Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 lige flyttet ind - Logan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:06 pm

Sted: et stort, dyrt og fuldstændig mørklagt hus
Tid: 10:00
vejr: skyet
omgivelser: Flyttekasser over hele huset, ellers fint, rent og meget mørkt.

Samuel så sig om i sit nye hjem og smilede, det var jo ikke helt slemt. Huset var dyrt, lå ud til vandet og når det ikke var mørklagt, var der en fantastisk udsigt. Godt nok lå stedet lidt langt fra centrum, men man kunne stadig komme der til hurtigt. Det eneste der manglede nu, var at få de sidste ting pakket ud og d utallige malerier hængt op, det kunne have været et langt og kedeligt arbejde, men heldigvis behøvede han ikke gøre den slags selv. "Logan!" sagde han ud i rummet, "går du ikke lige igang med at pakke ud?", det var egentligt mere en ordre end et spørgsmål. Han fandt en lænestol frem og satte sig tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:50 am

”Ja herre” sagde Logan og trådte ind i lokalet. Han så sig lidt omkring efter de sidste par flyttekasser og gik i gang med at pakke dem ud. Hurtigt gik han rundt i huset og i løbet af 15 minutter var det hele pakket ud. ”Så skulle alt stå på sin plads” sagde han og smilede svagt til Samuel ”er der andet du vil have ordnet?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:02 am

Samuel lænede sig tilbage i stolen og tænkte lidt over det, "jeg tror ikke der er andet lige nu" sagde han med et lille smil. Han betragtede Logan lidt, "hvad syntes du om stedet?" spurgte han og slog ud med hånden for at indikere at han mente huset.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:06 am

Logan så sig lidt omkring i huset og tænkte lidt. ”Jeg synes her flot” sagde han og nikkede lidt ”pænere end det vi flyttede fra, og smukt placeret..” han gik lidt rundt ”jeg glæder mig til at se byen, jeg kunne godt tænkte mig at møde andre racer” sagde han tankefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:41 am

Samuel smilede tilfredst, "det var godt" sagde han og kiggede sig omkring, "jeg er også ganske tilfreds med det" tilføjede han eftertænktsomt. Han tænkte over det andet lidt, "ja dem skulle der jo være en del af her, du skal være velkommen til at prøve og finde nogen i nat".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:43 am

Logan nikkede ”tror du her er mange andre vampyrer? Eller skal jeg kun sætte forhåbningerne op imod at møde elvere og sortelvere?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:46 am

"I en by som denne? der er nok lidt af det hele, her er trods alt gode muligheder for jagt" sagde han og slikkede sig svagt om munden.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:49 am

Logan så på ham ”ah ja..” han satte sig på sofaen og så på ham ”har du egentlig smagt andet end menneskeblod?” spurgte han interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:52 am

Han tænkte lidt over det og drejede en lok af sit hår mellem fingrene, "jo, jeg har prøvet lidt forskelligt, men jeg må sige at jeg foretrækker menneskeblod, eller måske engleblod" sagde han og overvejedet det lidt, "det har en meget behagelig eftersmag" sagde han og smilede svagt ved mindet.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:54 am

"Engleblod" sagde Logan tænksomt og lukkede øjnene. Han sad i sofaen og slappede lidt af..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:56 am

Han nikkede, "ja, det er faktisk ikke helt dårligt, en du burde holde dig fra varulveblod, det smager afskyeligt" sagde han og skar ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:58 am

”De er heller ikke så smarte at bide i” sagde Logan og lagde sig ned i sofaen så han lå udstrakt ”de skulle være stærkere end os ikke? Og blive styret kun af instinkter.. de lyder som nogle omvandrende ulykkesmagneter..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:03 am

Han nikkede, "ja, det er vist rigtig nok, jeg har da også kun smagt det en enkelt gang" sagde han eftertænktsomt og betragtede Logan med et tyndt smil.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:06 am

Logan så op på ham "hm.. jeg vil undgå at bide i dem hvis jeg møder en.." han smilede svagt "du plejer at have god smag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:09 am

"jamen mange tak" sagde han med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:15 am

"Det var så lidt" Logan så lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:27 am

Han gabte svagt, "det er så kedeligt at være spærret inde hele dagen" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:28 am

"Ja, du burde læse en bog" sagde han eftertænksomt "skal jeg ikke hente nogle til dig når mørket er faldet på? Jeg hører de har et stort udvalg i den underjordiske by"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:31 am

Han overvejede det, "ja, det er en god ide" sagde han og sendte ham et smil, "find et eller andet interessant".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:31 am

"Ok" sagde Logan og så op i loftet "jeg har hørt om en"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:33 am

Han kiggede interesseret på ham, "hvilken?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:36 am

"Alle roser har sine torne, men kun de sorte slår ihjel" sagde Logan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:37 am

Han nikkede, "ja, det lyder spænende" sagde han med et smil, "den vil jeg gerne læse"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:40 am

Logan nikkede "ja, det tror jeg også den er.." sagde han og lod øjnene glide i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:08 pm

"træt?" spurgte han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lige flyttet ind - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: lige flyttet ind - Logan   lige flyttet ind - Logan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lige flyttet ind - Logan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» hvorfor lige slips? //will//
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D
» endnu en dag - Logan
» Men...Jeg skal bare lige bruge...Hør nu! (Caitlyn)
» hjemme igen - Logan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: