Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 lige flyttet ind - Logan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:18 am

Han tænkte lidt over det, "det ved jeg ikke, jeg har ikke set hende i flere hundrede år" sagde han og trak på skuldrene, "hun gik, eller også gjorde jeg det, kort efter jeg havde lært det nødvendige"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:21 am

Logan nikkede "har du skabt andre end mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:30 am

Han rystede på hovedet, "nej, det har jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:33 am

Logan nikkede tankefuldt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:34 am

"hvorfor?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:38 am

"Jeg har overvejet at lave en" sagde Logan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:40 am

Han kiggede undersøgende og svagt koldt på ham, "hvorfor?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:42 am

"Det kunne være sjovt.." Logan trak på skuldrene "det må være lidt som at få et barn.. hvis man skaber en vampyr så vil ens gift for evigt løbe i deres åre.. det må lave en forbindelse ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:45 am

Han fnyste svagt, "jeg tror nu ikke helt det er det samme .... ikke at jeg har prøvet at få børn" han rystede på hovedet, "og hvem ville du så forvandle?". Hans stemme havde stadig noget koldt over sig.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:49 am

"Hvem ville jeg forvandle..." Logan lå og tænkte lidt over det "ja det er jo svært at sige....." han rejste sig så han stod overfor Samuel "du virker ikke tilfreds herre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:51 am

Han trak svagt på skuldrene, "jeg er ikke sikker på, at jeg bryder mig om den tanke at du skulle lave en ny vampyr" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:52 am

"Nej..." Logan lod hoved falde på skrå "jamen så laver jeg ikke en vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:10 am

Han nikkede, "godt" sagde han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:15 am

"Må man spørge hvorfor?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:16 am

Han tøvede lidt, "to vampyre mod en?" sagde han så og smilede svagt, "desuden, er jeg ikke selskab nok?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:19 am

"Ah ja.. du er bange for han ville slutte sig til mig når vi stemte om ting i vores demokratiske hjem hm?" han gik over til en bogreal og kiggede på de forskellige titler.. også selvom han kunne dem alle sammen i hovedet, det var ham der havde stillet dem op igår. "Du frygter måske altid at jeg begår oprør?" spurgte han uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:28 am

Han tænkte igen lidt over det, "nej, ikke altid, men hvis i var to ... og så ville du vel heller ikke have så meget tid til mig, hvis du skal passe den nye" sagde han og hans læber formede et tyndt smil.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:29 am

”Tid til..” Logan lo blidt og så på ham ”jeg har alt den tid til dig du vil have..” han smilede svagt til ham ”men du burde måske passe mere på hvad jeg laver”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:35 am

"Skal jeg nu til at holde øje med dig døgnet rundt?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn, "og hvorfor skulle jeg det?" fortsatte han, "har du tænkt dig at modsætte dig min ordre?" spurgte han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:44 am

"Ikke døgnet rundt" Logan trak på skuldrene "om dagen er jeg jo her.. om natten nyder jeg at være udenfor" han tog en af bøgerne ned "jeg ville ikke modsætte mig din ordre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:51 am

Han kiggede undersøgende på ham, "det var godt ..." sagde han lidt eftertænktsomt, "hm ..." han rejste sig og gik hen til ham, "hvorfor er du overhovedet så interesseret i at skabe endnu en vampyr?" spurgte han igen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:52 am

"Jeg ved ikke.. nysgerrigheden og erfaringen bag handlingen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:54 am

Han betragtede ham lidt, "betyder det meget for dig?" spurgte han og gik op ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:59 am

"..." Logan så på ham "det ved jeg ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:06 am

Han nikkede, "godt" sagde han bare og kiggede på bøgerne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lige flyttet ind - Logan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lige flyttet ind - Logan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» hvorfor lige slips? //will//
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D
» endnu en dag - Logan
» Men...Jeg skal bare lige bruge...Hør nu! (Caitlyn)
» En sjov joke //Logan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: