sin te.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It ain't all bad? -Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» The place to think - Ozzie
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie
» More is fucking less! Come on people work with me! - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: